/spanien/atletico/forum/2468.aspx/spanien/atletico/forum/2468.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Lippan
2006-08-19 21:06
petrov rött kort
Atlético Bobban
2006-08-19 20:53
Startelvan:

L Franco

Valera
Perea
Pablo
Pernía

Maxi
Costinha
Mario
Petrov

Agüero
Mista
Atlético Rueda
2006-08-19 20:15
20.30, Jonszon.
Atlético Jonszon
2006-08-19 20:06
När börjar matchen i huvudtaget?
Atlético Elwis
2006-08-19 19:40
senken,

Jag håller med! Om övergången skulle gå igenom, så skulle jag ställa mig frågande till rivaliteten mellan Atm och marängerna...Dessutom skulle bytes-affären ske mot Maxi Rodriguez, han av alla spelare. Om vi ska till europa, så ska man behålla Maxi - om någon.
Atlético senken
2006-08-19 19:26
aah, det visste jag inte elwis! tack för infon :)

varför ska vi då ha en svikare tillbaka?(ändrar mig)
Atlético Elwis
2006-08-19 19:16
Ämne: solari tillbaka till....
Solaris moderklubb är inte Atletico de Madrid - det är ett argentinskt lag, han spelade i Atm 2,3 år - om ens det :-) (Jag är lite petig av mig).

Om styrelsen är smart, så tackar man nej till budet på Maxi. Maxi är nästan oersättlig, det finns väldigt få i världen som jag (kanske), skulle vilja se istället för honom. En av dom är verkligen i n t e Solari.
Atlético Henko
2006-08-19 19:01
Maxi är ju favvo spelaren nummer ett efter Torres.
Atlético senken
2006-08-19 18:40
solari tillbaka till sin moderklubb? nej tack
Atlético Rueda
2006-08-19 17:40
Torres skadad? inget farligt va?
Atlético Rueda
2006-08-19 17:26
Är trött på att räkna med AS :)
Atlético Andero
2006-08-19 16:15
Tomo
Förhandlingar pågår tydligen...

Rueda
Räkna med AS. ;-)
Atlético Tomo
2006-08-19 15:55
Alltså hur blir det med tv sändningarna från la liga i år? vet att tv4+ kontrakt gått ut och inte hört nåt om att de förlängt?
Atlético Rueda
2006-08-19 15:52
Någon som har hittat en stream till matchen ikväll?
Atlético Luff
2006-08-19 15:52
Fientligt bud på Maxi?
Det sämsta som skulle kunna hända enligt mig, sälj Petrov om nån tvunget måste bort.
Atlético Bobban
2006-08-19 15:14
Truppen till den sista träningsmatchen mot Getafe, innan allvaret börjar nästa helg. Avspark klockan 20.30!

Målvakter: Leo Franco, Cuéllar

Försvarare: Valera, Perea, Zé Castro, Pernía, Pablo, Antonio López och Azcárate.

Mittfältare: Petrov, Maxi,Costinha, Mario Suárez, Gabi och Jurado.,

Anfallare: Agüero, Mista och Kezman

Skadade: Fernando Torres, Luccin, Galletti, Seitaridis och Miguel de las Cuevas.
Atlético Elwis
2006-08-19 14:27
Det låter bra, Gencler!

Hoppas bara att de andra spelarna som bara tar plats också säljs så snart som möjligt - det är ju deadline om ca 10 dagar..
Atlético Elwis
2006-08-19 14:23
Julia,

Glöm Ahn! Det är bara en påhittad historia av 'goal.com'. Och om man skulle leta efter en spelare på Ahns position, så vet både du och jag att Atm skulle ha högre ambitioner än så ;-)
Barcelona Gencler
2006-08-19 14:18
mer pengar till Atletico s Kassa, Turkiska Trabzonspor betalar 11,5 miljoner kr för köpet kiki Musampa
Julia
2006-08-19 14:09
Ämne: Grabbar, jag ser att....
AHN?

Värvar vi honom så vet jag inte vad jag gör! Men det tror jag inte heller att vi gör för vad ska vi med honom till?
Atlético Elwis
2006-08-19 14:00
Enligt samma AS så sägs det att Maniche blir senast klar på måndag...
Atlético Andero
2006-08-19 13:23
Det tror jag nog. :-)
Getafe Feyenoord&AJA
2006-08-19 12:56
Andero//
ja, och en intressant match lär det bli!
Tag en titt på Manu och Abbondanzieri under matchens gång, förresten har AS liveuppdatering av matchen?
Atlético Henko
2006-08-19 12:08
Ja vad önskar man sig av den? Jag skulle gärna se att Galletti är tillbaka från skadan och fortsätter med sitt fina spel från Asienturnen, Att Gabi lyckas och att Valera gör en riktigt bra match och till slut att Petrov sätter två strutar.

Jag glömde Jurado, det kommer bli spännande att se han spela. Heja heja heja
Atlético Andero
2006-08-19 11:53
Sista träningsmatchen idag! :-)
Atlético Henko
2006-08-19 11:50
Mathias// Ser vad du menar men tror du inte att det blir samma problem med Costinha-Luccin som med Gabi-Luccin, att de inte får fram bollarna och att många anfall stannar vid dem.

Kul sak! Jag hade ställt upp samma startelva som dig, det kommer väl antagligen Aguirre göra också fast kanske med Kezman istället för Agüero (använda honom som inhoppare i början - Mjuk start). Trotts alla nyförvärv kommer antaglien bara 2-3 med i starelvan. Sietaridis är väl det ända nyförvärvet som är självklar i startelvan, dock är han ju skadad så Valera kan ju mycket väl starta första matchen.

------------Franco-----------
Valera---Pablo--Perea---Lopez
--------Luccin-Gabi----------
Maxi-------------------Petrov
------Kezman-----Torres------

Jag tror det här är Atleticos första Startelva för säsongen om inte Seitaridis kommer tillbaka och Maniche affären går åt skogen.
Agüero, Pernia och Jurado gör säkert inhoppen.
Atlético Elwis
2006-08-19 11:25
Captain Fabulosos Cave Of Hair,

Eh..näe - inte riktigt. Ahn är verkligen inte den spelaren vi behöver.

Mathias,
Jo det ser bra ut, men Maniche är en spelare som kan göra skillnaden mellan en tredje (kanske tom en andra) plats än en sjätte plats i ligan. Maniche breddar vår trupp med kvalité, räkna med att det blir skador. Dessutom fungerar han bra med Costinha - vilket gör att Costinha kanske presterar bättre än vad han egentligen brukar göra..
Atlético Atlético_
2006-08-19 11:02
Men kommer aguirre ställa upp med en 4-
2-3-1 uppställning eller blir det 4-4-2?
Atlético Mathias
2006-08-19 10:19
Ärligt talat, har "vi" inte snöat in oss lite väl på Maniche?

Möjligt jag sticker ut hakan för mycket nu men en sådant exeptionellt grym spelare är han inte, han håller bra klass, ingen tvekan om det men jag tycker faktiskt vår startelva ser bra och välbalanserad ut, snarare så att jag inte vet hur vi ska formera trupperna OM han anländer.

----------Franco-----------
Seitaridis-Pablo-Perea-Lopez
-----Luccin---Costinha-----

Maxi------Agüero-----Petrov
----------Torres-----------

Den offensiva kvartetten ska ärligt talat kunna sätta skräck i vilka motståndare som helst, att dessutom ha med Maniche blir nästan lite overkill?

Och vem f-n ska ta sig igenom detta?
Seitaridis-Pablo-Perea-Lopez
-----Luccin---Costinha-----

Nu får ni såga mig... ;)
Barcelona Captain Fabulosos Cave Of Hair
2006-08-19 10:07
Grabbar, jag ser att ni är påväg att värva Ahn jung vahn (staving), från sydkorea.

Är det sant?
Annons: