/spanien/atletico/forum/2401.aspx/spanien/atletico/forum/2401.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-09-30 15:28
Rueda// Riktigt snyggt rum! Blir sugen på att göra något liknande jag med :) Men, man måste ju ha liite pengar först ;)
Någon som har en bra sida man kan köpa Atleti saker på? Jag har för mig att på officiella går det bara inom spanien? Tacksam för svar!
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-09-30 15:24
Fan vad jag längtar tills imorgon!! helt underbart. Hoppas värkligen att vi vinner och som Julia sa, hoppas att Torres nätar!

AUPA, iEsta vez sí!
Julia
2006-09-30 15:01
Hm, dags att tippa igen. Frågan är bara vad man ska tippa. Real Madrid är inte lätta att möta men mitt hjärta säger att det äntligen är dags för oss nu. Att det är vår tur att få stå som segrare. Därför tror jag på 0-1 och jag hoppas hoppas hoppas att Torres får avgöra matchen!
Atlético senken
2006-09-30 13:26
Härligt rum Rueda! :D

Jag hade faktiskt tänkt fixa min vägg också! :D Håller på att inskaffa Atleticogrejjer :)

Har: en halsduk, 05/06 hemmatröja, 05/06 shorts, samlarkort från 04/05.. en t-shirt med trycket att en atleticospelare pissar på en valenciatröja(interngrej)

Ska inskaffa: 06/07 Bortatröja, Flagga, Mugg, tofflor, väckarklocka OSV! :)

kom med tips på vad man kan köpa? =)
Atlético greeneyes_x
2006-09-30 10:10
Galet rum Rueda!! Hahaha.. nice..
Snygg sån där liten glasprydnan eller vad det är.. Skulle vilja ha en sån..
Jag har låtit resten av min lägenhet vara ifred.. men eftersom jag har en trea så har jag det andra sovrummet som hobbyrum och datarum.. Där är långsidan på hela tapeten Rödvit randig.. Medans på kortsidan har jag en stor Atleti flagga och hemmatröjan 05-06 och borttröjan 06-07 med Agüero.. Och en stor bordslampa med Röd vit randigt glas faktiskt, inköpt på Skärholmen loppmarknad.. hehe .. Atleti dekal på bilen.. eftersom bilen är vit har jag försökt få dit små röda detaljer här o där som på sätena.. bromsskivorna och rattmuffen.. låter lite som en raggare :) men det är ganska ok faktiskt.. Atleti Screensaver i både datan och mobilen.. Har en vit Nike jacka som tjejen sytt på med ett Atleti emblem på bröstet bredvid nikemärket och överarmen.. Skitsnyggt faktiskt.. det bli bra om kan gör egna grejer också.. jag har nog inte råd att handla så mycket på hemsidan.. tröjor och flaggor dock äkta.. det var nog mitt sortiment av Atleti grejer.. Intressant ämne du tog upp Rueda.. Skulle vara kul om det finns fler som kan dela med sig om sin rödvita tillvaro..

Jag har hört att din tv .. den där Sonyn 50 tum är ganska bra.. bra köp!!
Jag skulle köpa Sonyn i början men min syn fångade "regnbågseffekten" ganska mycket när jag var på Siba.. men däremot såg inte polarn "regnbågseffekten" alls.. så det är väl olika från person till person.. Så jag beställde min Samsung 50tum HD från ENgland via nätet där jag den för 19000 kr istället för 24000 kr som den kostar här.. idiotskön upplösning.. grymt nöjd med tvn även fast det blir nudlar och ketchup resten av året..

Det pirrar i hela kroppen inför morgondagen derby.. Jag har några bärs i standby ifall traditionens makt är stor och man måste dränka sina sorger.. men så långt ska det nog inte gå..

Aupa Atleti!!
Atlético Rueda
2006-09-30 02:18
Är det många som pyntat sina väggar med atleticogrejor? Lägg upp bilder isåfall, här är iaf mitt gamla rum hos mina föräldrar: http://atletirum.2u.se/ (länktips) :) Mina tapeter var snygga ;) Min far som köpt nya tröjor ända sedan jag var en liten lort hehe.
Länktips: atletirum.2u.se/
Atlético Rueda
2006-09-30 02:10
kanske inte så bra idé att stänga av den, kolla om du kan tillåta mirc bara sen i värsta fall kanske.. :)

Men du, jag snickrar ihop en bildguide imorgon så kanske det funkar :)
Atlético senken
2006-09-30 02:07
åååå, ska kika om jag kan få av den!
Atlético Rueda
2006-09-30 02:03
Har du en brandvägg senken? Kan vara den som jävlas isf.
Atlético senken
2006-09-30 01:40
Okej ! sådär lång förstår jag.. men, det funkar inte... den connectar bara 101001010101010101001 timmar....

Vad är probbet(A)
Atlético Luff
2006-09-30 01:37
Orkar inte förklara själv just nu, men se länktips om du orkar, en grundlig guide ;)
Kanalen heter som sagt #Atleti.
Kan förklara bättre imorrn om nån inte förstår/orkar läsa guiden. :)
Atlético senken
2006-09-30 00:58
Hur fasen gör man med mIRC då? :P
Atlético Andero
2006-09-29 23:19
Glöm inte att kika in Bobban på Eurotalk nu bara. ;-)
Atlético Rueda
2006-09-29 22:08
för er som inte har mirc så kan ni ladda ner det på länken i länktips
Länktips: www.mirc.com
Atlético Rueda
2006-09-29 22:05
håller med Luff, mirc är ett jävla bra verktyg. Quakenet är väl det mest använda skulle jag tro.. går in på #Atleti om fler kommer in så kan jag fixa L-bot, vilket gör att vi kan ha kanalen hela tiden :)
Atlético Luff
2006-09-29 21:36
Matchchatt skulle sitta fint ja, borde väl inte vara svårare än att vi går in i en tom kanal på valfritt IRC-nätverk? :)

Några förslag?
Atlético Lippan
2006-09-29 21:28
Matchchatt är en väldigt bra ide
Atlético zoran
2006-09-29 20:30
Ämne: Zoran// Låter härlig....
@senken

När jag var mindre spelade jag alltid forward och gjorde alla mål. Men sedan gick jag över på mittfältet. För runt 4 år sedan började jag nämligen lira som defensiv mittfälltare, men användes då även som offensiv. Jag kunde även spela högerback och ibland fick jag även chansen att starta matcherna som mittback då laget låg risigt till och vi hade för många avstängda.

Avslutade med att spela högerback, och min sista match i IFK Motala förlorade vi med 1:2 efter att vi hade tryckt på och försökt göra mål.

Jag tycker att vi borde starta upp någon sorts matchchatt eller liknande tills på söndag.
Atlético senken
2006-09-29 19:53
Jag ska ha Atletico Tröjan på landskamen :)

om jag inte märker att man får lite konstiga blickar ;)
Atlético Rueda
2006-09-29 19:27
För att vara en tv för 15.000 kronor så är jag omåttligt nöjd med min 50" en Sony, med bakprojektion. Jaja jag vet vad du tänker, jävla skit med projektion men nejdå riktigt skarp bild för att kosta 15 papp köpte den på siba.
Länk i länktips :)
så vill man ha en absolut godkänd tv i stort format så rekommenderar jag den, dock så knäcker din min. :)

Den fina bildkvalliteten är på grund av någon ny grej sony gjort, 3lcd :)
Atlético greeneyes_x
2006-09-29 19:19
Rueda:

Jag ska också köra 50 tum och koppla in surroundljudet.. men jag ska inte införskaffa bärs, jag kör istället med rökelse, guds bok och några väl valda böner.. funkar inte det så har jag voodoo backup på viss Real spelare.. ne skoja.. men om traditionens makt är stark så lär jag behöva dra ut några bärs ändå..
Kör du med 50 tum DLP eller Plasma.. Jag tycker min Samsung HD 50" DLP piskar 50" Plasmans upplösning med bakbundna händer.. vad kör du med..
Atlético greeneyes_x
2006-09-29 19:19
Vilka ska ha Atleti tröjan på matchen? seriös fråga? landskampem asså..
Atlético Rueda
2006-09-29 19:06
Hehe ok Elwis :) Citerar Torres "ya toca ganar". Det är fanimej dags nu, med det laget vi har och inledningen vi har haft så är det fan inte omöjligt. Har aldrig varit såhär entusiastisk inför match mot Real borta, känns ju som man vet hur det ska gå redan. Men inte denna gången nu är det vår tur :)

¡Esta vez si!
Atlético Elwis
2006-09-29 18:57
Rueda,

Det är lungan, så stöddigt var det inte, det verkade mer som en härlig uppladdning:)

Själv har man ju inte lyxet att dricka bärs inför/under match, men det förstör inte uppladningen:P
Atlético Rueda
2006-09-29 18:43
Ämne: Ämne: Hur lad....Bjuder hem polarna, kopplar in surroundsystemet och ser till att 50"tvn funkar :D Införskaffar ett antal öl, ingen match utan bärs :) Sen så är det bara att vänta tills matchen startar, fan vad man längtar nu.

Ladda upp med ett tips också ;) www.tippa.2u.se

Oj, märkte hur stöddig jag lät när jag nämnde uppladdningen, fan ursäkta mig :)
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Lippan
2006-09-29 17:51
Ämne: Hur laddar ni upp in....
Med SM i innebandy
Julia
2006-09-29 17:01
Ämne: hahaha :)

Vill ba....
Jag spelar :-)
Atlético senken
2006-09-29 15:52
Zoran// Låter härligt! Var lirade du då?=)
Atlético evol
2006-09-29 15:43
Hur laddar ni upp inför helgens match då ?;)
Atlético aleti
2006-09-29 15:17
Ämne: Ämne: Jag hop....GuTi du kommer att missa Raul mot Sverige den 7 titta på AS.comm
Annons: