/spanien/atletico/forum/2498.aspx/spanien/atletico/forum/2498.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Henko
2006-06-28 00:00
Paco Regalon, aldrig hört talas om honom men om Benitez har koll på honom så.
Hoppas Atletico lyckas övertyga honom att stanna.
Atletico behöver lite egna talanger i a-laget nu när man köper så mycket nytt hela tiden.
Ut med Calvo in med Regalon.
Atlético Elwis
2006-06-27 23:27
greeneyes_x,

Min spanska är knackig, Milan har inte lagt bud än, men de planerar att lägga ett bud på ca 40 miljoner på de båda..Det kommer man nog tacka nej till, tom om Atletico Madrid vore angelägna med att sälja dom båda, så skulle man inte sälja för så lågt pris - hoppas jag.
Atlético Luff
2006-06-27 22:53
Happ, där åkte Spanien.. mycket trist.
Får hoppas på Maxis Argentina nu istället.
Atlético Andero
2006-06-27 21:48
Älska RealMadrid
Dina drömmar är mina mardrömmar.
Atlético greeneyes_x
2006-06-27 19:52
Ämne: Enligt Clarin (argen....
40 milj euro för Torres och Maxi!!! har vi satt upp REA skylt nånstans eller är det jag som missat nåt?? Har Berlusconi börjat dricka whiskey igen regelbundet på vardargkvällar även även fast läkarna förbjöd honom.. ok att vi har bra band med Milan, men så tighta är vi inte, Berlusconi lilla du..
Real Madrid Älska RealMadrid
2006-06-27 19:31
Torres och Ramos, Casillas , Raul dom kommer äga idag !!

Torres är kung min dröm är att han ska spela i real

bästa anfallaren i världen det är TORRES.

han kommer göra 2 mål idag :D

hala Real Madrid hala España
Atlético Lamps8
2006-06-27 16:12
åååh jag hatar alla dessa rykten om Torres (och nu Maxi också). Men ledningen vill ju ha kvar el niño och han vill stanna så han bör väl stanna? Fast frågan är ju vart gränsen går när det gäller bud..
Atlético Elwis
2006-06-27 15:21
Enligt Clarin (argentinska tidningen)har Milan lagt ett bud på Torres och Maxi tillsammans, ca 40 miljoner euro.
- Om jag förstått det rätt.
Atlético Henko
2006-06-27 13:11
Om Milan ska ha Maxi får dom ge oss Kaka.
Julia
2006-06-27 12:56
Ajdå, nu ryktas det om att Milan vill ha Maxi. Dock endast ett rykte.
Atlético Henko
2006-06-27 11:39
Glöm inte att Petrov kommer börja göra mål i år plus att Seitaridis och Lopez kommer bli livsfarliga längs kanterna.
Real Madrid King_raul
2006-06-27 10:11
Agüero, Torres & Maxi

huga! Ni blir livsfarliga.
Atlético Henko
2006-06-26 23:25
Tror ingen av de nya spelarna har fått något nummer.
Real Madrid (- -Robinho- -)
2006-06-26 22:38
Grabbar vad har Sergio Aguero för nummer i Atl. Madrid ?
Atlético Henko
2006-06-26 21:59
Någon som vi skulle kunna värva från Chelsea är Maniche, han var hur bra som helst i matchen med de många korten. Sneijder var inte heller så dålig. Båda har bra distansskott, något som bara Maxi visade förra säsongen.

Den här killen från Herculés är nog en framtids värvning och Herculés verkar vilja behålla honom som lån den kommande säsongen. MIGUEL Ángel De Las Cuevas heter han.
Hoppas han platsar i Atletico, unga hungriga spelare är så mycket bättre som reserver än högt avlönade landslagsspelare som bara blir griniga om de inte får spela, t.ex Galletti som inte fick mycket tid och som Pernia eller Lopez inte kommer få så mycket speltid den kommande säsongen.

Någon som har koll på Luis Jimenez från Ternana? som helt plötsligt blivit högvilt. Höger/vänsterfotad?
Atlético Elwis
2006-06-26 20:24
Japp, både AS och Marca har skrivit att både Manchester och Chelsea är hungriga efter Torres..
Atlético greeneyes_x
2006-06-26 20:10
En till värvning sägs vara klar, nån spelare från Herculés,, Herre gud,, har vi 40 manna trupp nu eller?? Såg på Sky News nyss att Chelsea tydligen är redo att betala hur mycket som helst för Torres för att inte Man U inte ska få han,,även inkludera Drogba i dealen + pengar.. Abramovitch sa i en snabb intervju att pengar inte nåt hinder (som vi vet).. Är han förtjust i Torres kan vi nog göra en mycket bättre deal med Chelsea än med Man U,, om nu Torres ändå ska dra,, Jag skulle begära Drogba + transferlistade Duff till våran vänsterkant och cash.. vad tycker ni?? Jag är glad för att det går bra för våra Atleti spelar i VM men nu önskar jag lite att dom inte gjorde ett så jävla bra VM ändå,,tyvärr.. Milan har tydligen lagt ett bud på 18 milj Euro på Maxi!!!
Atlético atleticoputte
2006-06-26 20:06
Det är oerhört skönt för Maxi och Torres att de lyckas så bra i VM och man blir stolt som atléti fan... men.. frågan är om det är bra att dom glänser? Ryktet om att Milan vill ha Maxi skrämmer mig, även detta med torres.
Atlético Henko
2006-06-26 19:51
Jag tror inte Atletico släpper någon av spelarna i den förväntade startelvan nu när man satsar så hårt på Europa.
Dock så är ryktet om att Milan är villiga att betala £18 miljoner för Maxi lite läskigt.

Som Atletico suporter ska man nog vara glad att Colombia inte är med i vm.

Atlético Elwis
2006-06-26 17:33
Senoo,

Dessvärre tackades det nej till ett bud på Kezman innan VM..

Och Atm kommer satsa på att komma till europa denna säsong, om man misslyckas så lär nästa silly season sommar bli tragiskt - då man i stort sett måste acceptera vilket bud som helst på vilken spelare som helst och i värsta fall så kan klubben riskera att tvångnedflyttas, alltså, då måste man verkligen slarva med den dåliga ekonomin man redan har, för att detta ska ske, förstås. Fast, iofs så har man fått "mega-lån" av ett bolag..
Det är därför de flesta av våra värvningar i år ska betalas genom delbetalning.
Atlético Senoo
2006-06-26 17:00
Om klubben verkligen har så stora skulder kan de väl göra sig av med onödiga spelare.. Och kanske be spelarna sänka sina löner de skulle ju hjälpa skiit mycket .. De va ju kris i lazio under säsongen så spelarna erbjud sig själva att sänka deras löner så gjorde de det o så var dem ur knipan...
Atlético Elwis
2006-06-26 16:57
Det går rykten om att både manchester och chelsea tänker göra allt för att värva torres - och pga Atms skulder så måste man tacka ja till budet (så länge det är i Torres värde) och då hänger allt på att Torres tackar nej.
Pengarna skulle kanske hjälpa till med klubbens skulder, men jag vill ha kvar (förmodligen ni andra också), Torres för tusen olika anledningar. Vem ska vara Agueros forwards patrner, när Aguero behöver någon att ta efter och samamrbeta med - Kezman? Om man inte lyckas hitta någon ersättare, ska man satsa på en Kezman som inte har imponerat i VM eller i hans första säsong i La liga.. Och om man ska skaffa en ersättare - vem ska det vara då?
Klubben skulle nog ta ett steg bakåt om man sålde Torres - (jag räknar med att man inte hittar en värdig ersättare).
Atlético Andero
2006-06-26 13:02
Njutbart. :-) Samma resultat nästa säsong blir till att hoppas på.
Julia
2006-06-26 12:58
Fina minnen det där :)
Atlético Andero
2006-06-25 23:04
Roligt med fyra utvisningar. ;-)
Atlético Peter Beer
2006-06-25 21:46
Costinha utvisad..Han var för övrigt grym ikväll
Atlético greeneyes_x
2006-06-25 20:05
Torres till Real?? hahaha,, är det nån på allvar som tror att det skulle hända? även om Torres skulle vilja gå till Real säger vi,, så vet han att det inte går,, han skulle inte kunna bo kvar i stan och blivit hatad av 60% av Madrids befolkning,, han mår bra nu,, ingen hatar honom iallfall,, vem fan skulle välja det livet?? det är ju inte så att han inte valet att åka utomlands istället.. hehe,, det är förresten så har jag hört Torres uttala flera gånger i sin karriär att han avskyr Real,,
Om Maxi och Torres fortätter med sin storform när ligan börjar så ser anfallstrion Maxi, Torres och Agüero extremt farliga ut,, t.om det starkaste anfallet i Ligan, Bra i klass i Ronnie, Messi och Eto'o..
Julia
2006-06-25 17:55
Herrejävlar vilket underbart mål av Maxi igår. Han och Torres har startat VM riktigt övertygande och man blir ju riktigt riktigt stolt över dem :).

Torres till Real? Endast ett rykte...Tror inte ett dugg på det.
Atlético Lamps8
2006-06-25 15:52
Torres till Real Mierda? hahahha! Pojken skulle aldrig gå dit.
Atlético Henko
2006-06-25 15:52
Hoppas den stämmer, för om han börjar fungera och producera mål så är han ett tillskott med sin längd, arbetskapacitet och målfarlighet.
Annons: