/spanien/atletico/forum/2553.aspx/spanien/atletico/forum/2553.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Jesus Gil
2006-03-07 17:27
kolla!
Atlético Akilles88
2006-03-07 12:45
Synd mot Real..
men vafan vi kommer igen gubbar!!

Jo förövrigt så ser de ut som Ibagaza, Maxi kanske är med på Söndag då.. göddigt!
Atlético Majjo
2006-03-07 09:27
Jag tycker att vi gjorde en bra match mot Real ändå. Det finns inget som säger att vi kommer påbörja en negativ trend bara för att vi åkte på en nit i lördags. Vi får inte glömma att dom trots allt ligger tvåa i serien och att dom har ett bra lag, även om vi också har det. Alla lag förlorar någon gång, och nu är det bara att ta nya tag och vinna Racing på söndag!
Atlético wesse
2006-03-07 08:45
Härligt att se att Atletico sänds igen på söndag! :)
Hoppas på seger nu, visa att förlusten bara var ett temporärt snedsteg!
Någon som har lite info gällande skadorna på Maxi och Ibagaza?
Atlético Luff
2006-03-07 01:03
Var i tyskland och lyckades se lite av matchen på en bar, men inte hela :(
Aja, en förlust är ingen förlust, bara att fortsätta och göra det bästa av säsongen.. fortfarande europa-känning ju!
Atlético rawkus
2006-03-07 00:22
guRRet:
Haller med dig.
Vi far ej glomma 6 raka segrar innan derbyt... Med tanke pa hur daligt vi spelade under Bianchis ledning, sa tycker jag ej att en derby forlust ar speciellt oroande.
Vi kommer igen :)

AUPA!!
Atlético guRRet
2006-03-06 23:04
Man märker genast hur dött det blir här inne så fort laget drabbas av lite motgång. Under den tunga förra säsongen skrevs här inte heller mycket, men när Atléti målades upp som guld-kandidat i somras tillkom flera "fans". Personligen skriver jag nog helst här om det går dåligt, då det är främst då något bör förändras. Men sedan är jag kanske lite gnällig av mig...
Atlético Lamps8
2006-03-06 14:45
Ah, sí, självklart :P Vad dum jag är.
Tack!
Atlético Andero
2006-03-06 14:06
Lamps8
Den officiella hemsidan.
Atlético wesse
2006-03-06 08:28
//rawkus

Håller med dig helt och hållet, och jag tror de flesta på de flesta forum är beredda att hålla med!
Domarkåren har helt klart haft ett mellanår.. Trist, när La Liga i sig håller hög klass!
AUPA
Atlético rawkus
2006-03-06 01:20
sag ej matchen, men det jag sag pa fox sports news har nere va att vid minst 2 tillfallen sa var det offside nar Real anfoll... Skrammande att domarna haller sa dalig klass i varldens basta liga... Obs!! Innan alla real fans borjar gapa o skrika, sa galler detta ALLA lag. Vi behover en domarstandard a`la Collina i spanien :)
Atlético Lamps8
2006-03-06 00:04
Man får helt enkelt ta och försöka glömma bort det, även fast det inte är lätt.
Från det ena till det andra, är det någon som har nån hemsida med spelshemat för resten av sesången?
Atlético Mathias
2006-03-05 21:14
Ärligt talat, onödigt att dras in i pajasdiskussioner med Real fans.

Vi förlorade igår, så är det bara.
Lika surt som förlusten i sig var är att vi uppenbarligen har svårt mentalt mot storebror.
Börjar bli många raka förluster nu.

Lär er acceptera en förlust istället, själv knyter jag näven och räknar med en urladdning i nästa match och början på en ny fin segersvit.
Atlético Elvis
2006-03-05 18:39
Ramos_2,

Snälla, häng med, vart har jag skrivit att Atletico är det enda laget som har haft otur i vissa matcher? Denna match var det dommaren som inte dömde offside, dessvärre blev målet avgörande och titta längre ned, jag skrev att det är en självklarhet att man blir sur över att få förlora en så'n här match pga ett sån't mål.
Real Madrid Ramos_2
2006-03-05 18:26
Elvis

Real har oxå lidit av dåliga beslut....så
Atlético Elvis
2006-03-05 16:26
-=Robinhos PedaLadaS=- ,

Du förstod inte min poäng, helt korrekt, bollen var inte över linjen, men dommaren dömde ändå mål och ni blev förbannade..Det din vän menar är att "såhär är fotbolen sluta gnälla" - jag menar, det var solklart att Casano var offside precis innan Beckham slog inlägget - självklart blir man sur när man förlorar för ett sån't mål.
-=Robinhos PedaLadaS=-
2006-03-05 15:30
Elvis//

Det där är en annan sak, bollen var aldrig över linjen och man kunde se det tydligt men mot er så var den inne med en liten marginals offside som är svår att upptäcka eftersom att spelet går så fort under matchen.

Och för det andra så "förlorade" vi med 3-2 och inte 3-1.....
Atlético Elvis
2006-03-05 15:28
Ämne: Sinalco,
älskar när....
Ni gick upp i taket efter att dommaren (förutom att ha dömt ett 'icke-mål' till mål för Celta Vigo)dömt mål för Celta fast det var offside - du vet, förlusten med 3-1?

Det är självklart att man blir sur över att åka på en så'n här förlust, när det avgörande målet gjordes i offside läge.

"Skulle vara trevligt att se er göra det när ert lag får det med sig.
jisses. "

Om vi skulle fått med oss domslut så skulle vi vara glada över det och tacka för det.

"That´s fotboll, väx upp."

Menar du att fotboll ska/bruka avgöras pga dommarens misstag? Dommarna i Spanien har gjort den ena bedrövliga insatsen efter den andra, de är verkligen sämst i år.
Sinalco
2006-03-05 15:13
Synd att dom spanska domarna ska vara bland dom sämsta i världen, förstör många matcher.
Atlético Rueda
2006-03-05 14:37
King_raul, det finns inga "tveksamma" offside, antingen är det offside eller så är det inte. I detta läge var det 2 offside efter varandra. Domarkåren är den sämsta på läääänge.
Atlético Majjo
2006-03-05 12:22
Tycker också domaren var ganska dålig, han skapade en stämning på planen som gjorde att det blev ännu mer onödiga frisparkar på grund av att spelarna blev irriterade, jag tror inte att det var till våran fördel i andra när vi jagade en kvittering. Matchrapporten är klockrent skriven. Vi var inte lika effektiva och tappade pressen i andra halvlek, det var det vi torskade på. Tycker att Galletti gjorde en godkänd insats, men han tar ett par onödiga skott när Atleti nyss har erövrat bollen och har chans att vända spelet till andra kanten.
Som sagt, bryt ihop och kom igen!
Barcelona Nikic
2006-03-05 12:10
Synd att ni torska, tyvärr så såg jag inte matchen men Kezmans mål var ju en riktig pärla! Lycka till i framtiden och jag hoppas att ni når en CL-plats!
Real Madrid King_raul
2006-03-05 11:38
Sinalco,
älskar när folk är så desperata att dem letar upp några tveksamma offside.
Skulle vara trevligt att se er göra det när ert lag får det med sig.
jisses. That´s fotboll, väx upp.
Real Madrid King_raul
2006-03-05 11:36
ja det undrar jag med var är greeneyes_x?
Han är som aftonbladet, kommenterar när det passar.

Sinalco
2006-03-05 11:30
Dåligt..
Atlético Andero
2006-03-05 11:22
En läkarundersökning tyder på att Valera har en muskelskada i vänster lår.
Atlético Elvis
2006-03-05 10:55
Akram,
Varför synd, du borde ju vara glad över att vi är så ineffektiva mot Maränger..?
Atlético Elvis
2006-03-05 10:53
Vad är det för skitsnack om att Torres alltid är dålig mot Real Madrid? Förutom den här matchen så var han ändå en av de som kämpade bra i Veicente Calderon denna säsong - fast då gjorde i stort sett alla en dålig match. För att inte tala om säsongerna före, då Torres gav vårt anfall förhoppningar i matcher som denna. Som Raul så händer det ibland att Torres gör ett jobb i det tysta - Kezman fick ju inte alla ytor för att han sprang åt sidan - Många ggr var det Torres förtjänst - Torres tog på sig markering och öppnade för Kezman...Men denna match var ett av Torres sämre i år helt klart - men han brukar aldrig vara sämst mot Real Madrid, det är en överdrift.
Atlético Lamps8
2006-03-05 09:57
(från det ena tilll det andra)...
om en timme på tv4 är det att man får ringa in och klaga/säga vad man tycker, borde man ringa in? ;)
Atlético Andero
2006-03-05 09:52
RonaldoZone
Ett felaktigt rött kort avgjorde i stort sett matchen på Vicente Calderón och ett offsidemål avgjorde igår...
Annons: