/spanien/atletico/forum/2503.aspx/spanien/atletico/forum/2503.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Peter Beer
2006-06-15 01:27
Angående Torres-rykten har nog spanska preesen tröttnat, eftersom det aldrig blir nåt.

Just nu har vi en grym trupp och Torres vill nog inget hellre än att föra laget till en CL-plats.

Ledningen kommer aldrig vilja sälja honom och ekonomin verkar vara helt ok.

Dessutom verkar han göra ett grymt VM, så helt ärligt tror jag verkligen inte att han går. Och om det mot förväntan skulle hända krävs det nog mycket mer än 25 miljoner pund...
Atlético greeneyes_x
2006-06-14 23:13
Ämne: Tycker att man kan s....
David Villa slog straffen för att han är landslagets planlägda straffläggare.
Villa har aldrig missat en straff i hela sin proffionella karriär.
Han har 100% facit i straffläggning.
Kanske är därför :)
Atlético Henko
2006-06-14 21:45
Det är så skönt att se Torres, han är så super distinkt när han gör mål.

Sen är det så tröttsamt med alla rykten om Torres, han kommer inte att gå någonstans Punkt

Hoppas Aguirre har koll på läget, det här med R.Garcia tycker jag börjar bli läskigt. På minner en del om Bianchi och Riguelme från förra året. Usch déjà vu.
Atlético el niño!
2006-06-14 20:56
Tycker att man kan sälja Kezman och köra en 4-3-3 uppställning:

-------Torres------
Petrov---------Maxi
-------Agüero------
--R.Garcia---------
--------luccin-----

Det vekar som om Torres är bättre när det är han som har ansvaret där uppe som kan Petrov , Agüero och Maxi hjälpa till ett snäp längre ner, Luccin och Garcia klarar defensiven.

3 st atletispelare med i startelvan för spanien. Varför fick inte Torres lägga straffen? Var det bara för att han missade en mot Kroatsien.

iiAUPA ATLÉTI!!

Atlético Bobban
2006-06-14 19:50
Ämne: Har ni inte med Pern....
Dessutom är inte Pernia officiellt presenterad ännu...

Det dröjer till efter VM är avslutat
Atlético greeneyes_x
2006-06-14 19:30
JAG HAR 4 ST PUNKTER ATT TA UPP...

1) Har fruktansvärt ångest efter Rosickys uppvisning.. trodde jag skulle glömma att vi fumbla bort tranfern,, men det svider än...
Killen har ju ett skott som en trimmad hagelbössa..

2) Spaniens Startelva.. 3 Atletispelare!!!
2 Real M, 2 Liverpool, 2 Barcelona, 1 Valancia, 1 Villareal..... Sammanfattning... Mäktigt Atleti !!! Aupa........

3) Såg ni namnen på Spaniens avbytare... hittar inga ord...Joaquin, Fabregas, Iniesta, Lopez, Raul och Marchena...
När man ser sånt och jämför lite så känns det som att detta inte är Sveriges VM, att man ska sluta vara naiv, detta är dom stora lagens VM som kan ersätta vilken position som helst utan att tappa styrka..

4) kan nån sätta en prickskytt på arenataket när Sverige spelar, så att han kan skjuta sönder bollen i luften varje gång Mellberg försöker sig på en långboll från egen planhalva utan nån som helst precision.. vilket han gör varje gång han får bollen, och varje gång ser man mittfältet stå helt fria o väntar på bollen.. skjuter prickskytten sönder bollen tillräckligt många gånger så kanske Mellberg slutar försöka till slut, eller att fifa går in o lägger förbud på Mellbergs spelförstörelse..

Aupa Atleti!!
Atlético Andero
2006-06-14 18:55
Kung Benítez© (Captain Fantastic #8)
Det kommer till nästa säsong.
Mallorca Kung Benítez© (Captain Fantastic #8)
2006-06-14 17:45
Har ni inte med Pernia under fliken "Truppen"??
Atlético Lamps8
2006-06-14 17:34
Nuestro Fernando! Helt underbart mål!
Pique
2006-06-14 16:44
Idag har det varit spalt meter med rykten om Torres till United inget i Spanien?
Julia
2006-06-14 16:39
GOOOOOOOOL! TORRES!!

El niño har varit riktigt bra :D.
Barcelona Kamelen
2006-06-14 15:08
Hur långt sträcker sig 'el Niño's kontrakt?
Pique
2006-06-14 12:13
Inget i Spanien om Torres till United? Har ryktats från och till i England och nu är priset som det ryktas om 25 miljoner pund.
Atlético Luff
2006-06-13 20:52
Börjar bli riktigt rörigt med alla transfers nu, som det ska vara.. ;)

Själv lyckades man se vms största(?) bottennapp live, Sverige - Trinidad/tobago :D
Skön stämning i tyskland iallafall, så resan var inte helt i onödan ;)
Atlético Peter Beer
2006-06-13 20:12
Henko//Ja det står att Osasunas president vill ha 22 miljoner och att Atletico inte kan betala det. Därför utforskas andra alternativ.

Tror ändå att Osasuna kommer ge sig vid 13-15 mille. Detta utspelet kanske görs för att förbättra vårt förhandlingsläge? Det skulle nog också underlätta om Garcia gick ut och sa att han ville komma
Atlético Henko
2006-06-13 18:13
Jag förstår inte riktigt artikeln, men det verkar vara något knas med att R.Garcia ska komma till Atletico.

Sen fortsätter det envisa ryktet om Luqué, (Valencia skrev ju kontrakt med Silva förra veckan) tror dock att han är alldeles för dyr i lön och övergång. Men ändå inte helt otroligt då Luqué kan spela både på topp och på vänsterkanten. Kezman ut Luqué in?

Såg också någonstans att Galletti bjöds ut tillsammans med Ibagaza och Gabi.
Galletti är ju en bra ersättare bakom Maxi men han kanske känner att ett år till på bänken är förmycket samtidigt som Marques gjorde en bra vår plus att Jorge kanske hamnar i Atletico trots allt.
Atlético wesse
2006-06-13 17:31
Kanns rikigt intressant med alla nya rykten! Det sved att se Rosicky spela sa bra mot USA, men hoppas fortfarande pa Garcia, vi behover verkligen en ny offensiv mittfaltare nu! Skonare ju tidigare truppen ar klar!!!
Nu ska jag knacka ytterligare en bars och aka ner och hejja lite pa Frankrike och sen Brasilien pa storbilds TV pa Main har i Frankfurt!! :D
Hoppas pa bra stamning den 15:e!
Aupa!!!

// Frankfurt!
Atlético Rueda
2006-06-13 14:07
Gott Peter.. Hoppas vi lyckas ro hem Garcia, sen tycker jag det räcker men nyförvärv, vi vill ju inte bli som marängerna ;).
Atlético Peter Beer
2006-06-13 11:05
Intervju med Aguirre. Han bekräftar att Raul Garcia är målet under transfermarknaden
Atlético Peter Beer
2006-06-13 10:57
Vi har tackat nej till ett byte Pernia-Aimar. Det är Aguirre som sagt nej då han vill ha en mer kraftfull central mittfältare. Dessutom vill man inte sälja Pernia, speciellt inte innan VM.

Även om man kan bli frestad av Aimar tror jag ändå vi gör rätt val
Atlético guRRet
2006-06-13 10:29
Helt rätt tänkt Henko, jag har alltid velat se Torres ensam på topp
Atlético Henko
2006-06-13 00:10
Ämne: Shit vilken ångest m....Ja det var riktigt jobbigt att se hur bra Rosicky var idag. Med honom hade vi haft en riktigt bra chans på liga vinsten nästa säsong.
Klantigt att missa en sådan lirare som dessutom uttalat sig om att han gärna skulle gå till Atletico. AAAAAAHHHH.

-------------Franco-------------
Seitaridis--Perea--Pablo---Lopez
---------------Luccin-----------
-------Pederitti----------------
Maxi------------Agüero----Petrov
---------Torres-----------------

Ett innermittfält med Luccin-Pederitti och Agüero som en länk till Torres.
Det kommer gå undan på kanterna så mittfäletet kommer hamna ganska högt upp i banan.
Men jag håller med om att Pedretti är mer en deffensiv spelare.
Kim skulle vara intressant.
Atlético Peter Beer
2006-06-12 20:36
Shit vilken ångest man fick efter Rosickys uppvisning mot jänkarna..Fan att ledningen snålade på nåra mille...

Pedretti är ändå mer defensiv
Real Madrid Gábinho! [Spanien 06]
2006-06-12 18:15
Henko//

Pedretti är ett bra val han har till och med vart me i Franska landslaget.
Atlético Henko
2006-06-12 16:56
Mm Sant
Atlético Peter Beer
2006-06-12 12:28
Hade gärna sett Källström, grym ung spelare till bra pris
Atlético Henko
2006-06-12 11:36
Ämne: Kezman är mer värdef....
Eller Benoît Pedretti, han har inte lyckats i Lyon.
Hoppas dock fortfarande på R.Garcia.

Aimar verkar ju inte helt omöjlig att få.
Ibagaza ut, Aimar in.
Real Madrid AckeDman
2006-06-12 11:00
Kezman är mer värdefull som en spelare ni kan sälja för att köpa in en playmaker av klass.

Riquelme kanske? eller Franck Ribbery?
Atlético Mathias
2006-06-12 09:52
Tjenare grabbar, hoppas ni har det gôtt därute!

Härligt med VM och kul med en hel del Atletico spelare i hetluften.

Tyvärr måste vi väl börja inse att hoppet snart är ute angående Kezman, han verkar inte klara av att komma upp till sitt "Holländska jag", utan är numer en rätt medioker anfallare med enorma humörsbesvär, han klagar hela matcherna ju.
Sälj skiten är min åsikt.

Maxi gör väl en klart godkänd insats, dock utan att imponera men han är stabil och har en bra lägstanivå iaf, bör vara självskriven i vår startelva.
Atlético OrreN
2006-06-12 01:43
Hittade dig :) såg att du oxå hade Klose på top ... underbar början alltså :)
Annons: