/spanien/atletico/forum/2426.aspx/spanien/atletico/forum/2426.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Julia
2006-09-12 15:14
Grymma bilder Luff!
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-09-12 14:51
Rigtigt fina bilder Luff. CONSERVAR EL CALDERON!!!!!
Atlético Elwis
2006-09-12 13:30
Bilbao är kända för att vara Spaniens bästa hemmalag - förra året gick det så dåligt, just pga att deras hemmamatcher förlorades. Så räkna med att det blir en svår uppgift att knäcka Bilbao på San Mamés - oavsett vilket lag Atm ställer upp med och oavsett hur dåligt Bilbaos lag är, så blir det svårt att vinna...Det är någonting med den arenan som får även de dåliga bilbao- spelarna att höjja sig.

Härliga bilder, Luff och jag hoppas att man fortsätter tills arenabygget stoppas...Vi kommer nog ändå få spela på Peineta:(
Atlético Henko
2006-09-12 13:28
Atlético har helt plötsligt en drös med unga talanger, inte bara i A-laget. Kommer bli intressant att se om några fler tar sig in i A-laget.
Atlético Mr Quuk
2006-09-12 13:27
Nån som vet hur man smidigast tar sig till träningsanläggningen "Ciudad Deportiva"?
För det är väl där B-laget spelar sina matcher?
Atlético Henko
2006-09-12 13:25
Vet inte angående Maxis skada, men han fick ju hoppa in senast, kan inte tänka mig att man chansar med en sån sak.

Innan Valera spelade med Atlético var han inte högerytter då? Håller med om att han skulle passa bra som det. Han måste dock vara hylligt bra bakåt då han finns med i U21. Han har ju inte gjort så många matcher än, jag tror på han ett tag till. Det kan ju inte vara perfekt direkt:) Jurado är ju också ett blåbär och det blev väl för mycket med två på samma kant.
Atlético greeneyes_x
2006-09-12 12:34
bra att överklagan till Torres kort har lämnats in. Valera håller inte som högerback, jag har inte sett ett dugg av hans deffensiva kvaliteér.
Men däremot skulle nog han kunna bli en extremt bra högerytter.
Bilbao känns lätt på pappret för mig om jämför spelare för spelare, Men Bilbao nollar sällan på sin fanatiska hemmaplan.
Dom gör mig osäker för att dom är så oföutsägbara, vi kan vinna med 1-4 eller lika gärna torska med 3-0.
man vet aldig riktigt var man har Bilbao.
Jag tror det här än en av säsongens tuffaste bortamatcher. Bilbao har kanske snäppet mer kämpaanda än vad vi har plus att det är hemmaplan.
Är Maxi helt frisk eller?
Atlético Rueda
2006-09-12 12:33
Underbart att se de bilderna Luff, hoppas verkligen man kan göra något åt det :s

Kan påminna om tipset också www.tippa.2u.se, glöm inte =)
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético greeneyes_x
2006-09-12 12:11
Mr Quuk:
du är rolig du, "Själv ser jag framemot nästa helg då
då det blir dags för en ny Madridresa"
hahaha.. inga kommentarer.. tog argumenten slut eller?
Jag vet inte hur du är, Du kanske gillar att sitta och ta dig röven ofta, Jag dömer inte, bara spekulerar.
Men jag gör inte det och ville bara att ni skulle veta det.
Jag pallar inte sitta här och bli indragen i meningslös diskussion som nu.
Som jag sagt förut så kan du ta det via PM om det är nåt vettigt du vill prata om ang Torres eller nåt, inte dina låtsas resor till Madrid på Backpacker 3.

Atlético Henko
2006-09-12 12:01
Man tycker ju att den borde gå igenom.

Agüero fick ju också ett gult som borde överklagas. När Ayala nickar tillbaka till målvakt och samtidigt tappar balansen. Knasbollen tyckte ju det också var straffbart.
Atlético atleticoputte
2006-09-12 11:44
ateltico har lagt in en protest emot torres utvisning.
Atlético Henko
2006-09-12 10:27
Bilbao ska väl vara tre poängare för Atlético, med spelet från förra matchen plus att Seitaridis-Maxi tar hand om högerkanten så ska det ju inte vara några problem.
Eller blir det Mista-Maxi på topp? Jag hoppas Agüero får chansen från start. Valera kanske annars kan ta forward positionen, han var ju sjukligt offensiv mot Valencia. :)
Atlético Luff
2006-09-11 23:06
Se länktips och kolla på bilderna, nya arenaförslaget verkar inte vara så populärt? ;)
Atlético Mr Quuk
2006-09-11 15:44
Ämne: Mr Quuk:

Om du kä....
Fortsätt du och lek polis på nätet!!
Själv ser jag framemot nästa helg då
då det blir dags för en ny Madridresa.
Atlético greeneyes_x
2006-09-11 15:36
Mr Quuk:

Om du känner dig mobbad eller orättvist behandlad av mig så ber jag om ursäkt.
Men som rektor på din skola så måste sätta lite regler som att man inte pratar skit om klubben på detta forum, eller ber andra medlemmar ta sig i röven. För att förvara klubbens heder så måste jag vara självgod och dryg ibalnd.
Men är det ok för dig om jag bokar in ett kvartssamtal på PM för du ska kunna prata ut?
Atlético Mr Quuk
2006-09-11 15:00
Ämne: Ämne: greeney....
Va bara lite nyfiken. Ordningsmän brukar låta lite dryga och självgoda.
Atlético greeneyes_x
2006-09-11 14:44
Ämne: greeneyes_x !

Är ....
Mr Quuk:

Ja det är jag.. Jag är även Rektor på din skola.
Varför undrar du?
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-09-11 14:33
greeneyes_x // Bra sagt där.
Du tog upp det här med löner, det är rätt intressant, någon som vet ungefär vad en Atleti spelare tjänar? Det ända jag vet är att det är helt sjuka summor!
Atlético atleticoputte
2006-09-11 14:07
Torres är kungen. the one and only torres. han gjorde något mycket dumt förra matchen, men hur kan vi börja ifrågasätta honom? kolla på vad han har gjort för atletico istället.
Atlético Mr Quuk
2006-09-11 13:56
greeneyes_x !

Är du ordningsman på din högskola?
Atlético greeneyes_x
2006-09-11 13:40
Singh Is King:

Det finns en sak du ska ändra på om du ska vara kvar på detta forum.
Jag kan personligen inte kicka dig, men kan nog övertala andra att göra det.
För det första så tilltalar du inte andra Colchoneros på det sättet på detta forum.
För det andra så nervärderar du inte Atleti som nån skitklubb som Torres valt att stanna i.
I så fall är du enbart en nytillkommen Torresdyrkare som slutit till vårt läger efter VM och har ingen som helst aning om klubbens mäktiga och anrika historia eller dess meriter.
Det är skämmigt att höra en av våra egna nervärdera klubben på det sättet och jämför med Milan, är du enbart en Torres fan så kan du hålla dig till Spanska landslagsforum, och stäng dörren på väg ut.

Dom Spanska utbytesstudenterna på min högskola varav vissa är "äkta" Colchoneros säger att det är allmänt känt nere i Madrid att ordern om att göra Torres till kapten kommer från mycket högre upp i lednings herarkin är Aguirre.
Det sägs att man rädd att Torres kommer att dra från klubben om kaptensbilndeln tas ifrån honom och han förlorar sin sk status och ikon position.
Om du tror att Torres spelar i klubben för välgörenhet ska du veta att han har en av dom högsta lönerna i fotbolls Spanien oavsett kategori spelare eller ledning.
Det sägs att Milan hade under försäsongen lagt fram ett förslag till honom men lönen kom inte ens i närheten av det han får idag av Atleti.
Han dubblar "minst" alla andra i laget.
Torres är en underbar spelare och jag önskar att det va samma Torres jag såg spela för 2-3 år sen, en briljant Torres som spelade för att visa varför han existerade, för fotbollen. Den spelglädjen ser jag inte längre hos han, utan det är jag ser är en lite smådeppad, gnällig högbetald diva.. Det gör ont i mig att se dagens Torres jämfört med talangen Torres.
Tyvärr så har denna spelare blivit större än klubben vilket märktes på hans beteende sist.
Atlético Henko
2006-09-11 08:48
Ja vad ni än tycker så har Atlético världens bästa anfallspar i Torres-Agüero. Om en månad kommer de vara mer samspelta och det kommer bli en fröjd att se.
Atlético Luff
2006-09-10 22:21
Ämne: jag menade ni=fansen....
Jo jag är glad att han stannade, men då ska han fortfarande vara på de övriga spelarnas villkor, inte stå över dom bara för att han avböjde att gå till någon CL-klubb.
Atlético Elwis
2006-09-10 22:03
Singh is King,

Ja, det vore verkligen bra för torres utveckling att gå till korrupta Italien och lära sig filma och fuska och allt som har med italiensk fotboll att göra. Han kommer dessutom in i maffia à la Berlusconi. Att gå till en klubb som Milan, där man fuskar men som ändå inte lyckas vinna Lo Scudetto - det är en riktig toppklubb det!
Atlético Singh is King
2006-09-10 21:38
jag menade ni=fansen som inte vill ha honom som kapten längre...vadå menar du att du inte är glad att han stannade?
Atlético Luff
2006-09-10 21:31
Ämne: Ni som inte vill ha ....
Först skulle jag vilja skratta lite åt era inlägg: ...

Nä, det kom inget skratt, vore det så att atleti på något sätt "skulle vara glada" att Torres stannade skulle jag gärna se han på första bästa flyg till fuskitalien, spelare som inte vill ge allt för klubben har inget här att hämta.

Nu tror och hoppas jag inte det är så, utan att han vill stanna till 100% och ge allt för klubben denna säsong, det bevisar han ganska bra med att förlänga till 2009!
Atlético Lippan
2006-09-10 21:17
Singh is King, håller helt med dig där asså!!!
Atlético Singh is King
2006-09-10 21:15
Ni som inte vill ha kvar Torres som kapten ta er i röven!var glada att han stannade hos er när han kunde gå till riktiga storklubbar som Milan!!!!
Atlético Henko
2006-09-10 18:37
Trots allt är jag nöjd med hur spelet såg ut igår, Valencia är oerhört tråkiga när de ställer upp en mur sådär efter fösta målet. Valencia är också oerhört bra på det. Jag tyckte att Atléticos spel var snabbare och tydligare än förra säsongen. Gillar att Petrov skötte sig plus att han hela tiden försökte göra sin gubbe, han och Torres måste dock släppa bollen lite mer.
Auirre verkar vara mannan som ska få Atléticos lag att spela som ett lag. Med Agüero och Maniche i startelvan blir det inte lätt att möta Atlético.
Atlético Henko
2006-09-10 18:30
Ämne: Nu är det återigen n....
Sorry det var nog jag.
Annons: