/spanien/atletico/forum/2485.aspx/spanien/atletico/forum/2485.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético senken
2006-07-22 12:11
Är det någon som vet var/om man kan se atleticos match ikväll mot b-laget?
Atlético Mathias
2006-07-22 10:58
Henko:
Å andra sidan kanske det är så att Garcia är övervärderad?
Jag stöder inte att man betlar överpris bara för att få spelaren till varje pris.
Hur vi har kunnat värva såpass bra är ett stort frågetecken och jag gissar att vi helt enkelt inte har råd att lösa killen, särskilt inte som vi fått konkurens.
Valencia Miran T
2006-07-22 02:53
Hoppas verkligen att Atlético går bra i år, för Torres skull.
Den lojalitet han visar och har visat genom alla dessa år förtjänar en belöning.
Atlético zoran
2006-07-22 01:24
Tidigare än så måste jag säga, för han var grym i Espanyol.
Atlético Elwis
2006-07-21 23:08
Gabinho! [Ramos!],

Maxi Rodriguez var annars ett stort tillgång redan förra året ;-)

Han fick ett internationellt genombrott i år, det är därför de flesta började prata om honom nu efter VM - som sagt, vi rojiblancos visste redan om hans kapacitet sedan förra säsongen.
Real Madrid Gabinho! [Ramos!]
2006-07-21 21:12
Man u e närmast speciellt efter att Ruudy e på väg bort.

Maxi blir stor tillgång de här året
Atlético Henko
2006-07-21 21:07
Nu är nog rykterna snart över angående Torres.

Tycker dock att ryktet om R.Garcia till Valencia är jobbigt, som vanligt glider spelarna ur Atleticos händer för att dom avvaktar för länge och försöker pressa priset.
Atlético Andero
2006-07-21 21:04
El Toro Loco
Nja, Manchester United är den största kandidanten och sedan Inter verkar det som. Om han går så tror jag det blir till United.
Atlético zoran
2006-07-21 20:41
Förhoppningsvis små :D
El Toro Loco
2006-07-21 20:20
Torres till Milan då? Vad är oddsen?
Atlético Henko
2006-07-21 16:00
Jag är helt övertygad om att det kommer funger för Torres, bara Atletico kan införskaffa en mittfältare som kan prestera både framåt och bakåt. Det var ju det stora problemet förra året och väldigt många anfall stannade vid Gabi och Luccins passningsförsök. Sen var det andra saker också bl.a skador. Som målskytt tycker jag Torres är väldigt distinkt och säker, skulle inte byta han mot särskilt många i fotbolls Europa.

Senken// Mario låter ju allderles underbar
Atlético Elwis
2006-07-21 14:29
Jag tror El Niño har underpresterat de senaste 1, 2 säsongerna för att han har fått ta för mycket ansvar genom att vara kapten - det syntes tydligt förra säsongen att han inte var tillräckligt mogen för att ta det ansvaret. Det är inte bara pga Torres som Atletico Madrid kom på tionde plats, det fanns flera som underpresterade. Nu när våra lagdelar är förtsärkade (speciellt vänster kanten), så tror jag att Torres lyckas bättre - och att någon annan borde ta över kaptensbindeln, (Luccin, a.Lopez eller Franco kanske)?

Torres borde stanna ett år till, nu när man storsatsar - nu finns det fler nyckelspelare i laget, det kanske blir en avbelastning för honom. Även om spelet skulle bli mer komplicerat med Torres på plan, så tror jag att Aguirre rättar till det;) Jag tror att han rättar till Torres attityd också (om det behövs), förra säsongen fick man se 'divan Fernando Torres'.

Om det inte fungerar för Torres i år heller, då är det likabra att sälja honom - innan hans värde sjunker..
Atlético senken
2006-07-21 14:11
Viva España //

På eurosport!

18:00 23/7 Spanien - Portugal
Atlético zoran
2006-07-21 13:52
Ämne: nu ska jag gå emot s....
Jag är beredd att hålla med Greeneyes_x. Sant att han inte är en lagdriven kapten, men otrolig individualist, men samtidigt tappar vi kvalité i snabbhet och individuellt.

Man kan göra någon annan till kapten, vilket jag faktiskt skulle vilja göra. Tycker att Aguirre ska fundera på det.

Men det skulle vara tråkigt om han lämnade Madrid, precis när jag börjat tycka om honom någorlunda mer än vad jag har gjort tidigare.
Atlético greeneyes_x
2006-07-21 13:44
nu ska jag gå emot strömmen.. det är ok för mig om Torres drar.. jag tycker faktiskt helt ärligt att det blir bättre för truppen.
Dom senaste 2 åren har han visat ett dåligt temprament, dåligt lagspel och en dålig ledare.
Det märks inte att han är lagdrivande "kapten".
Han är en bra induvidualist och kan skapa nånting från ingenting men är allt för öjämn över en säsong. Utomordentlig dålig lagspelare och fastnar allt för ofta i självkära dribblingförsök när han kan spelare enklare.
Atletico spel har blivit för komplicerat och enfomigt med Torres på topp.
Han är i stjärna men tycker han gjort sitt i Atlético och har slutat utvecklas.
Tror vår taktik och spel kommer bli bredare utan Torres på plan, tyvärr.
Dags att försöka nåt nytt med riktiga anfallare, jag rankar Torres mer som väldigt offensiv mittfältare med driv eller släpande forward, inte en sk målgörare. Skulle vara kul att få in nån gör sitt jobb bara i straffområdet istället för driva med bollen i 30 meter och försöka göra bort 2 man innan avslut som Torres oftast gör, den drivande rollen kan Agüero ta över.
Har saknat en sån spelare , en riktigt "målgörare" eftersom Kezman inte kom upp i nån bra nivå. Tyvärr vill jag se en annan lite effektivare och rakare fotboll från Atleti med mer avslut i straffområdet och då måste sorligt nog Torres säljas så vi kan börja bygga ett mentalt stabilt lag i alla lagdelar med pengarna.
För lagets bästa. Hata mig inte :)
"Torres kommer aldrig att glömmas bort av mig vare sig han drar i år eller nästa år".

Aupa Atléti
Cádiz Viva España
2006-07-21 13:33
På vilken kanal sänds U19 EM?
Atlético senken
2006-07-21 12:15
Länktips//

Han är ruggig den där Mario, såg matchen mot Skottland, snabb, lugn och passningssäker med båda fötterna, tung och bra på att täcka boll och väldigt teknisk! ska visst ha ett bra skott också! Såg verkligen ut som en ledare.

Han verkar spela överallt på mittfältet men hade rollen som defensiv/offensiv mittfältare på matchen. Väldigt offensiva egenskaper, samt defensiva. Kanske den perfekta mittfältaren vi söker, om ett år kanske tillochmed iår! hoppas att han blommar ut i klubben snart :)

Ser nu också att vi har två stycken Mario Suarez i Atletico, ytterbacken i U18 och mittfältaren i atleti-B, my bad.
Atlético Andero
2006-07-21 12:10
Voxmon
Duktig defensivt.
Atlético ante15
2006-07-21 12:01
ja skulle hälst se torres i United-tröjan en i inter... för det första ja håller United och hatar INTER.. men självklart sklulle ja se han stanna i Atletico .. men ja tror att det inte blir så :( och då är det bara att hitta en Ersättare men vem :S pauleta ??
Länktips: www.muss.se
Spanien Voxmon
2006-07-21 11:26
Förstår bara inte varför man vill värva Costinha. Tycker han är bedrövlig och ovårdad. Måste finnas många som är bättre än han på den positionen.
Atlético Andero
2006-07-21 10:20
Jag skulle, till skillnad från Henko och Elwis, ha bra koll på Torres eftersom att jag följer den Engelska ligan också. :-P Men, som jag alltid är sagt, läget är så att om Torres vill lämna så blir det en övergång, vill han inte så blir det ingen flytt. Just nu får man bara avvakta och se vad som händer.
Atlético Mathias
2006-07-21 10:11
Viva:
Han skulle klara sig utmärkt, han är snabb och väldigt rörlig av sig, skulle springa i åttor kring många av försvararna. Tror jag.

Men...Det händer inte. Får inte hända.
Inte än i alla fall.
Atlético Henko
2006-07-21 06:49
Ja det är riktigt roligt att det här forumet är så livligt!
Atlético Henko
2006-07-21 06:48
Jag skulle inte kolla på TOrres längre, skulle bli mycket besviken om han hamnade i Inter eller ManU.
Som Elwis säger skulle fokus ligga på Ersättaren.
Atlético Elwis
2006-07-21 00:47
Viva España,

Jag skulle inte bry mig ett dugg om Torres då - Man skulle nog tänka mer på vem som blir/ borde bli Torres ersättare i Atletico..
Cádiz Viva España
2006-07-21 00:27
OM Torres går till England och Man Utd, hur tror ni att han skulle klara av den engelska spelstilen?
Mallorca Samuel Etóo
2006-07-21 00:13
Ser hellre att han går till United än att han går till Inter. Det finns två skäl till detta.

1. United kan då ta upp titelkampen på allvar i Premier League. Man kommer att skaffa sig en trygghet,eftersom många anser "van Nistelrooy" vara en bråkstake.

2. Inter är enligt alla rykten på väg att bli ett "Chelsea" i Italien. Det vill man ju inte det heller...;)
Atlético zoran
2006-07-21 00:11
Någon som kommer att visa matcherna möjligtvis?
Atlético Andero
2006-07-21 00:07
AS ska man alltid ta med en nypa salt. Inter skall, även det enligt AS, ha lagt ett högre bud än Man U, så varför skulle han då till Manchester. Aja, allt är en stor smörja, hur som helst.

Snart börjar ju Atléticos träningsmatcher, förresten. Eftersom att klockan är över 00:00 så spelar man mot Atlético B imorgon. ;-)
Mallorca Samuel Etóo
2006-07-20 23:57
Låter ju förfärligt...

Är det en bra källa, eller ska man ta det med en nypa salt?
Annons: