/spanien/atletico/forum/2423.aspx/spanien/atletico/forum/2423.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Torres_9
2006-09-17 15:03
hola!! står på tv4.se att de ska visa matchen kl 19.00 ikväll....fattar inte varför dom velar så jävligt,,,Aupa Atleti...länkar annars.,.,.,
Valencia J.T-Ayala
2006-09-17 12:34
A.Madrid fixar kanske 3 poäng idag.
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-09-17 12:21
greeneyes_x // Jag håller med dig. 2 röda kort på de två första matcherna är inte bra. Ska man vara med i toppen måste man få en bra start på sesången.
Men vi får se hur det går ikväll, jag tror att vi vinner men det är aldrig lätt att åka till Baskien som Mathias säger.

iiAUPA ATLETI!! esta vez sí.
Atlético greeneyes_x
2006-09-17 12:14
Jag vet att det är inget som tagit upp detta ämne.. men det finns en sak med laget som oroar mig väldigt mycket.. konstigt att vi inte diskuterat om detta på forum än..
Jag pratar om diciplin..
Är det ingen som är orolig över att vi startat årets 2 första matcher med 2 röda kort???
Inte bara att vi har svårt att få igån laget men dom röda korten måste vi få stopp på annars kommer säsongen inte se bra ut..
Atlético Mathias
2006-09-17 10:39
Hoppas på en stabil seger i dag, aldrig lätt resa till Baskien och plocka tre poäng men ska vi komma någon vart i år behöver vi vinna sådana här matcher. Särskilt som vi förlorade hemma sist.
Atlético Bobban
2006-09-17 10:24
Hittade några länkar till kvällens match, bara till att hoppas att det fungerar oxå;)
Atlético Deepy
2006-09-16 19:48
Ämne: Kommer Torres vara m....
nopp han är avstängd:(
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2006-09-16 19:43
Kommer Torres vara med mot Bilbao?
Athletic Kuba
2006-09-16 19:41
Ämne: Bilbao forums inför ....
Du känner inte för att utveckla det resonemanget litegrann?
Atlético greeneyes_x
2006-09-16 18:29
Bilbao forums inför matchen artikel är en av mer omognare jag har läst på Svenska Fans..
Väldigt osmakligt på vissa delar.. hade förväntat mig sånt på olika forum med inte av en Redaktions skribent..
Atlético Henko
2006-09-16 16:47
Det kanske är dax redan mot Bilbao för Maniche att spela i Atléticos tröja. MAn kan ju hoppas på ett inhopp iaf.
Atlético wesse
2006-09-16 16:32
Det händer ständigt något kring Atletico! Det må jag säga! Nu gäller det att krossa imorgon!!! :)
Tror Agüero kan komma att ha roligt! Han har ju varit smått otrolig på försäsongen, synd att matchen inte visas på TV!
AUPA ATLETI!
Atlético Rueda
2006-09-16 16:31
Håller med Elwis, är synd om våra motståndare när vi väl får igång maskineriet, men det kommer att ta några omgångar, sen jävlar :)

Trist att inte tv4 kan anpassa sig och har utrymme för förseningar, fy. Men får hoppas att en hyfsad streamkanal sänder.
Atlético Elwis
2006-09-16 15:25
Underbart att Lucas är nära oss, hoppas han är så bra som allt statistik säger - det var länge sedan vi hade en egen brasse-stjärna, vem var det senast, Juninho (han i Middlesbrough)?
Allt annat än top fem vore väl fiasko, även om vårt lag har mest brist på kontinuitet i La liga. Stackars, stackars våra rivaler - för den dagen då maniche har matchform, när vårt lag helt enkelt börjar få ut av all sin potential...
Atlético Rueda
2006-09-16 14:32
Underbart! Lucas verkar vara ett riktigt kap från atletis sida.

ps. påminner om tipset igen www.tippa.2u.se :) .ds
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Luff
2006-09-16 13:51
Ämne: Det känns väldigt ob....
Behöver vi verkligen ha ett "tätare" mittfält med Costinha och Luccin på plan?
Känns inte heller som vi har någon ordentlig striker i den uppställningen, Agüero är väl inte den som parkerar i straffområdet precis och Petrov känns lite för orutinerad som anfallare, tycker Mista ska få fler chanser.
Atlético Henko
2006-09-16 13:46
Redan nu har Atlético ett riktigt riktigt bra lag och efter jul och nyår kommer vi få Miguel tillbaka plus Lucas (min nya favvo-brasse). :)
Jag vet att jag går handlingen i förväg men sen att se Mario Suárez i A-laget kommer bli superduper.

Ingen kan säga att Atlético inte satsar.
Atlético Henko
2006-09-16 13:40
Jag tror tiden löser det problemet, snart är Petrov avstängd pga förmånga kort och då får Pernia chansen som vänsterback iom att Lopez får ta ett steg upp i banan. Håller med om att det inte känns så bra, mycket bättre lösning på högerbacken.

Atlético greeneyes_x
2006-09-16 13:35
Det känns väldigt obekvämt att ha Pernia på bänken igen, en spelare av hans kaliber ska spela, men inte på Lopez bekostnad. Det här måste vara årets absoluta klantköp. Varför inte använda Pernia lite mer på mittfältet i bortamatcherna, då blir det ett tätare mittfält också bakåt. Han har ju grymma offensiva egenskaper, inlägg, skott och bra assist känsla.
Ser hellre Pernia/Petrov på plan än Mista/Petrov.
Jag hade tänkt mig typ..

...........Franco............
Seita...Perea...Pablo...Lopez
.......Luccin..Costinha......
Maxi...................Pernia
......Agüero...Petrov........

Atlético Beer
2006-09-16 13:30
Maniche har ju inte världens mest atletiska kroppsbyggnad precis...
Atlético Luff
2006-09-16 13:29
Maniche är med i truppen som åker till Baskien, återstår att se om han spelar eller inte.
Klarar han en hel match tro? Han verkar inte precis hållit igång sedan vm iom alla turer under sillyseason då han vägrade spela(träna?) med Moskvaklubben.
Dr. Lassie
2006-09-16 12:15
Maniche, då? Är han med i truppen? Han har ju vrit i Atletico i ett tag nu och han borde ju få chansen från start.
Atlético greeneyes_x
2006-09-16 11:51
såg Spanska Sport Nyheter på tv nyss där dom sa det "finns" ett sk underskrivet prekontrakt med Lucas redan nu.. att han inte kan signa för nån annan klubb.. Lucas kommer kosta Atleti 6.3 milj.. Och kommer i Jan ..
Läste nån annanstans om hans historia.. han var kapten redan vid 17 års ålder för Brasiliens U19 landslag, är nu framgångrik o Brasiliens U20 landlag och det har diskuteras fram och tillbaka i Brasilien om inte han ska få göra en landslahsdebut snart i laget trots hans ålder.
han är en av dom få inhemska spelare det pratas om ang landslaget trots hans ålder..
det här blir bra :)
Atlético Beer
2006-09-16 11:23
Farbror Leivinha säger att inget är påskrivet men det är helt säkert att Lucas kommer spela för oss
Atlético senken
2006-09-16 11:13
Kolla länktips, det är den enda jag kan!
skidrow
2006-09-16 01:26
vars kollar man stream?
Atlético Luff
2006-09-16 01:11
Hatar stream, ibland är livescore.com snabbare..
Men men, ska väl inte gnälla, för några år sen hade man väl inte se öht, positivt med att det spelas 20:00 är att man hinner hem från Råsunda och kan se hela iaf.. ^^
Atlético Beer
2006-09-16 00:46
är rätt säker på att det kommer finnas stream
Atlético Luff
2006-09-16 00:45
Vafan, de kan ju inte ändra bara sådär, nu önskar man nästan att Viasat fick rättigheterna, de har trots allt 3st kanaler att sprida allt på.

Kunde visat 5-6matcher/helg...
Atlético senken
2006-09-16 00:40
MEN VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!?!?!

jag hoppas då verkligen att det finns en stream iallafall!
Annons: