/spanien/atletico/forum/2508.aspx/spanien/atletico/forum/2508.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Peter Beer
2006-06-29 11:55
Fredoue//Inte mycket? Drygt 200 miljoner är sjukt mycket, speciellt för en spelare köpt direkt från Argentina. Tror det är den högsta summan nånsin på det sättet. Jämför Tevez och Mascherano kostade båda under 150 mille var, D'Alessandro kostade 70-80. Aimar och Riquelme vet jag inte men de kommer kanske i närheten av Agüero
Atlético Andero
2006-06-29 11:36
Som sagt tidigare...

Torres själv har sagt att han stannar i Atleti om klubben vill behålla honom, annars finns det möjligheter till en flytt. Och nej, han skulle nog aldrig gå till Real.
Real Madrid King_raul
2006-06-29 09:15
Vet ni hur jag tror det blir med Torres? Ett äkta Owen-fall.
Han blir köpt av Man Usa, Ni blir extremt farliga och tar högt upp i la liga, United bommar nästa år och Torres ser bittert tillbaka på Kezman, Aqüero & Maxi när dem ger Atletico sin bästa säsong någonsin.

Real Madrid avveh ^,..,^
2006-06-29 08:55
Tror ni det finns en liten chans att Torres gör en Raúl ?
Dvs, flyttar från Atletico till Real ?

Fan, blir nästan kåt av att bara tänka tanken :\
Sevilla Fredoue
2006-06-29 05:02
Agüero verkar ju nästan hålla messi-klass!

Konstigt att han inte kostade mer.
Atlético El torro
2006-06-29 00:31
Vem får inte nöta bänk i Inter =) hhee
En ny målis behbövs inte, fast Oswaldo e duktig.
Jag undrar om nån vet hur duktig lillen från Argentina e Sergio Agüero?
Om Torres försvinner kan vi inte leva på Kezman skulle va najs me en ung duktid Huntelar kanske? eller...
Atlético Peter Beer
2006-06-28 23:49
En spelare som glömts bort lite är David Pizarro. Fantastisk speluppläggare enligt mej. Som en offensivare och snabbare Xabi Alonso. Fantastisk i Udinese, bänk i Inter.
Atlético Andero
2006-06-28 23:16
Iván Cuéllar ryktas vara på väg till Getafe, kanske är därför.
Atlético Elwis
2006-06-28 22:55
Det verkar som om vi kommer att ha tre lag i år - Atletico är intresserade av Mexicos målvakt Oswaldo Sanchéz. (Länktips nedanför)

marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/atletico/es/index.html

-Vad händer med Leo Franco då? Onödig värvning, även om Oswaldo är en bra målvakt. Vi behöver förstärka andra positioner.
Atlético Bobban
2006-06-28 22:14
Håll koll på Atléticos träningsmatcher under sommaren via detta schema!

22/7 Atlético B
26/7 Energie Cottbus - Atlético
29/7 Dynamo Dresden - Atlético

4/8 Kashima Antlers - Atlético
6/8 Shanghai Shenhua - Atlético

11-13/8 Trofeo Teresa Herrera

16/8 Albacete - Atlético
19/8 Celta - Atlético
Atlético Henko
2006-06-28 20:02
Imorgon kl 13 presenteras Pernia på Calderon.
Nu är de bara Costinha av de "klara" som inte presenterats.
Sinalco
2006-06-28 17:15
Man Utd lär göra allt för att köpa Torres om/när dom säljer Ruud. Dom måste nog lägga ut hyfsat mycket pengar isf.
Atlético Henko
2006-06-28 16:10
Ja Maniche visade verkligen att han kan, dock så var han ju påväg förra året men valde Chelsea istället. Tror inte det var så uppskattat.
Men om man glömmer det så är han en fantastisk spelare.

Tror ni det finns en chans att Ajax släpper Sneijder och då inte för ett löjligt dyrt pris?
Atlético El torro
2006-06-28 14:11
Sneijder hade varit ett bra nyförvärv och efter de han visat i vm borde de lägga ett bud om Maxi och Tores försvinner..
En spelare som skulle va nyttig för laget skulle kunna vara Maniche + att vi nite skulle behöva pröjsa för mycke för honom.
Atlético Henko
2006-06-28 12:35
Måste ändå säga att nu efter att man sett större delen av vm så önskar jag att Atletico lyckas fixa Sneijder från Ajax, han har varit en imponerande dirigent på mitten med snabbhet och en bra vänsterdojja. Han skulle få fart på Atleticos mittmittfält med sina passningar, speed och skott.

Sen får gärna transferfönstret stänga innan det ens öppnat så att vargarna inte tar något från oss.
Atlético Henko
2006-06-28 12:29
28 landskanper, 9 mål innan vm och 32 landskamper, 12 mål efter vm således för Torres i Spaniens tröja.
mikaelz84
2006-06-28 11:41
Hej!!

Är det nån som vet hur många landskamper + mål det har blivit för Torres i Spanien?
Atlético greeneyes_x
2006-06-28 01:44
Ämne: Paco Regalon, aldrig....
Jag har också läst om detta, fast inte på tribalfotboll.
Paco Regalón ?? Sägs vara en Spansk supertalang, fostrad i Atléti?? varför vet inte jag vem det är?? Hur har jag kunnat missa denna spelare, är det nån som vet mer som kan berätta vem denna Paco Regalón i Atlético är?? Och varför många storklubbar jagar honom medans jag inte har ett skvatt om vem det är?? är det jag som har noll koll på Atleti eller visste ni andra om att vi har supertalang i Atleti?
Atlético Henko
2006-06-28 00:00
Paco Regalon, aldrig hört talas om honom men om Benitez har koll på honom så.
Hoppas Atletico lyckas övertyga honom att stanna.
Atletico behöver lite egna talanger i a-laget nu när man köper så mycket nytt hela tiden.
Ut med Calvo in med Regalon.
Atlético Elwis
2006-06-27 23:27
greeneyes_x,

Min spanska är knackig, Milan har inte lagt bud än, men de planerar att lägga ett bud på ca 40 miljoner på de båda..Det kommer man nog tacka nej till, tom om Atletico Madrid vore angelägna med att sälja dom båda, så skulle man inte sälja för så lågt pris - hoppas jag.
Atlético Luff
2006-06-27 22:53
Happ, där åkte Spanien.. mycket trist.
Får hoppas på Maxis Argentina nu istället.
Atlético Andero
2006-06-27 21:48
Älska RealMadrid
Dina drömmar är mina mardrömmar.
Atlético greeneyes_x
2006-06-27 19:52
Ämne: Enligt Clarin (argen....
40 milj euro för Torres och Maxi!!! har vi satt upp REA skylt nånstans eller är det jag som missat nåt?? Har Berlusconi börjat dricka whiskey igen regelbundet på vardargkvällar även även fast läkarna förbjöd honom.. ok att vi har bra band med Milan, men så tighta är vi inte, Berlusconi lilla du..
Real Madrid Älska RealMadrid
2006-06-27 19:31
Torres och Ramos, Casillas , Raul dom kommer äga idag !!

Torres är kung min dröm är att han ska spela i real

bästa anfallaren i världen det är TORRES.

han kommer göra 2 mål idag :D

hala Real Madrid hala España
Atlético Lamps8
2006-06-27 16:12
åååh jag hatar alla dessa rykten om Torres (och nu Maxi också). Men ledningen vill ju ha kvar el niño och han vill stanna så han bör väl stanna? Fast frågan är ju vart gränsen går när det gäller bud..
Atlético Elwis
2006-06-27 15:21
Enligt Clarin (argentinska tidningen)har Milan lagt ett bud på Torres och Maxi tillsammans, ca 40 miljoner euro.
- Om jag förstått det rätt.
Atlético Henko
2006-06-27 13:11
Om Milan ska ha Maxi får dom ge oss Kaka.
Julia
2006-06-27 12:56
Ajdå, nu ryktas det om att Milan vill ha Maxi. Dock endast ett rykte.
Atlético Henko
2006-06-27 11:39
Glöm inte att Petrov kommer börja göra mål i år plus att Seitaridis och Lopez kommer bli livsfarliga längs kanterna.
Real Madrid King_raul
2006-06-27 10:11
Agüero, Torres & Maxi

huga! Ni blir livsfarliga.
Annons: