/spanien/atletico/forum/2548.aspx/spanien/atletico/forum/2548.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Elwis
2006-04-14 21:34
Hinge- Ett medel starkt rykte går att Juve är intresserade av Rosicky..

Samtidigt verkar det som om både Atletico och Rosicky själv är ointresserade med att förhandla med varandra, då Dortmund och Atletico inte kom överens om en summa.
hinge
2006-04-14 17:13
Några nyheter om Rosicky?
Real Madrid nesa74
2006-04-14 00:56
grattis mateja kungen
Julia
2006-04-13 21:54
Grattis Matjea!

Skönt att höra att Maxi äntligen är med igen. Ska vi möjligtvis kunna vinna nu igen?

!AUPA!
Atlético Rueda
2006-04-13 19:15
27? Inget att hurra för ;) Då är det snart slut hehe skämt åsido, Grattis Mateja! Det kommer att gå bra i helgen, 3-1 efter 2 mål av Torres och 1 av Maxi om han är tillbaka annars gör väl Kezman ett :)
Atlético Andero
2006-04-13 17:49
Hipp hipp hurra!
Sinalco
2006-04-13 16:47
Kezman 27 år idag. Grattis Mateja!
Atlético Elwis
2006-04-13 16:25
Socrates,

Så intresserad och motiverad han är på matcherna så ser det ut som att han kommer med största sannolikhet flytta bort =(
Socrates
2006-04-13 16:19
Hur stora är chanserna att Torres flyttar till sommaren? Vart går han i sådanfall, Arsenal? Frågar er eftersom mer trovärdiga svar härifrån än från tidningar osv.
Atlético guRRet
2006-04-13 14:29
greeneyes_x/

Som du säger så är Maxi och Luccin mycket riktigt våra viktigaste spelare.

Men den spelare som klart har underpresterat iår är Kezman. Jag kan inte förstå hur han fortfarande får chansen...
Atlético Elwis
2006-04-13 13:16
Ämne: vart det inggen som ....
Jag har själv aldrig förtsått varför Torres ska vara kapten egentligen..Han har inte direkt bländande ledaregenskaper.

Jag skulle hellre vilja se Maxi snett under Torres i anfallet. Om jag ska vara helt ärlig tycker jag inte att Kezman tillför laget så mycket - han har missat mer än vad han har gjort mål..Sedan klagar han ju betydligt mer än Torres - dom matcher vi legat i underläge är han en av dom som bidragit med dålig stämmning på plan.
Det har verkat som att Torres saknat motivation flera matcher nu, som om han har tankarna någon annanstans. Nästa år borde de offensiva positionerna förstärkas med en klass spelare som är i sina bästa år, (ungefär vid 25-29 års åldern). Makaay är på väg neråt och en gammal gubbe som honom är det sista vi behöver, vi behöver inga talanger heller - vi behöver anfallare som redan har blommat ut - dessvärre är de flesta av den sortens spelare för dyra :(
Atlético greeneyes_x
2006-04-13 12:11
vart det inggen som märkte att det började gå dåligt när Maxi blev skadad, våran bäste målskytt vid den tiden, det kan vara små marginaler som avgör 3 poäng, 1 poäng eller ingen poäng, och i mina ögon va Maxi den marginalen mellan att klämma in det där extra målet eller enda målet i matchen, ingen annan i dagens Atleti har den kapaciteten att vända bort en back i nertagningen och smälla upp den i krysset eller att komma på bortre när inläggen kommer och går förbi alla förutom Maxi som sätter dit den.
Atleti slutade med sina andra anfallsvågar när Maxi blev skadad, det va nästan alltid bara Maxi som kom i andra vågen och smällde in den.
Om Maxi kommer tillbaka kommer det vända om nu inte moralen är allt för dålig redan.
Vi har ju alla sett ett Barca utan Ronaldinho ett par matcher denna sässong, och det är ingen vacker syn.
Samma gäller Atleti, ni alla som tror att laget faller och segrar med Torres och Ibagaza är fullkomligt ute och cyklar.
Min sanning är att dagens Atleti faller och Segrar med Maxi och Luccin.
Torres har bara blivit en klagande pajas i mina ögon tyvärr.
Helt ärligt så tror jag samarbetet Maxi - Kezman på topp skulle hitta varandra bättre och smälla dit mer strutar än Torres - Kezman.
Jag hade nog inte sett på Torres idag på detta sett om han inte hade varit lagkapten, då hade jag haft mindre förväntningar på honom.
Med tanke på att han är lagkapten så tror jag att laget mår dåligt av han moral.
Gör Luccin eller Franco till kapten som tar tag i spelarna och kan skrika lite.

Aupa Atléti

Atlético Andero
2006-04-13 11:05
Maxi skall vara fit for figth till Bilbaomatchen, ja. =)
Atlético Henko
2006-04-13 08:49
Enligt sportal så kan Maxi bli spelklar till helgen, Hoppas att det stämmer. Kanske kan bli vinst ändå?
Atlético greeneyes_x
2006-04-12 23:51
im back från USA
Atlético greeneyes_x
2006-04-12 23:50
hej
Atlético Elwis
2006-04-12 17:59
Ämne: Jag har en känsla av....
Tyvärr känns det mer som att vi kommer förlora, om vi har tur så kanske man lyckas knipa en poäng mot Baskerna..
Nu när man inte förväntar sig ett bra resultat, så skulle ett gott slut (som en vinst)av denna match få min dag att bli lyckad, annars är det som det ska vara - en ovanlig känsla faktis.
Julia
2006-04-12 16:02
Jag har en känsla av att vi tar ledningen men att sedan Bilbao får en väldigt tveksam straff och att någon hos oss blir utvisad.

Jag skulle i alla fall inte bli förvånad om det slutade så :(.
Atlético Andero
2006-04-12 15:48
Henko
Tyvärr så är det inte möjligt.

Julia
Då är vi två. ;)
Julia
2006-04-12 15:20
Den här gången vågar jag faktiskt inte tippa på en vinst, tyvärr.
Robinhos Pedaladas
2006-04-12 13:48
Stod på sportbladet för några dagar sedan att ränderna på era tröjor försvinner till nästa säsong vilket gjort massor med atleti-supportar arga och förbannade. Nike uppger att det är något nytt och modernt på gång.

Den som lever får se...

EDIT: Ser att jag är sen med nyheten och att ni redan lagt ut bild på tröjan, sorry...
Atlético Henko
2006-04-12 13:34
Nu känns ju mitt 3-1 tips inte så bra längre, finns det chans att byta?
Atlético Henko
2006-04-12 13:33
Bara det inte blir två defensiva mittfältare på mitten, vadsomhelst annars vet vi att det blir högst en poäng. Luccin och Galletti i mitten kanske med Valera på högerkanten.
Atlético Andero
2006-04-12 13:04
Jahapp. Ibagaza har ådragit sig en skada i höger ben och lär missa matchen mot Athletic Bilbao.
Atlético Atleti Madrista
2006-04-12 13:04
Tycker inte att vi ska köpa Makaay av Bayern! Har följt de tyska mästarna ganska nära de senaste åren och han har väl inte imponerat jättemycket. Iofs så var han bra under tiden i La Coruna men det är ända några år sedan, han har inte blivit yngre direkt.
Sevilla Riquelme - el mago
2006-04-12 13:03
Atleti Madrista//

Nog kan det vara så att ni underpresterar. Fast frågan är varför? Saknar ni vinnarskallar kanske?
Atlético Atleti Madrista
2006-04-12 12:57
Mathias//
Faktiskt! Vi har en riktigt bra spelartrupp men det vill sig inte! Inför säsongen när Bianchi kom, så var man i extas men han bevisade att han inte passar i Europa!
Atlético el niño!
2006-04-11 17:23
Tror det släpper mot Bilbao, får hoppas att dom sänker biljetterna så många Atlétisuppotrar kan heja på våra Rojiblancos.

Tycker att Petrov ska speal isället för Kezman.
Sen flyttar man upp Lópes på vänsterkanten
Molinero blir ny vänsterback. Till nästa säsong ska man köpa en ny vänsterback, Makay, backupp till Ibagaza.

iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Henko
2006-04-10 16:43
Ja nu klarar jag inte mer, Får börja tänka på VM för att få upp humöret. Kommer hålla tummarna för Argentina
Atlético Mathias
2006-04-10 15:44
Ja, man har god lust att ge upp.
Enligt mitt tycke är vi nog ett av världens mest underpresterande lag just nu.

Bra spelartrupp, massivt publikstöd.
Ändå går allt emot oss.
Något måste hända.
Annons: