/spanien/atletico/forum/2448.aspx/spanien/atletico/forum/2448.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Beer
2006-08-22 12:19
Luff//oj då, hehe. Jo om de är riktigt taskiga säjer dom åt honom att om han inte skriver på för Galatasaray får han sitta av hela kontraktet utan att spela en match. Men när går hans kontrakt ut?
Atlético Luff
2006-08-22 12:01
Los que ofrecen más dinero que el Atlético son el Galatasaray (15 millones), el Mónaco (12) y el Stuttgart, pero son equipos de ligas del segundo escalón europeo y Maniche sólo se plantea jugar en España, Inglaterra o Italia.

Om jag förstår rätt så har det kommit bättre bud är våra men han vill bara lira i de tre stora ligorna, hade jag helt missat, fattar att Moskva är rätt sura. ^^
Atlético acerci
2006-08-22 10:46
drar tv-avtalet ut på förhandlingarna eller? hörde att det skulle vara deadline idag.
Atlético Polkagrisen
2006-08-22 10:23
Ämne: Ämne: Elwis /....
Personligen tycker jag att Real Madrid-supportrar är ännu mer inskränkta faktiskt...
Atlético guRRet
2006-08-21 23:02
Vad jag har fått höra stod det bara att det inte blev nån Maniche IDAG, men att förhandlingar fortfarande pågår...
Atlético Elwis
2006-08-21 22:38
alex163 [ Ramos y Seitaridis ],

Här är vissa som säger att real klacken är dålig och tutar hela tiden, sen förväntar du dig att man blir övertalad efter ett vanligt inlägg? Det är inte så att vi går runt nu och säger; "Reals klack är fan bra, för en madridista som tittat på reals matcher genom tv:n har intygat om det..." :-)

På tal om spanska fans - synd att borta kulturen i Spanien är bedrövlig. Vissa svåra borta matcher hade kanske våra rojiblancos höjts sig ett snäpp tack vare ett starkt borta stöd...

Fan att vi missade Maniche - det måste vara kört nu?

Och Eto'o har ju visat sitt rätta jag. Den divan fick för sig att dra hem efter halvtid (matchen mot Espanyol), för att han blev utbytt. En sann culé det. (hahah, vilket namn för en supporterklubb).
Atlético el niño!
2006-08-21 22:36
Rueda//
Har sickat ett PM nu, har inte kunnat göra det innan föratt mitt internet funkade inte, men nu är det gjort. Tror som Beer att Moskva ger till vika snart, dom måste nog fatta att han värde sjunker när fösntret stänger om han inte gör en redigt bra höst säsong, 8-10 miljoner är inte så dårligt för en medelmåttig(lite bättre) spelare.

Visasat har ju mer kanaler men dom visar endå inte mer matcher en Canal+ och Canal+ har inte någon Billy Olsson eller något annat Barcafjask till expert, och dom respekterar alla lag.

iiAUPA ATLÉTI!!
Real Madrid alex163 [ Ramos y Seitaridis ]
2006-08-21 21:20
Nej tyvärr grabbar kan inte hålla med om att Real Madrid supportergrupp är dålig. Jag ser varje Real Madrid match, oavsett hemma eller borta. OK att fansen inte tar sig till bortamatcherna men hemma är det tryck för det mesta. Man hade ju en stor mängd supportrar i bortamatchen mot Arsenal i cl 8:delsfinalen och där hördes dem ganska mycket. Sedan ska ni inte klaga eftersom det är ca 10% av publiken som sjunger: alltså cirka 75-100 personer. Klacken sitter precis bakom målet.
Atlético Beer
2006-08-21 20:49
tror att ryssarna ger med sig.
1. Maniche vill ej vara kvar
2. Det finns inga andra intressanta klubbar med i budgivningen.
3. Maniches värde är på topp, efter fönstret stängt kommer det bara sjunka.
Atlético Henko
2006-08-21 20:22
Beer// Opps! du har helt rätt. My bad.
Men det betyder ju ändå att Ryssarna inte har accepterat budet.
Nu får man väll hålla tummarna för att Jurado eller Mario får en kanon säsong i A-laget.
Atlético greeneyes_x
2006-08-21 20:19
Luff:

Hahaha.. har du också lagt märke till idioten som tutar hela tiden på Reals matcher.. Har velat ta upp det förut men det kändes inte relevant..
Med tanke på vad Reals fanskrets består av så kan jag tänka mig att sångerna på matcherna uteblir pga Pavarotti och Elton John är för upptagna för att komma på matcherna..
Om det är nån i Spanien som har råd att ta sånglektioner så är det väl fan Realsupportrar..
Dom skickar väl upp Real Castilla med några traktortutor till sektion C innan match..
Konstigt att några fjuttiga 25 kr traktortutor dominerar "Kungliga" Madrids matcher..
Snart kommer "Kung Raul" på Realforum få reda på detta genom sina spioner och kommer till detta forum för att ge mig en helvete till förklaring om varför det tutas så förjävligt på deras matcher..
Atlético Elwis
2006-08-21 20:01
Atleticos supportrar är populära (som Sevilla och Betis)- för att de hörs ordentligt under matcherna. Klacksektionen är oftast fullsatt. Atms supportrar var ett av anledningarna till att jag började hålla på klubben...

Jag har ingen aning om hur Getafes supportrar är.
Getafe Feyenoord&AJA
2006-08-21 19:44
Jag har säkert frågat det här förut, men som någon sade så är det bara affärspampar på Reals matcher, vad är det då på Atleticos och framför allt Getafes? Jag är intresserad av politik ser ni...
Jag borde säkert veta det här, men... :(

PS: och så en sak till, om jag skulle välja mellan Real Madrid eller Atletico så är det utan tvekan Atletico =)
Atlético guRRet
2006-08-21 19:06
Luff/

Jag med.
Atlético Beer
2006-08-21 18:27
Henko//Cerezo sa inte "ingen chans", han sa "ingen förändring". Detär iofs inte heller så bra men men...
Atlético Rueda
2006-08-21 17:18
Hur blir det med la liga rättigheterna nu då? Blir det Viasat eller, måste veta vad man ska beställa.
Länktips: tippa.2u.se
Atlético zoran
2006-08-21 17:01
Real Madrid TV's kommentatorer är värdelösa, garvade ihjäl mig när jag hörde de i matchen mot Betis.
Atlético Luff
2006-08-21 16:49
Ämne: Ämne: Ni Real....Det enda jag hör när jag ser Real på tv är någon idiot som står och tutar HELA tiden, ingen sång alls.
Atlético Elwis
2006-08-21 16:35
Ämne: Elwis / Tyvärr så ve....
"Hoppas du har en massa tid att fördriva?
Eller visste du inte att det inte går att ha en fotbollsdiskussion med en Barcasupporter.
Vad är det med dessa cules som alltid ska ha "rätt"
Fotbollen i klubben är bra men Barca supportrarna måste vara dom mest inskränkta som finns. Jag har aldrig sett en skara människor leva i större förnekelse om allt som dessa.
Om jag skriver nåt och en cules ifrågasätter mitt inlägg så svarar jag aldrig, allt för att undvika en meningslös diskussion som ändå utmynnar in en cules värld av total föenekelse.
jag svarar alla andra fans, t.o.m Maränger kan erkänna saker ibland, men aldrig en Barcasupporter.
Du skulle spara mycket energi med att göra samma sak som jag. Jag va inte sån förut, men efter några diskussioner med några cules på forum så märkte jag hur man gång på gång drogs in i en ett spindelnät av skumma bortförklaringar och inskränkthet. "
Barcelona Suñol_
2006-08-21 16:23
Elwis / Tyvärr så verkar det vara så att ni pratar om er själva för mer onyanserade och överlägsna supportrar har jag aldrig sett möjligtvis gnagare då ;)
Varför denna attityd tror ni att man kan föra en diskussion när man redan dömt ut dom man pratar med?

2006-08-21 16:18
Ämne: Ni Realfans ska ju v....
Där har du fel. Ultras sur hörs jävligt mycket.
Atlético Henko
2006-08-21 16:02
En bra och en dålig nyhet.

AS skrev tidigare idag om att Maniche antagligen skulle bli klar för Atletico, Nu skriver AS att citerat ENRIQUE CEREZO: "Det är ingen chans i Maniche situationen".

Han skall också ha sagt att det finns en muntlig överenskommelse med Torres om förlängning och att han ska stanna många år.
Atlético Elwis
2006-08-21 15:49
Där ser man, Greeneyes_x! Du kunde inte haft mer rätt, det verkar som om vi träffade La Rambla och de andra Culés (hahaha) rätt i själen - det måste ha svidit för dem;-) Nåja.

Atlético guRRet
2006-08-21 15:06
Ni Realfans ska ju visserligen inte säga så mkt i en sådan diskussion. Bara affärspampar på era matcher ändå ju..
2006-08-21 13:09
Ämne: Satt och slötittade ....
Håller med. Om man nu är världens bästa klubb borde man väl ha en någorlunda bra hemmapublik.
Atlético Luff
2006-08-21 13:02
Snacka om rivstart på proffskarriären...
Arggggggentina
2006-08-21 12:57
Såg att El Kun blev uttagen till matchen mot Brassarna som ska spelas på arsenals nya arena kul :)
Atlético senken
2006-08-21 10:53
Haha! :D
Atlético greeneyes_x
2006-08-21 10:48
Elwis:

Hahaha.. ser du vad jag menar.. en förnekelse AV förnekelsen..
I rest my case

Att möta Barca dom senaste åren för oss har varit lite som att piska på ett division 5 lag.. Om det är nån som sopat mästarna under mattan på sista tiden så är det vi..
Kanske är därför dom känner att dom måste komma hit och hävda sig på olika sätt.. Oavsett om dom är mästarna eller inte så vet dom att på en fotbollsplan mellan oss och dom så är vi överlägsna..
Atlético greeneyes_x
2006-08-21 10:47
Ämne: !!! jag ser att det ....
Inga Problem :)
Det var så lite så ..
Annons: