/spanien/atletico/forum/2385.aspx/spanien/atletico/forum/2385.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético greeneyes_x
2006-10-22 00:21
nej.. den som saknade var Maxi..
Jag kan slå vad om att han helt plötsligt hade dykt upp och gjort ett mål från ingenting.. som vanligt skulle han ha räddat oss..
Julia
2006-10-22 00:18
Kan bara hålla med alla andra;

Kezman saknades verkligen idag!
Atlético Adore_Anita
2006-10-22 00:17
Ämne: Adore_Anita:

det ....
Alltså jag menade inte att aguero var dålig eller nåt utan jag tycker att han och Torres inte har så bra samspel än. Tycker man borde jobba på de lite mer och självklart förstår jag att han är ung. Tror att om man jobbar på de så bir de nog ett bra anfalls par ;)
Atlético guRRet
2006-10-22 00:14
Varför gapades det om Maniche? Han är ju totalt osynlig på matcherna. Frågan är vilket köp som är värst, Maniche eller Pernia? Min röst visserligen på Pernia, men Maniche gör inte mycket mer han. Varför inte spela Jurado från start?
Atlético greeneyes_x
2006-10-22 00:12
Adore_Anita:

det där du sa med Agüero stämmer inte.. För spelar man fotboll så ser man varför Agüero agerade dom han gjorde idag.. Kan du räkna upp hur många vettiga bollar han fick att jobba med..
När han väl fick bollen så radade all app sig i sidled utan en enda djupledslöpning..
Vad ska han göra?? det tvingar både han och Torres att söka egna vägar.. förutom en gång på då det faktiskt var många spelare i straffområdet.. då nickade Agüero till Torres som sköt på nästan öppet mål..
Men killen är 18.. just kommit till Spanien.. ge han en chans.. isåfall tycker jag att Torres inte verkar funka men nån alls
Atlético Senoo
2006-10-22 00:06
Anita.
Nää vettafan om Torres och Kezman sammarbetade värst så mycket :( Men kezman sprang o slet för alla i laget vilket underlättade och gav mycket ytor åt mittfältare vilket tyvär inte Agurre och Torres gör ja menar små enkla detaljer som avgör. tex sätta press på deras backlinje, målvakt gör att de inte kan spela upp bollen ,. springa i djupled hela tiden vilket drar isär deras försvar spel och att man breddar osv .. sånt man lär sig som pojke ..
Atlético Adore_Anita
2006-10-21 23:58
Seno
Aboslut att kezman saknades. Tycker att han och Torres passar perfekt ihop. Som han komentatorn sa att aguero spelar mest för sej själv än att samarbeta. Där håller jag med honom. Tycker Torres och Kezman samarbetade perfekt ihop
Atlético Senoo
2006-10-21 23:57
Anita
Håller med dig absolut kezman saknas absolut.. det är ju för fan ingen som springer o sliter dem bara står och väntar som ett jävla gäng divor !!
Atlético Senoo
2006-10-21 23:55
Vet inte riktigt vart jag ska börja, måste väl säga att jag är förbannad över att vi släpper in ett sånt skitmål ändå och att det är arizmendi som gör det :/..
1: Torres ska absolut inte vara kapten! tror inte han äns försökte få upp huvuden på spelarna och tända till dem ..
2: Maniche asså seriöst vilket skämt, vilket slöseri herregud. Bort med honom! Saknar verkligen ibagaza :(

Men de finns ju alltid ett plus och idag var det nog att Galleti fortsatte o spela bra ..
Atlético Adore_Anita
2006-10-21 23:55
ah verkligen orättvist. Vi va så mkt bättree än Deportivo. Man saknade maxi och petrov ida men nån ja verkligen, verkligen saknade ida va kezman :(.
Atlético Elwis
2006-10-21 23:54
Typiskt, jag är rätt förvirrad nu efter match...
Förlorade vi mot ett gäng filmare - trots att vi spelade ut dem? Correction; Trots att vi spelade ut dem under ca 80 minuter av matchen?

Skadorna fortsätter, en olycka kommer sällan ensam. Nu ser anfallsfronten riktigt tunn ut, om mista blir långtidsskadad...
Julia
2006-10-21 23:51
Fan, riktigt orättvist.
Grahn
2006-10-21 23:21
DE FINNS INTE
Dr. Lassie
2006-10-21 23:11
Lippan, det var inte själva namnet jag störde mig på, utan att du hejar på två lag i samma serie. Man ska visa riktigt hjärta för det lag man älskar. Inte peka ut två lag på måfå och säga till andra att man "hejar" på dom lagen. Patetiskt!
Julia
2006-10-21 22:59
Dax för andra halvlek!

iAUPA ATLETI!
Atlético Senoo
2006-10-21 22:54
Asså detta tippsystemet är konstigt :(
Atlético greeneyes_x
2006-10-21 22:54
Varför inte hämta hem Alberto Luque som enligt rykten ska reas ut av Newcastle för att han inte kunnat anpassa sig till engelsk fotboll och för att Damien Duff är första val i startelvan.
Det skulle vara den ultimata värvningen till vänsterkanten..

Luccins skott var en kanon med skruv.. synd att den inte gick in..
Atlético Senoo
2006-10-21 22:53
@Zoran

AA såg att Pante satte avgörande 2-1 målet idag,
hörde också att det var snygg där han tar ner en krossboll och driver in i straffområdet och gör 2 gubbar sen sätter den i mål :)
Julia
2006-10-21 22:51
Får hoppas nu att även Mistas skada inte blir en sexmånaders lång...
Atlético Fernando Josè Torres Sanz
2006-10-21 21:03
ja tror quaresma hade passat bra i atletico så det e nog ingen dålig köp om de nu skulle köpa honom =)

AUPA ATLETI!!!
Atlético Rueda
2006-10-21 20:47
Nu får man skynda sig om man ska tippa www.tippa.2u.se klockan 21 är det för sent. =)
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Lippan
2006-10-21 20:40
greeneyes_x, whatever
Atlético Luff
2006-10-21 20:01
Tydligen är vi intresserade av Quaresma nu också, vidhåller att ingen borde köpas..
Barcelona ramlarut
2006-10-21 19:28
Stream till Deportivo – Atlético
Atlético greeneyes_x
2006-10-21 19:07
Lippan:

Det va ingen order alltså.. Det va bara en rekomendation om du vill bli tagen på allvar på nåt av dom 2 forumen..

Ikväll vinner vi.. Besviken över att Pernia inte tar Petrovs plats..
Atlético Lippan!!!!!!!
2006-10-21 18:52
Dr. Lassie, greeneyes_x,

herreguuuuuud, kolla! har bytt namn nu då om ni tycker det är såååå himla idiotiskt
Atlético zoran
2006-10-21 18:03
@Senoo

Panta gjorde mål idag! :D

Joina oss gärna i chatten om ni vill, kolla Rueda's post :)

Aupa Atlético!
Dr. Lassie
2006-10-21 15:44
Besök min sida! Där har jag lagt upp en URL länk för kvällens match. Håller även på att fixa ett forum, men det har krågnlat lite på siståne, så det kan dröja lite.

Aupa Atleti!
Atlético Rueda
2006-10-21 13:33
Andero, ja man får ju tippa olika här och på den andra sidan så får man se vilket som e närmast hehe :) Förresten de som vill in i matchchatten ikväll så är här en liten guide hur man gör http://i.1asphost.com/rueda/mirc/ (länktips)
Atlético zoran
2006-10-21 13:01
@Senoo

Marko skulle nog lyckas i Spanska Ligan, man blir bara rädd att ännu en talangfull spelare försvinner ut i ingenstans.

Jag hoppas verkligen Torres stegar upp ikväll, för det lär behövas. Sen tycker jag att det är för tidigt att döma Maniche, Han har bara spelat 2 matcher hittills, varav en hoppade han in i..
Annons: