/spanien/atletico/forum/2512.aspx/spanien/atletico/forum/2512.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Luff
2006-05-26 14:09
Vågar fortfarande inte hoppas helt :D

Nån som har koll på de andra spelarna han skulle titta på(?) när han ändå var nere i sydamerika, fernando gago och rodrigo palacios?
Atlético Elwis
2006-05-26 12:12
Peter Beer,

Äntligen! :D

Att det skulle ta en så'n tid, man är ju aldrig säker längre - med tanke på hur det gick till med Rosicky affären...
Atlético Peter Beer
2006-05-26 12:08
GIL MARÌN ÅKER TILL ARGENTINA IDAG FÖR ATT KÖPA AGÜERO!

presentationen ska ske 5 juni
Atlético Peter Beer
2006-05-26 11:20
Milinko Pantic kommer antagligen efterträda Munoz som sportchef!
Atlético Luff
2006-05-26 02:34
Frågan är hur mycket sneijderryktet stämmer, få källor samt att han verkar vara i kontakt med milan om en övergång...
Är inte cani i zaragoza(?) sugen på en flytt? han kan väl spela både i mitten och på kanten vad jag sett, och är väldigt duktig.
Atlético wesse
2006-05-26 00:20
Angående ryktena om Sneijder, det skulle glädja mig enormt om denne mittfältare skrev på för Atletico, han har varit tongivande länge i Ajax. En ung mittfältare med stor potential men som redan nu är ett namn för startelvan i Atletico!
Atlético Henko
2006-05-25 20:19
Det va ju väldigt mycke snack i höstas om att Atletico var nära Mascherano, man fick aldrig riktigt reda på varför det inte blev nått.

Kan ju tycka att Atletico skulle vara väldigt bra för Mascherano som första klubb i Europa. Många Argentinare och inte allt för hård konkurrens.
Sinalco
2006-05-25 18:24
Henko / Tror inte att han skrivit på för någon ännu men jagas av dom största i princip. Chelsea, Man Utd och Milan ligger väl närmast till att signa han tror jag.
Atlético fille26
2006-05-25 17:34
Nu tar jag upp något gammalt men hur blir det med våran supporterklubb som det har pratats om?
Las Palmas Joel (Osa-red)
2006-05-25 17:09
Varför blev det bara ett ettårskontrakt med Aguirre, har den frågan ställts till mexikanen alt styrelsen?

Med bara ett år på kontraktet får han pressen på att leverera direkt. Som Sir. Smokealot skriver här nere så borde han kanske få ett år för att lära känna klubben och slippa pressen på att leverera direkt.
Atlético Henko
2006-05-25 14:57
En till fråga. Vad hände med Mascherano? Har han skrivit på för någon klubb eller är han för dyr?
Atlético Henko
2006-05-25 14:29
Kommer Jorge tillbaka?
Var ska han spela?
Atlético el niño!
2006-05-25 13:29
Velasco är som Salgado, inte så känt namn men har ett stort hjärta för klubben. Molinero måste träna upp farten lite.

iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Lamps8
2006-05-25 13:25
Vad jag ser fram emot den kommande sesången! Vi kan inte misslyckas med de lag vi har och den tränaren!
Kul att Jorge kommer tillbaka också!
Atlético Henko
2006-05-25 13:02
Besten/
Det där tror jag är Atleticos startelva i höst, men jag skulle vilja se Molinero istället för Velasco. Velasco är en stabil back, men han måste bli mer offensiv.
Med ett stabilt mittfält och en Maxi i form kan nog Velasco våga sig upp mer än han gjorde den gångna säsongen.
Real Madrid Besten
2006-05-25 11:42
LeoFranco
Velasco-Perea-Pablo-Lopez/Pernia
-----R,Garcia-Luccin----------
Maxi-----Aguero-----Petrov-----
--------Torres-----------------

Med den här elvan kan ni inte bara misslyckas!
Atlético Luff
2006-05-25 11:41
Tror å andra sidan inte att zlatan vill spela i en helt europa-lös klubb nästa säsong heller, men man kan ju alltid hoppas, han skulle passa i spanien ;)
Atlético guRRet
2006-05-25 11:31
Det skulle vara alldeles utmärkt Henko. Jag har alltid velat se Torres ensam på topp, eller tillsammans med en targetplayer, typ Zlatan... Det vore grymt kul att se Zlatan i klubben, och han vill säkerligen inte sepla i Serie B i Italien.

Defensiven framför offensiven!
Atlético Henko
2006-05-24 23:36
Vad tror ni om att låta Torres vara själv på topp, med två offensiva mittfältare?
Atlético Lamps8
2006-05-24 23:05
Peter Beer // Låter bra tycker jag!

Även om jag gillade Pepe så är det riktigt gött att Aguirre har skrivit på.
Det kan väl inte gå sämre än den här sesången?
Atlético Henko
2006-05-24 21:49
Ja vet inte, sen Arsenal tog ner Atletico på jorden så ska jag inte hoppas på nått. Så fort Rosicky affären var ute att Arsenal signat han, kom det upp 3-4 nya namn som ryktades var på väg till Atletico.
Det här har varit en riktigt tråkig vecka, jag trodde verkligen Rosicky skulle spela i den rödvit randiga tröjan i höst. But NO.

Nu är jag inställd på att Aguirre kan trolla med den trupp vi har. Den duger.
Atlético Peter Beer
2006-05-24 21:39
Här är några bra grejer Aguirre sa idag

Torres måste stanna

Antonio Lopez har skrivit på till 2012

Han sa det inte rakt ut men när en journalist frågade om nyförvärven Pernia och Agüero så förnekade han inte att Agüero är klar

Atlético Andero
2006-05-24 21:18
Ezez
Man skall aldrig ta ut någonting i förskott.
Atlético Peter Beer
2006-05-24 18:54
Sir. Smokealot//Skillnaden mellan Bianchi och Aguirres tränarmeriter är att Aguirre lyckats i Europa. Bianchi hade bara lyckats i Sydamerika. Hoppas det kommer funka :)
Villarreal Ezez
2006-05-24 18:03
Tja!

Ser ut som att ni drar det längsta strået vad gäller "underbarnet", Sergio Aguero. Grattis om detta är sant, synd för övriga lagen som slogs om killen.
Spanien Sir. Smokealot
2006-05-24 16:47
Skönt med en grym tränare, men det var Bianchi också. Hade faktiskt hoppas det skulle bli ett 2-3 års kontrakt, så att han verkligen skulle få en chans att forma laget som han själv vill och skaffa lite kontinutet. Det är de som behövs i den här klubben!

Ni har nog bytt tränare nu inför varje säsong jag vet inte hur länge? vet säkert iaf dom 3 senaste säsongerna. Ledningen och fansen är för otåliga det tar tid att bygga upp ett lag, vilket jag hade hoppats nu dom skulle förstå och ge han ett längre kontrakt så han kan känna sig säkert fastän Atletico kanske slutar 7-10 plats nästa säsong.

Man ser ju bara vilket jobb han gjorde med Osasuna, tänk då vad han skulle kunna göra med Atletico som har hur mkt mer resurser än Osasuna, men över 1 säsong tror jag det är ganska svårt att lyckas. Men jag hoppas verkligen det går bra för er nästa år.
Atlético senken
2006-05-24 14:52
Frågan är ju hur länge Aguirre håller med Atletico? Alla verkar ju bara misslyckas :S
Men det är väl också för att de inte får någon chans att komma till rätta i laget osv.

Jag hoppas verkligen att det faller på plats nu till höst och att vi kan etablera oss till europaspel! Kezman och Petrov ska stanna!

Atlético wesse
2006-05-24 13:47
Skönt att vi har tränaren klar nu iaf, Rosicky ute ur leken, då gäller det att ledningen redan har inlett seriösa förhandlingar med någon (några) spelare som backup! Hoppas på en annan spelare av samma typ som Rosicky! Ingen ytter som många fler i forumet påpekat! :)

AUPA!
Atlético Henko
2006-05-24 09:18
Om inte Atletico förlorar några spelare, så har vi ett fantastiskt lag. Jag tror att Aguirre kan ordna lite organiserat spel (ifs trodde jag på Bianchi också). Det jag menar är att laget vi hade den gångna säsongen håller väldigt hög klass.
senken/ Jag håller med, när jag tänker på det så kan Marques bli en vass spelfördelare. Men hur är han defensivt?

Om veckan började dåligt så slutar den bra, efter kl 13 idag vänder det. :)
Atlético Andero
2006-05-23 21:25
Rosicky förklarar varför han valde Arsenal och inte Atlético.
Annons: