/spanien/atletico/forum/2534.aspx/spanien/atletico/forum/2534.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Sinalco
2006-04-08 17:07
Fan va sjukt att Petrov ska säljas! Fan tänker man med. Tycker han är en av dom spelarna som spelat grymt i nästan varje match. Sjukt..
Atlético Peter Beer (Jesus Gil)
2006-04-08 17:07
verkligen tråkit om Petrov säljs
Atlético Petar91
2006-04-08 15:58
Tkr verkligen det är konstigt, Petrov har stundtals varit lagets bäste spelare. Atletico är juy typ på 9-10 plats nu, tänk er då utan vår bulgariska vänsterytter.
Atlético Elvis
2006-04-08 15:57
Drömmen om CL är förlorad sen länge (alla dessa dommar j*vlar), men det som är väldigt förvånande (om inte min spanska sviker), är att på den länken står det "man säljer Petrov för att han inte är så bra som man trodde han var" - det är det som gör mig mest arg..Jag håller med dig, han är en sådan spelare Atletico Madrid verkligen inte får sälja. Den andra anledningen är att Petrov inte har kunnat anpassat sig, samt han kan fortfarande inte tala tillräckligt bra spanska..
Atlético Henko
2006-04-08 15:40
om det är sant måste det bero på Patrov, att han inte trivs. Han har ju verkligen varit ett av glädje ämnena i år. Tycker fortfarande att det är konstigt att sälja en kvalitetspelare när man siktar mot CL.
Atlético Elvis
2006-04-08 15:26
Här står det att Petrov redan är ute på marknaden =(

Inte nog med det, maxi, Pablo och Colsa spelar inte mot Espanyol.
Atlético Elvis
2006-04-08 15:24
Henko, tyvärr är det så, trodde inte på dte själv först..skickar länken strax.
Atlético Henko
2006-04-08 15:09
Var tog tippningen vägen, är det inte varje vecka?
Atlético Henko
2006-04-08 15:04
Det kan inte vara möjligt att Petrov är till salu, ända anledningen måste vara att man behöver pengar. Det kan inte finnas många tränare som inte vill ha Petrov i sitt lag. Tror inte Petrov är till salu.
Real Madrid nesa74
2006-04-08 14:40
först måste dem köppa spelare som är lika bra som petrov om inte bätre de kan dem sälja honom
Atlético Elvis
2006-04-08 13:27
Förresten, grattis Andero! ;-D
Atlético Elvis
2006-04-08 13:25
Och jag tycker att det synd, man betalar ca 10 miljoner pund (!), för en yttermittfältare - sedan ska han säljas för att han inte producerar mål? Vetinte hur vår president har tänkt där - Petrov leder assist ligan och han har varit en av de få som spelat någorlunda bra de flesta matcher - den enda nackdelen som jag kan se med honom är väl hans temperament.

//Han kommer förmodligen gå till Fiorentina eller Galatasaray..
Atlético Elvis
2006-04-08 13:22
Marca står det att Petrov är på transferlistan..

Han har inte uppnått de krav som ställts, han kan inte spanska, (förutom svärord) och enligt Atleticos styrelse så har han inte gjort tillräckligt med mål heller. Nakamura sägs bli ersättaren.
Atlético Andero
2006-04-08 09:48
Ikväll är man ett år äldre, då. =) Vad jag önskar mig får bli en Atletivinst imorgon!
Atlético Bobban
2006-04-08 08:48
Allt ni behöver veta om web-tv på nätet finns att läsa i denna utmärkta guide av André Kahle! Den är i och för sig på engelska, men ändå väldigt lätt att förstå.

Tänkte det kan vara något att testa för de som vill se matchen i morgon mot Espanyol, som kanske visas på nätet. Då flera sidor uppger att den kommer att sändas, men 100 % säker kan man ju inte vara för det....
2006-04-08 01:43
Hellre Luccin än Torres som kapten
RuCCuS
2006-04-08 00:39
Vad jag tycker Atleti saknar är en naturlig ledare på planen. Nu är Torres kapten, det är väl ok, men jag ser inte honom som någon ledare som pushar de andra. Vi behöver få in någon som har lite pondus, speciellt i backlinjen. Nu känns det inte som någon tar tag i saker och ting när det går emot oss. Det märktes i Celta matchen, jag blev så jävla sur när jag såg hur spelarna uppträdde på första målet. Alla bara sket i det. In med en spelare som de andra kan se upp till och som kan skrika lite!! Gärna högerback, eftersom de andra platserna i backlinjen redan är givna. Någon som liknar Zanetti kanske!

Aupa!!
Atlético senken
2006-04-07 17:01
"Spelare in

Fernando Marqués, Racing Santander, mittfältare, 21 år.
Det senaste är att Fernando lånas ut resten av vårsäsongen till Atlético B! Det är således inte en spelare som stärker A-truppen, utan en förstärkning till vårt B-lag som spelar i Segunda B, serien under Segunda."
2006-04-07 16:53
Sinalco//Pernia kan spela på mittfältet, han blir Petrovs back-up (tror jag)
Atlético wesse
2006-04-07 15:11
Såg att Dario Simic vill lämna Milan.. Mig veterligen så kan han lira högerback, jag är inte säker på hur bra han är offensivt, men han måste ju vara ett intressant nyförvärv.. Med tanke på att han inte lirat speciellt många minuter kan han inte vara speciellt dyr heller.
Samtidigt har ju Milan visat intresse för Leo Franco och Perea, om jag inte minns fel...
Atlético Henko
2006-04-07 14:23
Bland de utlånade spelarna så tycker jag Jorge och Braulio kan tillföra nått nästa säsong. Jag hoppas också att Fernando Marques inte lånas ut, Han verkar vara en spelare som kan oroa motståndarnas försvar. Är det nån som vet nått om honom?
Sinalco
2006-04-07 13:52
Atletico bör köpa in mer back-ups. Säljer man Torres så borde man köpa en anfallare brevid Kezman och en back-up till dom. Sedan så behövs det en back-up för Petrov.
Real Madrid nesa74
2006-04-07 00:37
hoppas kezman stanar i atletiko
Atlético Rueda
2006-04-06 22:03
Tycker gott vi kan satsa på den nya killen, Marquez? (reserverar mig för stavningen) Ung lovande kille kan kanske bli något. Eller kanske Braulio om han kommer tillbaka nästa?

I vilket fall som helst så tycker jag Makaay skulle vara totalt slöseri med pengar som vi egentligen inte har.
Atlético wesse
2006-04-06 21:35
Tycker inte att ännu en anfallare bör vara prio på inköpslistan!
En mer offensivt skolad högerback, en riktigt bra innermittfältare offensiv eller defensiv spelar mindre roll.

Makaay kan vara bra om Torres ska säljas... Är det så vi bör tolka intresset för Makaay??
2006-04-06 19:46
Helt ärligt, Kezman har varit långt ifrån en succé.

Men hans målfacit i PSV är otroligt så vi måste ge han chansen även nästa säsong. Dock tycker jag att vi måsteköpa en back-up anfallare, men hellre en ung talang än en Makaay
Atlético Mateja Kezman
2006-04-06 19:00
Makaay ? :D haha no,thanx ;)

Vem ska han peta? Leo Franco?
Julia
2006-04-06 18:14
Okej, ni kanske har rätt. Men vi säger OM Makaay skulle ösa in mål för oss också så vore det inte helt fel direkt.
Detta kan man ju dock tyvärr inte avgöra på förhand så jag ska kanske inte uttala mig om Makaay än.
Men det är riktigt roligt att Silly Season har börjat nu :).
2006-04-06 17:32
Luff//Kezman har bara öst in mål i Holland medan Makaay öst in mål både i Spanien och Tyskland.

Men jag tror jag tackar nej ändå
Atlético Lamps8
2006-04-06 17:28
Makaay? Nej tack!
Annons: