/spanien/atletico/forum/2517.aspx/spanien/atletico/forum/2517.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Andero
2006-05-11 11:15
Endast el niño!, wesse och guRRet har chans att ro hem forumtipset såg jag. Blir spännande att se hur det slutar. ;-)

Själv får man väl försöka avsluta så bra som möjligt i och med att tippa rätt inför sista matchen :-P
Atlético Peter Beer
2006-05-11 10:34
Aguirre har tydligen bett klubben att köpa Seitaridis i sommar
Atlético Henko
2006-05-11 09:45
Vilken match det va igår, det är ju alltid kul och se lag från olika ligor mötas.
Sevilla var ju helt överlägsna tekniskt sett, om man jämför med Atletico så är väl ¨vi¨ bara lite sämre tekniskt än Sevilla.
Hoppas man får se Atletico i Europa snart.
Atlético Henko
2006-05-10 22:57
Oj glömde VM, är det möjligt?
Men jag tycker att det inte får bli för stor rotation av spelare, vill inte att Atletico ska bli ett Inter som bara köper och köper. Atletico har ju redan en stark trupp. Lite bredd och en bra spelidé så klår vi inte bara Barca nästa säsong.
Atlético Andero
2006-05-10 22:40
Aguirre har, enligt AS, sagt att han kommer vara tränare för Atlético Madrid till nästa säsong.

Om det stämmer eller inte får vi väl se.
Atlético Belial
2006-05-10 22:32
Ja, Zahinos e ju inget o hänga i julgranen... inte colsa heller för den delen... dom får gärna lämna tillsammans med Kezman, även valesco kan spela nån annanstans... sen tycker jag man kan sälja dom flesta som e ute på lån, få in dom pengarna också till o köpa dom spelarna som verkar va på väg till nästa säsong... hoppas också att atleti hittar en tränare som kanske kan få stanna lite längre och ha lite o jobba med, om nu inte murcia får stanna, vilket jag inte tror...
Atlético Andero
2006-05-10 22:27
Jag tycker Zahínos kan fara någonstans. :-) Även Kezman om så behövs.
Atlético Belial
2006-05-10 22:12
Ja, dagen efter kan du nog inte hoppas att dom kickar lite inför pressen eftersom VM fortfarande pågår då o däe vet man aldrig vad som händer...
Men jag hoppas som du att man iaf inte långt senare ser spelarna du nämnt i atletitröja... hoppas däremot att inte van Nistelroy finns där o att Torres lämnar... vill gärna se han ett tag till i Atleticotröja även om den här säsongen varit något av en besvikelse från hans sida...
vilka spelare jag vill ska lämna atletico så kan det inte va för tidigt innan Kezman packar väskan, petrov däremot ser jag gärna iaf en säsong till, fast d ser ju ut som det inte blir så...
Sinalco
2006-05-10 18:56
Tror det med.
Atlético Luff
2006-05-10 18:30
1a juli va?
Atlético Henko
2006-05-10 17:10
Ja när öppnar transferfönstret?
Dagen efter hoppas jag att Pernia, Ze Castro, Rosicky och Agüero står iklädda Atleticos tröja och kickar lite inför fotograferna.
Atlético Peter Beer
2006-05-10 15:48
Hoppas detta ordnar sig snart
Valencia DavidofStockholm
2006-05-10 15:25
Enligt källan har Bayern nu dragit sig ur Aguero-affären. Rummenigge säger att Independientes president inte är seriös i förhandlingarna (vi skickade över Dremmler enligt Marca) och skyller alltså den spruckna affären på Julio Comparada. Enligt Rummenigge ville Comparada ha procent på övergången som kunde kostat Bayern 20 miljoner Euro och såna personer vill inte Bayern ha att göra med.
Atlético Andero
2006-05-10 12:38
Just denna dag för 44 år sedan vann Atlético cupvinnarcupen efter att ha besegrat Fiorentina med 3-0 i Stuttgart, om det är av intresse. :-)
Atlético Peter Beer
2006-05-10 09:39
Bayern försöker hijacka Agüero...:(
Atlético Henko
2006-05-10 08:30
Det kanske är att hoppas för mycket, men en offensiv trekant på mitten med Luccin, Rosicky och Ibagaza. Jo jo jo det skulle bli succé, Men men det är bara drömmar.
Atlético Henko
2006-05-10 08:25
Håller med, får vi igång ett innermitfällt som kan hålla i bollen plus att vi får ha kvar det kantspel vi haft i år så kanske vi kan komma högre än 10:a.
Atlético Peter Beer
2006-05-09 20:02
Sen tycker jag att Rosicky verkligen ÄR en nödvändig värvning.

Ibagaza är en humörspelare som också är väldigt skadebenägen och plockar på sig massa onödiga kort. Han gör heller nästan aldrig mål. Visst bjuder han på moment av brilljans men helheten (iaf denna säsong) är underkänd tycker jag.

Rosicky däremot var en av världens bästa spelare för några år sedan. Gick tungt ett tag men han har börjat ta sig tillbaka till gammal form. Dessutom är han 4 år yngre än Ibagaza
Sinalco
2006-05-09 19:19
Peter Beer / Jo absolut! Skärpning på många av spelarna tills nästa säsong.
Atlético Peter Beer
2006-05-09 19:17
Sinalco//Håller med dej, men när Torres, som är stjärnan och kaptenen, presterar typ 50% av sin kapacitet ger det ju avtryck i tabellen
Sinalco
2006-05-09 19:07
Tycker inte de e någon enskild spelares fel att de gått så dåligt denna säsong. Tycker inte Atletico fungerat som lag denna säsong, först me Bianchi som spelade för fegt och sedan så tränarbyte och ny spel idé. Det är få spelare som spelat på samma nivå säsongen ut. Tror inte att man värvar massa spelare om på nytt kommer att hjälpa så värst mycket, tror inte problemet ligger där. Utan det behövs en spel idé som man spelar efter säsnongen ut som fungerar.
Atlético Peter Beer
2006-05-09 19:00
Däremot måste Torres ta o rycka upp sig. En till sån här säsong från honom går inte om vi ska komma till CL
Sinalco
2006-05-09 18:49
Ne men de e säkert så att Nistelrooy vill till en klubb som spelar i CL, så han kanske inte e så aktuell. Men sedan ska man tänka på att de e många klubbar som e ute efter Torres och sedan så har ju spelare lämnat även om presidenten & spelaren själv sagt att han ska stanna. Men tror faktist att de ska mycket till om Torres lämnar.
Atlético Bobban
2006-05-09 18:43
Här har ni en till artikel i samma ämne som nedan..
Atlético OrreN
2006-05-09 18:43
Men tror ni att van Nistelroy verkligen vill gå till atletico i år när vi inte ens är ute i europa ?
Atlético Bobban
2006-05-09 18:39
Ämne: Man kan inte säga at....
Presidenten Cerezo dementerar att Atleti skulle ha fått något bud från Man U om en eventuell köpbytesaffär, eller någon annan klubb heller!

"A mi no me ha llegado ninguna oferta del Manchester ni de ningún otro equipo por Torres", dijo Cerezo sober 'El Niño', el jugador más cotizado del Atlético
Julia
2006-05-09 18:38
Snälla, snälla, snälla! Inte Torres mot Nistelrooy.
Sinalco
2006-05-09 17:59
Man kan inte säga att Nistelrooy e dålig. Han har bevisat att han är en stor målskytt båda i PL och i CL. Men förstår att man inte vill göra sig av med Torres som är 7-8 år yngre och varit i klubben så länge. Men som nån skrev innan idag, kan dom verkligen tacka nej till Ruud + 21 mille.
Atlético Fernando Josè Torres Sanz
2006-05-09 16:57
Vaa :O
asså nej det går inte
om de byter Fernando Torres med Van nistelrooy
asså mina favvo lag e Liverpool o atletico så en spelare från united e ingen ja skulle vilja ha i atletico...plus att en världs anfallare går till laget ja hatar så mkt...tänk om han skulle sänka liverpool :O
van nistelrooy e skit han kan bara göra mål i mål linjen.

Atlético Veronica
2006-05-09 16:26
Ruud - no gracias / Atletico para siempre
Annons: