/spanien/atletico/forum/2395.aspx/spanien/atletico/forum/2395.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético senken
2006-10-08 19:09
Lippan, Nej förra helgen? :O

Ja efter matchen (A)
Atlético el niño!
2006-10-08 18:20
Ämne: Torres var väl en av....
Det var jag som satt på norra nedre! Som bevis kan ni väl intyga att jag hade kort hår och en Sverige halsduk:D:D:D
Atlético Lippan
2006-10-08 18:09
Ämne: Många från forumet s....
efter matchen?
Atlético senken
2006-10-08 17:23
Många från forumet som stod vid spelarbussen? såg ganska många atletico fans=)
Atlético Luff
2006-10-08 16:59
Beer: PM..
Atlético Beer
2006-10-08 16:25
Luff//Jag är jävligt intresserad, när och hur mycket kostar det?
Atlético Lippan
2006-10-08 14:54
jaha, mmm det här tycker jag var tråkigt, spanien var bättre. men,men, träffade också Torres och de andra i spanien så det är rätt lugnt, spanien tar sverige nästa år
Atlético Luff
2006-10-08 14:40
Hm, vann biljett till brassarnas träning imorrn på Råsunda, har dock ingen lust att gå, men om nån är intresserad så kan ni få bokningsnummret och hämta ut den på närmsta ATG-ombud... :)
Atlético Henko
2006-10-08 11:21
AS skriver att Lucas kan bli en Atléticospelare nästa vecka, Atlético ska har lagt fram ett förslag och Gremio ska ha lagt ett motbud.
Hoppas de löser övergången innan någon annan klubb snor Lucas
Atlético Henko
2006-10-08 11:07
Är avis på min kompis Pata (barca suporter) som i fredags hälsade på Torres på Götgatan.
Ramos och en annan spelare Pata inte kände igen var också med.
Atlético senken
2006-10-08 10:32
Ganska rolig match igår :)
Fick autograf av Chippen och tummen upp av torres efter jag visat min halsduk ;)

Stog typ en timma bredvid torres fönster och plåtade ;)

Hann med att hälsa på "el niño!" här på forumet också=) kul att ses måste jag säga :)

Kul för Petrov också att han verkligen har kommit igång även fast han alltid har spelat bra så är det skönt att han gör lite mål nu också :)

Snart bär det av hem till umeå igen så jag ska nog börja packa nu :) höres, boys
Atlético zoran
2006-10-08 10:10
Jävligt kul att Petrov fortsätter göra mål för Bulgarien även om han var besviken över att bli utbytt av Stoichkov igårkväll.

Gött att Sverige krossade Spanien, jag fattar fortfarande inte varför Capdevilla/Angulo spelade från start, samtidigt som Juanito spelade istället för Pablo? Aja, Aragones är snart historia..
Real Madrid Rεal Madrîd Lovεr
2006-10-08 02:05
Varning //Red
skidrow
2006-10-07 23:45
fan vad skönt med vinst... tar vi island nu så ser det ju riktigt bra ut. vad tycker ni om torres? tyckte nog att han va lite farlig när han fick nåt att jobba med. fast han kan ju bättre den saken är klar...
Atlético Luff
2006-10-07 22:54
Är ju bara 2st allsvenskanspelare på plan egenligen, varav en är seriens bästa spelare, och Alexanderson är... Alexanderson.

Sedan var ju Spanien inte alls bra, Puerta var en katastrof på sin kant, såg knappt han komma till ett enda inlägg, skulle bara dribbla hela tiden.

Så går det när man inte har Lopez och Pablo med.. ;)
Real Madrid DanneM
2006-10-07 22:46
Var på matchen. såg ingen med Atleti tröja, satt på norra nedre.

är smått förundrad över resultatet, Sverige har flera spelare i Allsvenskan så rent teoretiskt skulle vi inte ha en chans, men vann gjode vi:P

Synd att ingen Bajare spela bara.
Atlético Luff
2006-10-07 22:42
Torres var väl en av de bättre i Spanien vad jag såg, hade väl deras farligaste skott i halvvolleyn från dålig vinkel, Villa däremot var helt borta.

Var nån härifrån på matchen och satt på norra nedre?
Såg en kille med atletitröja där. :)
Real Madrid DanneM
2006-10-07 22:39
Torres blev ägd av Kung Hansson, konstigt nog.
Själv höll man såklart på Sverige.
Atlético Andero
2006-10-07 22:03
Vad säger ni nu då, ni som höll på Spanien? ;-)
Atlético Elwis
2006-10-07 22:00
Ännu en gång så ser man resultatet av varför det är så dåligt med filmningar i La liga. Det är dåligt för spansk fotboll, det är så tragiskt att se spelare filma och tro att de får en frispark med sig, som om domaren vore lika lättlurad som La liga domarna. Om de spanska spelarna tuffade till sig lite...
Men jag vill verkligen inte klaga:)
Atlético Atlético_
2006-10-07 20:49
Petrov har återigen nätat för Bulgarien, 1-0 mot Holland
Julia
2006-10-07 18:11
Nu får Spanien en ännu lättare match då Anders Svensson ska spela istället för Källström :/...
Atlético Luff
2006-10-07 17:36
Så bär det av mot Råsunda, blir till att speja efter atletitröjor... ;)
Atlético Beer
2006-10-07 15:07
André.//
1. Costinha är redan nu inte förstavalet

2. Lucas kommer antagligen och om han lyckas kommer Costinha vara ännu längre ner i rangordningen.

Det leder oss till frågorna:
1. Kommer Atletico vilja behålla Costinha som reserv? Svar: Möjligen

2. Kommer Costinha vilja vara kvar om han för nöta mycket bänk? Svar: Möjligen, men det finns en chans att han vill dra (tillbaka till Portugal kanske) och då tror jag inte klubben kommer ställa sig i vägen.
Deportivo André.
2006-10-07 14:35
Varför skulle Costinha dra? Han är 31 år, i slutet av sin karriär och har nyss bytt till Atlético från en klubb han allt annat än trivdes i.
Atlético Beer
2006-10-07 12:38
greeneyes_x//Håller med om att det är lite onödigt men jag kan tänka mig att Gabi lämnar i vinter/sommar och om Lucas anpassar sig bra kan jag även se att Costinha drar rätt snart.

Luccin/Maniche verkar definitivt vara den bästa lösningen just nu.
Atlético greeneyes_x
2006-10-07 12:23
efter lite googlande på måfå så snubblade jag in på en intressant sida som har över 5000 bilder, wallpaper, screensaver och allt som går att hitta i bild väg om Atleti. Dom har massvis med kategorier i Atleti Registret, Supporterbilder.. matchbilder.. bilder på alla i ledningen.. alla spelare, Arena o.s.v .. och allting i fråga har individeualla mappar.. Massivt Atletico bildgregister!!! Klicka på länken och gotta!!
Tips:Kolla in Wallpaper mappen.. sjukt snygga Atleti wallpapers..

Tycker Lucas köpet känns lite onödigt just nu med tanke på varken Luccin, Maniche eller Costinha lär dra nånstans dom närmaste 2 åren..
Om det är en framtidssatsning och man tänkt låna ut han på en med tanke på hans ålder så är det väl ok.. man kanske inte vill gå miste om värvningen bara..
Det är ändå skönt innerst inne.. att se Atleti rusta klokt inför framtiden..
Nästa "generation" Atleti om 2-4 år ser fruktanssvärt talangfullt, tekniskt och slagkraftigt ut.. med Agüero, Lucas, Miguel, Jurado, Mario, Ze Castro o.s.v..
laget ser sjukt spännande ut och jag längtar att få se alla i dom rödvita färgerna i startelvan om några år blandat med lite rutinerade spelare.. Som då borde vara Maniche, Perea, Lopez och Torres :)

Atlético acerci
2006-10-06 19:33
Blir supersoft :) Hade dock hellre sett Sverige - Spanien men det är en annan femma. Har platser på södra kortsidan högre tror jag, är inte helt hundra.

Jo det skulle nog kännas bra för han om han fick ett atlético mottagande i sverige på sin landslagsdebut. Tror ärligt att det skulle betyda mycket för han då han bara är 17 år (?).
Atlético Beer
2006-10-06 18:21
acerci//Soft att du ska på matchen. Satt och tänkte på det tidigare att det vore jävligt fett med en Atleti-flagga på Råsunda för att visa Lucas. Det är ju dessutom hans landslagsdebut.
Ta absolut med dej din tröja. En flagga eller ett rödvitt-randigt lakan (kanske med Lucas skrivet på) skulle vara det optimala. Skulle bli riktigt jävla stolt!!

Vart har du plats, förresten?

Personligen tänkte jag fan nästan på o tagga till Arlanda för att välkomna Lucas till Atleti. Det skulle säkert kännas i hjärtat för honom om vi fans skulle styra upp nånting här i Sverige!
Atlético acerci
2006-10-06 17:34
Blir till att studera Lucas på tisdag då man fixat biljetter till den matchen :) kanske ska ta atlético tröjan för att locka honom ytterligare?
Annons: