/spanien/atletico/forum/2480.aspx/spanien/atletico/forum/2480.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona M79
2006-07-28 11:30
Att Mista är klar för er , betyder de att F Torres ändå ev är på väg till Milan?
Atlético Beer
2006-07-28 10:12
Jag läste (på tyska sidan tror jag) att Mista kan användas som högerytter :S
Atlético Mathias
2006-07-28 10:11
Ja, Maniches bössa skulle vara giftig att ha i laget.

Då skulle vi ha så många anfallsvapen att motståndarna skulle bli snurriga.
Atlético Henko
2006-07-28 09:42
Angående Mista som vänsterbreddare så ville jag bara kolla, Petrov har ju inte en direkt ersättare även om jag tror Lopez skulle klara det fint. Iochmed att Mista är vänsterfotad och har använts som vänsterbräddare tror inte jag det är en slump att det just är han man värvar.

Såg att Miguel byttes in mot Petrov i mötet mot Cottbus, var spelade han då vänsterkant eller mittmitt? är det någon som vet?
Atlético zoran
2006-07-28 01:39
Det känns som om Aguirre vill ha två par, vilka det blir låter jag dock vara osagt.
Atlético senken
2006-07-27 23:48
Henko// Kul att någon håller med iaf! :)

och för att svara på din fråga om mista så är han vänsterfotat! jag har för mig att han kan lira offensiv mittfältare om det krisar men så desperat kan inte agurrie vara? köpa in en forward för att ha som mittfältare?
Atlético Henko
2006-07-27 23:06
Det var ju någon här som länkade till de nya tröjorna för ett tag sedan. Var det inte tre olika tröjor på bilden - den klassiska, den nya halvahalva röd och den tredje halvahalva blå.
Som jag har förstått det ska Atletico spela med den klassiska på Calderon och de halvahalva på borta plan. Jag hoppas att det är så iaf.
Atlético Beer
2006-07-27 23:03
TÄnkt på en sak. Alla presentationer av spelare har varit i randiga tröjor! :)

Det kanske inte blir dom nya ändå
Atlético Henko
2006-07-27 23:03
El Guiri// Är Mista vänster eller höger fotad? Jag har för mig att jag sett han spela som vänsterbreddare eller är det fel?

Senken du har helt rätt angående Maniche, han är helt fantastisk att se med bollen precis utanför straffområdet, fantastiskt skott. (han försökte dock några gånger i vm men siktet var inte riktigt inställt). Mer distansskott på mål, det är en stor anledning till att jag gillar Maxi så mycket också.
Valencia El Guiri
2006-07-27 22:50
Ämne: Jag såg nyss på Span....
Mista är inte från Real Madrids cantera från början, han är uppväxt i regionen Murcia. Däremot åkte han som väldigt ung till Real Madrid C och hamnde som protegé under en färsk coach vid namn Rafael Benitez... Som sedemera tog med honom till Teneriffe innan det blev Valencia - igen med Rafa.

Mista har haft det segt med målskyttet de senaste två säsongerna men det är en intelligent spelare som kan dyka upp på rätt ställe och göra - inte så värst spektakulära - men viktiga mål.

Önskar honom all lycka (minus mål mot VCF ;) i Atleti!
Atlético senken
2006-07-27 22:42
Nu var det dött här tycker jag!..

såg nyss en liten film med Maniche!!!! han MÅSTE komma, helt sjukt bra kille :)

bästa skottet på halvklotet? sjuka mål har han gjort :)
Atlético el niño!
2006-07-27 17:11
Såg att Laporta har sagt upp sig innan presidentvalet pga han tog över åtta dagar innan han skulle. men hur länge Cerezo sutti som president efter Gig y Gil bortgång?

Agüero... vilken spelare han är, men problemet är att både han och Kezman har spelat bra under dom här två matcherna och Torres kan man inte peta när säsongen dra igång. Varför spelade inte Torres föresten.
iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético Henko
2006-07-27 15:29
Sinalco// Hoppas du har rätt annars skulle jag gärna se Cambiasso i Atleticos tröja, han var helt fantastisk i VM - Riktigt fina mål. JAjA
Blir bara så orolig att det inte blir någon mittfältare alls.

I klippet är det Azcarate? som dribblar bort två Energi spelare eller är det Ze Castro? ca 1 min in i klippet.
Ser ut som det står 14 på ryggen.
Atlético Rueda
2006-07-27 14:41
Ja, usch vad man längtar nu tills säsongen börjar igen, räknar dagarna i stort sätt :)
Real Madrid King_raul
2006-07-27 13:57
sagt det innan och säger det igen Agüero/Torres/Rodriguez/Kezman... huga... ska bli intressant att följa er framfart i år.

Atlético Mr Quuk
2006-07-27 13:12
Andero!

Tyvärr så verkar det stämma med "dåren" inne på
Reals forum. Förmodligen så är det han som fått
för lite sömn.
Atlético evol
2006-07-27 12:56
Alltså kolla El kun, lite mål från han, det andra målet (ca 25 sekunder in i klippet) är juh smått otroligt vackert :)
Real Madrid alex163 [ Ramos y Seitaridis ]
2006-07-27 12:42
Hur har Seitaridis sett ut de matcher han har fått spela? Eller är frågan för tidig att ställa?
Sinalco
2006-07-27 12:33
Lite highlights och mål från matchen igår.
Sinalco
2006-07-27 12:07
Tror inte Inter kommer värva Maniche, dom håller på och köpa loss Vieira och har även köpt Dacourt. Sen har dom Cambiasso och Pizarro som lirar centralt.
Roma tror jag inte heller på då det ryktas starkt om att Appiah ska komma till dom. Atletico ligger nog bäst till enligt mig.
Atlético Henko
2006-07-27 11:51
När jag ser målet blir jag helt lugn, Atleticos år är i år.

Tråkigt att Inter och Roma ska lägga sig i Maniche affären, dock tror jag Roma hellre ser Diarra i sitt lag men om Maniche gör Figo sällskap i Inter kanske Jimenez kan vara ett alternativ för Atletico, har inte sett han spela men han har ju fått väldigt bra kritik.
Atlético Andero
2006-07-27 11:44
Har jag fått för lite sömn inatt eller ser jag en användare med Atletitröja skriva "vi" i Realforumet?
Atlético greeneyes_x
2006-07-27 11:38
Jag såg nyss på Spanska tv sporten att Mista kostade 2.5 milj euro, inte 4.5 milj.
Sen visste jag inte att Mista är från Madrid, snarare fostrad i Real Castilla. Han är är en egen Real produkt från ungdomsakedemin. Jag vet att Real inte har nån skam när dom rycker i våra spelare men det har väl vi eller? Nu känns det inte bra att hämta en spelare med måltorka, dåligt humör, en till anfallare och en Real produkt, sänder ut signaler till Kezman att man inte tror på han, antingen kan det deppa Kezman så han inte spelar bra eller så ger han allt och har en bra säsong för att tysta alla.
Atlético Lippan
2006-07-27 10:53
Gryyyymt mål!! Vi kommer äga i år
Atlético Andero
2006-07-27 09:02
En bra beskrivning, rawkus. :-)
Atlético rawkus
2006-07-27 07:15
Ar det bara jag eller kom Mistas varvning som en blixt fran klar himmel?? Obs! Har ej haft mycket tillgang till natet pa ett tag...

Jaja, jag klagar inte iaf :)

Grymt skont mal av El Kun !! :)
hinge
2006-07-26 23:20
Vilket vackert mål!!
jag ger allt mitt hopp till Aguero denna säsong!
Atletico mot något stort!!
Atlético Andero
2006-07-26 22:52
Underbart fotbollsmål!
Sinalco
2006-07-26 22:48
Fy fan va nice mål!
Atlético senken
2006-07-26 22:47
Här är agueros mål!

vilken kille alltså! :)
Annons: