/spanien/atletico/forum/255.aspx/spanien/atletico/forum/255.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-10-28 20:29
Sportuga: Kolla pm.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-10-28 19:58
antar att det är kört med biljetter då....fan

Fullt med biljetterpå blocket dock för jävligt att man inte får bukt med sånt skit
Atlético gurra1993
2014-10-28 18:23
Malone kan 1000 Atletico supportrar krossa 80000 madristas kan nog 200 höas bland 18000 :)
Postat via SvenskaFans-appen
2014-10-28 18:16
ALLA SOM ANSÖKT OM BILJETTER, KOLLA ER MAIL!
Barcelona WalterWhite
2014-10-28 17:20
Tidsfråga innan det lossnar för Mandza. Toppstriden kommer vara spännande de närmsta månaderna. Han har dock hyllat Diego Simone väldigt mycket på senare tid.
2014-10-28 16:34
:)
Atlético zoran
2014-10-28 16:28
@DeusEx_7:
Jag tror Atlético vinner med 4-0. Koke öppnar målskyttet efter 19 minuters spel, Saúl ökar på strax innan halvtid. I andra halvlek hoppar Raúl Jiménez in tillsammans med Griezmann. De är inblandade i 3-0 (som görs av Raúl García på straff sedan just Raúl Jiménez hittat Griezmann och han blivit kapad inne i straffområdet) samtidigt som 4-0 görs av mexikanen själv. Unai Emery får ta på sig skulden för att han startar utan sina mest kreativa spelare och han inser att det inte går att kopiera Simeone.
Real Madrid DeusEx_7
2014-10-28 16:05
Hur går era tankar inför helgens match mot Sevilla?

Ett lag som har försökt efter amma sig Simeones fotbolls recept!

Hur tror ni matchbilden kommer bli och vilka kommer vara nyckel momenten?

Ni får gärna skriva till mig eller svara här! Väldigt tacksam för respons!
Atlético ex Henry garvis Carlsson
2014-10-28 15:54
Ja...det där framför tv-soffan var inte helt genomtänkt. Övertygad om att det blir bra drag som vanligt på swedbank!
Malmoe
2014-10-28 15:11
@ex Henry garvis Carlsson:

Tror du överdriver lite det är Champions League vi spelar i och inte någon spansk cupmatch som är helt meningslös, alla poäng räknas och alla lagen i gruppen låg på 3 poäng så någon meningslös match var det inte även ifall du vill försöka intala dig det. Visst är motståndet inte som Juventus eller Real Madrid men matchens betydelse kan du inte jämföra med en sketen Halmia match i Svenska Cupen. Sen att uttrycka sig när man sitter framför TVn är ju bara mer patetiskt.
På dom stora arenorna i europa så är oftast mikrofonerna placerade längst planen och era supportrar var närme gräset än vad vi var, hela vår klack var på andra sektionen.
Sen om man sitter närmre Atletico fansen som Alexander Ivanovski gjorde så förstår jag att man hör dom mer, men har personligen pratat med flera Atletico supportrar som stog i Atletico klacken som sa att dom stundtals hörde oss flera gånger igenom matchen och speciellt innan ni började ösa in mål.
Men ska jag vara helt ärlig så hörde jag bara er en gång, jag minns till och med tillfället det var vid någon ramsa när hela er kortsida drog upp halsduktarna och drog igång någon ramsa som hela arenan började sjunga med, det var mäktigt men som sagt så förväntade jag mig mer ljud. Har varit på fler matcher i Europa och det var inte den bästa stämningen från hemmaklacken om jag säger så, däremot en av dom bästa bortaföljena på mycket länge.
Tror personligen att dom 200 Atleti supportrarna som kommer till vår hemmaborg kommer att bli förvånade över stämningen ;)

Väl mött.
2014-10-28 14:45
@Malmoe: Jag har respekt för båda lagens fans då jag är född i Malmö men bor i Madrid och har hejat på Atlético i 15 år men när jag var på matchen så hörde jag Atléticofansen mest. Jag satt i och för sig lite närmare dem. Både lagen hördes mycket även om det från min plats var Atléticofansen.

Tänk även på att Vicente Calderón är mycket större än Swedbank Stadion samtidigt som den är öppen, det är inte Swedbank och då blir det lättare tryck. Men visst, MFF har några av sverige och kanske europas bästa supportrar, det kan jag inte säga något emot.
2014-10-28 14:39
dubbel
2014-10-28 14:39
Malmoe chilla... För Atletico var detta som Malmö-Gefle är för er eller typ Halmia. Och intrycket framför tv:n var att man nästan enbart hörde Atletico även om det var ganska uselt ändå. Hade förväntat mer tryck från den himmelsblå sektionen faktiskt
Malmoe
2014-10-28 13:08
@Conserva el Calderón!:

Haha inte för att vara den som är den, men det är eren klubb som beslutat om 200 biljetter. Sen om att överglänsa på läktaren det hade vi gjort även om ni hade haft 1000 supportrar där kan jag garantera. Vet inte om du var i 'Madrid men jag blev väldigt besviken på stämningen på eran arena, ni hördes en gång bort till våran sektion och det var efter att ni satte första målet.
Atlético belgaren
2014-10-28 12:57
@Alex Den emotionella berg- och dalbanan som är Atleti gäller visst både på och utanför planen.. haha
2014-10-28 12:05
ANGÅENDE BILJETTER!

Det finns en möjlighet att vi fixar biljetter, jag återkommer tors/fre med svar, eller så snabbt jag kan.

Det ser ljusare ut än vi trodde.
Atlético Blyger
2014-10-28 11:38
Conserva Kanske inte det enda du uppfattat fel.. :-)
Atlético Conserva el Calderón!
2014-10-28 11:12
@Blyger:

Jaha, då uppfattade jag det hela fel.
Atlético Blyger
2014-10-28 10:49
Conserva Det ska vara Atleti som har beställt enbart 200 bilj.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-10-28 10:43
Haha MFF låter 200 bortasupportrar komma och sen säger de "Vi överglänste er på läktaren". Ja men no shit. Pajasklubb
Atlético Blyger
2014-10-28 09:40
Släpps det fler biljetter (än de 200) på matchdagen? Någon som vet?
Atlético Freppzor
2014-10-28 08:09
jag antar att det är flera som precis som jag redan har resa och boende fixat i Malmö? Så samlas på en pub eller något?
laGodzilla
2014-10-28 07:04
På allvar? Finns det bara 200 biljetter till bortasupportrar? Värsta jag varit med om.
Atlético Blyger
2014-10-28 01:26
200 biljetter i Malmö? Ett jävla skämt!
Profe Ortega
2014-10-28 00:29
Den spanska fotbollsförbundet (LFP) arrangerade en gala för att tilldela utmärkelser till spelare som gjorde bra ifrån sig under förra säsongen. Simeone (som blev utsett till säsongens bäste tränare) var den ende representanten Atlético som vann ett pris överhuvudtaget.

Jag håller och hållet med den föregående skribenten att LFP-galan är ett skandal. Främst med tanke på att Godin inte ens blev nominerad till säsongens bäste försvarare (Sergio Ramos vann det priset) och den överskattade Andres Iniesta vann priset som säsongens bäste offensive mittfältare framför Koke.

Känns inte särskilt så värst
Atlético monoburgos
2014-10-28 00:09
LFP galan är ju fullständig skandal
Atlético Boja
2014-10-27 22:48
Känner mig helt tom! Finns det något man kan göra för att kunna påverka eller på något sätt få till så att vi kan få biljetter? Jag förstår att det är svårt och enbart en liten chans men känns bättre att aktivt försöka göra något än att bara invänta svar.
2014-10-27 22:33
Det hade man fått. Beslutet att bara ta emot 200 var Atleticos... Nästan så att det gamla öknamnet förtjänas en sån dag. PATETISKT dåligt
Atlético belgaren
2014-10-27 22:17
Fruktansvärt tråkigt när man planerat och peppat länge. Man borde ju fått samma antal biljetter som Malmö fick. Tror inte det blir några större oroligheter heller..
Atlético VamosAtleti!
2014-10-27 21:39
Jag dog lite inombords precis. Asså helt jävla mållös.. Tagit ledigt från jobb och allt, sen får man detta i nacken. Fyfan va dåligt och vilken sjuk besvikelse, hoppas på ett mirakel nu bara...
Annons: