/spanien/atletico/forum/2461.aspx/spanien/atletico/forum/2461.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Andero
2006-08-13 19:23
Rueda
Nix, funkar fortfarande inte. :-S
Atlético senken
2006-08-13 19:21
tackar :)

vet någon om matchen sänds på stream nån stans men inte på tvants!? det är det enda programet som inte fungerar för mig :P
Atlético Rueda
2006-08-13 19:16
Andero funkar det fortfarade inte för dig att logga in på tippa-sidan?
Atlético Andero
2006-08-13 19:14
Ah! Givetvis. ;-)

Några sidor
http://www.bigtravel.se/fotbollsresor/index.php
http://www.gosporttravel.se
http://www.steveperryman.se
Atlético senken
2006-08-13 19:11
haha :P tänkte att du kanske visste var man kan fixa tickets!
Atlético Andero
2006-08-13 19:07
Rueda
Telemadrid, tror jag.

senken
Magi? ¿Qué? ;-)
Atlético senken
2006-08-13 18:57
Rueda, håller med dig om att det inte är något fel på nya tröjan! Bortastället tycker jag är riktigt snyggt! dock inte hemmastället :P får hoppas på att de kör vanligt hemma och dumpar de nya hemmastället!

Funderar också på att dra ner till Spain och checka Atleti-Barca samma omgång, så om du kan dela med dig av din magi till mig också Andero så är jag väldigt glad :)
Atlético Rueda
2006-08-13 18:56
Ja just det hade jag glömt. Antar att det inte finns någon stream till denna match heller ?
Atlético Andero
2006-08-13 18:44
Hehe, delar inte dina tankar kring det sista. ;-)

Hur som helst. Snart matchdags!
Atlético Rueda
2006-08-13 18:17
Hoppas det stämmer Andero vill ha de gamla fina ränderna kvar, dock tycker jag inte att det är något fel på de nya tröjorna.
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Andero
2006-08-13 17:59
Vi får se om det blir så ändå. Har hört att det kan vara så att vi forsätter med ränderna på hemmaplan, medans vi spelar med den halverade rödvita på bortaplan. Om färgerna inte matchar med hemmalagets använder vi den blåvithalverade istället.

Men det är bara vad jag hört.
Atlético acerci
2006-08-13 17:10
Har styrelsen gett någon motivering till varför de tog bort ränderna på tröjan? tycker ändå det är rätt stor grej att göra, det var mycket snyggare med enkla ränder.
Atlético Andero
2006-08-13 16:53
Rueda
PM.
Atlético Rueda
2006-08-13 16:36
Nu är det såhär att jag och en polare har tänkt åka till madrid och kolla på Atleti - Barca, omgång 35. Jag antar att man måste köpa biljett ett bra tag innan och undrar om det finns någon som vet vart man kan köpa/boka sådana?

Påminner om tipset oxå, www.tippa.2u.se alla som vill vara med skicka ett pm eller mail med önskat användarnamn och lösenord :)
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Lippanfan:D
2006-08-13 15:31
seriöst Maniche borde komma till Atletico
Atlético Beer
2006-08-13 14:19
Luff//Sneijder är antagligen för dyr. Aimar för dålig defensiv (I Valencia brukade han ju ha både Baraja och Albelda bakom sig, dessutom väldigt skadebenägen). Rosicky var ju en jävla miss från oss, men men...
Atlético Beer
2006-08-13 14:17
acerci//Det är nog på tvants medlemsrutan ploppar upp men det är bara trycka på cancel. Där kan du söka på telemadrid, men matchen igår gick på vanliga telemadrid, inte deras internetkanal.

Vet nån förresten nåt om dagens match?
Atlético Luff
2006-08-13 14:08
Alltså, vi har ju försökt få spelfördelare, Rosicky, Sneijder, Aimar, Maniche.. så det måste väl ingå i Aguierres planer?
Vad hände med Sneijder egentligen? för dyr?
Atlético acerci
2006-08-13 13:56
tack för infon beer, en sak till bara, är det på asiaplate man måste bli medlem? det ploppar nämligen upp en ruta som kräver username och password. och på tvants, är det där jag ska söka på kanalen telemadrid?
Atlético Andero
2006-08-13 13:48
Det ser ut som att Seitaridis blir borta i drygt två veckor.
Atlético Beer
2006-08-13 13:32
zoran//Håller med dej, helt klart måste vi ha en spelfördelare. Dock tycker jag 12 mille för Maniche är för mycket. Tror inte heller att det skulle gå lika dåligt som under Bianchi, nu är ju hela truppen bättre dessutom verkade det vara motivationsproblem och dålig laganda under Bianchi. Både Murcia och Aguirre har förbättre de sakerna.
Atlético zoran
2006-08-13 12:38
Om det är något Atlético måste ta tag i, så är det verkligen den spelfördelar platsen. Seriöst, det går inte att spela med Gabi och Luccin.

Ingen av de spelar fram något, själv tror jag att man måste våga köpa ut Maniche eller någon annan. Det här kommer att gå lika dåligt som förra året, då vi inte har en spelfördelare.

Vi kan ju ha hur många Torres, Kezman, Kun, Mista eller vad som helst, men så länge de inte har en spelfördelare så funkar det inte.

I matcherna mot de kinesiska lagen spelade Pernía fram nästan samtliga mål, och ibland fick några av våra forwards gå ner för att agera något som liknar en spelfördelar som slår den viktiga bollen fram till forwards.

Lite mer än 2 veckor tills Transferfönstret stänger, det är helt klart bäst att köpa någon innan ligastarten mot Racing Santander.
Atlético senken
2006-08-13 09:24
Vilken tabbe Seitaridis gör på hörnan, han som spelar fram till Amoroso.. Ja, vilket jävla skitmål de fick göra :S

Känns som att Agurrie kommer att köra samma spel som Bianchi gjorde, med två defensiva mittfältare och ingen offensiv och det känns verkligen inte bra!

Vi får se vad som händer helt enkelt!
Atlético zoran
2006-08-13 02:14
Gräset var inte heller särskillt bra, skulle inte förvåna mig om samma sak har hänt Deportivo som Celta.

Det är ju trots allt Galicien..

Aja, trist att Atlético förlorar ikväll. Men spelet var inte särskillt bra om man ska vara ärlig, dessutom möter man ett lag som har haft mycket mindre försäsongsträning, men en tävlingsmatch i benen.

Tror dock inte att laget bryr sig för mycket om den här förlusten, träningsmatcher brukar ingen iofs bry sig om ändå.
Real Madrid Il Phenomeo
2006-08-13 01:40
Ta hand om...?

Du verkar glömma att Milan är ett av europas absolut mest framgångsrika lag, kanske det framgångsrikaste på senare tid. Att ta hand om är ingen barnlek. Kom också ihåg att ni atletico har haft mer försäsongsträning än oss. Vi har ju varit tvugna att göra om schemat iom italienskandalen och CL.

Annars är jag faktiskt säker på att athletico madrid detta år slutar på 3 eller 4 plats i ligan, blir kamp mellan valencia. barca och real kommer nog hamna i toppen igen. Ni har ett mycket intressant lag.
Valencia ase
2006-08-13 01:37
Hur många i eran första elva spelade från start??
Enligt vad jag kunde se hade Milan endast Dida på plan från deras ordinarie elva.
Annars tycker jag att ni verkar ha ett intressant lagbygge på gång... hoppas ni kan utmana de stora lagen i ligan och kanske nå framgångar i CL=)
Atlético zoran
2006-08-13 01:32
Ambrosini av alla spelare gjorde mål, i första halvlek hade han en stenhård kamp med Perea och Luccin.

Alla tre spelare varnade.
Atlético zoran
2006-08-13 01:30
Första halvlek var så tråkig, att jag valde att lyssna på musik istället för att följa den på Italia 1. Men jag råkade se resultatet här av en viss greeneyes_x :D

Tack för länken ändå La Rambla.
Barcelona La Rambla
2006-08-13 00:17
Målet. Hm, kanske ni inte är så där jätteintresserade av att se? :)
Atlético Beer
2006-08-13 00:06
matchen imorrn är ju mer lågprofil så man kan väl hoppas på att kunna se den på datorn
Annons: