/spanien/atletico/forum/240.aspx/spanien/atletico/forum/240.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético ex Henry garvis Carlsson
2014-11-04 10:50
Får bli gravöl istället och kanske någon repris av Dr Phil på sin höjd....
Atlético bel0
2014-11-04 10:47
Jag fick tag på biljetter, fick de två sista.. Nätet var omöjligt men sen ringde jag och då fick jag tag på biljetter. :)
2014-11-04 10:38
Same, same här.... Det var sista chansen nyss. Ser att svartabörs företag slängde upp biljetter direkt efter. Ticnet borde kräva id på alla biljetter a la Italien eller IP spärra dessa skitsidor. 1695:- för kortsida?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético VamosAtleti!
2014-11-04 10:31
1. Biljetterna släpps på Ticnet och man hinner inte få tag i dem då de tar slut på 10 minuter.
2. Läser här på SvenskaFans att vi kan fixa igenom tyska peñan, slutar leta efter biljetter.
3. Tyskarna har problem med att fixa fram biljetter så börjar desperat leta efter biljetter bland leverantörer och konsultföretag till jobbet (Malmö-området)
4. Info kommer fram om att det inte är möjligt att få igenom tyskarna.
5. Ringer ner till Spanien där en risig engelska berättar för mig att jag är en dag för sent ute. (Letar fram hagelbössan)
6. Ticnet släpper 400 biljetter kl. 10.00 där jag reserverar 2 biljetter men när jag ska boka dem är de redan upptagna. Alla biljetter är slut kl. 10.00.20 (Sätter pipen i munnen)
7. Skulle jag gå till stadion och försöka få biljetter och inte få dem trycker jag nog på avtryckaren.

Summa sumarum: Jag är inte ens intresserad av att se matchen ikväll(även om jag säkerligen kommer göra det), är så jävla besviken på allt som heter organisation och löften, en klubb med sjukt dålig struktur för folk utanför Spanien. Att befinna sig 30 minuter från Malmö och känna sig så j*vla distanserad från Atleti och matchen. Sett fram emot denna matchen sedan lottningen och så sitter man i soffan precis som vilken match som helst.

Jag kan väl inte vara den enda i hela Sverige som har haft sådan j*vla otur?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-11-03 23:58
@bel0, vet inte riktigt men jag skulle ställa mig där vid lunchtid.

Atlético zoran
2014-11-03 23:24
Var nere på presskonferensen med Jocke och kan meddela att gräset inte ser alls bra ut.
Atlético bel0
2014-11-03 22:41
När tror ni man bör vara vid stadion om man ska köa?
2014-11-03 17:39
@belgaren: exakt, MEN bättre än att sitta hemma i soffan.
Atlético belgaren
2014-11-03 16:24
Men dessa biljetter är alltså inte i anslutning till Atleti's supportrar och inga matchtröjor får bäras?
2014-11-03 15:31
Det finns ca 1000 biljetter kvar till matchen mot Atletico Madrid. Vi kommer att släppa ca 400 biljetter via Ticnet på telefonnummer 0771-70 70 70 eller på www.ticnet.se i morgon kl 10.00.

Notera att inga biljetter säljs via Ticnet-ombud, eller i MFF Shopen.

Kl 16.00 släpper vi resterande biljetter i biljettluckan vid VIP Entré 51 på Swedbank Stadion.
Maxantal per kund är 2 biljetter.
2014-11-03 12:13
Hmm, då kan det vara värt en tur dit efter jobb då...;-)
Atlético Frentemalmö
2014-11-03 12:07
Övriga läktare , blandade platser. Mot Olympiakos ställde folk sig i kö redan från 10.00 , men fanns fortfarande runt 150 platser kvar när matchen började.
2014-11-03 11:58
Ser det som rätt kört om man har ett jobb... Försäljning startar 1600, men man bör nog vara där runt lunch. Blir gravöl i tv-soffan
Atlético Boja
2014-11-03 11:55
Då är det bara biljetter till övriga läktaren och inte till bortasektionen va?
Atlético Frentemalmö
2014-11-03 11:12
Det kommer säljas mer biljetter till matchen, fast endast under matchdagen och i luckorna. Ses på stadion! AUPA. Atletic!
Atlético Boja
2014-11-03 11:07
Fick precis samma svar, känns som om det var sista hoppet att lägga vantarna på en biljett! Kan inte komma på någon annan väg in, förslag någon?
Atlético VamosAtleti!
2014-11-03 10:56
Nu svarade de äntligen! Sista dagen för att få biljetter för medlemmar var i fredags.. Jag ger upp.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-11-02 22:59
@Alexander Ivanovski(red)::

får dra dit och fixa Tiagos autograf då :)
Atlético Andersito1
2014-11-02 21:55
@VamosAtleti: synd det där... Tråkigt allt med alla biljetter. Hoppas dock vi kan ordna en resa tillsammans med svenska peñan någon gång...
Atlético Antonio López
2014-11-02 21:43
Om någon någonsin frågar er vad för typ av mentalitet som Cholo har infört hos sina spelare beskriver nog denna videon det.
Alexander Ivanovski(red):
2014-11-02 15:50
Spelarna kommer att bo på Radisson Blu som ligger på Östergatan 10 i Malmö. Det är några gator ifrån Centralstationen.
2014-11-02 14:47
Atlético: Ingen öppen träning, endast 15 minuter för media. De brukar komma till arenan 1,5-2h innan.

Angående hotell får vi återkomma.
2014-11-02 14:45
ADCS: Nu var det ju faktiskt så att vi kämpade för detta i tyskarnas namn. Tyskarna va de som skulle stå för biljetterna bara att jag var här och kunde göra lite mer. Jag hade förstått om en vanlig medelsvensson som inte alls har någon relation till klubben hade ringt och frågat men vi går via tyskarna som har en officiell peña.

De vet mycket väl vem de/vi är men struntade i det då de mer eller mindre struntar om det är 300 eller 400 på bortasektionen.
Atlético ADCS (red)
2014-11-02 14:41
Jag håller med klubben till 100% angående att inte dela ut biljetter till folk på bortasektionen utan att ha en "relation" till klubben. Så som jag uppfattar det så handlar det om att de inte kan kontrollera vilka lokala "element" som tar sig in på bortasektionen i Atletis namn. Hade vi varit en officiell supporterklubb vid det här laget så tror jag inte det hade varit problem att få dom biljetterna, precis som den tyska supporterklubben. Vi har en historia av att bli straffade av UEFA ganska hårt för läktarbeteende. Tror det är nåt som klubben jobbar på att få rätsida med. Man måste förstå vad klubben menar med ordet "relation", de syftar förmodligen ganska säkert på "officiell" relation, vilket gör att man kan ställa supporterklubbar med registrerade medlemmar till ansvar för eventuella avvikande beteende på läktaren. Jag skulle heller inte dela ut biljetter till "okända" personer, speciellt efter dtom hände i Madrid sist.
Atlético Atleticos
2014-11-02 13:19
Hej! Ska på matchen på tisdag och undrar om någon vet vilket hotell spelarna kommer att bo? Har de någon öppen träning innan matchen? Vilken tid kommer de anlända till stadion?

Tackar för svar!

// A
Atlético zoran
2014-11-02 12:39
@bel0:

Jag lovar att ordna en sådan den närmaste veckan. Håll utkik tills dess.
2014-11-02 12:23
gurra1993: Jadå :)
Atlético gurra1993
2014-11-02 11:30
Går matchen på 6an
Atlético VamosAtleti!
2014-11-02 11:01
@Andersito1 : ringde precis numret. Tveksam om det var telefonsvarare eller en gubbe som svarade, men det rablades något på spanska och sen gracias. Misstänker att jag ringde för tidigt eller så bad han mig bara att flyga o fara :p
Atlético Blyger
2014-11-02 10:24
MFFs målvakt Robin Olsen fick en muskelbristning i låret igår, i sista omgången i AS. Det ser mörkt ut för MFF då skadan inte kan läkt på några dagar. Andremålvakten, Zlatan Asimovic, är inte i närheten så stabil och explosiv som Olsen. Dessutom är han mkt kort. En rejäl försvagning av MFF inför tisdagens möte med andra ord.
Annons: