/spanien/atletico/forum/2502.aspx/spanien/atletico/forum/2502.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Getafe Feyenoord&AJA
7/20/2006 22:55
Jag håller med om att den här sidan är mycket bra uppdaterad, det är en av orsakerna att jag börjat gilla er litet. En sådan här sida om El Geta skulle jag vilja ha! Förresten vad säger man i Spanien istället för Forca eller Forza (Portugal & Italien)? Finns det förresten någon Santa Clara supporter här (portugal div.2) ?
Atlético zoran
7/20/2006 22:51
Jag tycker också att ni gör ett mycket bra jobb, jag tittar in på SvenskaFans väldigt ofta, och det uppdateras riktigt bra här :D

Förresten, går det att förstärka redaktionen? (Undrar bara) :D
Atlético Andero
7/20/2006 22:11
Tack ännu en gång. Vi gör vårat yttersta och tycker samtidigt att det är kul. Sen är det alltid roligt att man får beröm, då är det ännu roligare. :-)

Men om det är någonting som, enligt er, skulle kunna förbättras på Atlético Madrid sidan så skicka gärna iväg ett "önskemail". ;-)
Atlético Mathias
7/20/2006 22:07
Håller verkligen med, grym uppdatering.
Vi är många som kan nada spanska som har detta som "enda" kanalen för information, det uppskattas verkligen!
Atlético Andero
7/20/2006 22:06
Tack för det, wesse. :-)
Atlético wesse
7/20/2006 22:02
Vill mitt i transferyran ge en stor eloge till de som jobbar på redaktionen och ständigt håller oss rojiblancos uppdaterade, tycker att Atlético är mest uppdaterade gällande silly season (kanske beroende på att så mycket händer, men ändå!) =)
Bra jobb iaf!!!'
Aupa Atleti!
Atlético Henko
7/20/2006 21:15
Ja imorgon kommer Torres till Atletico och då borde spekulationerna vara över på måndag, när Atletico och Torres går ut med att Torres inte går någonstans. Det kommer bli skönt.
Sen drar snacket igång igen en tid innan jul. Men det blir skönt med lite lugn tills dess.
Atlético Elwis
7/20/2006 19:56
Beer,

Ok, vilken Mario det än är, så är det en lovande spelare=)
Atlético Mathias
7/20/2006 19:55
Inga nya trovärdiga (om det finns sådana i dessa tider) rykten angående en mittfältare samt Torres?
Atlético Beer
7/20/2006 19:54
Elwis//Nej, det är han inte. Vi kom fram till att det fanns en annan Mario i Atletico B som är ytterback (tror jag). Den här Mario Suarez är mittfältare (högerytter tror jag)
Atlético Rueda
7/20/2006 19:47
Väldigt nöjd med schemat, tur att vi möter Marängerna så nära efter start. Då blir det seger! :)
Atlético Elwis
7/20/2006 19:45
Mario Suarez nätade igen för Spanien, är han verkligen ytterback? ;p
Atlético Henko
7/20/2006 16:41
Ja det måste bli vinst i premiären, sen blir det fyra svårare matcher.
Getafe Feyenoord&AJA
7/20/2006 16:39
Bra att spelschemat redan kommit! Vi möter er först strax före julafton! Som kuriosa, vi avslutar säsongen mot exakt samma lag, på samma plats (som förra året)! Väl mött 17/12!
Atlético zoran
7/20/2006 16:33
Man måste vinna mot Racing om man vill ha något i toppen att göra, detsamma gäller alla andra "mindre bra" lag. Men La Liga bjuder jämt och ständigt på överraskningar.
Atlético Andero
7/20/2006 16:26
Någon annan än jag som förväntar mig en klar vinst i premiären?
Atlético Beer
7/20/2006 13:22
Viva España//Du är inte den enda som undrar kan jag säga. Kanske ledningen räknar med att sälja Calderon eller så har klubben tagit ett riktigt fett lån. Det var bara några år sen man hörde om miljardskulder så det är ett litet mysterium egentligen.
Cádiz Viva España
7/20/2006 12:49
En fråga bara, hur kan ni finansiera alla era köp när ni inte har vunnit något stort på många år och dar? Är det någon som pumpar in pengar eller snålar ni med allt förutom spelarköp? Tacksam för svar!
Atlético zoran
7/20/2006 11:46
Atlético måste bli av med Zahinos, så det är goda nyheter att han är påväg till Valladollid.
Atlético Beer
7/20/2006 11:31
Osasunas president envisas fortfarande om Raul Garcias pris och Zahinos kan vara påväg till Valladollid
Atlético Andero
7/20/2006 11:19
Samuel Etóo
Det står med i Silly Season artikeln att Torres inte kan lova att han spelar i Atlético nästa säsong.

Vi tar med allt som verkar någorlunda trovärdigt.
Atlético Henko
7/20/2006 11:12
Joaquin_JR// Jag tycker det är en fin värvning då alla tre kan dela på vänsterkantens två positioner.
Förra året såg det lite tunt ut om t.ex. Petrov var skadad. Molinero som är högerback fick ofta hoppa in som vänsterback när Lopez täckte upp för Petrov. Atletico vill ju ut i Europa, då tror jag det är bra med konkurrens om platserna samtidigt som det är bra med backup om något skulle hända.

Varför tror du på top 6 och inte top 4?
Real Betis Joaquin_JR
7/20/2006 10:59
Ämne: Ja får Atletico tag ....
Jo jag tror säkert på top 6 men vissa nyförvärv förstår jag inte. Vad ska man ha Pernia till när man redan har Petrov och A.Lopez :S:S:S
Atlético rawkus
7/20/2006 01:40
Halloj! Har ej haft mycket tillgang till internet(studenbudgeten har i Oz e ej den basta :))

Vi har gjort en hel del intressanta nyforvarv ser jag :)

Intye minst tranaren! Inte en defensiv spelforstorare som Bianchi... Usch fy och blaaaa....

Oerhort viktigt "om" vi behaller Torres. Han har en avgrundsdjup sjal for klubben. Han har stannat alla dessa sasonger trots att vi haft kraftgang mest hela tiden(forutom mot Barca ;))
Och Maxi i vm: Kommer aldrig glomma volley pa overtid mot Mexico! OMG !! Skrek nog mest av alla har i Melbourne med min Atleti trojja pa !! :)
Usch...nu borjar "hetsen" i plugget igen... 1 ar kvar nu... Forsoker, tillsammans med andra utlandska elever, hitta nat stalle dar man ev kan se nagra Spanska ligamatcher i ar :)
Annars har det lokala Melbourne Victory haft en intressant varvningstrategi infor nya A-league sasongen: 3 Brassar :) Har sjalvklart kopt ett sasongskort, men det gar ju ej att jamfora med "de stora" ligorna... Men nat maste man ju gora for att stilla live-fotbollshungern :)

www.melbournevictory.com.au

Ha det gott alla Atleti locos !!

Peace
Mallorca Samuel Etóo
7/20/2006 00:26
"Jag såg Fernando i ögonen och frågade honom om han kunde garantera att han spelade här nästa år. Men det kunde han inte, säger Atleticos Javier Aguirre."

Vem ska man tro på? ska ni inte lägga till detta på er Silly Season, eller ni tar bara det som är positivt för just Atletico?
Atlético zoran
7/19/2006 23:16
Förhoppningsvis visar de allra bästa matcherna, vore löjligt om man vart tvungen att titta på Madrid-derbyt på Internet TV eller be om att de skall visa den i någon av deras grannkanaler.

Men jag ser en ganska ljus framtid för Spanska Ligan i TV4+. Jag tycker ändå att de visar mycket matcher om man ska jämföra med andra länder som oftast har alla matcher på PPV.

Vi är lite för kräsna, men det är klart, alla vill se sina lag så det är inget fel på det.
Atlético evol
7/19/2006 22:37
sen beror det juh inte bara på vad tv4ra vill visa för matcher.
De är i spanien de sätter vilka matcher som ska vara kvälls matcher osv,
Atlético senken
7/19/2006 18:48
Braulio är faktiskt riktigt bra! hoppas att han får mycket speltid :)
Atlético Beer
7/19/2006 17:46
Jag skulle inte tacka nej till att ha avbytar-Allbäck i laget =)
Atlético Elwis
7/19/2006 17:17
greeneyes_x,

Helt rätt det du säger. Men jag skulle inte klaga om en svensk spelade i Atletico Madrid och man då skulle sända alla Atms matcher :P
Annons: