/spanien/atletico/forum/2456.aspx/spanien/atletico/forum/2456.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Andero
2006-08-15 14:34
Truppen till Albacete
Leo Franco, Maxi Rodríguez, Costinha, Perea, Zé Castro, Mista, Kezman, Agüero, Mario Suárez, Gabi, Regalón, Marcos Martín, Víctor Bravo, Roberto, Rufino, Monasterio och Vara.
Atlético Luff
2006-08-15 14:27
Tror det skulle funka med tv4 iår, då de har ett samarbete med sportexpressen, därmed kan de visa fler matcher under samma omgång.
Atlético zoran
2006-08-15 14:15
Ämne: Heter klubben Atleti....
Club Atlético de Madrid
Atlético zoran
2006-08-15 14:14
Om La Liga skulle visas på Canal+ skulle det iofs innebära att många inte skulle kunna se matcherna. Men det finns alltid vägar ut, det finns många kanaler som sänder matcherna på satelliten så det är en utväg, men alltid bättre med svenska kommentatorer (Även om de inte alltid är bra) än med Arabiska.

I värsta fall skulle jag skaffa Canal+ om La Liga visades där.
Atlético aikare_92
2006-08-15 14:12
Heter klubben Atletico Madrid eller
Atletico de Madrid
Atlético Lippan
2006-08-15 13:48
exakt :p
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-08-15 13:47
Själv ser jag helst att La Liga visas på canal + men det är väl för att jag har den, men det är ju inte alla som har den :(
Atlético Lippan
2006-08-15 13:36
möe bättre med tv4 + än canal +
Atlético Lippan
2006-08-15 13:35
looove you to :D
Atlético Lippanfan:D
2006-08-15 13:31
I looooove you Lippan(L)...och jag har också redan skrivit till TO:D
Atlético greeneyes_x
2006-08-15 13:30
Just nu börjar jag få panik över la ligas sändningar.. Man vill ju att alla ska kunna se genom tv4+ men paniken har tagit över så just skiter jag i vilken kanal som tar rättigheterna.. Dom flesta inkl mig har ju Canal+ så det kvittar.. för mig skulle Canal+ vara bättre för dom har mycket skarpare och finare bild på sina fotbollssändningar än vad tv4 har. Bättre sattelit uppkopplingar för utländska direktsändningar än tv4 kan jag tänka mig. Men för att alla ska kunna se så är tv4 bra.
Real Madrid Real_Robinho
2006-08-15 12:54
När blir det Derby ;)
Real Madrid Real_Robinho
2006-08-15 12:54
Jag håller med :D
Atlético Lippan
2006-08-15 12:51
jag har skrivit dit innan... men gör det igen, för de måste ju fortsätta visa la liga!!
Real Madrid Real_Robinho
2006-08-15 12:48
Skriv till tittarombudsmannen om att TV4 Ska Sända La liga !!!! :)

http://tv4.se/omtv4/420218.html
Atlético zoran
2006-08-15 12:24
Ämne: Förhandlingar pågår.....
Förhoppningsvis är de avslutade till La Liga-starten och TV4+ får sända matcherna. Jag vet folk som har fått samma svar, där TV4 säger att de har lagt ett bra bud på La Liga och att det ingår i deras framtidsplaner.

Jag hoppas verkligen inte att Canal+ eller liknande tar över La Liga. Frågan är hur man skall ersätta Hasse Backe, han var faktiskt riktigt bra.
Atlético Henko
2006-08-15 12:17
Det kanske händer ändå, förhandlingarna med Moskva klubben går tydligen sakta framåt.

Hoppas hoppas hoppas.

Jag kommer ihåg hur tråkig förra hösten var, man var laddad som bara den inför Atleticos matcher sen kom man tillbaka på måndagen lika besviken som vanligt. Jag vill inte ha det så i år. Maniche kom och rädda oss!!
Atlético Beer
2006-08-15 12:11
Den ända anledningen till att jag skulle vilja träffa stjärnor fråån rival-lag är för att säja nåt jävligt otrevligt till dem :)
Atlético evol
2006-08-15 12:02
Förhandlingar pågår.

Med Vänliga Hälsningar
Tittarombudsmannen
Janne Andersson
TV4
115 79 Stockholm
020/ 44 44 44
tittarombudsmannen@tv4.se
tv4.se/to

Fick jag som svar, någon som fått något annat ?
Getafe Feyenoord&AJA
2006-08-15 12:00
Beer//
Det vet jag inte, Sebastian Pardo kanske eller Pierre van Hooijdonk...
Mitt tips inför matchen mot er blir nog 1-1.

Greeneeyes-x// Jag skulle aldrig vilja träffa någon från Ajax (möjligen Stam), men nog världstjärnor från Feyenoord el. Getafe =)
Atlético greeneyes_x
2006-08-15 11:05
Hahaha!! Snacka om supporter!!
Att man skiter i sitt levebröd och chansen att få träffa 2 världstjärnor för "sin" klubb.
Som fotbollsälskare skulle jag ändå inte tacka nig till att få träffa t.ex Ronaldo eller Salgado även fast jag hatar Real.
Men det finns en gräns, min gräns som fotbollsälskare går vid Raul och Guti, då skulle jag också stänga taxidörren och dra faktiskt.

Aupa Atleti
Atlético greeneyes_x
2006-08-15 10:49
Jag vet att vi är dom eviga lidandets lag. Varför har vi blivit det? Med vilken trupp vi än har.
Många spelare blir liksom direkt dåliga när dom spelar i Atleti, men när dom lånas ut eller säljs så blommar dom ut eller tar startplatser i lag som slutar över oss i ligan. Gabi va grym innan han kom. Förra säsongen spelade t.e.x Sosa och Jorge mycket bra fotboll i sina respektive klubbar. Det är nåt lurt i denna klubb. Känns som att spelarna kommer till oss för att misslyckas. Kan det kanske bero på dom stora förväntningar man har på av fans och lednning att sluta "top 4" varje år att man sluta "leka" fotboll och fokuserar mer på placerings oron.
Att man byter Tränare ca 2 gånger om året, 3 tränar byten gjorda under senaste 12 månaders perioden iallfall. Det är inte bra för varken talanger eller trogna spelare som bänkas eller roteras så fort det kommer en ny tränare med en ny filosofi. Tycker synd om t.e.x Ibagaza som får stanna i Madrid i träna som en "utstött" på försäsongen. Tycker man kanske borde ha tagit med Ibagaza som trots under vissa stunder varit Atletis bästa spelare när han vart på humör men alltför ojämn. det är intespelarnas fel att man byter taktik och formation 2 gånger om året och halv truppen byts ut varje år som aldrig hinner lära "känna" varandra på planen. Kanske det är därför försäsongerna alltid ser lite bättre ut för att man spelar utan placeringspress och "försöker lira" boll istället.
Men jag älskar denna klubb "cirkus" från Madrid och kommer fortsätta lida i detta ostabila helvete.
Real Madrid sirArchilles
2006-08-15 10:36
så mejla nu!! så vi får se laliga starten
Atlético Beer
2006-08-15 10:32
Tyckte verkligen inte Gabi var bra 05/06. Men det kan ha nåt att göra med att han inte hade rätt partner som du sa senken. Han gjorde en jättesäsong i Getafe 04/05, jag tycker han ska få en sista chans den här säsongen för han har utan tvekan talang.
Real Madrid RMA Persson
2006-08-15 10:17
Be alla ni känner oxå skriva!
Atlético evol
2006-08-15 10:14
Så, nu har jag mailat tv4, Hoppas alla andra offrar 2 minuter av sin tid till att göra desamma.
(Det funkade sist inför madrid derbyt).

De MÅSTE visa Laliga iår.
Atlético senken
2006-08-15 10:09
Jag tror Jorge gick gratis till Celta.. tycker det är en stor förlust att tappa honom, plus att det är Torres bästa kompis..
Real Madrid Brassen
2006-08-15 09:51
Kära fotbollsvänner..GRABBAR!!!
Vi måste försöka påverka tv4 till att köpa Laliga!!!... Alla skriver ett mail till TO på tv4 (tittarombudsmannen@tv4.se). Måste ju visa dom att vi är många som vill se det!!!
Atlético senken
2006-08-15 09:35
Jag tyckte Gabi var bra! han skulle bara ha någon som han passar bättre med bredvid sig, eller så ska han vara ensam defensiv mittfältare och så kör vi diamantmittfält. För mig är det det som gäller..

Han är bra på frisparkar långt ifrån, fick ett antal assist därifrån förra säsongen! vem minns inte 1-1 målet mot valencia andra mötet, det var Gabi som låg bakom.
Atlético Luff
2006-08-15 01:53
Imponerade inte Gabi massor förra försäsongen med?
Sen gick det som det gick under säsongen..
Annons: