/spanien/atletico/forum/2454.aspx/spanien/atletico/forum/2454.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético greeneyes_x
2006-08-17 13:09
ett tips.. missa inte returmatchen i finalen i Copa Libertadores (Sydamerikanska CL)mellan Internacional-Sao Paulo som gick tidigt på gryningen svensk tid.. visas i helhet på Canal+ Sport idag 18.45 .. försökte vara vaken igår natt för att kolla live på Canal+ .. men det ville sig inte somnade.. uppskattar om ingen säger resultatet på forum,, för jag kommer att logga in några gånger igen innan matchen ikväll.. första matchen var en riktigt smällkramell.. missa inte ni som har canal+
Atlético senken
2006-08-17 13:02
var kan man läsa de nyheterna?

Atlético Henko
2006-08-17 12:22
Ibagaza verkar vara nära en övergång till sin gamla klubb Mallorca, han har tydligen kommit överäns om de personliga kontraktet med dem.

Idag kom det ytterligare artiklar om Petrovs möjliga övergång till Tottenham och att Maniche är ytterligare lite närmre Atletico. Atletico vill ge 8 miljoner, men de vill ha 12 miljoner då de gav 16 för honom och det kan man ju förstå. Halva priset är ju tok rea. Känner jag Atletico väntar de förlänge så kommer väll en annan klubb och plockar honom. Jaja jag verkar vara lite grinig idag. :)
Atlético Andero
2006-08-17 10:43
Nej, ingen höjdare det heller.

Slarvfel det där med datumet till Getafematchen. Ändrat nu.
Getafe Feyenoord&AJA
2006-08-17 10:36
Andero// Nå Finland förlorade på HEMMAPLAN mot Nordirland =( (1-2)
Jag tror att er matchrapport (Albacete-Atleti) har fel dag; det är på lördag ni möter oss =)
Vad tycker ni Atleticosupportrar: Vad är bättre AS eller Marca?
Atlético greeneyes_x
2006-08-17 10:21
Förlåt att man gnäller..
Men det är nåt fel på våran värvningspolicy!!
Jag uppskattar inte att man petar Lopez ur startelvan hur bra än Pernia är,, tycker man borde ha köpt en "backup" till Lopez istället.
Costinha måste vara århundradets dummaste köp, alla klubbar, alla kategorier. Lita på mig när jag säger att Costinha inte kommer göra nån glad när ligan sätter igång.
Nu har man proppat igen det deffensiva mittfältet med 4 riktiga medelmåttor istället för 2 bra.
Real ska nu värva Gago som var bra inom våra finansiella ramar när vi va ute efter han, men snålade på nån mille, precis som med Rosicky.
Jag har sett Brasse/Italenaren Lucas spela i Brasilanska ligan och jag är bra impad, han är komplett både deffensiv och offensiv på mittfältet med härligt passningsspel och det tungaste skottet jag har sett på länge,, varför fullföljer vi inte våra åtaganden.. Måste börja köpa lite sydamerikanska talanger som är överlägsna dom flesta spanska talangerna. Vi har ju alla en känsla av vad Agüero kan åstadkomma, fler såna tack!! Hur kommer det sig att vi inte har en enda brasse i laget? en sån bra brukar göra skillnad, för många såna blir för grötigt, kolla på Real. Kolla brasilanska ligan nån gång, många som håller extrem grym playmakerklass, finns liksom i deras blod att titta till vänster och passa till höger.

Atlético Henko
2006-08-17 00:35
Appro på Agûero, så såg jag att på Atleticos hemsida är Agûero plaserad under mittfältare.
Det har ifs Valera varit hela tiden men men.
Atlético Atlético_
2006-08-16 23:53
det blev 1-1. agüero målskytt!
Atlético Andero
2006-08-16 22:57
Tror faktiskt det är match, men att liveuppdateraren på AS somnat. ;-)
Atlético Beer
2006-08-16 22:56
svensk fotboll behöver helt klart en frisk fläkt på ledarnivå. Hela förbundet är ju så sjukt konservativt...
Atlético Rueda
2006-08-16 22:38
Blev det ingen match eller? Jag ser ingenting på as.com
Atlético senken
2006-08-16 22:32
ahaa, okej :S

men om vi gaddar ihop en jävla massa människor då?

allt folk på ALLA svenskafans.com forum då skulle de kanske lyssna litegrann?
Atlético Andero
2006-08-16 22:29
SvFF bryr sig sällan (aldrig?) om fansens åsikter, tyvärr.
Atlético senken
2006-08-16 22:24
Är det något ställe man kan skicka klagomål till tex. Lagerbäck!?!, han är nog den sämsta tränaren jag har skådat hela mitt liv.

Man borde kunna skicka nått mail till svenskafotbollsförbundet om att de MÅSTE avsätta honom tränarrollen för det här håller faktiskt inte längre.
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-08-16 22:08
"Maniche, cada día más cerca del Calderón" Låter bra!! :D
(Maniche varje dag närmare Calderon) ungefär så.
Atlético Åberg!
2006-08-16 21:58
Topp sju i år iaf ?
Atlético Beer
2006-08-16 21:44
guRRet//Ja, det har ju snackats om brassarna Lucas och Marcinho.
Atlético Rueda
2006-08-16 21:40
varför startar inte matchen?
Atlético Andero
2006-08-16 21:34
Jopp. Hoppas bara att Atlético vinner nu så jag inte bryter ihop helt i och med att Sverige körs över av Tyskland... :-P
Atlético Rueda
2006-08-16 21:30
illa.. =(
Atlético Andero
2006-08-16 21:27
Ser ut att bli AS idag igen. :-S
Atlético Rueda
2006-08-16 21:19
Ingen som fått tag i en fungerande stream till matchen? :(
Atlético guRRet
2006-08-16 21:05
Förresten, vi har väl plats för en icke-eu spelare till? I såna fall borde vi rikta blickarna mot sydamerika, finns säkert riktiga guldklimpar bara man lägger ner ett gediget scoutjobb.
Atlético guRRet
2006-08-16 21:03
Även om Pernia är en bra fotbollsspelare måste det vara en av de mest korkade värvningarna vi gjort under de senaste åren. Tillsammans med pensionären Costinha...
Getafe Feyenoord&AJA
2006-08-16 20:57
Vet någon om Telemadrid visar matchen mot er den 19/8 på Telemadrid SAT? Och förresten, Manu del Moral är en mycket bra värvning, man tackar! =)
Atlético Henko
2006-08-16 18:03
Senken// Nu med alla Pablos som skriver på i hemlighet för Real och alla Gutis och Jurados känns det alltid fint att se sanningen. Det va den finaste bilden den här veckan. :)

Om Rotationen skulle ske får man ju hoppas att Delporte ställer till med lika mycket oreda som Petrov gjorde. Matcherna när Lopez och Petrov spelade ihop var ju hemska för motståndarna, ser gärna att Petrov stannar men ser nog ännu hellre att Maniche kommer.
Atlético Lippanfan:D
2006-08-16 17:16
jag tycker INTE att man ska sälja Petrov han är grym och även fast han inte har gjort mycket mål så kompenserar hans sätt att spela det och om han skulle sticka så skulle det vara en enorm förlust för Atleti även om Maniche kommer
Atlético senken
2006-08-16 17:11
Luff/

Det är faktiskt sant, jag gör allt för Maniche men det är ett stort plus om Petrov stannar!!! Delporte ska också vara rätt bra har jag hört?

J.T-Ayala // Haha, tackar!

kolla "infiernorojiblanco.com" om du vill ha med antirealmadrid bilder ;)
Valencia J.T-Ayala
2006-08-16 16:56
senken//
Haha rolig bild du har på din profil!
Atlético Luff
2006-08-16 16:31
Tycker det kan vara en bra lösning, även om jag verkligen gillar Petrovs och hans sprint-ruscher på vänsterkanten...
Innebär det att vi får Maniche är jag dock nöjd.
Annons: