/spanien/atletico/forum/2469.aspx/spanien/atletico/forum/2469.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético evol
2006-08-07 20:23
Ja Pablo och perera får inte gå sönder.
Men sen om man ser till förrasäsongen.
Antal matcher som gled ur våra händer.
Om man inte skulle tappa alla dessa poäng under matchens sista 10-15 minuterna för att inte tala om på stopptid så skulle vi varit mycket högre upp redan förra året.
Atlético Beer
2006-08-07 20:15
enligt atleticomadrid.de är Jurados utköpsklausul 9 miljoner Euro
Atlético Beer
2006-08-07 20:12
Redaktionen//Hur många aktiva är vi på forumet?
Atlético Henko
2006-08-07 20:00
Ja vi har nog chansen till första platsen men då måste Maniche vara med. Tror det är avgörande och att inte Pablo eller Perea skadar sig, på alla andra positioner har vi starka backupper.

Det ska hur som helst bli kul att se Atletico kriga i toppen.
Atlético Luff
2006-08-07 19:48
Ämne: Elwis ....
Det ska väl vara vi om någon, med tanke på vårt facit mot dem. ;)
Men vi måste som sagt slå och föra matcherna mot de lite sämre lagen också.
Atlético Andero
2006-08-07 19:00
Elwis
Jovisst, det stämmer det du säger. Men tror du verkligen att vi ror på Barcelona? :-P
Atlético Elwis
2006-08-07 18:46
Mateja Kezmans spel har varit positivt hittils, om han har en sadan form i La Liga sa lovar jag att ata upp mina ord - med noje! (jag har annars aldrig trott pa honom)...

Jag skulle fan i mig inte bli overraskad om vi vann La Liga, (ni kan garna kalla mig overoptimistisk). Med den bredd av kvalite vi har i truppen, sa skall inte ens skador kunna stoppa vart lag - El kun och lagets presterande under traningsmatcherna har varit jakligt positivt (aven om mostandet ibland saknat klass). Hoppas det fortsatter sa i La liga.

/Halsningar fran Iran! :)
Arggggggentina
2006-08-07 18:16
Hoppas ni får loss Maniche Hoppas verkligen El kun lyckas blir kul o se er i CL nästa år
Atlético zoran
2006-08-07 17:20
Ämne: Ja, blir kul när lig....
Jag tror att Atlético kommer att ha en riktigt bra chans om vi bara lyckas slå iväg de mindre lagen, utan att förlora mot de, för det har faktiskt varit en ganska starkt bidragande orsak till att vi har misslyckats flera säsonger.

Det finns mycket kvalité i det här laget, och mycket talang.
Atlético Rueda
2006-08-07 17:05
Ja, blir kul när ligan börjar igen. Man har sagt det så mycket nu att man börjar tröttna på det :) Jaja blir hursomhelst vinst mot Racing den 27e(?)
Atlético evol
2006-08-07 14:09
Är mycket nyfiken på ligastart.
Se hur mycket Kezman,el Kun och mista får spela.
och vilka som får spela med vilka.
Speciellt El kun hoppas jag verkligen att det går bra för.
Vi kan mycket väl få det bästa anfallet i ligan om allt går bra.
Spanien il Drago
2006-08-07 13:21
Härligt att Keza har börjat komma igång! De behövs både för er och Serbien!

TOO MATEJA!
Cockta
2006-08-07 11:55
TOO MAJSTORE KEZMAAN !!! ...
ATLETICOO!!!
Atlético Bobban
2006-08-06 22:10
Mathrapporten är uppdaterad med målen!

Klicka bara på målskytten i matchfaktan och ett fönster öppnas med respektive mål...
Barcelona konyck
2006-08-06 21:55
Ni har ett riktig bra lag nu tycker jag som kan utmana oss om ligatiteln.

Jag gillar flera utav era spelare som Kezman , Petrov , Pablo och Torres.

Den grekiska backen är en mycket bra värvning

Lycka till och slå Real Madrid nu
Atlético zoran
2006-08-06 21:42
Pernía spelade fram Torres, som senare spelade fram Torres som i sin tur hittade Kezman till 0:1. Agüero blev dragen för att han täckte bollen så pass bra och fick frispark, Petrov slog frisparken som var för svår för målvakten, även om han missbedömde den helt och det blev 0:2, Kezman på nick. Sedan spelade Pernía fram till Mista, som gick i djupled, tog hand om bollen och spelade in den till El Kun som gjorde 0:3.

Pernía bakom första och sista.
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-08-06 21:34
Underbart! Can't wait till första ligamatchen!!

AUPAA ATLETI!! ESTA VEZ SÍ!
Sinalco
2006-08-06 21:03
Atletico kommer helt klart bli farliga i år.

'Kun' kommer bli riktigt intressant och se, riktigt bra verkar han vara.
Atlético zoran
2006-08-06 20:42
Ämne: greeneyes_xDe gic....
Namn: Beer
Sänt: 2006-08-06 14:45:28
Fick svar från TV4!

"Ja, om vi får . . . vi ligger just nu i förhandlingar om rättigheterna och har lagt ett bra bud, men ännu är inget klart."

TV4 har gått ut med ett bud, och förhoppningsvis vinner de dragkampen.

För er som vill se målen ännu en gång, Kolla under LÄNKTIPS!
Valencia Miran T
2006-08-06 19:01
Fan va Agüero ser het ut, grattis till en grym värvning både för nutiden och framtiden! Alltid skönt med sydamerikanska talanger i La Liga, får hoppas att han lyckas behålla formen hela säsongen.
Atlético evol
2006-08-06 17:32
greeneyes_x\
De gick ut i april/maj i en intervju och sa att de hade La Liga till försäljning.
Men de har gjort klart att de vill vara ledande fotbollskanalen. Tror de kommer ha kvar den eftersom inget har hänt än.
För hade t.ex. Canal+ köpt det hade de nog gjort reklam för det nu.
Det är inte sålänge kvar nu till ligan drar igång.

Någon som mailat tv4ra och fått något mera aktuellt besked ?
Atlético el niño!
2006-08-06 17:04
Ämne: Fan ser riktigt rikt....
Alla utom mot Dresten
Real Madrid alex163 [ Ramos y Seitaridis ]
2006-08-06 16:54
Fan ser riktigt riktigt äckligt ut med Agüero. Mål i alla träningsmatcher än så länge? Kommer bli riktigt kul att ha honom i Primera Division denna säsong.
Skulle också bli glad om någon kanske har målen från matchen och skulle kunna länka?

Grattis till 3-0 segern.
Atlético greeneyes_x
2006-08-06 16:39
Mina intryck av matchen..

Petrov = Orolig för hans oförmåga att hitta nätet, t.o.m från 3 meter dundrar han bollen i ribban även fast det blev blåst offside efteråt.
Hade flera fina lägen men träffar helt enkelt inte mål, dåliga humöret och det högljudda svärandet och klagandet lär inte gå hem så bra hos spanska domare annars är han fläckfri på sin kant, dominerar.
Agüero = Idiotbra förstatouch, spelsinne, bollkänsla, allt han gör se så enkelt ut, helt stressfri och lugn spelstil och nätar en en gång, fattar inte ens hur han nådde den bollen före försvararen även fast Agüero var på utsidan,
det händer mycket mer när denna man kommer in på planen.
Kezman = Börjar hitta nätet men finns en del till att önska, speciellt avslut med fötterna, positivt och formen visar lite uppåt.
Mista = för lite tid att bedömma, bra assist på halvvolley till Agüero dock.
Luccin = Stabil, bra passningsspel
Costinha = Älskar att gå in med båda fötterna och dobbarna först, lågt tempo i joggandet men stabil.
Azkarate = lite ostabil med bollkontrollen och svajig.
Galletti = Positivare spel för varje match
Torres = det kommer snart, han ser fortfarande lite omotiverad ut efter VM
Maxi = Stabil men ser trött ut efter VM
Alla andra = Stabila
Atlético Andero
2006-08-06 16:24
Härlig seger.
Atlético zoran
2006-08-06 16:24
Slut.
Atlético Rueda
2006-08-06 16:23
Slutt
Atlético zoran
2006-08-06 16:23
Armbågstackling på Pernía :D Gult kort med.
Atlético zoran
2006-08-06 16:15
Haha, fan vad illa. De fick en frispark i straffområdet för ingenting :D
Atlético Rueda
2006-08-06 16:11
Najs!
Annons: