/spanien/atletico/forum/2530.aspx/spanien/atletico/forum/2530.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Julia
2006-04-17 20:56
Ämne: Jahapps, då var även....
Va? Torres skadad! Är det ett skämt eller?
Hur länge blir han borta?
Atlético Peter Beer (Jesus Gil)
2006-04-17 19:34
Ser mycket hellre Luccin som lagkapten
Atlético Lamps8
2006-04-17 18:14
Lippan // ¿qué?
Atlético Lippan
2006-04-17 18:13
apa me
Atlético Andero
2006-04-17 14:52
Jahapps, då var även Torres skadad. Tydligen hans högra knä som spökar.
Atlético Rueda
2006-04-17 14:20
Vi ska inte klaga för mycket på Torres, han "levererar" ju. Vid vissa tillfällen på en match blixtrar han till och då ser man hur teknisk han verkligen är. En idé borde om Pepe bänkade Torres någon omgång för att ge honom en funderare, kanske skulle bli en nytändning.

Riktigt skönt med seger hursomhelst och inget kan stoppa lyckan tills nästa match, inte ens min jävliga förskylning ;) Auuupa!
Atlético Elwis
2006-04-17 13:41
LisaGrisa,

Japp, angående vilka som klagar och gnäller mest - så är det Kezman och Petrov. Torres bevisar vilken stor spelare han är genom att göra mål i en match som han egentligen inte spelade så bra, men dessvärre så har han haft dålig attityd på planen.
Atlético el niño!
2006-04-17 12:57
Torres kom med i veckans lag enligt Marca så dom spanska mediorna måste tyck han var bra.
Spanien LisaGrisa
2006-04-17 12:06
Det är ändå rätt kul att alla klagar på Torres, men ändå så gör han mål. Ska man prata om spelare som gnäller så är väl ändå Kezman och Petrov de värsta. Hoppas att Maxi kommer tillbaka snart, han och Torres spelade bättre tillsammans än vad Torres-Kezman gör.
Julia
2006-04-17 12:02
Riktigt riktigt härligt med tre poäng igen. Var ganska orolig efter 1-0 målet att Bilbao skulle få in en boll.
Roligt att Torres fick näta igen och rädda oss denna gång. Men varför varför varför gnäller han så mycket som han gör? Han borde inte lägga sin energi på det...

För övrigt så var Marqués var riktigt härlig att skåda. Utan tvekan en man för framtiden.

iAUPA ATLETI!
Atlético el niño!
2006-04-17 11:16
Men Pepe väljer rätt lagkapten, vi vet inte vad Torres gör på träningarna och utanför bild han kanske hejar på sina medspelare mycket mer än vad vi tror, vem vet.

Marqués var den bästa spelaren men han slog bort rätt många passningar vid mittlingen men nästan inga vid straffområdet.
iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Elwis
2006-04-17 11:11
Skönt med tre poäng, känns härligt idag!
Jag hade dessutom slagit vad om matchen, vann 30 kr =)

Tyvärr har Torres blivit divig och som ni andra säger, det är verkligen ett trist beteende. Därför kan jag inte förstå varför han är kapten, speciellt med den attityd han har visat på plan de senaste matcherna..Franco, Lopez, Luccin Pablo Ibañez skulle göra ett mycket bättre jobb som kapten än Torres, de har moralen och mycket bättre ledaregenskaper än honom.
Atlético Lamps8
2006-04-17 10:31
Så himla underbart! 3 poäng igen! Hoppas vi får ett fint slut på sesången nu.
Marques var ju skitbra! Kan nog bli en bra framtidsman!

Vad har hänt med våran el niño? Han gnäller ju hela tiden! Riktigt trist beteende för han sitter en nära hjärtat.. :/
Atlético Andero
2006-04-17 10:03
Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
Han kommer senast från Racing Santander. Såldes till Atlético på grund av att ha kört bil onykter osv. Har spelat i b-laget ett tag, men verkar vara en full a-lagsspelare nu.

nesa74
Kezman är inne för observation så det blir till att vänta och se.
Barcelona Ride_The_big_one_or_catch_the_next_One
2006-04-17 01:08
Underhållande 2 halvlek verkligen, såg matchen hos en polare då vi egentligtligen skulle kolla på en film(kompisen vi alla vänta på är en real fan knappast pålitliga som personer utanför fotbollen haha skoja :D ) så därmed blev det massa dötid och varför inte knappa in till atletic mot atletico :D.

Vem är Fernando Marques lite info om denna nykompling vore roligt att läsa om.
Snacka om att röra om grytan och var det här hans chans att visa upp sig så gjorde han det strålande även om det skedde på stackars Kezman.

Atlético Peter Beer (Jesus Gil)
2006-04-17 00:58
imponerad av Marques
fina passningar, härlig teknik. Måste bli starkare men jag tror han har det som krävs
Real Madrid nesa74
2006-04-17 00:37
är kezman skadad mycket?
Atlético Rueda
2006-04-16 23:10
Riktigt roligt att se Marqués ta för sig så pass som han gör. Duktig kille som vi absolut bör satsa på. Vad hände med Kezman? Vi har inte råd att förlora en till offensiv :/
Atlético Luff
2006-04-16 23:03
Ämne: Skönt med seger men ....
Hoppet är det sista som överger dig! :)
Atlético Andero
2006-04-16 22:58
Skönt med vinst!

Luff
Marqués. Men nästan rätt, haha. ;)
Atlético el niño!
2006-04-16 22:58
Skönt med seger men Europa räcker det nog inte till:(

Torres måste spela fotboll och inte lägga sig hela tiden.
iiAUPA ATLETI!!
Atlético Luff
2006-04-16 22:57
3p, underbart!
Fint inhopp av marques också.. (stavning)?
Atlético greeneyes_x
2006-04-16 17:56
Såg nyss ett Inför VM program på spansk TV som dom har varje vecka då dom går igenom en VM grupp i veckan tills VM.
Dom snackade om Spanska landslaget idag och alla Panelexperter var överens om att det förmodligen kommer att spelas med

.............Casillias............
Ramos....Puyol....Juanito....Lopez
.........Alonso..Fabregas.........
..Joaquin...............L Garcia..
.........Villa...Torres...........

Kul att Torres och Lopez anses ingå i första uppställningen, synd att Ibanez inta va med, men nämndes som en första avbytare, det är ju bra.
Jag tycker det är ett imponerande lag, tycker dock att kanske Reyes borde få spela på L Garcias plats och flytta in Garcia lite mer centralt, men då kanske man ska ta bort Alonso eller Fabregas och spela med 1 pivote bara, men jag vet hur pass stark pivote Fabregas är, Alonso är ju grym på den positionen,Man Fabregas spelsinne är ju en gudagåva, svårt det där.

peace
Atlético Andero
2006-04-16 17:43
Inget är bestämt ännu. Det hela var bara ett förslag från Nike som tydligen gick hem hos Atléticos styrelse. Fansen har dock sagt sitt och menar att ränderna skall behållas. Styrelsen verkar lyssna på fansen i detta fall.
Atlético Lamps8
2006-04-16 16:01
jag har inte riktigt förstått, är det klart att vi ska ha den "nya", fula tröjan?
Real Betis Halllo
2006-04-16 14:06
Tack Andero hoppas bara att ni lyckas vinna mot Atletic Bilbao, ni får rycka up er nu och försöka ta en plats i Europa nästa år.
PS varför bytte Atletico design på tröjan de förra va snyggare och mer classisca
Atlético greeneyes_x
2006-04-16 01:42
Jaha, då var dags för 1 pinne igen eftersom Maxi är borta.
Även om alla gör sitt i laget så sätter man väl 1 mål, men det behövs nog 2 mål, och det är då Maxi brukar komma in i storyn och sätta en extra balja för säkerhetens skull.
Tycker Kezman ska få säsongen på sig att visa en nogurlunda jämn standard, annars så tycker jag vi ska omskola Maxi till forward med torpedträning över sommaren.
Är det ingen som tycker Maxi spelstil påminner om Tevez?
Han är tung, stark, snabb och teknisk.
Bra blick för spelet, brukar ofta dyka upp på rätt ställe i straffområdet, bra vändningar eller första touch med boll för att komma i skottläge, bra teknik, svår att riva ner,
Jag tror att tränar man Maxi rätt så kan han bli en riktig skicklig forward i klass med Tevez.
Ni såg ju hur många mål han gjorde i Espanyol.
Och hur många mål han gjorde hos oss innan skadan.
Han påminner ju inte alls om en yttermittfätare i spelstilen eller fysiken.
Varje gång jag ser Maxi straffområdet så beter han sig som en forward.
Det skulle ju vara perfekt kompliment till Torres.
Sen köper vi en en bra högerytter så är det klart.
Rosicky kan ju spela som en offensiv ytter.
Visst kan Pernia spela högerback? visst är han tvåfotad? har för mig att jag sett gör det några matcher, tyckte han va bra.
Bra back med offensiva kvaliteer som A Lopez.
Laget som jag skulle vilja att det va nästa säsong om man nu inte skolar om Maxi.

............Franco............
Pernia...Perea..Pablo....Lopez
...........Luccin.............
..Maxi................Petrov..
...........Rosicky............
.......Makaay...Torres........

Avb bänk : Kezman, Ibagaza, Galletti, Valera, Velasco, Gabi och Molinero (anledningen till valet av Makaay är rutinen och målvana, han trivs i spansk fotboll, det har vi fått bevis på många säsonger, idag har vi en trupp med idel unga stjärnskott, men inger rutin eller erfarenhet, Man måste ha 1 ellet två lite äldre spelare i laget fär att få balans i hormonerna, som Milan, Liverpool, Man U, Juve o.s.v, annars håller det inte, vet inte riktigt varför, men det håller inte i längden.)

Atlético Andero
2006-04-15 23:52
Pajasvarning?
Eric_22
2006-04-15 23:27
Atleti fans! Jag är medveten om att detta inte tillhör ämnet men du får gärna skriva på denna namninsamling: http://www.namninsamling.com/site/list.asp?id=876
Julia
2006-04-15 22:07
Attans, jag som hade hoppats på lite Maxishow imorgon...Det får väl vänta ett tag till då.
Annons: