/spanien/atletico/forum/2477.aspx/spanien/atletico/forum/2477.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zoran
2006-08-04 12:21
Matchen är igång.
Atlético Beer
2006-08-04 12:16
Länk till streamarna
Atlético Rueda
2006-08-04 11:56
Jaha, då är man uppe, yrvaken med en termos kaffe, hehe. Nu får man hoppas att det var värt det. Såg att Mista ska spela på topp med Torres, enligt AS iaf.

AUUPA ATLETI! =)
Atlético zoran
2006-08-04 00:15
Absolut. Ska bli härligt att se matchen i alla fall.
Atlético Andero
2006-08-04 00:10
Tidig matchstart. Kanske dags att knyta sig så man inte missar någonting. ;-)
Atlético zoran
2006-08-03 23:40
Ämne: Någon som vet vart m....
Under länktips finns det vilka kanaler det är som sänder samt deras frekvenser och kodning.

Setanta Sports 1
Cuatro
Al Jazeera Sport 2

Det är om ni har satellit så att säga, men sen så har vi ju Internet TV:

Jag fått reda på att matchen kommer att sändas av Guangdong Sports och Shanghai Sports. Båda kanalerna kan nås via PPLive, SopCast, TVAnts eller PPStream. Shangahai nås också med TVKoo.

Matchen börjar 12:15 svensk tid.
Atlético Lamps8
2006-08-03 22:36
Någon som vet vart man kan se matchen imorgon?

Aupa Atleti!iiESTA VEZ SÍ!!
Atlético Henko
2006-08-03 21:32
Delporte har ju enligt de spanska tidningarna uttalat sig om att han vill spela i Atleticos tröja.

Jag vet att Aguirre har sagt att han vill ha två spelare på varje poisition men behövs Delporte nu när Mista anlänt, dessutom kan ju Lopes vikariera hos Petrov om det skulle behövas.

kan tycka att truppen blir förstor om
Atlético Henko
2006-08-03 21:28
greeneyes_x//
Vad var det som hände i matchen?
Jag har varit på landet utan internet.

Jag förstår vad du menar med att han är lite vårdslös men hans erfarenhet av europaspel är väl precis vad Atletico behöver.
I VM så tyckte jag han och Maniche hade stor del i Portugals framgång. Dom städade väl rätt bra på mittfältet?
Atlético Rueda
2006-08-03 16:20
Vila i frid Hernández. Nu kan jag fan inte hålla mig länge till, tills säsongen börjar igen. För varje dag som går så växer truppen i mina ögon, och allt under top4 är en rejäl besvikelse. Får hoppas förbannelsen följer med de gamla tröjorna, och de nya ger oss tur :)
Atlético zoran
2006-08-03 12:47
Ämne: Gil Marin säjer att ....
Delporte är en spelare jag verkligen uppskattar, pga. hans arbetsmoral. Han skulle kunna vara en bra värvning.
Atlético Beer
2006-08-03 11:48
Gil Marin säjer att minst 1 till kommer. Kanske t.o.m en till för vänsterkanten (Delporte?)
Atlético greeneyes_x
2006-08-03 11:36
Ämne: Brasiliansk jättetal....
Förutom Lucas Leiva så ska Atleti även vara väldigt nära att hämta Palmeiras playaker Marcinho Miranda.
Tydligen så är både Julian Munoz och Luiz Pereira i Brasilien nu för att specialstudera Marcinho. Är det nån som vet nåt mer om denna spelar?
Tycker Lucas Leiva kan vara en jättebra framtidssatsning med tanke på att han bara är 19 men ingenting jag vill ha in i startelvan på en gång med tanke på att han bara är 19 år, och ingen rutin av spel i nån Europeisk klubb.
Föredrar en mer mogen spelare i en starelva som Maniche just nu.
Men denna Marcinho som jag tror är 25 eller 26 verkar vara intressant. Jag har alltid tyckt att vi saknar en brasse i laget.
Atlético Jonszon
2006-08-02 21:23
Ämne: A.Madrid har visat u....
Vart har du sett dem?
Iför sig har jag redan nya tröjan här hemma :)
Valencia E-Ayala
2006-08-02 17:31
A.Madrid har visat upp sina tröjor. Dom var snygga! :)..
Atlético Beer
2006-08-02 13:11
Cockta//Tyvärr är anfallet redan smockfullt men personligen skulle jag hellre ha Vucinic än både Mista och Kezman. Å andra sidan tror jag att Kezza kommer igång i år
Cockta
2006-08-02 12:42
Atletico borde köpa serben Mirko Vucinic som vill bort från Lecce .. Ta chansen nu ATLETICO !

ATLETICO MADRID !!!
Atlético zoran
2006-08-02 12:18
Ämne: Brasiliansk jättetal....
Fina nyheter.

Det spelar ingen roll för mig vilket lag han väljer så länge han inte väljer Milan. Juventus har dock fler spelare som kan agera spelfördelare, samtidigt som Atlético behöver någon på den platsen.

Jag skulle vilja se Mario på den positionen under Kina-turnen.
Atlético Beer
2006-08-02 12:12
Ze Roberto och Marcinho (Palmeiras) är även intressanta. Kan tänka mig att intresset för Maniche svalnat då det snackades om en prislapp på 12 mille...
Atlético Beer
2006-08-02 12:03
Brasiliansk jättetalang aktuell!
Lucas Pezzini Leiva, 19, brorson till gamle Atleti-liraren Leivinha är aktuell.
Spelfördelare från Gremio. Kapten för Brasiliens U19 när han var 17. Stora ledaregenskaper. Italienskt pass. Även Juve och Milan vill ha honom
Sinalco
2006-08-01 16:33
Nya bilder från Kina.
Atlético Andero
2006-08-01 16:14
Dom har "glömt" de flesta i omröstningen. ;-)
Getafe Feyenoord&AJA
2006-08-01 16:08
SÅg matchen mellan Dynamo Dresden - Atletico på telemadrid.es, går det faktist inte att förstora bilden? Jag tror de sänder Getafe-Bayer Leverkusen på fredag. Förresten så har de glömt Getafes Albin i omröstningen =)
Atlético Lamps8
2006-08-01 15:16
Tråkigt att Ibagaza är på väg bort, jag gillar honom skarpt :(
Barcelona isik
2006-08-01 12:25
Jag har följt Independiente ett bra tag nu, det finns massor av talanger i den argentinska ligan, men fyyy faan vilken talang ni har köpt i Aguero.
Han är enligt mig en större talang än Messi. Killen har allt! Och jag skulle så gärna vilja ha han i Inter.

Angående omröstningen på spaniensidan så håller jag med Beer och Andero. Aguero SKA vara med!

Forza Inter, lycka till i ligan.
Atlético Andero
2006-08-01 11:31
Tänkte precis skriva det jag med, Beer. Agüero går min röst till, solklart.
Atlético Beer
2006-08-01 11:03
har ni sett omröstningen på Spaniens startsida. Agüero är INTE med! Däremot är bl.a Mista det! Hur fan går det ihop? jag har klagat på spanska forumet.

Är inte Agüero dessutom den dyraste spelaren ett spanskt lag köpt den här sommaren? Bara en sån sak borde göra honom självskriven på den listan
Atlético Beer
2006-08-01 10:54
Davvedinho//Nej, han är påväg bort. Boca är senaste klubben det ryktas om.
Barcelona Davvedinho
2006-07-31 23:59
ibagaza tar väll en plats i startelvan??
Atlético zoran
2006-07-31 22:18
Mario Suarez visade sig vara en riktigt bra spelfördelare i Spanska U-19 landslaget. Han tog helt och hållet över den positionen i finalen och spelade riktigt bra.

Jag vet att han har en bra bit kvar till A-lagsklass. Men jag tycker om att Aguirre ger honom chansen i Kina, då han hellre skickar hem Braulio och Toché. Skulle gärna vilja se honom på den positionen mot något av lagen vi möter under vår Kina-turné.

För att testa alltså..
Annons: