/spanien/atletico/forum/2391.aspx/spanien/atletico/forum/2391.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Getafe Feyenoord&AJA
2006-10-14 20:07
Manu del Moral i startelvan mot Real ;)
Ni som önskat lycka till på Getafeforumet: Vi tar Real lekande lätt ;)
Atlético wesse
2006-10-14 18:44
Tycker verkligen att vi ska ta 3 poäng ikväll, även om Recreativo har spelat förhållandevis bra!
Tror att Mista kommer bli matchvinnare om han får spela, har tyckt synd om honom de matcher han blivit utbytt och varit mycket bättre än Torres!

Aupa Atleti!
Atlético Rueda
2006-10-14 16:36
För alla som vill komma in i matchchatten så klicka på länktipset för att se hur ni ska göra.
Atlético Rueda
2006-10-14 16:06
Tycker Agüero kan spela som släpande, bakom Mista och Torres. Annars så håller jag med Zoran.

påminner om tipset också www.tippa.2u.se
kl 21.00 är det för sent :)
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Traversa!
2006-10-14 15:31
Aguero kan lira på kanten, det fick han göra ibland i independiente.
Atlético Rueda
2006-10-14 15:12
neejdå senken ;) Jag o luff brukar iallafall hänga där. Är inte inne nu eftersom min dator har brunnit eller något, sitter på en laptop nu..
Atlético Rueda
2006-10-14 15:12
neejdå senken ;) Jag o luff brukar iallafall hänga där. Är inte inne nu eftersom min dator har brunnit eller något, sitter på en laptop nu..
Atlético senken
2006-10-14 14:52
Vad har hänt med matchchatten? det är helt dött :P
Atlético zoran
2006-10-14 10:40
Jag vill helst se Pernia till vänster, Pablo och Perea som vanligt i mitten, samtidigt som Seitaridis tar platsen längst ut till höger i backlinjen. På mitten skulle jag vilja se Luccin och Maniche tillsammans samtidigt som vi kan köra med Galletti istället för Maxi som är skadad, Petrov återfinns på sin kant som vanligt dock.

I anfallet skulle jag vilja se Mista och Torres, även om man tycker att Agüero borde få starta en match istället för att ständigt hoppa in istället för Mista, I värsta fall skulle jag vilja se att Agüero går ut på Galletti's plats om han nu kan spela där, Då kan vi spela med Mista och Torres framåt.

Dessutom kommer vi med all säkerhet att föra spelet, och då passar det bra med snabba spelare som drar isär försvaret emellanåt, Det är dock här dillemmat om vem som ska starta (Mista eller Agüero) kommer in i bilden, Vi kan behöva en frisk och pigg Agüero, så då kan man lika gärna starta med Mista som är tyngre. Jag är dock mer positiv till att Agüero startar så att han får tillbaka självförtroendet genom att kanske sätta en boll ikväll mot Recreativo efter missen mot Real Madrid som kostade oss 2 extra poäng, Aja, återstår att se om Aguirre startar med Agüero eller Mista.
Atlético Polkagrisen
2006-10-13 21:06
Jag har sett för lite av Agüero för att uttala mig själv. Skulle inte han kunna spela på en yttermittfältsposition? För han är väl en kreativ spelare snarare än en striker?
Atlético Luff
2006-10-13 18:16
Atletico på din blogg? vad menar du?

Det är match imorrn ju!
Hur tror ni vi ställer upp?
Själv hoppas jag på den vanliga backlinjen, med lopez alltså, och att Maniche och Luccin får förtroendet på mitten.

Har fått för mig att vi kommer få mycket boll och kommer hålla i spelet, därför undrar jag om det inte vore bäst med Mista i anfallet ändå?
Känns som om han skulle kunna hota med på inlägg, mm, för att sedan kasta in Agüero till kontringarna i andra halvlek.
Atlético Alle1995
2006-10-13 17:53
Hur Får Jag Atletico på min blogg

MVH eett glatt fan till atletico!

:)
Atlético Rueda
2006-10-13 15:32
Ja säger som alla andra, hoppas Galleti kan ersätta maxi, åtminstone hälften så bra ;) Sedan hoppas jag även på de unga killarna, Jurado, valera och Miguel när han kommer tillbaka. Jag tror och hoppas att det inte kommer att vara så jättestora problem att ersätta. Men det är självklart en otrolig förlust :(

Glömde att påminna om tipset, glöm inte det! Det är jämnt i toppen nu www.tippa.2u.se :)
Atlético wesse
2006-10-13 14:45
Jo, man tycker att Galletti bör vara förstavalet, helst då han gjort många inhopp hittills i höst! Hoppas han kan mantla ansvaret, och att greeneyes_x får fel i att Atleti dalar! :)

Håller dock fullständigt med greeneyes_x i att Torres inte varit tillräckligt bra, Maxi tillsammans med Luccin och Franco anser jag har varit de mest stabila Colcherones på senaste tiden.. Upp till bevis imorgon nu!

AUPA
Atlético OrreN
2006-10-13 14:05
Galletti är väll ganska självklar? Annars så kanske Agüero kan hoppa ner där ?? Han har ju alla kvaliteter för att spela där ...
Atlético zoran
2006-10-13 13:55
Det skulle vara kul om Galetti kunde komma i gammal god form och att han får göra ett mål mot Recreativo som vi ändå måste slå i helgen.

..och nej, Jag tror inte det blir mållöst, Jag klantade mig när jag skulle tippa..
Atlético senken
2006-10-13 13:38
Jag hoppas vi klarar oss utan! vi har ju inte direkt något val..

Atlético greeneyes_x
2006-10-13 10:43
tyvärr tror jag det blir som förra gången då Maxi blev skadat.. vi sjönk som ett skepp.. Maxi har i flera matcher räddat oss då det inte funkat med att göra ett mål från ingenting.. Och fortsätt på samma spår denna säsong..
Det är skrämmande hur våran otur fortsätter..
Vi kan säkert hitta ersättare.. men dom ersättarna kommer bara räcka till 7-11 plats..
Vi vinner säkert nästa match.. men sen då..
Maxi är enormt viktig.. jag tror inte det är många som inser allvaret med den skada..
Jag skiter i den där nollan Torres som presterat noll och gett laget ingenting av sig själv dom senaste 2 åren.. Maxi är vår viktigaste och bästa spelare alla kategorier och har varit det ända sen han kom till klubben.. det enda som kan rädda oss nu är Agüero, Maniche, Perea och Franco.. Funkar dom här 4 väldigt bra så kan vi få en bra säsong ändå.. hoppas vi även kan fixa in namnen från sydamerika också.. Jag har tappat hoppet med El Nino.. bort från klubben..
Vi skulle ju kunna flytta ut Maniche på högerkanten så länge.. han har bra inlägg ..
Ett mittfält med Petrov, Luccin, Costinha och Maniche är inte fy skam..
Hoppas laget kan bevisa mig fel om det jag sagt..
Atlético wesse
2006-10-13 00:16
Som tidigare talare sagt, hoppas verkligen Galletti tar chansen nu, trodde verkligen på honom ifjol, men jag var ganska besviken på honom, (såklart tungt pga av alla skador). Kan också bli intressant att se vad Jurado kan hitta på!
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-10-12 22:57
El Capitán // Håller faktiskt med dig :D haha...

Men 6 månader... riktigt tungt :( mierda.
Barcelona El Capitán
2006-10-12 21:50
Beklagar 6-månaders förlusten..
Fan att det ska hända La Liga! Kan inte C. Ronaldo skada sig istället :)
Aja, roligt för bänknötarna iaf som kommer att få spela mera..
Dr. Lassie
2006-10-12 21:25
Nä?! Helvete! För fan, snälla säg att det är ett skämt!!! Helvete vad tungt och oonöödiigt det känns, alltså.

Galletti är en bra spelare men kan såklart inte jämföras med Maxi men ändå så tror jag att han är den rätte ersättaren för Maxi.
Atlético Luff
2006-10-12 20:42
Verkar som varken Spaniens eller Argentinas coach ville spela matchen igår, då planen var så pass dålig att skaderisken ökade.
Känns så hopplöst att det hände i en träningsmatch också.

Läste även att Aguirre ser Galetti som förste ersättare, hoppas han tar chansen nu.
Atlético Rueda
2006-10-12 20:19
ajaj, riktigt tråkiga nyheter det där med Maxi :( Men hoppas någon kan ersätta honom på ett bra sätt.

Påminner om tipset oxå, glöm inte var ett tag sedan :) www.tippa.2u.se
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético zoran
2006-10-12 19:37
Det är förstås otroligt tråkigt att Maxi Rodriguez blev skadad och att han nu kommer att missa 6 månaders spel. Det är en av våra absolut bästa spelare, samtidigt tycker jag att det är förra årets överlägset bästa Atlético-spelare och det gör förstås extra ont nu eftersom han startade så enormt bra med sina mål och sitt spel.

Kommer att bli svårt att ersätta honom, men jag hoppas verkligen att vi inte dalar i tabellen pga. den här skadan och istället försöker tänka framåt.

Otroligt jobbigt för Maxi som var skadad stora delar av förra säsongen men ändå var så himla bra.
Spanien Sir. Smokealot
2006-10-12 17:59
Otroligt jävla surt.. Så typiskt! Maxi som startat så jävla bra också, men nu gäller de för Torres & Aguerro att göra mål. Maxi har ju varit lagets pålitligaste målskytt senaste tiden, men April pratas det om, huvva! Inte bra alls, tror de var Valencia redaktionen som skrev om att Spanska ligan har mest långtidsskadade i hela världen, är det nåt fel med fystränarna eller vad är de som händer riktigt?!
Real Madrid delotromundo
2006-10-12 17:29
Tråkigt med Maxis skada,hoppas han kommer tillbaka väldigt snart.
I länken så ger R.carlos det spanska fotbollsförbundet skulden till maxis skada och samtidigt så hoppas han och alla andra madrid spelare att Maxi är tillbaka på fotbollsplanen så snart som möjligt.
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-10-12 17:01
Riktigt trist med Maxi :( Han betyder ju mycket för oss!! Hoppas han kommer tillbaka så fort som möjligt..

AUPA ATLETI!! esta vez si.
Atlético Lippan
2006-10-12 14:38
faaaan, vad tråkigt!!
Real Madrid King_raul
2006-10-12 13:18
Cicinho, Eto´o & nu Maxi Rodriguez.
Trist början på ligan.

Annons: