/spanien/atletico/forum/2522.aspx/spanien/atletico/forum/2522.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos Casillas]
2006-05-03 16:06
Så härligt om Giourkas Seitaridis signas av Atletico. Han var nära en övergång till Real men han tackade nej i sista sekund. Grym högerback som inte kan underskattas. Håller verkligen världsklass.
Atlético Lamps8
2006-05-03 15:14
Vad är Intertoto? Är det kvalplats till Uefa cupen?
Atlético Bobban
2006-05-03 15:13
Det absolut billigaste stället att handla en Atleti tröja är på e-bay!

Har själv beställt en med KIA reklam och #9 Torres tryckt på ryggen...
Länktips: www.ebay.se/home
Atlético Bobban
2006-05-03 15:05
Ämne: Vill inte stressa me....
Håll ut alla Atletifans, inför-artikel kommer under eftermiddagen signerad Simon!

På tal om Intertoto, så är det i nuläget bara Deportivo, Villarreal och Atlético som slåss om den enda spanska platsen till semesterturneringen. Getafe som också är med rent poängmässigt, har inte anmält sig till Intertoto och kan inte ta den enda platsen.

Med andra ord det gäller att komma före såväl Depor som ubåtarna om det ska bli spel i Intertoto. Ha också i åtanke att inbördes möte i ligan går före vid lika poäng och inte målskillnad. Det innebär för Atletis del att man måste ha fler poäng än Depor, då galacierna har övertag i mål gjorda på bortaplan, (1-0, 2-3) med depors siffror nämnda först. För Villarreal är det lika då båda mötena slutade 1-1!
Atlético Peter Beer
2006-05-03 13:06
Nästa säsong måste bara bli bättre. Bianchi körde ju laget ner i botten. Sen Murcia kom har vi blivit pånyttfödda, även om idiotförluster förekommer fortfarande. Om inte Bianchi haft laget en halv säsong hade vi säkert legat högre upp i tabellen. Jag är riktigt optimistisk för framtiden
Atlético Henko
2006-05-03 11:22
Om det inte försvinner förmånga spelare nu till sommaren så tycker jag det räcker med ett nyförvär i varje lagdel.
Kanske Agüero, Rosicky och Pernia (han blir väll kanske också mittfält). Det Atletico har saknat är ju självförtroendet och med kontinuitet och en bibehållen trupp kommer nog självförtroendet tillbaka.
Atlético Henko
2006-05-03 11:15
Vill inte stressa men blir det ingen inför-artikel idag?
Ska bli kul att se om Atletico kan spela ut nu när man har tillgång till alla.
En annan sak, det vore kul om tippningen var varje match, kanske kan bli nått nästa säsong.
Atlético Peter Beer
2006-05-03 09:11
DavidofStockholm//Du har glömt Agüero ;)
Valencia DavidofStockholm
2006-05-03 00:28
Seitaridis och Costinha nästa två in? Snacka om nybygge!

----------------Franco-------------
Seitaridis--Pablo---Perea---A.Lopez
--------------Costinha/Luccin------
Maxi-------Rosicky--------Pernia---
--------Torres----Kezman-----------

Fjäskar de för fansen så att man inte ska bli lika förbannade då de säljer stadion eller Torres?
Atlético Peter Beer
2006-05-03 00:11
Rosicky gjorde mål ikväll
Atlético KranTzZ
2006-05-02 22:42
Ut med Molinero och in med Velasco säger jag bara!
Atlético KranTzZ
2006-05-02 22:38
Ge Kezman en sista Chans jag vet att han är riktigt bra om han bara kan samspela lite bättre med torres och petrov!!
Atlético Henko
2006-05-02 20:10
Hoppas det blir lite skönspel mot Osasuna, finns inget att skylla på om den bästa startelvan kan spela. Märker på mig själv att jag fortfarande inte släppt helgens förlust.
Bänken skulle nog göra Kezman gott. Jag skulle vilja se Valera få chansen, antingen om Maxi spelar brevid Torres och Valera på högerkanten eller Valera brevid Torres.
Atlético Peter Beer
2006-05-02 18:20
Andero// Antagligen för att ledningen vill ge honom chansen att bevisa att han inte är årets flopp-köp. Han har ju massa mål i sig. Men nej, detta är en för viktig match, Marques borde få spela
Atlético Andero
2006-05-02 17:40
Möjlig startelva till Osasunamatchen

25 L Franco
15 Molinero
22 Pablo
21 Perea
3 A López
11 Maxi
23 Luccin
8 Ibagaza
17 Petrov
10 Kežman
9 F Torres

Varför får Kezman fortsatt förtroende?
Atlético Andero
2006-05-02 16:41
KranTzZ
Några ställen du kan köpa en Atléticotröja på:

shop.svenskafans.com
www.sportfanz.se
www.cfsport.se
Atlético Peter Beer
2006-05-02 16:41
här finns det!
Atlético KranTzZ
2006-05-02 16:36
Men vet du ingen svensk sida!
Atlético KranTzZ
2006-05-02 16:32
Okej Schysst!!
Atlético Peter Beer
2006-05-02 16:17
Bra Agüero-artikel

KranTzZ//
Ebay!
Atlético KranTzZ
2006-05-02 16:08
Nån som vet vart mán kan köpa en atletico tröja??
Atlético Peter Beer
2006-05-02 15:36
Rueda//Kan Pernia lira högerback? Vore ju klockrent. Annars tror jag inte Rosicky och Ibagaza kommer få lira tillsamman. Tror snarare på Pernia på vänstermittfältet isåfall. Verkar ju som Petrov kommer dra, tyvärr. Men har har faktiskt varit ojämn och bara gjort 1(?) mål. Pernia däremot har gjort 10!
Atlético Peter Beer
2006-05-02 15:30
Henko// Ja en innermittfältare (Rosicky?) skulle sitta fint. En defensiv behöver vi inte tycker jag.

Jag vet att stämningen här på forumet är väldigt pro-Ibagaza. Visst det är en grym lirare, IBLAND. Han skadar sig titt som tätt, har formsvackor, drar på sig massa kort och gör på tok för få mål dessutom är han redan 30 bast (i år). Nej, vi behöver kontinuitet! Hoppas verkligen på Rosicky!
Atlético Rueda
2006-05-02 15:24
Hoppas, hoppas, hoppas! Nej, fan nu blir jag också optimistisk. Jag ska vara den som håller käften stängd till allt är spikat. Får smyghoppas. :) Agüero-Torres på topp Rosicky(?)-Ibagaza-Luccin-Maxi(petrov?) på mitten och Lopéz, Perea, Pablo, Pernia i backlinjen med Franco i mål. På bänken Kezman, Marqués, Ze Castro(?), Galleti, Valera med flera.

Vilken dröm! Där har vi ett lag som hamnar top 3 nästa. Nu får man hoppas att vi lyckas ro hem ett par av spelarna iallafall. ... Hoppas, hoppas.
Atlético Henko
2006-05-02 15:03
Nu börjar jag verkligen tro på att Agüero verkligen kommer, det snackas ju om honom varje dag nu och hela tiden uppgifter som styrker allt. Nu är det bara att hålla tummarna att en innermittfältare av rang också anländer.
Atlético Peter Beer
2006-05-02 13:32
Pires senaste namnet..Lite rutin e ju aldrig fel men jag tror han vill lira i Champions League
Atlético Peter Beer
2006-05-02 13:26
Senaste i Agüero-affären

Cerezo "bekräftar"
Real Madrid King_raul
2006-05-02 11:41
Har fortfarande svårt att smälta att ni ror hem Sergio Agüero.
Fast man får väl se det positivt, han kommer till La Liga iaf!

Atlético Henko
2006-05-01 23:25
Tycker det är konstigt att Pepe inte gör bytena tidigare när det helt tydligt inte fungerade på plan. Det är heller inte första gången han väntar för länge. Plus att spela med två deffensiva mittfältare på Vincent Calderon och speciellt mot ett lag som kämpar för att stanna kvar i högsta serien.
Real Madrid Zidane!!
2006-05-01 22:11
*kezman
Annons: