/spanien/atletico/forum/2386.aspx/spanien/atletico/forum/2386.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Dr. Lassie
2006-10-21 23:11
Lippan, det var inte själva namnet jag störde mig på, utan att du hejar på två lag i samma serie. Man ska visa riktigt hjärta för det lag man älskar. Inte peka ut två lag på måfå och säga till andra att man "hejar" på dom lagen. Patetiskt!
Julia
2006-10-21 22:59
Dax för andra halvlek!

iAUPA ATLETI!
Atlético Senoo
2006-10-21 22:54
Asså detta tippsystemet är konstigt :(
Atlético greeneyes_x
2006-10-21 22:54
Varför inte hämta hem Alberto Luque som enligt rykten ska reas ut av Newcastle för att han inte kunnat anpassa sig till engelsk fotboll och för att Damien Duff är första val i startelvan.
Det skulle vara den ultimata värvningen till vänsterkanten..

Luccins skott var en kanon med skruv.. synd att den inte gick in..
Atlético Senoo
2006-10-21 22:53
@Zoran

AA såg att Pante satte avgörande 2-1 målet idag,
hörde också att det var snygg där han tar ner en krossboll och driver in i straffområdet och gör 2 gubbar sen sätter den i mål :)
Julia
2006-10-21 22:51
Får hoppas nu att även Mistas skada inte blir en sexmånaders lång...
Atlético Fernando Josè Torres Sanz
2006-10-21 21:03
ja tror quaresma hade passat bra i atletico så det e nog ingen dålig köp om de nu skulle köpa honom =)

AUPA ATLETI!!!
Atlético Rueda
2006-10-21 20:47
Nu får man skynda sig om man ska tippa www.tippa.2u.se klockan 21 är det för sent. =)
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Lippan
2006-10-21 20:40
greeneyes_x, whatever
Atlético Luff
2006-10-21 20:01
Tydligen är vi intresserade av Quaresma nu också, vidhåller att ingen borde köpas..
Barcelona ramlarut
2006-10-21 19:28
Stream till Deportivo – Atlético
Atlético greeneyes_x
2006-10-21 19:07
Lippan:

Det va ingen order alltså.. Det va bara en rekomendation om du vill bli tagen på allvar på nåt av dom 2 forumen..

Ikväll vinner vi.. Besviken över att Pernia inte tar Petrovs plats..
Atlético Lippan!!!!!!!
2006-10-21 18:52
Dr. Lassie, greeneyes_x,

herreguuuuuud, kolla! har bytt namn nu då om ni tycker det är såååå himla idiotiskt
Atlético zoran
2006-10-21 18:03
@Senoo

Panta gjorde mål idag! :D

Joina oss gärna i chatten om ni vill, kolla Rueda's post :)

Aupa Atlético!
Dr. Lassie
2006-10-21 15:44
Besök min sida! Där har jag lagt upp en URL länk för kvällens match. Håller även på att fixa ett forum, men det har krågnlat lite på siståne, så det kan dröja lite.

Aupa Atleti!
Atlético Rueda
2006-10-21 13:33
Andero, ja man får ju tippa olika här och på den andra sidan så får man se vilket som e närmast hehe :) Förresten de som vill in i matchchatten ikväll så är här en liten guide hur man gör http://i.1asphost.com/rueda/mirc/ (länktips)
Atlético zoran
2006-10-21 13:01
@Senoo

Marko skulle nog lyckas i Spanska Ligan, man blir bara rädd att ännu en talangfull spelare försvinner ut i ingenstans.

Jag hoppas verkligen Torres stegar upp ikväll, för det lär behövas. Sen tycker jag att det är för tidigt att döma Maniche, Han har bara spelat 2 matcher hittills, varav en hoppade han in i..
Atlético Andero
2006-10-21 13:01
Du tror på 1-2 men har tippat 1-3 här på forumet? ;-)
Atlético Rueda
2006-10-21 12:42
Glöm nu inte att tippa inför kvällens match! www.tippa.2u.se :) Jag tror själv på 1-2 efter mål av Galleti och Torres.
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Senoo
2006-10-21 12:29
Zoran/

Jag skulle endast vilja ha Marko om Torres flyttar annars skulle jag inte vilja att han kommer till atleti för att sitta på bänken tjänar han inget på och inte atleti heller då ser ja honom hellrä i Hertha nåra år till , Det jag menade var om torres lämnar skulle det vara bra att värva honom.

Och en sak till är det nån som tror att maniche och costinha håller :( ? Jag gillade verkligen det maniche visade upp under VM .. men det han har visat i atletico - herregud !?
Atlético senken
2006-10-21 12:25
evol , fan va gött :)
ska bli kul att se dem i verkligheten och inte bara i fm ;)
Atlético evol
2006-10-21 03:26
17.00 söndag Atletico Madrid B - Ourense kommer gå att se över internet så alla vet.
Länkar kommer under söndagen
Atlético Luff
2006-10-21 02:45
Diiaaaz // Ser han hellre ruttna bort i b-laget än i den vita dressen.
Dr. Lassie
2006-10-21 02:06
Men åååh! Jag skrev just ett inlägg på det här forumet som var typ lika långt som en jävla bok, men nehe, då jävlar försvinner det rakt ut i ingenstans och jag kan inte backa igen för att hitta det! Vad är det för fel? Går det inte att fixa det på något sätt?
Atlético zoran
2006-10-20 23:28
@Senoo

Jag tycker också om Marko.

Han är en duktig lagspelare som verkligen sliter och springer i 90 minuter. Detta gör också att hans medspelare sporras att springa mer och jobba, samtidigt som han öppnar upp ytor åt sina lagkamrater.

Det går alltid att förbättra allting, så måste man ju tänka och det gör han alldeles säkert. Tycker att det skulle vara otroligt intressant att se honom i Atlético och Spanska Ligan.

Han har definitivt potentialen att lyckas, men så är det ju upp till Aguirre och ledningen att avgöra om han eventuellt skulle passa in, Jag tycker definitivt att han skulle passa in.

Det är ändå dåligt att missa så mycket som han faktiskt ändå gör. Jag brukar följa de flesta serberna i Europa, inklusive Marko Pantelic, vecka in och vecka ut.

Fast det är klart, det GÅR att FÖRBÄTTRA saker och ting hela tiden, Utvecklas tror jag absolut att han skulle göra i Spanska Ligan, till vårt landslags och klubblags fördel.

Dock är det bara ett exempel på en spelare som skulle kunna tillkomma vid en eventuell Fernando Torres-flytt. Skulle iofs inte vara fel att ha en till forward, med tanke på att vi bara har tre renodlade.
Atlético Senoo
2006-10-20 22:28
Zoran /

Man kan hitta fel hos alla spelare, visst detta är lita grovare fel men ändå. Det går att förändra. Och Pantelic skulle nog bli en utav de främsta målskyttarna i La Liga.. O så är de inte lätt o sätta alla lägen han får för då skulle han göra 4-5 mål varje match .. Men grejen är att killen skapar målchanserna åt sig själv och lagkamrater. Jag menar hellre pantelic än Mista ..
Atlético Senoo
2006-10-20 22:28
Zoran /

Man kan hitta fel hos alla spelare, visst detta är lita grovare fel men ändå. Det går att förändra. Och Pantelic skulle nog bli en utav de främsta målskyttarna i La Liga.. O så är de inte lätt o sätta alla lägen han får för då skulle han göra 4-5 mål varje match .. Men grejen är att killen skapar målchanserna åt sig själv och lagkamrater. Jag menar hellre pantelic än Mista ..
Atlético zoran
2006-10-20 21:39
@Senoo

Marko Pantelic är en riktigt nyttig spelare, men tyvärr tror jag att han skulle bli värre än Kezman i Atlético då han ibland gör de snyggaste målen som någonsin skådats på en fotbollsplan, eller missar varenda chans han får. Senaste matchen han missade allt var när Serbien mötte Armenien och ibland vet jag inte riktigt vad han håller på med när han skall avsluta.

Dock är han en mycket bra spelare, han sliter och springer på nästan alla bollar, har en riktigt bra uthållighet och skapar enormt mycket ytor åt sina lagkamrater.

Kezman slet och sprang hela förra säsongen, men han gjorde inte det som alla förväntade sig av honom, Målen..

Men som sagt, ibland gör han fantastiska mål för Hertha och han gjorde ett mål i helgen mot Bayern München som var ganska snyggt. Duktig spelare, men tyvärr lite för omständig emellanåt när han skall avsluta, Hade han bara inte missat så enormt mycket skulle han mycket väl kunna anpassa sig till den Spanska fotbollen ganska snabbt.

Tycker dock att Pantelic skulle vara en riktigt bra spelare att titta in om man nu väljer att sälja Fernando Torres.

Jag tycker själv att man ska ge Fernando Torres en extra chans den här säsongen, även om jag tyckt att han borde ha lämnat tidigare och förmodligen denna säsong. Fungerar det inte för Torres, då kommer han förmodligen att lämna för antingen Manchester United/AC Milan eller någon annan storklubb i Europa.

Som alltid tycker jag också att han inte bör vara lagkapten, då vi har Luccin alternativt Pablo som kan ta över den rollen. Jag vill verkligen inte att Fernando kommer in i någon sorts fas där han kommer att bli jämförd med Raul i Real Madrid, dock är han väldigt mycket yngre även om han har gjort mycket för Atlético.

Fungerar det inte, då antar jag att han får lämna, Punkt slut..

Aupa Atlético!
Real Madrid Diiaaaz
2006-10-20 21:35
Senoo :

sälj honom till oss, vi ska tmäja honom, vi ska hjälpa honom att utvecklas och vi ska betala honom det han förtjänar. Trots allt är han duktig och därför borde han gå till "Världens bästa lag"!
Atlético senken
2006-10-20 21:34
Jag säger som nån här inne sa för ett tag sen, dummaste kommentaren jag hört..

"Eftersom vi inte kan påverka något så är det ingen ide att snacka om det"
Annons: