/spanien/atletico/forum/2404.aspx/spanien/atletico/forum/2404.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Beer
2006-09-27 23:35
Henko//Pernia spelade mot Racing
Real Madrid alex163 [ Ramos y Seitaridis ]
2006-09-27 23:21
Fan vad härligt med derby ni i helgen! Hoppas verkligen på en anfallsglad och fint spelad match med många mål. Självklar till fördel för storebror klubben... Lycka till!
Getafe Feyenoord&AJA
2006-09-27 21:54
Se länktips! Visste ni att han spelat i Atleti?
Ta och slå Real nu, så slår vi dem omgången efter =)

Finlands damer ute ur VM :(
Atlético Andero
2006-09-27 21:36
senken, Rojiblanca (fd. Lamps8)
Har faktiskt också lite gemensamt med Umeå - min syster bor där. ;-)
Atlético Adore_Anita
2006-09-27 19:27
Nä va kul att de e så många som ska på den matchen som är atletico fans :D. TYcker allaa borde ha på sej atletico tröjan på sej :D. För er som vill på matchen men inte har hittat biljetter så finns de fler biljetter om ni vill ha ;)
Atlético greeneyes_x
2006-09-27 19:20
Ämne: Ni kan ju alltid gå ....
Luff:

Oroa dig inte .. Vi kan säkert göra Atletitröjan populär om vi är tillräckligt många från forum på matchen :)
Kolla efter mig.. jag kommer vara den som rusar på plan i halvtidssignalen och gör helikopter med Atletitröjan medans jag jagar Torres för en autograf.. anslut gärna..
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-09-27 18:39
senken// you've got PM ;)
Atlético senken
2006-09-27 18:23
Rojiblanca, Var bor du då? :D
Atlético Luff
2006-09-27 17:45
Ni kan ju alltid gå till blocket och kasta bort en tusenlapp på en biljett.. ;)

Vet inte riktigt om det är så populärt att ha en atletitröja på norra, sverigeläktaren.. :P
Atlético Elwis
2006-09-27 17:14
Jag önskar att jag hade biljetter till matchen, och haft en plats på kortsidan. Jag skulle då ha visat min Atletico-tröja (en retro) =)
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-09-27 16:55
senken // Jag bor med i Umeå! :P och jag ska till Sthlm.
Atlético senken
2006-09-27 15:31
Rueda, då ser du mig efter att spanien nätat :D sitter bakom en kasse :)
Atlético Rueda
2006-09-27 14:39
Skulle också vilja gå på matchen men var för sent ute, som Andero.. :( får bli framför tvn, menmen hoppas man ser någon i publiken med atletitröja :)
Atlético Henko
2006-09-27 14:29
Sen en tid nu har jag en personlig blokad mot Lagerbäck, detta innebär att landslaget kommer i kläm. Tittar på U21 landslaget istället, tror inte jag missar något när jag bojkottar landslaget.

Pernia har ju inte gjort bort sig i Landslaget men inte spelat i någon liga match än, Lopez borde ju ta vänsterbacksplatsen i landslaget nu eller?
Atlético Lippan
2006-09-27 14:19
jag ska med dit, och jag tänker verkligen inte heja på sverige :D Jag har kört på Spanien länge och fortsätter med det, har inte bestämt om jag ska ha atleti eller spanien tröja än

hehe RESPEKT!!
Julia
2006-09-27 13:36
Jag ska gå också gå på matchen. Ska bli väääldigt kul och overkligt att se Torres & grabbarna spela på riktigt. Längtar som satan :-D.
Atlético greeneyes_x
2006-09-27 10:13
Jag ska självklart heja på Spanien när dom spelar mot Sverige. Egentligen vill jag heja på Sverige såklart men allt är Lagerbäcks fel att jag blivit såhär. Jag ska heja på varenda lag som spelar mot Sverige från djupet av mitt hjärta tills Lagerbäck får sparken!! Han har medelmåttat och ambitionsberövat Svensk internationell fotboll nåt fruktansvärt..
Hur kan man ens komma från Div3 till juniorlandslaget sen till landslaget.. Han har aldrig vunnit en cup, en serie, en turnering eller medalj även i div3.. Han har ingen internationell erfarenhet, vare sig som spelare eller tränare.. han har inte ens meriter från Elitnivå inom Svensk fotboll!! Och denn människa ska leda oss till internationell framgång.. hahaha.. varför har man ens anställt en sån omeriterad tränare och dålig lagledare också..
Heja Spanien och Island!! heja heja heja!!

Det va ett tag sen Madrid derbyt va en toppmatch.. vid vinst går vi om Real med 2 poäng.. kan ju inte bli mer spännande än så.. Vi måste ha ett av ligans mest farliga uppställningar på offensiv planhalva.. Torres, Agüero, Maniche, Maxi och Petrov.. kan vi få dom 5 samspelta så finns det inte många försvar som kan stoppa oss..

Jag blev faktiskt lite "imponerad" av att se Valencias lagbygge sist.. hade inte tänkt på det förut men Valencia hade 8 eller 9 spanjorer på plan tror jag.. Det är ju positivt.. Tycker fler Spanska talanger ska få spela.. även hos oss.. Men Agüero, Maxi och Perea byter jag inte ut mot alla Spanska talanger i världen.

Tror att Agüero kommer att näta mot Real, undra vem Real kommer att sätta som högerback nu, är det Bravo så lär Petrov ha lite kul. Ävan fast köttbulls/kaninen inte varit i farten på sistonde så har han ett läskigt facit mot oss. Hoppas vi slipper han i derbyt för en gångs skull.. Resten av dom kan vi hantera tror jag..
Atlético Andero
2006-09-27 09:56
Tänkte också gå på Spanienmatchen, men var ute för sent.

Att älska Spanien, javisst. Men att hålla på de mot Sverige? :-O :-P
Atlético aleti
2006-09-27 09:51
Ämne: har vi 19.00 matchen....
real-atletico börjar kl. 18,00 inget annat själv ska till Madrid på fredag jag är från Madrid
Länktips: lfp.es
Atlético senken
2006-09-27 07:19
hehe :)

Hahaha! Jag antar att det är rätt kallt? men inte så värst :P som hos dig ibland ;)
Atlético Adore_Anita
2006-09-26 23:33
Ah de går verkligen inte att missa de ;)

Ahaa Umeå :), Äre inte kallt där uppe :/,
Haha nä ja bor i Norrköping :)
Atlético senken
2006-09-26 23:27
Haha, jaa samma här :) klubben är ju underbar!

Okej! låter najs=) Nej bor uppe i Umeå :P Du bor i stonkis?
Atlético Adore_Anita
2006-09-26 23:13
Ahaa okee jo men samma här faktiskt fast sen så insåg ja att de va bah inte för hans skull ja började gilla atleti :P
Aha nice, ja du vi e 5 st som ska kollaa på matchen :D.
Bor du i sthlm lr?
Atlético senken
2006-09-26 23:09
Jaa, Torres är orsaken till att jag började kolla på Atletico :) Jag är väldigt glad att jag gjorde det=)

Ska se med en kompis :) Du då?
Atlético Adore_Anita
2006-09-26 23:07
Ahaa e Torres din hjälte med eller?
Jo förfaan ska både fota och filma på mobilen innan ja svimmar nog :p
Ska du se matchen själv eller med någon?
Atlético senken
2006-09-26 23:05
hehe okej! :)

Ja det ska bli så jävla sjukt :) kommer att vara overkligt att se Torres, my love :)

Ska fota som tusan!
Atlético Adore_Anita
2006-09-26 23:04
Ahaa va kul, Tyväärr har ingen atleticotröja men har en spanientröja men ska nog ha vanliga kläder men självklart hejar man på spanien :D,
Blir nog en kick att få se alla bra spanska spelare spela live :D
Atlético senken
2006-09-26 23:02
Härligt! :)

Tänkte höra om det är någon fler än jag som tänker bära Atleticos Färger? :P Har ingen Spanientröja och tänker inte heja på Sverige :P
Atlético Adore_Anita
2006-09-26 23:01
Senken
Jag ska på den matchen :D, Nåra fler som ska dit eller? Vilka tror ni vinner?
Jag tror och vet att Spanien kommer vinna den matchen, tycker inte att sverige har ett stabillt lag just nu :p
Atlético Adore_Anita
2006-09-26 23:01
Senken
Jag ska på den matchen :D, Nåra fler som ska dit eller? Vilka tror ni vinner?
Jag tror och vet att Spanien kommer vinna den matchen, tycker inte att sverige har ett stabillt lag just nu :p
Annons: