/spanien/atletico/forum/2500.aspx/spanien/atletico/forum/2500.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Senoo
2006-06-25 15:40
Jag har bara en sjuk känsla utav att Kezman kommer börja peppra mål nu efter VM.. bara något ja känner på mig..
Atlético Henko
2006-06-25 13:39
Löjligt, skulle inte ens hända på månen.
Atlético Andero
2006-06-25 11:53
Torres till Real är bara ett unkelt rykte (hoppas jag). :-)
Atlético Senoo
2006-06-25 00:54
HaHaHa.. har ni sett på maken .. Real Madrids redaktion har skrivit att Fernando Torres kanske kommer att spela med dem efter sommaren ... för att han sa vi får se efter VM.. dem kan väl själva lista ut att han inte kommer göra det.. eller vem vet .. men då lär han VERKLIGEN BLI SKJUTEN På en match !! jag skojjar inte :D
Atlético Elwis
2006-06-25 00:39
Ojdå, jag hade fel - Spanien och Argentina kan visst mötas i finalen - vilket enligt mig är en drömfinal=)
Atlético Elwis
2006-06-24 23:38
Känns så j*vla skönt att man har en spelare som Maxi, vilken form han har! Det ser gott ut inför säsongen, synd att Spanien och Argentina kan mötas i semin, hade varit så jäkla gött om de möttes i finalen istället..
Atlético Andero
2006-06-24 23:33
Maxis klockrena mål och att han tar sitt landslag till kvartsfinal läker en del av såren som skapades under dagens första match.
Real Madrid Gabinho! [Spanien 06]
2006-06-24 23:14
O fyfan vikket mål av Maxi.

Atlético Lamps8
2006-06-24 23:10
Jo, Känns riktigt bra inför sesången!
Atlético Andero
2006-06-24 23:09
Ja, fy tusan. Hoppas verkligen att han, och även Torres för den delen, kommer tillbaks till Atleti i samma form och spelar lika bra den kommande säsongen.
Atlético Lamps8
2006-06-24 23:07
Oyeah ;) Han har varit riktigt het i detta VM!
Atlético Andero
2006-06-24 23:06
That's our Maxi. :-)
Atlético Lamps8
2006-06-24 23:05
MAAAAAAAAAAAAXI RODRIGUEZ!!
Atlético Elwis
2006-06-24 19:37
Tänk om Raul Garcia är en "engångsspelare", det känns som att han är aningen överskattad..

Jag vill hellre se en offensiv spelare värvas, t.ex. Aimar, han trivs ju inte i Valencia - det är någonting man borde utnyttja ;)

Henko,

Bianchi - så han lever fortfarande?
Att den senile har mage att klaga på Torres :P
Atlético Henko
2006-06-24 18:08
Ämne: Ny spelare på g!
20....
Han verkar intressant, kan vara nått för framtiden. Hoppas han platsar i Atleticos trupp redan i år, Det kanske är mycket att hoppas på .)

Bianchi har gått ut och sagt att Torres inte är en så bra målgörare - Dålig förlorare - JA.
Atlético atleticoputte
2006-06-24 14:04
Till ATLETI12: Det står i artikeln att Seitaridis är högerback och att Lopez är vänsterback. Skrev bara i fel ordning i backlinjen. Men det står tydligt att lopez spelar till vänster och Seitaridis till höger.

Atlético greeneyes_x
2006-06-24 00:16
Atlético greeneyes_x
2006-06-23 23:57
Ämne: OM:Tankar kring atle....
tycker uppställningen inte ser så stark ut offensivt, den går ju tilbaka på Bianchi gamla taktik med dubbla pivote..
är det nån som vet vad som händer med mediapunta positionen i år, känns som Ibagaza blir lite medelmåtta och karaktär med det lag som håller på att byggas upp, sen så verkar det som att Ibagaza ändå inte ingår i Aguires startelva, är det tänkt att R Garcia ska ta mediapunta rollen om vi lyckas hämta han?? Vad var Garcias naturliga roll i Osasuna?? Sen tycker man borde jobba på en backup värvning om Garcia dealen inte går igenom, är det nån som hört nåt alls om mediapunta rollen i Atleti?? vem är tänkt?? annars ser laget spännande, tekniskt och snabbt ut, alla lagdelar börjar falla på plats utom just mediapunta rollen.. Hur ligger det till med Pernia egentilgen,, är han våran egendom eller inte än? eller ska kontraktet skrivas på efter vm? hur ligger det till? isåfall skulle jag önska att man gjorde en bytesaffär med Valencia och hämtar Aimar och ger dom Pernia, då har vi ju vår playmaker fixad..spelar ingen roll hur bra Pernia är,, jag tänker inte svika Lopez som Atletifan och kommer förmodligen inte gilla se Pernia i en enda match om det blir på Lopez bekostnad.. vad tycker ni?

Aupa Atleti ... glad midsommar alla Rojiblancos!!
Atlético Peter Beer
2006-06-23 20:42
Glad midsommar förresten!
Atlético Peter Beer
2006-06-23 20:13
Ny spelare på g!
20-årige högermittfältarn Miguel från Hercules. 300 000 Euro kostar han bara
Barcelona Fredecó
2006-06-23 14:18
Glad Midsommar på er själva =)
hinge
2006-06-23 13:58
Glad midsommar Andero och alla andra röd/vita hjältar!
Atlético Andero
2006-06-23 12:41
Glad midsommar alla Rojiblancos! :-)
Atlético Bobban
2006-06-22 22:54
Ämne: OM:Tankar kring atle....
Vet inte var du fått till det att López krånglar med sitt kontrakt ifrån? Han förlängde nyligen sitt kontrakt med Atleti till 2012!

Atlético Elwis
2006-06-22 20:21
ATLETI12,
var är Aguero? :P
Atlético ATLETI12
2006-06-22 17:40
OM:Tankar kring atleticos värvningar och silly season.

1- Seitaridis köptes som högerback inte vänster back.
2-Lopez är vänsterback och inte högerback.
Lopez har också bråkat om sitt kontrakt därför lutar det åt att Pernia intar vänsterbacksplatsen. Så Lopez förpassas nog till mittfältet eller bänken.

Detta kanske låter rörigt men för att förenkla backuppställningen ser det ut såhär:

Giourkas,Perea,Pablo,Pernia
Maxi,Costinha,Luccin,Lopez/Petrov
Kezman,Torres.
Real Madrid Gabinho! [Spanien 06]
2006-06-22 13:53
Ja undrar också vart ni fått alla pengar ifrån.
Atlético Elwis
2006-06-22 13:42
Senoo,
Man försöker vara positiv, men jag tror om Torres vinner skytteligan så lär det bli svårt att hålla kvar honom, då många topp-klubbar kommer rycka i honom..Jag hoppas att han (som du menar), tänker på att Atletico har någotning spännande på gång inför nästa säsong.
Men iofs så har Torres innan bevisat att han är en lojal spelare och nu när lagets mittfält och backlinje ser bättre ut än på många år, så kanske han har en känsla av att stanna ännu längre i klubben.
Atlético Elwis
2006-06-22 13:33
För att vi ska kunna vända underläge i matcher så borde sammanhållningen o lagmoralen förstärkas - spelarna borde tillbringa tid, kanske på ngt läger o så, för då borde det bli lättare att jobba för varandra under matcherna. Man har ju fått flera nya spelare i år..

Vi kommer nog säkert spela en 4-5-1 formation, med Aguero lite under Torres och med Luccin och Costinha i mitten.

Och Henko, om Atletico hamnar på en sjätte, sjunde plats, så spelar vi åtminstånde i Europa.. :P Ne, men, med det här laget borde man ha som mål att komma med dom fem, fyra bästa..
Atlético Henko
2006-06-22 10:18
Glad midsommar och hoppas ni får sol.

Atletico vinner faktiskt ligan nästa säsong, Tänk på det.
Annons: