/spanien/atletico/forum/2428.aspx/spanien/atletico/forum/2428.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Elwis
2006-09-10 00:07
greeneyes_x,

Ser du någon skillnad på samarbetet mellan Luccin - Costinha och Luccin - Gabi?

Men, men, vi borde ge laget tid, det kommer snart - de måste spela ihop sig mer. Och det tar ju tid för nya spelare att hitta sina positioner...
Atlético greeneyes_x
2006-09-10 00:03
Agüero är för ung att starta alla matcher.
Är det nån annan än jag som saknade Kezman idag istället för den pajasen Mista?
Nu kommer Mista få starta med Torres tills Agüero blivit varm i kläderna. Jävla pajas den där Mista. rörde bollen enda gång hela första halvlek, men fick dock iväg ett skott.
Är det nån som inser att Kezman var den enda som tog löpningar. Nu har han dessutom gjort 8 mål!! på 2 matcher för Fenerbache, ser riktigt formstark ut, precis som han själv sa, och han bytte vi ut mot pajasen Mista.. herregud!!
Atlético Elwis
2006-09-10 00:00
Majjo,

Med andra ord ett oorganiserat försvarsspel, ganska oroväckande dessutom.

Jag är så J*vla förbannad. Cantalejo förblir Cantalejo, jag hatar verkligen honom. Situationen med Canizares och Torres var mer straff än frispark och Canizares borde fått sitt andra gula kort för filmning och sagt farväl till matchen. Jag tycker synd om Torres - vad är tillåtet nuförtiden? Och vem f*an är Agirro!? Det kan väl inte vara så svårt att uttala Aguëro! ...Äh, HELVETE! (Ursäkta, men...)
Atlético Luff
2006-09-09 23:59
Försvaret blir nog bättre när vi har Seitaridis på högerbacken, Valera+Jurado funkade inte.
Tycker vi hade en del positiva saker dock:

Petrov - spelade diciplinerat idag och lät inte frustrationen ta över, kom runt några gånger.
"Agyrro" - precis den spelare vi vill att han ska vara.
Jurado - fick lite skit för Valeras lite för många offensiva utflykter.
Agurrie - fint byte när han satte Galletti på högerbacken, allt fick en offensivare touch, kanske bytte ut Mista lite för tidigt då jag tycker han var bra.
Atlético Senoo
2006-09-09 23:58
Det är inte mycket vi kan göra åt vi tappade 3p ikväll och det får vi ta det är massa matcher kvar detta är ju bara början.. det med torres utvisning spelar ingen roll tror jag eftersom atletico kommer nog överklaga domslutet o sedan e han tillbaka .. sov sött nu killar :)
Atlético Adore_Anita
2006-09-09 23:57
Shiit så himla onödigt att utvisa torres på de sättet :S, Ohh spanska domare suger verkligen på att döma
Atlético Lippan
2006-09-09 23:52
såååå grymt tråkigt!!!!!
Atlético Rueda
2006-09-09 23:51
Slut, tråkigt när det bara är vi som pressar hela andra halvlek, ett kryss hade varit rättvist, menmen laget med flest mål vinner och vi måste fixa försvaret, otroligt dåligt försvarsspel av atleti!

Nu blir det gravöl!
Atlético Wikström
2006-09-09 23:49
Verkligen horribel utvisning. Förstörde ju helt Atléticos chanser att komma ikapp. Usch.
Barcelona Björne666
2006-09-09 23:48
Hade hellre hört Bengt Magnusson säga Agöjro i 90 minuter än denna patetiske trav och friidrottskomentator. Den här matchen bevisar att Valencia är bra när dom får ta ledningen med 1-0 tycker han. Jaha? Det var Middlesbrough mot Arsenal också efter 1-0 på Lehmann, som knappt rörde bollen varken före eller efter det målet. Jag tycker matchen bevisar att spanska ligan fortfarande inte når upp i den italienska efter uppvisningen i Fiorentina-Inter.
Atlético Lippan
2006-09-09 23:39
håller me dig
Dr. Lassie
2006-09-09 23:38
Jag tyckte direkt att Canizares skulle få ett till kort efter han totalfilmade och sedan maskade röven av sej men av någon jävla anledninging så fick fågelskiten till domare för sej att utvisa Torres.

Jävla fitta!
Atlético Lippan
2006-09-09 23:37
ja, hur f** kan dom låta han döma!??! helt jäkla blind!!!
Atlético zoran
2006-09-09 23:36
Cantalejo är totalt värdelös, en av de sämsta i ligan ta mig fan
Atlético Cabrón
2006-09-09 23:34
Skit också att Torres får rött, men samtidigt väldigt korkat av honom.
Atlético Henko
2006-09-09 23:34
Varför ens försöka spela fotboll med en sådan klumpig domare.

Frustration.
Atlético Lippan
2006-09-09 23:33
va faaaaan håller han på me!?!?!?!??! utvisning !??!?!?!!?han skojar , nu kollar inte ja mer
Atlético Rueda
Jävligt roligt, snuskiga jävla domarjävel, ursäkta språket men va i helvete.
Atlético Henko
Domaren är galen, först att blåsa när Ayala nickar undan bollen. Agüero va ju fri.
Sen Torres, domaren är ju helt med och avgör matchen.
Atlético zoran
Rött kort, Fyfan, Den här domaren alltså. Fuck you Cantalejo.
Atlético zoran
2006-09-09 23:30
Fan vilken otur vi har just nu, det funkar bara inte för oss :
Dr. Lassie
2006-09-09 23:25
Jaa!! Rött kort på Morreti (stavning?)!:D

Jag tycker att tv4:s kommentatorer sköter sej riktigt bra jag (bortsett från "Agyrro"). Jag tycker att båda har bra koll på lagen och att huvudkommentatorn (namn?) brukar ha jävligt bra ordval.
Atlético Razor
2006-09-09 23:13
Agüero ser het ut! Det lovar gott...
Atlético Cabrón
2006-09-09 23:11
Ämne: Som vanligt kokar El....
Håller med om att TV4:s kommentatorer inte håller måttet. Nu stör jag mig på att de konsekvent uttalar Agüeros namn fel. Däremot tycker jag inte att Kåmark ska ha skit. Han är den enda av deras kommentatorer som försöker läsa på om lagen.
Atlético Majjo
2006-09-09 22:57
Elwis:
Målet då:
Atleti fick en frispark på offensiv planhalva, Valera tog en djupledslöpning i stort sett 2-3 meter från kortlinjen på Valencias planhalva, bollen blev dock undannickad. En Valenciaspelare får tag på bollen, Pablo rusar fram för att avstyra, men missar glidtacklingen varpå bollen sätts ut på Atletis högersida, där Valera inte hunnit hem (därav ingen markering). Perea får gå ut och täcka upp, men pga att Pablo gick upp i planen och försökte vinna bollen i ett tidigare läge så har inte heller han hunnit hem igen, vilket gör att Lopez får gå in i plan, men inte hinner upp Villa. Fint avslut.

Där var alltså markeringen!

Man måste kolla vad som hände innan, inte bara konstatera att det saknas backar...
Förlåt för utläggningen, men jag är sur över att vi har kontrollerat halvleken rätt så bra, och ändå ligger under.
Edit: Stavfel
Real Madrid Besten
2006-09-09 22:56
Medina Catalejo är emot Madrid lagen. Han vår till och med ännu värre mot oss i El Clasico.

Hoppas ni vänder. ;)
Atlético Luff
2006-09-09 22:56
Tyckte vi ändå visade upp positiva tendenser på spelföring, visst hjälper det säkert att de backar hem lite, men vi ligger på bra.
Hoppas vi gör ett mål tidigt, känns inge vidare att de kastar upp bollen på livsfarliga Villa så fort de får den.
Jurado är bra offensivt, sämre defensivt, vi kanske borde satsat på Pernia som högerback nu när Maxi är borta så vi inte får så orutinerad högerkant.
Atlético acerci
2006-09-09 22:55
Har dommarn satsat en slant på Valencia idag eller?

Jurado har verkligen imponerat, synd att han måste stanna hemma då Valera ser ut att vilja jobba utifrån hans plats istället för sin ytterbackplats...
Atlético Elwis
2006-09-09 22:51
Rueda,

Det är Cantalejo vi snackar om, jag drog en djup suck så fort jag fick veta att han skulle döma...
Atlético Elwis
2006-09-09 22:49
Som vanligt kokar El Calderon:-) Och som vanligt kommer Kåmark och co med dumma kommentarer. Man buade på Pablo, inte på laget - Pablo hade ju en affär med marängerna...

Jurado har varit en överraskning, (som Dr.Lassie påpekade). Det målet som vi åker på är så klantigt - man bjöd verkligen på målet, var f*an var markeringen!?
Annons: