/spanien/atletico/forum/2436.aspx/spanien/atletico/forum/2436.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Getafe Feyenoord&AJA
2006-08-31 21:27
Atlético Henko
2006-08-31 21:12
Läste om matchen igår eller när det var, men innan dess hade jag inte hört något om den.
Nästan som att den inte skulle vara planerad.
Atlético Henko
2006-08-31 21:11
Ämne: Luque är ju grym, så....
Här ifrån där jag sitter verkar det vara förhastat, att Atlético inte vill göra gör en miss nu när man värvat så dyrt och därför vill fylla alla positioner. Tycker att Lopez, Mista, Galletti kan täcka upp bakom Petrov tills Miguel kommer tillbaka med dunder och brak.
Atlético Andero
2006-08-31 21:05
Inte jag heller. Verkar inte vara någon jättehet match, tydligen. :-P
Atlético Rueda
2006-08-31 21:00
Någon som har någon länk man kan följa matchen, AS eller nåt, hittar inte :s
Atlético zoran
2006-08-31 20:07
Luque är ju grym, så varför inte? :D
Atlético Rueda
2006-08-31 19:54
Okok, fan oxå jag som gått och längtat till helgen och Atletico de Madrid - valencia, så ser jag att det inte är förrens nästa vecka. Datum är inte min grej. :)
Atlético Andero
2006-08-31 19:39
Rueda
Nix, något "XXXII Trofeo de fútbol El Puchero". ;-)

Ingen aning om stream. Tror inte det i alla fall.
Atlético Henko
2006-08-31 18:57
Ja tunnel :)
Atlético Rueda
2006-08-31 18:32
Oj, match ikväll, där var jag helt borta, tack för påminnelsen Andero, cupen då eller? Någon stream?
Atlético Henko
2006-08-31 18:31
Glöm det pysen.
Atlético Andero
2006-08-31 18:29
Ja, visst har vi värvat bra i år.

Ja, visst vinner vi över Barca två gånger om igen den här säsongen.
Nej, den här säsongen får vi inte "stryck" av er.

:-)
Real Madrid Mich10
2006-08-31 18:18
jag måste bara säga att ni har värvat otroligt bra i år. era innermittfältare maniche o costinha kommer vara grymma.

jag hoppas bara ni gör vad som krävs att vinna över barca som vanligt o sen få stryck mot oss.

Hala Madrid!
Atlético Andero
2006-08-31 18:04
Match mot Alcorcón ikväll, förresten.

Truppen: Falcón, Roberto, Marcos Martín, Raúl Llorente, Perea, Matías, Azcárate, Marcelinho, Regalón, Maniche, Miguel, Luccin, Gabi, Víctor Bravo, Rufino och Mista.
Atlético Andero
2006-08-31 17:58
Skaderapport.
Atlético Elwis
2006-08-31 17:30
Mascherano och Tevez kan man glömma. Corinthians ägare är en mycket god vän till Abrahamovic. Likaså är några stycken av West Hams styrelsemedlemmar - det går rykten om att man kommer att se Mascherano och Tevez i Chelsea nästa säsong. Jag hade helst sett mascherano och Tevez spela i La Liga - En liga de garanterat hade dominerat och hade varit bra för deras utveckling...
Atlético Henko
2006-08-31 17:19
Enligt AS ska nu Atlético begära 3 miljoner Euro av Reyes för att han inte höll sitt ord utan hamnade i fel lag i Madrid. Vi får väl se vad som händer.
Dessutom skriver AS att Atlético undersöker om Luque är möjlig.
Atlético Henko
2006-08-31 17:07
Tror att Atletico erbjöd spelare men att Arsenal sa att bara cash skulle fungera, sen att det slutade med Baptista är ju konstigt.

En annan sak appropå ingenting. Om det stämmer att West Ham har landat Teves och Mascherano som lån för ett år är ju riktigt roligt för Engelsk fotboll. West Ham ska jag minst hålla ett öga på.
tycker fortfarande att Marscherano ska komma til Atlético, nästa år kanske Mascherano-Maniche på mitten :)
Atlético Mackan.
2006-08-31 15:54
En värvning av Reyes hade verkligen varit grädden på moset denna, för vår del, härliga Silly Season!

Det första jag tänkte på ang. denna ev. värvning (när det blev klart att ARSEnal nobbat vårt bud) var ett byte mot Petrov + €10-15 mille. Vi får vår man + att vi blir av med en odisciplinerad (om än begåvad) spelare medans ARSEnal får en ersättare till Reyes + cash för att köpa in ytterligare spelare.

Det kommer säkerligen aldrig hända men jag tycker det är ett bättre erbjudande än vad det andra Madrid-laget erbjuder. Vad tycker ni andra?
Real Madrid Karlos
2006-08-31 11:51
Verkligen synd att se Ibagaza gå till mallorca. Har atletico någon återköpsklausul eller nåt? En grym lirare i mitt tycke
Atlético Henko
2006-08-31 08:05
Atlético kommer spela sina hemma matcher i den tröjan eftersom det blev protester mot den nya tröjan. Så på Calderon gäller fortfarnde ränder.
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-08-31 08:02
En sak jag tänkte på när jag såg bilden på Maniche i Atletis tröja, han har ju den gamla tröjan? Betyder det att vi kommer byta tillbaks? ;) Man kan ju hoppas iallafall.
Atlético Henko
2006-08-31 07:45
Ämne: Äh, du får ju se det....
Lagerbäck är ju fantastiskt dålig, varför spelar han aldrig in nya unga lovande talanger istället för att träla med sinna favvo spelare hela tiden.
Jag tycker det finns så många intressanta, Elmander har fått chansen nu men han var redan bra i Djurgården, Dusan kommer vara en fin tillgång när han får chansen, Hysén var riktigt bra för ett år sedan, Farnerud junior är inte heller så dum osv.
Tycker inte Lagerbäck ska behöva be Henke och Teddy att stanna för att man inte har några alternativ.

Ett litet utbrott och i fel forum men jag var tvungen.
Atlético Henko
2006-08-31 07:32
Ja nu verkar ju Reyes vara en sån där Realare. Men att Arsenal hellre tar Baptista + 3 miljoner är väl en sämre deal än Atléticos Cash, det gillar jag inte och att man snodde Rosicky tidigare i sommar. Usch jag önskar inte Arsenal lycka till.

Men hey nu blir det en väldigt spännande dag, kommar Delporte eller Regueiro?
Helst ser jag att Miguel mirakel läker och kan debutera för Atlético om 2 månader.
Barcelona Marcos
2006-08-30 23:21
Hur mycket pengar har ni egentligen?

Annars mycket bra köp denna säsong. Helt klart en av Europas bästa lag på pappret.
Atlético Luff
2006-08-30 23:09
Verkar som marängerna helt plötsligt har övertaget på Reyes, då Arsenal är intresserade av Baptista och därmed byta bort Reyes.

Kanske är lika bra, vi har tillräckligt med nya spelare att spela ihop.
Atlético Luff
2006-08-30 21:52
Äh, du får ju se det nya spännande svenska landslaget!

..eller hur var det nu? -.-
Atlético Henko
2006-08-30 21:27
Hade helt missat att det inte är någon match i helgen. Besvikelse - JA!
Atlético Henko
2006-08-30 21:12
Fanns ju ingen plats, han är himla ojämn. Dessutom har både Jurado och Miguel tillkommit, båda är mycket intressanta. Agüero kan också spela i en släpande roll som forward. Så jag tycker att Ibagazas flytt var super. Mallorca tror jag kan behöva ibagaza, det gör La liga jämnare.
Valencia J.T-Ayala
2006-08-30 21:07
Så nu flyttar Ibagaza...Var det smart att lämna honom åt Mallorca??
Trodde han skulle spela bra för er iår..
Annons: