/spanien/atletico/forum/2433.aspx/spanien/atletico/forum/2433.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Andero
2006-09-06 16:33
senken
Det går. Jag har både Viasat och Canal+ kanalerna. :-)
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-09-06 15:44
Värkar det vara seriöst med att Calderon ska rivas?! Fy fan alltså.
Atlético senken
2006-09-06 15:33
Okej! tack :)

Är det möjligt att ha både Canal+ och Viasat sportkanaler eller kan man bara ha en?
Atlético Andero
2006-09-06 15:30
Nordirland - Spanien sänds på Viasat Sport 2.
Atlético senken
2006-09-06 14:28
Faaan va härligt om Lopez får starta! Skönt för honom också :)

Är det någon som vet om den visas på tv?
Getafe Feyenoord&AJA
2006-09-06 13:31
Idag spelar Costinha mot Finland, tänk om det blir 3 poäng mot Portugal för Finland! =)
Real Madrid DIVIDE ET IMPERA
2006-09-06 13:22
Varning på dig. // Red
Atlético Henko
2006-09-06 12:55
Vad är anledningen till att Calderon ska säljas? Det kan inte bara vara pengar, vad planerar staden?
Atlético Henko
2006-09-06 12:42
Ytterligare en bild på Stadion, (OBS) den första av bilderna.

Greeneyes_X// Ja mera distansskott :)
Men kommer verkligen Petrov träffa målet? Han är väl bara bra när bollen ligger still?
Tror att vi kan räkna med Pernia och Valera som distansskyttar också.
Atlético greeneyes_x
2006-09-06 12:02
Ämne: Bilder på hur nya Pe....Nej tack.. den modellen är jag inte för,, Ser ut som att Nya Ullevi petat i sig lite anabola.
Den där runda modellen gör man oftast om man ska ha med löparbanor för att det ska se mer linjeformat ut.. har jag hört av en arkitekt..
Så nej tack, ingen rund arena med löparbanor. Och i helvete heller att namnet Vicente C ska bytas ut.
Hammarby skulle dock behöva en sån arena.

Det kan bli jobbigt för många försvarare om firma Maniche - Agüero - Torres börjar hitta varandra, då kommer bollen gå som på ett snöre genom hela mittfältet. Alla lösbollar och andra bollar och returer kan ju Maxi, Petrov och Luccin panga på.
Är det nån som har tänkt på hur många skottvilliga vi ha i laget nu, Maniche, Maxi, Petrov och Luccin. Hoppas se en och en annan "mach3" försök under säsongen.
Atlético Alexish
2006-09-06 10:06
Bilder på hur nya Peineta är tänkt att se ut
Länkar i länktips, tack! // Red.

http://www.stadiumguide.com/peineta1.jpg

Atlético Henko
2006-09-06 07:23
Hur tror ni Aguirre kommer använda Jurado?
Miguel har ju hittat sin vänsterkant och kan agera spelfördelare där ifrån men Aguirre har ju spelat med två defensiva mittfältare rakt igenom försäsongen. Så var ska Jurado komma in? är han tredje alternativ bakom Maxi, Galletti eller är han fjärde forward?
Atlético senken
2006-09-05 23:37
Jag ska till Råsunda och se dem lira! men har börjat ångra mig :P Funderar på att dra dit och sen sälja biljetterna på plats så man tjänar lite :P
Atlético Luff
2006-09-05 23:19
Såg bra ut detdär greeneyes, gör en liten modifiering:

-----------Franco------------
Pernia--Perea---Pablo---Lopez
------Luccin--Maniche--------
Maxi-------Agüero------Petrov
-----------Torres------------

Med Maxi och Petrov väldigt offensiva då L & M på mitten bör kunna städa lite efter dessa.

Agüero i en väldigt fri roll mellan mittfält och backlinje, kommer bli svårt för motståndare att alltid hålla koll på dessa tre, samt det extrema hotet bestående av Torres som alltid finns parkerad i straffområdet.

Kan bara instämma i att Agüero inte skulle passa i en ren anfallsroll, tror han är för klen för det, han ska komma med fart och boll så han kan utmana backarna.
Atlético greeneyes_x
2006-09-05 23:07
vi ska alltså bänka Pernia, Lopez, Seitaridis och Agüero? Och Istället peta in Valera och Mista i startelvan i en 3 backslinje..
Vad har jag sagt om att dricka whiskey på vardagarna och skriva inlägg på fyllan?
hehe, ta det med en klackspark..

-----------Franco------------
Pernia--Perea---Pablo---Lopez
-----------Luccin------------
Maxi--Maniche--Agüero--Petrov
-----------Torres------------
Atlético acerci
2006-09-05 22:32
vi ska alltså bänka två landslagsbackar?
Atlético Senoo
2006-09-05 22:22
Här suttit och grubblat lite det här är vad jag anser är våran bästa uppställning,

Mista
Torres

Petrov Maniche Rodriguez

Costinha Luccin

Perea Pablo Valera
2006-09-05 22:21
Det försvann med ett helvetets påfund: landslagsavbrott.

Visst var det folk här som skulle se när Torres/Pablo/Lopez/Pernia leker boll på Råsunda i oktober? :)
Atlético Henko
2006-09-05 22:12
Var tog det livliga forumet vägen?
Atlético Rueda
2006-09-05 12:17
5-0 matchen mot Malaga Henko :) Jo säger samma sak, valera kan bli något, ung och lovande kille.
jankee1
2006-09-05 12:17
Löparbanor förstör fotbollen. Jag tror att publiken minskar på sikt om det blir löparbanor då det inte är alls samma stämning som utan. Så frågan är ju hur lr rättare sagt varför man vill ha löparbanor på en arena där fotboll spelas?
Atlético Henko
2006-09-05 09:49
Trots att jag inte har sett han särskilt mycket gillar jag Valera, tror det har och göra med hans match förra säsongen när han stänkte in två strutar i samma match. Har faktiskt lite förväntnigar på Valera, han skickade ju ändå bort Molinero.
Atlético Henko
2006-09-05 09:45
Ämne: Med årets värvningar....
Tycker också att Atlético har chans på titeln i år men av erfarenhet så försöker jag hålla förväntingarna till Europa.
Enof
2006-09-04 21:45
Med årets värvningar vinner vi la primera
agüero, costinha, maniche till en redan vass trupp bir underbart. hoppas bara få slippa skador asså
go go atletico!!
Atlético Henko
2006-09-04 21:36
Det kommer bli riktigt spännande att se Atlético i helgen, har höga förväntningar på Aguirre och hur han ska lyckas med laget. Måste säga att jag skulle vara nöjd med lika då Maniche inte kommer medverka.
Atlético Beer
2006-09-04 21:32
Gabinho! #10//40 ska den ligga på. Därmed om Torres vill dra kan klubben ej göra nåt
Atlético OrreN
2006-09-04 21:17
Fann va skönt att Torres skriver på för ännu ett år .. Det vissar vilket hjärta han har för klubben !
Real Madrid Gabinho! #10
2006-09-04 21:12
Grattis för ett år till för El Nino verkligen bra för er.

Hur mycket ligger hans klausal på??

Den måste iafall ligga runt 50 Miljoner euro kan ja tro.
Atlético Elwis
2006-09-04 20:19
Vad löjligt om man rev ned Calderon, precis som Luff så spyr jag av tanken med att ha löparbanor...en engelsk modell på arenan och att att ha Atms färger på läktarna vore grymt.
Men man kommer inte riva calderon, inte nu,när OS gick till England?

Typiskt, vår klubb går bit för bit ifrån sin identitet - vad väntar här näst, ska man byta namn på klubben? Ska man ändra emblemet? Jag mår illa.
Atlético Andero
2006-09-04 20:09
Dr. Lassie
Glömde frågetecknet helt enkelt. :-)
Annons: