/spanien/atletico/forum/2465.aspx/spanien/atletico/forum/2465.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Luff
2006-08-10 21:26
Är det gräset på Vicente calderon det är fel på?
Atlético Henko
2006-08-10 20:37
Ingen Maniche.
Så vad händer nu, Vem är Javi Garcia?
Mer Real i Atletico ?

Nu håller jag tummarna för att Miguel och Jurado spelar riktigt bra i La Coruña och bevisar att de ska sköta Rosicky/Maniche rollen.
Skulle vara kul att se Miguel i mitten om han är så bra på kanten.
Atlético acerci
2006-08-10 20:23
Hej, vart får man smidigast och billigast tag i biljetter till Atléticos matcher om man vill beställa i förväg?
Getafe Feyenoord&AJA
2006-08-10 20:09
Ni skall tydligen spela mot mitt Getafe den 19 juli(ännu ett frustrerande byte i försäsongen).
Länktips: www.getafecf.com
Atlético Lilla_kaninen
2006-08-10 19:38
Vad är grejen med atletico och real egentligen? Bara två lag från samma lag eller nåt mer? I Barcelona är t ex Barca av tradition katalanernas lag och Espanyol spanjorernas...
Atlético Rueda
2006-08-10 19:15
guRRet, du behöver inte "byta" det enda du behöver göra är att ladda ner firefox och gå in på sidan därigenom, explorer kommer att finnas kvar.
Atlético guRRet
2006-08-10 18:53
kommer man att vara tvungen att byta till firefox för att kunna tippa? I sådana fall håller jag mig hellre till atleticozones tipptävling...
Atlético zoran
2006-08-10 18:47
Verkar inte bli något med Maniche..
Atlético greeneyes_x
2006-08-10 18:40
Ämne: vart kan man köpa at....
dig har man inte sett förut.. nyfrälst eller?
Atlético atleticoputte
2006-08-10 16:23
vart kan man köpa atletico tröjor?
Atlético Elwis
2006-08-10 15:31
Efter en lang betanketid, sa angrar jag mitt inlagg langre ner, Maniche ar nog den ende innermittfaltare som Atletico ska varva - om man ska varva en mittfaltare...
Atlético Andero
2006-08-10 15:22
SvenskaFans har varit märkbart segt för mig också denna dag.
Atlético Beer
2006-08-10 15:21
Luff//det är svenskafans
Atlético Luff
2006-08-10 15:03
Blir bara snurrig på Juradoaffären, hoppas vi inofficielt kommer överrens om att han inte "får" gå till Real ifall de vill ha honom.

Får nästan lite farmarklubb-känsla över detta.

PS, är det mitt internet eller är svenskafans seg idag?
Atlético Beer
2006-08-10 14:56
Alltså, egentligen vilken tränare vill satsa på en spelare som kan bli hur grym som helst men ärkefienden kan ta honom för en strunt-summa...Den här dealen är så jävla idiotiskt. Hoppas verkligen att Jurado kommer vara lojal och stanna tills klausulen inte gäller, annars skulle iaf inte jag satsa på honom...
Atlético Rueda
2006-08-10 14:40
Där finns firefox att ladda ner för alla där inte tipninen fungerar på explorer :)
Länktips: www.mozilla.com
Atlético Elwis
2006-08-10 14:37
Skont att Torres skriver pa. Det gor inget att vi inte har rad med Maniche, det ar ju inte sa att vi verkligen behover honom, jag tycker vart lag ar tillrackligt komplett. Daremot skulle jag hellre vilja ha Maniche istallet for Costinha.
Atlético Henko
2006-08-10 14:26
Kan Jurado och Miguel vara alternativet om Maniche inte kommer?
Offensivt verkar det ju inte vara några problem, men hur klara de defensiven?
Jag tror att Atletico med Maniche kan vinna La Liga och utan Maniche men med Jurado och Miguel så kommer nog Atletico top fyra iaf.
Atlético Beer
2006-08-10 14:03
Torres skriver på en förlängning (2009) i dagarna.

Maniche är för dyr.
Atlético senken
2006-08-10 13:50
Rueda/

Tar mig inte in :P kan nog bero på att jag har explorer?

skicka länk till nerladdning av firefox?(A)
Atlético Rueda
2006-08-10 13:13
Skulle vara kul greeneyes, men tror inte det skulle funka, vet inte hur många som är intresserade av att lägga pengar. Har dock lagt in en besöksräknare så man kan se alla unika besökare, så till nästa säsong kanske vi har ett antal, då kanske något företag vill sponsra med något pris i utbyte mot att deras logga står på sidan eller något.

Alla som vill ha användare till tippningen, pm:a mig. http://tippa.2u.se

obs: kan fortfarande tjaffsa i explorer, men funkar prima i firefox.
Länktips: tippa.2u.se
Atlético greeneyes_x
2006-08-10 11:16
Ska vi göra tippningen mer intressant? det är ju inte meningen att stackars redaktionen ska stå för nåt pris till vinnaren från sin egen ficka.
Utan jag föreslår att priset till tippvinnaren kommer från alla Atleti tipparnans ficka.
T.e.x att alla skickar ett varsit presentkort till vinnaren på 100 kr till stadium, intersport eller nån annan affär. Man kan ju fråga vinnaren vilken affär han vill handla i så alla skickar presentkort av samma affär. Hundra kronor var är inte så mycket för ett år, men för vinnaren blir det kanske sammanlagt 1200 kr presenkort. Låter det som en bra idé? Kom ihåg att ni inte kanske behöver ge 100 kronor utan vinner ca 1200 istället.

Aupa Atleti
Atlético Henko
2006-08-10 09:24
Valera, Cuéllar och Jurado är uttagna till U21 landslaget. :)

Torres kommer förlänga sitt kontrakt med ett år. :)
Atlético Rueda
2006-08-10 02:55
Observera att lösenordet kommer att visas i klartext, utifall att någon sitter brevid er när ni matar in det.

Att sidan säger att sidan inte kan hittas efter att man lagt sitt tips gör inget, tipset har redan lagts i databasen.

Vill man testa att lägga ett tips så går det bra, jag kommer att rensa databasen ett par dagar innan matchen börjar så då får man gå in igen, jag säger till :)
Atlético Rueda
2006-08-10 02:18
Sådärja! Nu var det fixat, buggarna är borttagna och tror att sidan funkar i explorer nu med. Glöm den andra adressen, här är den riktiga: http://tippa.2u.se

Om ni vill vara med så skicka ett pm, eller mail med användarnamn och lösenord så lägger jag till er, ni får ett pm när det är fixat!
Länktips: tippa.2u.se
Atlético Henko
2006-08-10 01:47
Jurado, Mista, Miguel, Seitaridis, Costinha, Ze Castro, Pernia och Agûero.
Alla Atleticos värvningar har gått väldigt fort, från ingenting till att de är klara. När värvningarna drar ut på tiden verkar det rinna ur Atleticos händer - som Rosicky t.ex.
Kommer verkligen Atletico lyckas bärga Maniche?

Den ända jag kan komma på som tog lite tid att få loss är Petrov, det slutade med att Petrov själv betalade de pengar som differerande mellan klubbarnas bud.

Vi kanske inte behöver Maniche nu när vi har Jurado ifs.
Atlético Henko
2006-08-10 01:33
Det är klart han stannar, han gick ju ut tidigare i sommar och sa att han tackat nej till erbjudanden. Dessutom har han ju Aguirres önskan om att ha honom kvar att luta sig mot.
Atleticos kantspel kommer bli något alla lag kommer vara rädda för.
Valencia furiaceca
2006-08-10 00:10
jag tycker det ska bli riktigt skojigt att se Petrov fortsätta springa. förhoppningsvis stannar han...
Atlético Rueda
2006-08-09 22:13
Ska se vad jag kan göra Majjo :)
Atlético Majjo
2006-08-09 19:56
Rueda:
Kalasinitiativ!
Det vore kul att göra ett nytt försök på att få igång en peña, senast var det ju ingen som ville ta tag i ordförandeskapet och driva fråga vidare. Om vi kan få upp en hemsida, där folk kan anmäla sitt intresse för en peña (för att få reda på hur många som kan vara intresserade) vore det en bra start!

Aupa!
Annons: