/spanien/atletico/forum/2488.aspx/spanien/atletico/forum/2488.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético senken
2006-07-18 19:16
haha, ja jag menar nog den nya Lopez ;) jag gillar inte riktigt pernia av någon andledning..! Oj mitt misstag, Potato är bara 16 år, han är 90:a och där har vi nog svaret varför han inte med i truppen.
Atlético Beer
2006-07-18 19:16
Elwis//Potato är ändå 88 så det här är ju inte hans åldersgrupp egentligen
Atlético Beer
2006-07-18 19:15
Jag blev lite förvirrad eftersom vår Mario också heter Mata som anfallaren som gjort 2 mål. Den Mata spelar dock i Real Madrid och Mario går under smeknamnet Mario.

Mario gjorde förresten några inhopp i våras

Regalon är inte med i truppen
Atlético Elwis
2006-07-18 19:14
Ämne: Elwis//Nej Potato är....
Ok, konstigt att Potato inte kom med..

Angel Benarbé verkar vara en stor talang, hoppas hans siffror i FM inte ljuger :P
Atlético Peter Beer
2006-07-18 19:02
Elwis//Nej Potato är inte med i truppen. Har för mig att han skulle vara det, men det kanske var nån annan? Vi har iaf målvakten Bernabé med (dock andramålvakt i Spanien)
Atlético Elwis
2006-07-18 18:50
senken, du menar väl en ny Lopez? ;-)

(Pernia har inte spelat en match för Atletico ännu)..

Potato verkar inte finnas med idag..Finns han ens med i Spaniens u19 trupp?
Atlético Peter Beer
2006-07-18 18:45
senken//Suarez är listad som mittfältare på UEFAs officiella sida. Han gjorde även 2 mål i kvalet. Men på Spaniens team profile står det "defender Mario Suarez" :S
Atlético senken
2006-07-18 18:36
Den där Mario Suarez är ytterback så det är väl inget att hoppas på frammåt :S eller ja, kanske en ny Pernia ;)

Det finns en 17 årig talang(om man nu ska gå efter fm) som heter Luis Diaz Potarro "potato" som jag tror kommer att bli något framöver!

Kanske något att ha till nästa säsong? om man nu inte säljer sina talanger som vanligt..
Atlético Elwis
2006-07-18 18:17
Atleticos framtidslöfte, Mario Suarez har just nätat mot Turkiet för Spaniens u19 :D
Sinalco
2006-07-18 17:50
Undra vem Atletico köper om nu Torres blir såld. Finns ju en hel del och välja bland.

Crespo finns ju, gör alltid mål men har kommit till åren. Trezeguet med, lite yngre dock.
Inter skulle ha någon av Trez, Zlatan och Toni. Undra hur stort intresset är för de andra två om dom lyckas köpa en av dom.
Atlético Rueda
2006-07-18 17:24
H*lvete.. Känner på magkänslan att Torres kommer lämna, inte kul när lag lägger bud, som sedan bjuds över och poff Torres är såld. Men men han kanske mår bra av att komma ifrån atletico också.. Får hoppas vi klarar oss med Agüero - Kezman om Kezman nu håller sitt löfte.
Atlético wesse
2006-07-18 17:13
Känns oroväckande detta gällande torres, dels Aguirres uttalanda som står att läsa i länktipset. Plus att så många klubbar ger sig in i dragkampen, men som många säger här, hoppas verkligen han vill stanna och bidra i satsningen som nu blir!!
Atlético evol
2006-07-18 13:23
"– Jag såg Fernando i ögonen och frågade honom om han kunde garantera att han spelade här nästa år. Men det kunde han inte, säger Atleticos Javier Aguirre."
Atlético OrreN
2006-07-18 12:36
finns det någon hemsida som man kan ladda ner alla målen från föra säsongen ??
Atlético senken
2006-07-18 12:19
Vad ska Inter med Torres till? de ska väl ha Zlatan och Toni?
Atlético el niño!
2006-07-18 12:07
www.atleticodemadrid.com/es

En ska som gör att jag funderar är att när man gå in på denna länk så kommer man till fel lag:O

Håller med Henko det skulle kännas konstigt om han lämnar nu pga satsningen och att han har sagt att han stannar om Atléti vill det och det vill dom nog.
iiAUPA ATLÉTI!!
Pique
2006-07-18 11:33
Inter ockå ute efter Torres högt bud iaf om de nu lagt ett.
Atlético Henko
2006-07-18 11:18
A det här är sista chansen, tycker det skulle vara mycket konstigt om han lämnar Atletico den här säsongen pga den satsningen som görs.
Atlético Mathias
2006-07-18 11:09
Fergusson pratar mycket om Torres nu...
Tror och hoppas han ger oss en säsong till iaf.
Men en sak är säker, lyckas vi inte nu så lär han testa vingarna någonannanstans, går inte ens att klandra honom för det.
Atlético Andero
2006-07-17 23:24
Mitt rekord ligger på 138000 någonting. :-)
Atlético evol
2006-07-17 23:15
Andero: Hur mycket får du ungefär ? Jag får fan bara kring 40 000, men spelar man många gånger så ;)
Atlético Andero
2006-07-17 22:54
Härligt att fler börjar lira det där. :-)
Atlético evol
2006-07-17 22:48
Gå in och spela för atletico madrid, vi ligger 2a efter zaragoza ;)
Atlético Henko
2006-07-17 22:15
Jag gillar ideén med Ze Roberto, men då för mig kanske vi har samma problem nästa år. Att hitta ett nytt mittfält då Costinha och Ze Roberto inte har mer att ge.
Men å andra sidan kanske man har två gamla rävar man kan lita på samtidigt som man skolar in två nya lovande talanger. Vi får väl bara vänta och se. Hoppas det blir klart den här veckan så man kan slappna av någon gång.
Atlético Henko
2006-07-17 22:03
Själv tror jag på Maniche, jag var lite rädd att han hade bränt sina skepp iochmed att han valde Chelsea framför Ateltico förra året. (Hade han kommit då hade Atletico spelat i Europa redan i år)
Jag har haft honom som en av mina favoritspelare ända sen han var i Porto så jag hoppas verkligen han kommer till Atletico.
Han och Costinha spelade mycket bra nu i VM, hoppas det kan göra att Maniche väljer Atletico.
Atlético Elwis
2006-07-17 21:28
Feyenoord&AJA - Det är aldrig för sent :)

Peter Beer,

Menar Rivaldo verkligen att Ze Roberto fått olika bud från milan, Real madrid och klubbar från Japan? Vilken konkurrens Atletico har fått...
Getafe Feyenoord&AJA
2006-07-17 21:08
Jag har följt er mer och mer, det är nästan så att jag börjar gilla Atletico... =)
Atlético Peter Beer
2006-07-17 20:42
Rivaldo om Ze Roberto (han försöker övertala honom att gå till Olympiakos)

"I asked him what is his decision about his future and he told me that he has offers from Milan, Real Madrid and a club from Japan but he hasn't decided yet. We agreed to speak again by phone."

Atlético Luff
2006-07-17 14:56
Känns som vi har chans att välja lite mer på spelare denna sillyseason med tanke på italien-affären, en spelare som Maniche borde enligt mig vara ett hett byte för flera CLklara klubbar.

Känns som han får ställa sig i skuggan lite när det pratas om namn som Cannavaro, Toni, Zlatan, mfl, perfekt läge för oss alltså!
Atlético Peter Beer
2006-07-17 14:40
Henko//Jag tror det blir Ze Roberto eller Maniche. Borowski, Sneijder och Raul Garcia är nog för dyra för oss (sålänge inte Torres säljs).

En smart plan är ju att plocka en mer erfaren spelare (Ze Roberto/Maniche) och nå CL. Sen kan man kolla på Raul Garcia, om han utvecklas och blir bättre så kan man betala det Osasuna kräver.
Annons: