/spanien/atletico/forum/2400.aspx/spanien/atletico/forum/2400.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético aleti
2006-09-30 19:51
tja.är just nu på en bar i paseo de la castellana det börjar att se at barerna runt stadium börjar att fåstämmnigs derby är med brosan och typ 10 st. atletico galningar + min kussin som är (fanatico real ) MEN DET SKA GÅ BRA lentar efter i morgon ,men nu ska vi festa på Madrids gator AUPA ALETI imorgon 0-2 hälsningar till sveland
Barcelona tarrak
2006-09-30 19:47
Elwis/Nu skrev jag förrförra säsongen, alltså två år sedan. Men om det var Beckhams första så måste det vara tre år sedan. Kan det stämma?
Atlético Lippan
2006-09-30 19:06
så, om inte barca vinner ikväll, vi vinner imorrn, valencia inte vinner och sevilla inte vinner så leder vi :D hehe
Atlético guRRet
2006-09-30 18:55
Ja men det röda kortet till trots, spelade vi ut Rea$!
Atlético Elwis
2006-09-30 18:13
tarrak,

Nejnej, förra säsongen gav domaren dom en felaktig straff och ett tveksamt rött kort till Antonio Lopez...Den matchen du menar, spelades för två, tre år sedan, (Beckhams första säsong).
Atlético Rueda
2006-09-30 17:39
Såja, har gjort en liten bildguide till mIRC Matchchatten. http://i.1asphost.com/rueda/mirc/ (länktips)
Följ den så ska allt funka prima :)
Atlético Rueda
2006-09-30 17:22
Det är så sant så tarrak.
Barcelona tarrak
2006-09-30 17:17
Jag vet inte om det är hjärtat som talar, men jag tror att ni har en bra chans i morgon.

En liten fråga bara. Var det förrförra säsongen ni spelade ut marängerna totalt och ändå lyckades förlora med 3-0? Måste varit en av de sjukaste matcherna jag sett.
Atlético Rueda
2006-09-30 16:34
Måste faktist säga att jag är jävligt kluven inför matchen, känns som man har stora förväntningar, fast ändå inte... Hur som helst tror jag och hoppas att atleti vinner, men blir inte jättebesviken om vi förlorar..

Förresten, glöm inte att tippa morgondagens match www.tippa.2u.se
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Elwis
2006-09-30 16:31
Iofs, det vore inte fel om Torres avgjorde.

Förresten, 64% tror att marängerna vinner - oroväckande.
Atlético Rueda
2006-09-30 16:22
Jag blir gladast om matchen avgörs av Torres, stackarn som inte gjort mål mot real på år..
Atlético Elwis
2006-09-30 16:20
Så jäkla najs rum Rueda, jag blir avundsjuk härborta=)

Bobban, du skötte dig fint i fantv, roligt att en rojiblanco var med:)

Imorgon smäller det, jag skulle bli något gladare om vår derbyvinst avgjordes av våra nyförvärv:P (But who cares anyway)...
Atlético Rueda
2006-09-30 16:08
Undrar om autorgrafen är äkta, har god lust o bjuda på den.
Atlético Rueda
2006-09-30 16:04
Förrestena, tackar för alla fina kommentarer om mitt rum :)
Atlético Rueda
2006-09-30 16:03
Bobban, bra "apperience" i fantv! Kul o ha en representant där. Om folk vill in på matchchatten så skaffa mirc och gå in på kanalen #Atleti på quakenet.
Länktips: www.mirc.com
Atlético Bobban
2006-09-30 15:56
Här hittar du både det ena och det andra i Atletiväg!

Köpte själv en matchtröja från förra säsongen här, Torres #9 tryckt på ryggtavlan och Kia reklam på magen.

Den passar fint som komplement till mästartröjan från 1996 som har hedersplatsen ovanför tv'n i vardagsrummet som är fint inhängd av en synnerligen snygg halsduk;)

Vid datorn är musmattan med Atletitryck och kepsen sitter som en smäck!
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-09-30 15:28
Rueda// Riktigt snyggt rum! Blir sugen på att göra något liknande jag med :) Men, man måste ju ha liite pengar först ;)
Någon som har en bra sida man kan köpa Atleti saker på? Jag har för mig att på officiella går det bara inom spanien? Tacksam för svar!
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-09-30 15:24
Fan vad jag längtar tills imorgon!! helt underbart. Hoppas värkligen att vi vinner och som Julia sa, hoppas att Torres nätar!

AUPA, iEsta vez sí!
Julia
2006-09-30 15:01
Hm, dags att tippa igen. Frågan är bara vad man ska tippa. Real Madrid är inte lätta att möta men mitt hjärta säger att det äntligen är dags för oss nu. Att det är vår tur att få stå som segrare. Därför tror jag på 0-1 och jag hoppas hoppas hoppas att Torres får avgöra matchen!
Atlético senken
2006-09-30 13:26
Härligt rum Rueda! :D

Jag hade faktiskt tänkt fixa min vägg också! :D Håller på att inskaffa Atleticogrejjer :)

Har: en halsduk, 05/06 hemmatröja, 05/06 shorts, samlarkort från 04/05.. en t-shirt med trycket att en atleticospelare pissar på en valenciatröja(interngrej)

Ska inskaffa: 06/07 Bortatröja, Flagga, Mugg, tofflor, väckarklocka OSV! :)

kom med tips på vad man kan köpa? =)
Atlético greeneyes_x
2006-09-30 10:10
Galet rum Rueda!! Hahaha.. nice..
Snygg sån där liten glasprydnan eller vad det är.. Skulle vilja ha en sån..
Jag har låtit resten av min lägenhet vara ifred.. men eftersom jag har en trea så har jag det andra sovrummet som hobbyrum och datarum.. Där är långsidan på hela tapeten Rödvit randig.. Medans på kortsidan har jag en stor Atleti flagga och hemmatröjan 05-06 och borttröjan 06-07 med Agüero.. Och en stor bordslampa med Röd vit randigt glas faktiskt, inköpt på Skärholmen loppmarknad.. hehe .. Atleti dekal på bilen.. eftersom bilen är vit har jag försökt få dit små röda detaljer här o där som på sätena.. bromsskivorna och rattmuffen.. låter lite som en raggare :) men det är ganska ok faktiskt.. Atleti Screensaver i både datan och mobilen.. Har en vit Nike jacka som tjejen sytt på med ett Atleti emblem på bröstet bredvid nikemärket och överarmen.. Skitsnyggt faktiskt.. det bli bra om kan gör egna grejer också.. jag har nog inte råd att handla så mycket på hemsidan.. tröjor och flaggor dock äkta.. det var nog mitt sortiment av Atleti grejer.. Intressant ämne du tog upp Rueda.. Skulle vara kul om det finns fler som kan dela med sig om sin rödvita tillvaro..

Jag har hört att din tv .. den där Sonyn 50 tum är ganska bra.. bra köp!!
Jag skulle köpa Sonyn i början men min syn fångade "regnbågseffekten" ganska mycket när jag var på Siba.. men däremot såg inte polarn "regnbågseffekten" alls.. så det är väl olika från person till person.. Så jag beställde min Samsung 50tum HD från ENgland via nätet där jag den för 19000 kr istället för 24000 kr som den kostar här.. idiotskön upplösning.. grymt nöjd med tvn även fast det blir nudlar och ketchup resten av året..

Det pirrar i hela kroppen inför morgondagen derby.. Jag har några bärs i standby ifall traditionens makt är stor och man måste dränka sina sorger.. men så långt ska det nog inte gå..

Aupa Atleti!!
Atlético Rueda
2006-09-30 02:18
Är det många som pyntat sina väggar med atleticogrejor? Lägg upp bilder isåfall, här är iaf mitt gamla rum hos mina föräldrar: http://atletirum.2u.se/ (länktips) :) Mina tapeter var snygga ;) Min far som köpt nya tröjor ända sedan jag var en liten lort hehe.
Länktips: atletirum.2u.se/
Atlético Rueda
2006-09-30 02:10
kanske inte så bra idé att stänga av den, kolla om du kan tillåta mirc bara sen i värsta fall kanske.. :)

Men du, jag snickrar ihop en bildguide imorgon så kanske det funkar :)
Atlético senken
2006-09-30 02:07
åååå, ska kika om jag kan få av den!
Atlético Rueda
2006-09-30 02:03
Har du en brandvägg senken? Kan vara den som jävlas isf.
Atlético senken
2006-09-30 01:40
Okej ! sådär lång förstår jag.. men, det funkar inte... den connectar bara 101001010101010101001 timmar....

Vad är probbet(A)
Atlético Luff
2006-09-30 01:37
Orkar inte förklara själv just nu, men se länktips om du orkar, en grundlig guide ;)
Kanalen heter som sagt #Atleti.
Kan förklara bättre imorrn om nån inte förstår/orkar läsa guiden. :)
Atlético senken
2006-09-30 00:58
Hur fasen gör man med mIRC då? :P
Atlético Andero
2006-09-29 23:19
Glöm inte att kika in Bobban på Eurotalk nu bara. ;-)
Atlético Rueda
2006-09-29 22:08
för er som inte har mirc så kan ni ladda ner det på länken i länktips
Länktips: www.mirc.com
Annons: