/spanien/atletico/forum/2484.aspx/spanien/atletico/forum/2484.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Andero
2006-07-23 22:18
Tråkigt att så få röstat på Atlético på startsidan. ;-)
Atlético Luff
2006-07-23 20:20
Så var man hemma igen, inte så mycket nytt ser jag, bara engelsmän som rycker i Torres...

Barcelona.10, kolla Länktips, ser dock skumt ut att han inte har en enda "Fouls suffered" :S

De måste glömt den..
Barcelona Barcelona.10
2006-07-23 17:37
tjena grabbar... kan någon svara mig snabt hur många mål o assist torres gjorde den gågna säsongen... de blev 13
mål tror jag
Atlético Rueda
2006-07-23 17:15
Alltså jag kan inte rå för det men tycker fanimej att tröjorna är ganska fräcka, hoppas de ger oss tur eller nåt :)
Atlético Andero
2006-07-23 16:21
Bra bild från gårdagens match som visar hur matchtröjorna kommer att se ut till nästa säsong.
Atlético Henko
2006-07-23 16:08
milanista//
Glöm den tanken och skicka hit Kaka isället.
Atlético Andero
2006-07-23 14:35
1. Han lämnar inte.
2. Manchester United ligger bäst till att värva Torres.
Spanien milanista
2006-07-23 14:13
Hej.
Ville bara höra vart ni Athletico-fans tror Torres hamnar om han väljer att lämna klubben?

Jag ser honokm gärna bilda anfall med Kakà och Gilardino i Milan;)
Atlético zoran
2006-07-23 13:52
Han möter upp en lång passning, skarvar den vidare, springer sig fri, dribblar av målvakten Falcon och sätter den i mål även om det står en spelare och täcker det.

Det var faktiskt riktigt snyggt. Jag är glad att Azcaráte också gjorde mål :D
Atlético Bobban
2006-07-23 08:08
Telemadrid har en liten videosnutt med målen från matchen, klicka på video under bilden på Agüero bara så startar ett nytt fönster....

Verkligen en iskall avslutning av Kun;)
Real Madrid Cicinho11
2006-07-22 22:13
denna säsong trr jag att atleti kommer verkligen gå långt upp.

ja e verkligen avis på er som har El Niño
Atlético Rueda
2006-07-22 18:04
När man ser tröjan på så tycker jag den ser ganska häftig ut faktist.. Det är dock alltid bättre med de gamla fina ränderna :)
Atlético Mathias
2006-07-22 14:49
Undra hur bra El Kun är egentligen, hoppas vi gjort ett kap trots prislappen.
Känns som han kan vara något alldeles extra, samtidigt har man ju ingen aning...

Håller med Henko, jag är mer inne på Maniche/Ze Roberto isf, tror vi behöver rutinen.
Å andra sidan är ju Garcia spanjor, jag vill ha in mer spanjorer i laget.
Tror det blir bra oavsett vem av de tre som kommer.
Atlético zoran
2006-07-22 14:33
Agüero gjorde mål, och det verkar som om man spelade 2x30 minuter endast. Men det är ju bara en träningsmatch..
Atlético el niño!
2006-07-22 14:08
DEt ser ut som A-laget vann med 2-0 mot B-laget. Agüero och Azcárate gjorde mål. I 26 gjorde Agüero i och Azcárate i den 43. Skönt att vann(en mkt liten seger)och att Agüero gjorde mål.

P.s Ser ut som om det blir dom "fula" tröjorna det här året.
iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Henko
2006-07-22 13:42
Man har ju lovat Aguirre en spelare till som är bättre än Rosicky, så det borde ju finnas lite guld kvar i kistan.
Jag håller med dig om att R.Garcia kan vara överskattad, han är bara 19 år. Men Aguirre har ju haft han själv + Valencia och Real M. rycker i honom. Han kan inte vara så dålig men heller inte värd de pengarna som krävs.

Jag blir bara så trött på att läsa om Rosicky och nu R.Garcia, förra året var det Requelme som senare visade sig inte vara så dyr.

Mina förhoppningar ligger trots R.Garcia hos Maniche.
Atlético Rueda
2006-07-22 13:41
Tycker det räcker med rykten om Torres nu, blir ju orolig :( Men jag antar att om ska man köpa de sorts spelare man köpt nu så får man kanske göra sig av med Torres för att få budgeten att gå runt. Han har hursomhelst alltid älskat atletico och kommer alltid att göra. Om han sticker så gör han aldeles rätt, om han stannar så gör han lika mycket rätt :)
Atlético senken
2006-07-22 12:11
Är det någon som vet var/om man kan se atleticos match ikväll mot b-laget?
Atlético Mathias
2006-07-22 10:58
Henko:
Å andra sidan kanske det är så att Garcia är övervärderad?
Jag stöder inte att man betlar överpris bara för att få spelaren till varje pris.
Hur vi har kunnat värva såpass bra är ett stort frågetecken och jag gissar att vi helt enkelt inte har råd att lösa killen, särskilt inte som vi fått konkurens.
Valencia Miran T
2006-07-22 02:53
Hoppas verkligen att Atlético går bra i år, för Torres skull.
Den lojalitet han visar och har visat genom alla dessa år förtjänar en belöning.
Atlético zoran
2006-07-22 01:24
Tidigare än så måste jag säga, för han var grym i Espanyol.
Atlético Elwis
2006-07-21 23:08
Gabinho! [Ramos!],

Maxi Rodriguez var annars ett stort tillgång redan förra året ;-)

Han fick ett internationellt genombrott i år, det är därför de flesta började prata om honom nu efter VM - som sagt, vi rojiblancos visste redan om hans kapacitet sedan förra säsongen.
Real Madrid Gabinho! [Ramos!]
2006-07-21 21:12
Man u e närmast speciellt efter att Ruudy e på väg bort.

Maxi blir stor tillgång de här året
Atlético Henko
2006-07-21 21:07
Nu är nog rykterna snart över angående Torres.

Tycker dock att ryktet om R.Garcia till Valencia är jobbigt, som vanligt glider spelarna ur Atleticos händer för att dom avvaktar för länge och försöker pressa priset.
Atlético Andero
2006-07-21 21:04
El Toro Loco
Nja, Manchester United är den största kandidanten och sedan Inter verkar det som. Om han går så tror jag det blir till United.
Atlético zoran
2006-07-21 20:41
Förhoppningsvis små :D
El Toro Loco
2006-07-21 20:20
Torres till Milan då? Vad är oddsen?
Atlético Henko
2006-07-21 16:00
Jag är helt övertygad om att det kommer funger för Torres, bara Atletico kan införskaffa en mittfältare som kan prestera både framåt och bakåt. Det var ju det stora problemet förra året och väldigt många anfall stannade vid Gabi och Luccins passningsförsök. Sen var det andra saker också bl.a skador. Som målskytt tycker jag Torres är väldigt distinkt och säker, skulle inte byta han mot särskilt många i fotbolls Europa.

Senken// Mario låter ju allderles underbar
Atlético Elwis
2006-07-21 14:29
Jag tror El Niño har underpresterat de senaste 1, 2 säsongerna för att han har fått ta för mycket ansvar genom att vara kapten - det syntes tydligt förra säsongen att han inte var tillräckligt mogen för att ta det ansvaret. Det är inte bara pga Torres som Atletico Madrid kom på tionde plats, det fanns flera som underpresterade. Nu när våra lagdelar är förtsärkade (speciellt vänster kanten), så tror jag att Torres lyckas bättre - och att någon annan borde ta över kaptensbindeln, (Luccin, a.Lopez eller Franco kanske)?

Torres borde stanna ett år till, nu när man storsatsar - nu finns det fler nyckelspelare i laget, det kanske blir en avbelastning för honom. Även om spelet skulle bli mer komplicerat med Torres på plan, så tror jag att Aguirre rättar till det;) Jag tror att han rättar till Torres attityd också (om det behövs), förra säsongen fick man se 'divan Fernando Torres'.

Om det inte fungerar för Torres i år heller, då är det likabra att sälja honom - innan hans värde sjunker..
Atlético senken
2006-07-21 14:11
Viva España //

På eurosport!

18:00 23/7 Spanien - Portugal
Annons: