/spanien/atletico/forum/2411.aspx/spanien/atletico/forum/2411.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Mathias
2006-10-04 14:09
Capello är en mupp.
Ursäkten var bara ett måste för att han ska kunna röra sig fritt i staden, inte så översmart att attackera Atleticos kelgris på det sättet.
Snacka om att kasta sten i glashus, hoppas Real floppar rejält.
Real Madrid Hector Cuper
2006-10-04 11:22
Capello:
"När jag var i Italien så kämpade jag mot spelare som slängde sig på planen."

Förmodligen gäller det bara motståndarspelare. För inte orkade Capello skälla ut Nedved, Del Piero och Camoranesi efter varenda match i Juventus när de fixat avgörande frisparkar och straffar? :P
Atlético Tonytornado
2006-10-04 10:07
jag håller på och gör en liten hobby grej med atletico men så märker jag att över allt jag letar så hittar jag ingen lagbild på laget... kan någon hjälpa mig?
Atlético Luff
2006-10-04 08:33
el niño, block 212 är norra mellan, jag står på norra nedre, räknas som 2 etage men det är egentligen bara 1½meter betongvägg som skiljer.

Tror ni vi får maximal Atletimedverkan i landslaget då?
Pablo och Torres är väl givna startmän, men Lopez får det tuffare tror jag, inte minst för han inte spelade i derbyt..
Atlético Henko
2006-10-04 07:57
OK Remi :)
skidrow
2006-10-03 21:45
Ämne: skidrow/ Som jag skr....
hehe... ja jag missade det där med storvinst... =)

sånt här kan man ju vända ut och in på i åratal så vi får väl vara överens om att inte vara överens. =D
Atlético el niño!
2006-10-03 21:36
Ämne: Fixat biljetter till....
Det var inte mycket rätt i det inlägget:P Men är block 212 på andra våningen, eller?
Atlético Buud#8
2006-10-03 19:25
martin petrov, nog en av dom roligaste fotbollsspelare att skåda ! händer alltid nått när han har bollen, den killen e underskattad, & borde ha bättre status än han har !
Villarreal **Riquelme**
2006-10-03 17:34
ganska bra match snabb rolig fotboll men palla ej se hela:( vatt uppe sen typ 4 på morronen :P men det va en bra insats av dem men ja trodde att real skulle förlora:D
Atlético Rueda
2006-10-03 17:19
Måste ha varit grymt på matchen atleti, lägg upp bilderna.
Atlético Henko
2006-10-03 16:31
skidrow/ Som jag skrev: storvinst för spanien och ämnet Lagerbäck kommer upp på tapeten.

Mitt problem med Lagerbäck är att jag tycker han förstör mer än han gör nytta och jag ser gärna att han försvinner så fortsom möjligt.
Att Lagerbäck tar sveriges landslag till VM är ju bra men att spela lika mot skattkammarön och sen med nöd och näppe klara gruppen är ju inte bra, för att sen bli förnedrade av tyskland.
När Lagerbäck försvinner kommer Landslaget vara ett sjunkande skepp med föråldrade hemvändare typ Jonsson och Alexandersson.
Atlético aleti
2006-10-03 16:13
det är mot recreativo de huelva
Atlético Luff
2006-10-03 14:59
Målen står iofs bakom norra och södra läktaren, om de nu inte ska spela halvplan. ;)
Block 212 är dock norra, så du kommer stå några rader bakom mig. ^^

atleti, lägg gärna upp bilder. :)
Atlético el niño!
2006-10-03 14:50
Fixat biljetter till Sverige-Spanien!!(block 212; bakom östra målet) Har på mig atletitröjan såklart;D

Ser fram i mot nästa match mot Real Soceidad.

Vet någon namnet på affären där det fanns atléticosaker?
iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético aleti
2006-10-03 14:12
för alla som undrade om jag va i spanien ,JAAA, DATOR VAR MIN SIMENS barbardator,varför på krogrunda,om man har fåt en dotter köp ny villa och inte träffa väkanta och familjen på länge själklar tar man medsej data för att vissa kort eller.... föresten jag skiter i vad andra tycker men att stå och spekulrera på det viset tydder på (ENVIDIA) MEN OM NÅN VILL SÅ kan jag vissa bilderna på matchen och jag är med på dom PS. kommer att gå på VICENTE CALDERON nästa derby.på lördag ses vi på råsunda, 2 mål VILLA 1 mål TORRES
0-3
skidrow
2006-10-03 12:17
lagerbäcks vara eller icke vara kommer ju inte att synas särskilt mycket mer efter eventuell förlust mot ett lag som spanien... om det inte blir stora förlustsiffror förstås.

jag ser hellre att han lyckas nu och tar oss till em. efter em så kommer han ju med största sannolikhet att få gå ändå eftersom kontraktet tar slut. tränarbyte nu i pågående kval tror jag kommer göra mer onytta än nytta.

han har ändå tagit oss till fyra(?) slutspel i rad och vidare från gruppen också med nåt undantag. fast efter em tycker jag definitivt att det är dags.
Atlético Henko
2006-10-03 12:05
Hoppas det blir riktig klasskillnad och storvinst för spanien så att Lagerbäcks vara eller icke vara kommer upp på tapeten. Ja är så trött på han.
Atlético Lippan
2006-10-03 09:58
nä, vore inte helt fel men jag tror och hoppas på Spanien vinst
Julia
2006-10-03 09:35
Ämne: Ämne: Ämne....
Alltså, jag vet inte riktigt vilka jag hejar på. Men 4-4 vore väl inte helt fel ;-) ?
Atlético Lippan
2006-10-03 09:14
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....
Närå, man håller på Spanien :)
Barcelona Evička
2006-10-02 22:52
Jag ser att ni diskuterar spelarbetygen. Ni kan väl inte ha undgått att märka att Reals red. ALLTID sätter höga betyg på sina spelare, åtminstone vissa av dem.
skidrow
2006-10-02 22:34
Ämne: Ämne: Ämne....
måste faktiskt hålla med. en femma i betyg ska ju faktiskt innebära världsklass i dom här sammanhangen (tycker jag iaf). en trea är ju som det står 'bra' och det är väl ungefär vad de flesta i iaf atletico (men även real) var större delen av matchen.

jag tycker absolut inte att betygsättningen var för hård, den var alldeles lagom. =) förhoppningsvis blir det ännu bättre nästa fajt.

hoppas däremot på en tillfällig svacka hos alla spanska spelare nu i helgen. för visst håller man på sverige. hehe.
Atlético Bobban
2006-10-02 22:21
Ämne: Ämne: jag tyc....
Ser att det är fler som reagerade på marängernas betygsättning. Vi kanske var lite väl hårda i våran bedömning av Atletispelarnas prestationer. Men ska man ha en femma i betyg räcker det inte med att jobba hårt.

En stilla undran har vi sett samma match? Jag har för mig att det dröjde 37 minuter innan hemmalaget hade sitt första skott mot mål?
Atlético Lippan
2006-10-02 22:06
mm kanske inte skulle ha varit varning, men han var definitivt uppe med handen i ansiktet på Torres
Atletico_Emil
2006-10-02 22:04
Är jag helt dum i huvudet eller träffade inte Ramos Torres i ansiktet med sin hand? På min tv gjorde han i alla fall det :) Tuff varning tycker jag iofs då det ser ut som Ramos har lite otur när han träffar Torres i ansiktet.
Atlético Bobban
2006-10-02 21:56
En liten historielektion! Saxat från den fyra artiklar långa serien Club Atlético de Madrid 100 år...

"Athletic Club de Madrid såg därmed dagens ljus den 26 april 1903."

"Athletic Aviación Club, klubben med det nya namnet får en flygande start när laget tar hem den spanska liga titeln för första gången våren 1940."

"1941 byter man återigen namn på föreningen till Club Atlético de Aviación. Förutom att man byter namn på föreningen, så lägger man till vingar till klubbmärket, dessa symboliserade flygvapnet divisionen vid Aviación."

"Den 14 januari 1947 ändrar man namn på klubben än en gång till det numera välkända Club Atlético de Madrid."
Atlético Lippan
2006-10-02 21:32
Jag tycker inte att det var en speciellt stor filmning av Torres
Barca-Man (9)
2006-10-02 20:39
Cappelllo är en fuskare själv under 2 år i juventuss stöörsta fuskare.. Capelo = ödla!
Julia
2006-10-02 19:52
- Capello borde snacka om sitt lags dåliga spel i stället för om mig, säger Torres.
Atlético Elwis
2006-10-02 19:31
Rueda,

Det var den bästa fotbollsfilmen jag någonsin sett! - iaf när det gäller Atletico de Madrid. Filmen väcker känslor...
Annons: