/spanien/atletico/forum/2383.aspx/spanien/atletico/forum/2383.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic Ottar
2006-10-29 22:47
Verkar som om Atleticó och Valencia går mot ännu en tung säsong, trist.:-(
hinge
2006-10-29 22:44
Ridå!
Atlético Elwis
2006-10-29 22:02
J.T-Ayala,

Precis som mot deportivo, så har atletico haft ett par helt klara chanser som det ska vara mål på...Det är en dålig match för dem som inte håller på något av dom här lagen. Zaragoza spelar inte alls bra och atletico har väldigt svårt att få igång ett kreativt anfall. Du är väldigt generös i ditt tips - så länge Aimar, Petrov och Maxi är borta, så lär det inte bli mer än 3 mål mellan de här två lagen...
Atlético Luff
2006-10-29 21:58
Vi har spelmässigt helt dominerat, de har inte haft en enda klar målchans.
Vi själva har inte haft så många heller, men det borde iallfall stå 1-0.
Till andra halvlek vill jag se Aguero i en offensiv mittfältsroll på bekostnad av Maniche eller Costinha, då slipper förhoppningsvis Torres gå ner och möta hela tiden.
Valencia J.T-Ayala
2006-10-29 21:45
Hur har första halvlek sett ut??
Missade första delen..
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-10-29 20:41
Fernando Josè Torres Sanz // Jag kan inte hålla med dig alls där. "aldrii bänka honom för när han väl är bra så är det nästan omöjligt att stoppa honom." När är han bra då? och när blir han bättre? Bänkar man honom några matcher får han förhoppningsvis tillbaka suget att spela, och förhoppningsvis kämpar han mer och visar vad han kan. Förhoppningsvis. Men vi vet ju hur det är med att bänka Fernando... Det händer inte ofta.
Men vi får hoppas att han blir bättre och bättre i Atléti!
MEN, jag tycker inte att han är jätte dålig som några andra tycker, är det någon som ligger bakom målen så är det han! Och det är väldigt viktigt också!

Aupa! Snart är det dax! Vamos a ganar! Aupa Atleti. Esta vez sí!
Atlético Fernando Josè Torres Sanz
2006-10-29 20:13
Tycker absolut inte man ska bänka torres
okej han har kanske inte vart som han brukar vara men man kan aldrii bänka honom för när han väl är bra så är det nästan omöjligt att stoppa honom.
jag vet inte hur ni alla ser honom men ja ser honom som hjälte.
alla stora stjärnor har formsvackor det e normalt...men ja tror han kommer igång...iaf mot barcelona kommer han säkert vara bra som alltid ;)
Valencia rangalo
2006-10-29 19:25
Stream, alternativ till myp2p
Atlético senken
2006-10-29 15:04
Näee! nu är jag riktigt "fired up" inför matchen :)

Ska bli hur kul som helst att få skåda Victor Bravo in action :)

Kom in i matchchatten nu.. är tråkigt att prata med sig själv :O

Aaaauuupa Atleti
Atlético Rueda
2006-10-29 12:53
Jag hoppas verkligen att Maniche får igång sin superslägga snart alltså. 2-0 Maniche och Galleti

Ps. glöm inte att tippa på tips-sidan www.tippa.2u.se och om ni har problem att logga in så kan ni skicka ett pm med erat tips så lägger jag in det.

För alla er som vill in på match-chatten så har ni en liten guide här: http://i.1asphost.com/rueda/mirc/
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético senken
2006-10-29 12:12
Rueda, pm :)
Real Madrid cassano klar
2006-10-29 09:15
mm
Getafe Feyenoord&AJA
2006-10-29 02:03
Lycka till mot Zaragoza! Betyder Marcas artikel (länktips)att Telemadrid SAT kommer att visa Getafes, Atletis och Reals matcher så att man kan se dem på nätet? Vore kul om det blir så, har faktist bara sett Getafe en gång på tv :(
Atlético Elwis
2006-10-28 20:44
Jag tycker nästan att Torres är den spelare som man borde peta - men, å andra sidan har vi ingen bättre på den positionen för tillfället...(El Kun kan inte spela ensam).
Atlético Fernando Josè Torres Sanz
2006-10-28 20:24
jag tycker det är braa med laguppstälningen förutom att Aguero borde va inne istället för bravo...Torres kan ju spela ensam på topp som han gjorde för ngn sesong sen då han va ensam anfallare innan kezman kom.
däremot hade man en ibagaza som va som gjord för att spela tsm me torres och en sån spelfördelare har vi inte nu.
Atlético Rueda
2006-10-28 16:38
det finns en ny omgång att tippa på, på tipssidan. www.tippa.2u.se Lycka till! :)
Atlético zoran
2006-10-28 11:29
Jag har ingen aning om hur bra Victor Bravo är, men jag hoppas att han lyckas om han nu får ställa upp mot Real Zaragoza. Dock så tror jag att Torres kan bli för ensam på topp vid vissa tillfällen så jag skulle helst vilja spela med Agüero på topp med Torres.

Antar att Aguirre vet vad han gör, så jag litar väl på honom. Det är aldrig fel att testa unga spelare, det gjorde han ju i Osasuna och fick fram ett par riktigt bra spelare.

Ska bli intressant om dessa uppgifter stämmer dock :)
Atlético senken
2006-10-28 00:25
Verkar som att Aguirre tänker prova ännu en ny uppställning med sina mittmittfältare, två kantspringare och Torres ensam.. Victor Bravo kanske startar! :) läs detta(ursäkta danskan men jag kopierade rakt av):

"Den mexicanske træner Javier Aguirre har noget overraskende valgt, i træning op til kampen mod Zaragoza på Søndag, at træne med den 23 årige Atletico B spiller Victor Bravo på venstrekanten.

Victor Bravo blev kaldt op til førsteholdstruppen efter at Petrov også blevet skadet.

Ud fra træningen ser det ud til at Aguirre går tilbage til en 4-1-4-1 opstilling med Franco på mål. Seitaridis, Pablo, Perea og A. Lopez i forsvaret. Maniche, Costinha og Luccin på den centrale midtbane. Galletti på højre wing og Victor Bravo venstre. Helt i front Fernando Torres.

Det ser dermed ud til at der ikke blevet plads til det 18 årige stortalent "Kun" Agüero, Pernia og Ze Castro i startopstillingen.

Truppen træner en sidste gang imorgen kl 11:00 for lukkede døren inden de tager til Zaragoza."
Atlético zoran
2006-10-28 00:13
Jag försöker vara positiv inför matchen mot Zaragoza på Söndagskvällen.

Samtidigt vill jag inte pressa laget att vinna mot Zaragoza samtidigt som en vinst skulle vara ett styrkebesked och att vi kan klara oss utan Petrov och Maxi mot större lag, Försöker verkligen se positivt på saker och ting.

Ett oavgjort resultat mot Zaragoza är inte heller dåligt, de är ju trots allt outsiders och kan slå de allra bästa lagen, kapaciteten finns absolut på deras starka mittfällt.
Atlético Lippan
2006-10-27 22:26
Rojiblanca, det är rätt, jag är aldrig negativ. Man får ta det som det kommer.
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-10-27 20:51
Måste alla vara så negatia??? Det är så himla tråkigt att läsa massa negativa saker hela tiden. Vi får se hur det går och hoppas på det bästa!!! Men ska supporta laget och inte vara negativa, då går det bara sämre.
Atlético Luff
2006-10-27 19:07
Ämne: Jag har förlikat mig....
Idet lyses alltid upp av Atleti, vare sig vi vinner eller ej! ;)
Valencia J.T-Ayala
2006-10-27 18:51
Ett svårt möte mot Zaragoza i helgen!
Men det vinner ni nog.
Lycka till...
Atlético wesse
2006-10-27 18:44
Livet som en Colcherone- slitas mellan hopp och förtvivlan...

Hoppas verkligen vi kan reda ut detta på söndag nu, vore skönt att visa att vi är vinnare!!

AUPA ATLETI!
Atlético Henko
2006-10-27 10:31
Jag har förlikat mig med hösten och börjat inse att snart är allt mörkt och jag går inte utanför mitt ide, min plan var att Atlético skulle lysa upp mitt ide och få mig på gott humör. Det såg ju så ljust ut innan skadorna, med korten på bordet så känner jag mig lite korkad som trodde att det här var Atléticos år då allt skulle klicka och glansen skulle återkomma.
Fotbollen är inte rättvis det vet jag men är inte de rödvitrandiga värda lite framgång snart.
brasseriet_
2006-10-27 10:00
Torres måste ha en framspelare.
Atlético Beer
2006-10-26 18:10
senken//Reto Ziegler, klockrent! Nöter ju bänk som fan i London, tror vi kan få honom för runt 30 mille, riktigt stor talang!
Atlético Lippan
2006-10-26 16:57
yeep :)
Atlético senken
2006-10-26 14:47
Näee, nu tar vi nya tag inför helgens match :)
Atlético Rueda
2006-10-25 17:36
jävligt tungt o förlora mot Levande hemma. Det är skärpning som gäller annars så blir det som greeneyes säger.. :(
Annons: