/spanien/atletico/forum/2492.aspx/spanien/atletico/forum/2492.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético OrreN
2006-07-12 23:10
var det någon annan som lirade fm 2006 ? :D Har lyckats få Torres till tottenham :D
Atlético Mathias
2006-07-12 21:55
Kanske är det mig det är fel på, jag har inte riktigt insett Luccin storhet, tror ni han kan hålla en plats i vår förstaelva?
Vet det finns en del här som gillar honom, kan som sagt vara så att det är mig det är fel på men jag tycker han är... inte tillräcklig, helt enkelt.
Atlético Rueda
2006-07-12 21:52
Det var väl inget nytt Peter, dom är riktiga hunkar.. :)
Atlético Peter Beer
2006-07-12 18:34
Under de fysiska testerna visade Luccin och Perea vara i otroligt god form, som 2 tjurar.
Atlético Henko
2006-07-12 18:28
Jag hoppas Miguel är lösningen på Mittfältet, så kanske Atletico kan spara pengar till om något oförberätt skulle hända och då kunna handla i vinterfönstret.
Detta är väll högst otroligt då Miguel verkar vara en offensiv mittfältare och inte en tvåvägsspelare som Aguirre söker.

Vad tror ni om Sneijder, han såg så himla bra ut under VM. Kan han komma till Atletico för 10 miljoner Euro?
Atlético Henko
2006-07-12 18:21
Han ska tydligen skriva ett fem års kontrakt med Atletico den här veckan och försäsongsträna med laget (den började i måndags). Om Han lyckas övertyga Aguirre får vi väll se annars kommer han att lånas ut.
Atlético senken
2006-07-12 17:46
FASEN!!

han är ju sjukt bra! om man nu ska snacka fm!
grym kille! :) det står inget om att han är klar i silly?
Atlético Rueda
2006-07-12 17:42
Senken, han värvade mer sig själv :) Har försäsongen startat än? Isåfall, hur går det?
Atlético senken
2006-07-12 17:22
Vad händer? har vi värvat den där miguel från hercules(?) utan att jag vet om det?

någon får uppdatera mig!
Atlético senken
2006-07-12 17:11
Ser nu att det gick bra :P

sorry guys
Atlético Elwis
2006-07-12 13:47
Never mind, det går bra nu.
Atlético Elwis
2006-07-12 13:30
senken,

Skön video!
Nu är man mer sugen på att La liga ska starta:)

//Förresten, jag ska själv göra en atletico video, men jag har för lite klipp - vart har du fått tag på några av klippen? Är alla från soccerclips? Jag har problem med soccerclips.net:/
Förstår inte varför sidan ska hacka och hålla på när det kommer till mig...
Atlético Elwis
2006-07-12 13:22
Lacus Clyne,

Rosicky hade Atletico som första val, men pga att man inte kunde betala övergångssumman så stack han till Arsenal. Spelade inte Rosicky i Dortmund?

(Som sagt, jag erkänner att jag annars är lite trångsynt:)
Atlético Henko
2006-07-12 13:00
Härlig video, det kommer bli riktigt kul att se Atletico igen.

Mathias/ håller med, Atletico har spetskompitensen men saknar styrkan att vända en match eller hålla i en vinst. Lagmoralen var lite si och så med förra säsongen.
Tror att ett starkt mittfält kan hjälpa oss.
Håller fortfarande tummarna för Maniche.
Atlético Mathias
2006-07-12 10:52
senken:
Verkligen snygg video, tack! :)

Det som slår en när man ser de olika filmerna om vårt älskade lag är ju dock vår hopplösa ojämnhet, vi kan vinna mot vem som helst och förlora mot vem som helst.
Egentligen är det ju inte en tillspetsning av truppen som vi behöver, utan snarare spelare som kan stabilisera oss och ta de poängen som vi "ska" ta mot sämre lag.
Hoppas mycket på vår nya tränare, tycker han verkar stabil och tror han kan få ordning på vår skuta.
Atlético senken
2006-07-12 10:39
Peter Beer//

Tackar ;)
Atlético Peter Beer
2006-07-12 10:36
skön video senken!
Diggar ditt val av musik
Atlético Peter Beer
2006-07-12 10:31
Lacus Clyne//
Seaste jag hörde så var Poulsen klar för Sevilla. Och även om han skulle gå till Milan så har de 0% chans att vinna ligan förutsatt att de hamnar i Serie B, eller hur?

Hamann till Newcastle och Babbel till Liverpool är några liknande exempel (det finns flera).

Tror inte heller att det är särskilt troligt att Borowski hamnar här, dock på andra grunder än dina.
Atlético senken
2006-07-12 10:22
/länktips!

Klippte ihop en liten film med atletico igår!

kolla när petrov springer ifrån marquez!

Förresten så tror jag att Galletti gärna spelar innermittfält! (mediapunta)?
Atlético Henko
2006-07-12 10:03
Velasco till Bolton kanske, hoppas de ger oss massor med klirr.
Lacus Clyne
2006-07-12 09:07
Elwis:

Låt oss se =/

full satt med 66000-69000 personer i Munchen och sen ca 80000 i Dortumnd, Bundesliga är den mest publik dragande ligan i Europa dom senaste säsongerna.

Dessutom anser jag att Bundesliga är underskattad av många.

Peter Beer:

Sen ändrade ju sig Poulsen från Sevilla till Milan, en titel utmanare i Italien.

FC Bayern är rätt så ogillad av alla andra klubbar i Tyskland.
Atlético Henko
2006-07-12 07:59
Mer egna produkter i Atleticos A-lag.
Aguirre säger att han inte behöver Lugano, istället vill han se vad Azcárate och Regalón kan.
Vi får se vad som händer, tydligen vill G.Calvo spela klart sitt kontrakt i Atletico som det återstår ett år på.
Atlético Elwis
2006-07-12 00:57
Peter Beer, jag är ingen neutral supporter - La liga kommer före allt annat :)

Jag är uppväxt i en miljö att lagen i La liga är en klass bättre än lagen i andra ligor, (fast att det oftast är en lögn). Men jag är lite trångsynt:P (lite och lite)..
Atlético Peter Beer
2006-07-11 23:47
Elwis//Jo du har rätt. Men Dortmund och Bayern hatar varandra sjuuukt mycket det kan jag lova, iaf jag känner samma krigsstämning där. Det som avgör sen för mig är att Bayern/Dortmund har så mycket mer framgångar genom åren än Betis/Sevilla. Och Bayern har idag ett av Europas bästa lag, Sevilla är påväg, men inte riktigt där än.

Sen är väl du inte någon idealisk representant för "neutrala fotbollsfantaster" när du skriver att du äcklas av alla tyska fotbollslag och dess spelare =)

EDIT: Överdrev lite om att det skulle vara samma krigsstämning, men "you get the picture"
Atlético Elwis
2006-07-11 23:33
Peter Beer,

Kom igen, man känner krigsstämmningen när man ser Sevilla - Betis. Rivaliteten som dessa klubbar har mellan varandra är unikt - det är mycket mer än bara 'fotboll' - som du förstår ;P Oftast brukar 0-0 matcher mellan Sevilla-lagen vara väldigt underhållande.
Atlético Peter Beer
2006-07-11 23:17
Elwis//Nja, jag ser hellre Bayern - Dortmund även fast jag bryr mig mycket mer om spanska än tyska ligan
Atlético Elwis
2006-07-11 23:14
Dessutom vill jag inte se Borowski i Atletico, speciellt inte efter detta VM - slutspel. Tyskland är säkert ett jätte - trevligt land, men som fotbollsnation så äcklas jag av alla tyska fotbollslag och dess spelare. Jag tror också att Maxi fortfarande inte uppskattar Borowskis provokation från straffdramat..
Atlético Elwis
2006-07-11 23:08
Lacus Clyne,

Mer prestige i La liga helt enkelt;)

En neutral fotbollsfantast ser hellre en match mellan Sevilla - Betis, än Bayern Munchen - Dortmund.
Atlético Peter Beer
2006-07-11 22:09
Lacus Clyne//Schalke 04 har större möjligheter att vinna Bundesliga än Sevilla har att vinna Primera Division. Ändå gick Christian Poulsen dit.

Tycker ditt argument faller lite kort
Lacus Clyne
2006-07-11 21:43
Tror inte Borowski skulle skriva på för Atletico, Werde Bremen har större chanse att vinna Bundesliga än Atletico har att vinna Primiera Divisone.

Inget illa menat med det sista.
Annons: