/spanien/atletico/forum/246.aspx/spanien/atletico/forum/246.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Freppzor
2014-10-22 11:01
Ni andra som vänt er till tyska peñan för biljetter, har ni fått någon mer info?
Valencia Black Bat
2014-10-22 09:19
laGodzilla

Ja, Aston Villa är en stor klubb. En av de största i engelskt fotboll. Liverpool är den största klubben i engelskt fotboll.
laGodzilla
2014-10-22 00:44
@Black Bat:

Isåfall är Aston Villa största klubben i Engelsk fotboll då de var så dominerande under första tre kvartarna av 1900-talet och dessutom var bäst i Europa under tidigt 80-tal och för att de har spelat längst av alla lag i högstaligan i England. Är Aston Villa verkligen en storklubb?
Atlético zoran
2014-10-21 23:21
@El kulan:

Oblak får inte chansen imorgon. Moyà startar mot Malmö. Bekräftat av Cholo.
Atlético belgaren
2014-10-21 21:46
Skulle vara kul med Cerci från start.
Atlético El kulan
2014-10-21 21:08
Intressant startelva imorgon. Hoppas Oblak får chansen igen och riktigt kul med Saul centralt imorgon! Hoppas på hårt presspel och mycket djupledslöpande från hans del.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio López
2014-10-21 14:49
Märkligt detta fotbollslingo ibland. Hur som helst, vilken betydelse har detta under en 90minuters match idag?
Valencia Black Bat
2014-10-21 12:19
Antonio Lopez

När jag säger "stor klubb" menar jag historisk klubb. Manchester City är en topp klubb, inte en stor klubb, samma med PSG.
Atlético Antonio López
2014-10-21 11:27
Black Bat/ Köper inte det, inte heller med Zaragoza för att ta ett liknande exempel. Det är skillnad på en storklubb och en historisk klubb. Personligen ser jag inte Nottingham Forest som en storklubb idag trots att de vunnit Europacupen, nuvarande Champions leauge, två gånger, jag antar att du inte heller gör det. En historisk klubb däremot, absolut.
Valencia Black Bat
2014-10-21 09:56
Profe Ortega

Jag vet att de inte har bra spelare men Deportivo förblir en stor klubb oavsett var de ligger.
Atlético zoran
2014-10-21 08:44
@Profe Ortega:

Kort och gott: tycker att man kan vara större än så och koncentrera sig på att stöda sitt eget lag. Personligen hoppas jag att du känner större glädje när Atlético vinner än när deras rivaler förlorar.
Profe Ortega
2014-10-21 05:26
zoran Hur tänker du nu? Att man uttrycker lite skadeglädje när ens konkurrenter åker på en rejäl mina är inga konstigheter alls, det är en del av fotbollen nämligen. Men självfallet kommer man att känna enorm glädje över Atléticos segrar som är betydligt högre än att skadeglädje..
Profe Ortega
2014-10-21 05:16
@Black Bat:

Med tanke på skillnaderna mellan er och Depor numera så kan jag backa upp mitt uttalande tidigare. Vi lever inte i år 2004 om man får säga på det viset...
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-10-21 03:54
@Black Bat:

Jag gillar när motstandarfansen inte kan halla sig, utan känner att de maste häva ur sig diverse pa varat forum :)
Atlético Bobban (red)
2014-10-20 23:14
Ni som missade reportaget från Madrid inför mötet mot Malmö FF som sändes i går, så finns det i höger marginalen!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-10-20 18:14
@MFF - Mästa Mästarna: Frågan blev precis mycket svårare då både Tiago och Ansaldi missar matchen på grund av skada. men skulle tippa på

Moyá
Juanfran - Godín - Miranda - Siqueira
Arda - Mario - Gabi - Koke
Raúl García/Griezmann - Mandzukic

:)
Barcelona MFF - Mästa Mästarna
2014-10-20 14:58
Hej! Vad blir er startelva på onsdag (troligast) ? :)

/mff:are
Real Madrid Walter-P
2014-10-20 11:30
Lite stats inför matchen på onsdag.....
Atlético zoran
2014-10-20 11:09
@Black Bat:

Det där lät förträffligt som argument från din sida, men du glömde tillägga att Atlético vann Primera División samma säsong. Sen blev det ju final i Champions League och en semifinal i Copa del Rey. Med sådana resultat kan man ta förluster borta mot Osasuna och Almería..

Ni som hittar större glädje i Valencias förluster än Atlético segrar bör ju också ta er en funderare..
Valencia Black Bat
2014-10-20 10:49
Profe Ortega

"Lilla Deportivo". När börja du se på fotboll?
Valencia Black Bat
2014-10-20 10:46
Vill bara påminna att ni förlora 3-0 och 2-0 mot Osasuna och Almeria. Jag ska också påminna er att vi har en Champions League-plats medans ni har EL-plats.

PS: HAHA
laGodzilla
2014-10-20 06:09
Valencia, de slutar aldrig överraska en med sina helt makalösa resultat, haha!

Mest ojämna övre halvan-laget i hela Europa.
2014-10-20 02:12
@Kawar: maila namn och hur många biljetter du vill ha till

tickets@atleticomadrid.de

Jag tänker inte ha typ 200 pers i mitt hem heheh, om jag nu bott i Malmö
Atlético Kawar Garmawi
2014-10-20 01:50
Något nytt gällande biljetter mot Malmö borta?

Hade verkligen varit perfekt med en så kallad forum-resa, och övernattning hos Ivanovski... Kanske därför han flytt till Madrid? För och undvika det hela? :)
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-10-20 00:11
Låter härligt såg att han nickade in första målet oxå :)

hoppas att han inte är rejält skadad då....gör inget att han missar den matchen är sjukt kluven till den ändå
2014-10-20 00:03
Sportuga: Han var grym i det defensiva tillsammans med Godín och Giménez, då det var de tre som stötte det defensiva spelet i mitten av planen. Gjorde ett snyggt mål och byttes ut i minut 52 mot Mario efter en skadekänning. Han byttes ut på sin egen begäran.

Det är osäkert om han kan vara med mot Malmö FF på onsdag.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-10-19 23:33
hur fan kan man lägga matcher 12 i Spanien ? eller går folk direkt från baren till matchen månne ;)

Hur var Tiago idag ? Kan ju säga att han var Väldigt bra i Tisdags mot Danskarna (var på plats i parken) speciellt med tanke på att det var hans första match i l-laget på År och dar
2014-10-19 18:01
@MFF - Skånes stolthet: Gillar ditt namn ;), tror också på en "svår" match i Atléticoögon, ska bli kul!

CosaFai?: Om du vill så kolla reseguiden i menyn till vänster, jag brukar flyga med Norwegian och betala cirka 1000-1500 t/r men man kan säkert komma undan billigare. Ang. Hotell skulle jag rekomendera NH Ribera del Manzanares som ligger cirka 500m från arenan, sjukt bra hotell och väldigt billigt om man åker minst 2 pers :)

@Profe: Valencia är ju det nya Atlético sägs det ju ;)
Profe Ortega
2014-10-19 17:43
Lilla Deportivo, som blev fullständigt mosade av Real för ett tag sedan, leder just nu med 2-0 mot Valencia :D
Atlético Bobban (red)
2014-10-19 17:40
Lite tips vad ni kan hitta på i Madrid finns i vår reseguide som finns till vänster i marginalen!
Annons: