/spanien/atletico/forum/2376.aspx/spanien/atletico/forum/2376.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético anti_valencia
2006-11-12 12:08
Länge sedan jag såg Atleti lira så bra, var kom allt detta självförtroende ifrån??? Sedan var det underbart att få vakna upp och se att Bilbao kvitterat mot Valencia asen i 89:e.... helt perfekt!! Hoppas bara Gnaget tvålar till Ellos i påhittade cupen idag!!
Atlético wesse
2006-11-12 12:06
grr... Såg just att jag inte tippat matchen! SLARVIGT! Tappar ju i toppen nu!
Atlético wesse
2006-11-12 12:05
Fan vad fint med en seger! :) Kunde tyvärr inte följa matchen, men det känns alldeles underbart, och jag hoppas på två saker nu, 1. Att Torres skada inte är allvarlig, 2. Att Atleti kan fortsätta sätta chanserna som de gjorde denna match!

Måste också ge cred till matchrapporten, härlig inlevelse! :)
Real Madrid henrinho
2006-11-12 10:40
Grattis till segern!
Ni spela riktigt bra.
Ni har ett bra innermittfält det är nog därför Riqelme inte spelar så bra mor er!
Hala Madrid!
Atlético Lippan
2006-11-12 09:46
OrreN, håller helt med dig, om Torres är skadad blir de jobbigt med anfallet..
Atlético OrreN
2006-11-12 01:48
Alltså om det här är en svår skada så kommer jag gå ner i en djup deprission lr nått .. kommer inte klara det ... alla nyckelspelare offensivt kommer ju att förvinna
Getafe Feyenoord&AJA
2006-11-12 01:36
Tack för att ni tog revansch för vår räkning ;)
Atlético Luff
2006-11-12 01:14
Länktips: Los goles!

Synd att inte situationen som orsakade straffen är med, det var riktigt snyggt...
Atlético senken
2006-11-12 00:43
Aj då bobban! lät ju inte roligt alls......... hoppas fan att det inte är något allvarligt, vi har ju fan inte forward att slänga in :P

Förresten, tack för en underbar matchrapport.. helt underbar att läsa :)
Atlético senken
2006-11-12 00:41
Beer/ Går alltid att ladda hem från

www.rojadirecta.com, imorgon skulle jag tro! :)
Atlético Beer
2006-11-12 00:27
FAN VA KUL!

värre att jag missade matchen, hoppas det kommer gå en repris!
Atlético Adore_Anita
2006-11-12 00:04
Ämne: Javier Aguirre är or....
Oj de va inget roligt att höra :S, Hoppas att det inte är så allvarligt för att då skulle de nog va ganska illa :/ . Som sagt måste hålla tummarna nu
Atlético Bobban
2006-11-11 23:55
Javier Aguirre är oroad över skadan på Torres, då lagkaptenen klagade över smärtan från sitt högra knä...

Fernando kommer att undersökas under söndagen, för att fastställa hur illa skadan är. Håll alla tummar
Atlético Adore_Anita
2006-11-11 23:44
Herrguuud assååå jag kan knappt tro att det är sant :D är så himla glad att vi äntligen vinner en match och att vår underbara torres är tillbaka :D känns så himla härligt just nu. Men synd att matchen inte visades på tv4plus :P
Atlético kunvirre
2006-11-11 23:22
Fan vilken bra match :D Dom borde starta med Agüero varje match. Han var klart bäst på plan idag och nu fick han visa vad han går för. Alla andra spelade jättebra också. Kul att Torres börjar komma igång igen.
Atlético Luff
2006-11-11 23:01
Jag har stora problem att förstå hur vi kunde gå från tråkigaste-matchen-i-historien på Mallis, för att sedan spela ut Villarreal med värsta propagandafotbollen EN vecka senare?
Kan det vara så enkelt att spelarna känner sig så mycket tryggare i 4-4-2 att det bara lossnade då vi bytte tillbaka?

Såhär med facit i hand skulle vi nog gjort allt för att tona ner betydelsen med alla skador och bara köra på som vanligt fast med andra spelare, inget mer 4-3-3/4-5-1 eller vad vi körde förut nu, Aguirre! :)

PS: Zé Castros självförtroende lär ju inte ha minskat efter denna kväll... ;)
Atlético Lippan
2006-11-11 22:59
otroligt bra match av Atleti ikväll :D bäst hittils, och håller med om att allihopa var grymma ikväll, AUPA ATLETI!!!!!! :D
Dr. Lassie
2006-11-11 22:50
Kun kommer att bli stor. Då menar jag STOR! Och om atletico fortsätter spela så här så kan vi gå huuuuur långt som helst. Fan, vad glad jag är.

Alltid: atletisweden.blogg.se
Atlético Elwis
2006-11-11 22:31
Jag svävar på moln ikväll (och kommer nog göra det resten av veckan). Skönt, vårt lag fick ut all sin potential efter 0-1 målet och Torres imponerade på mig mest. Men jag är fortfarande tveksam om honom, kommer han lyckas prestera lika bra de resterande matcherna, alltså hålla en jämn nivå säsongen ut?
Skönt att Gabi är tillbaka, nu börjar det ljusnas ordentligt hos oss. Jag märker av vår glädje att det måste verkligen ha varit längesen Atm tog en klockren seger som denna :-) Det som glädjer mig mest är lagmoralet och inställningen samtliga spelare visade upp ikväll (efter 0-1) - ovärdeligt!

Inget kan förstöra denna kväll, jag älskar allihopa.
Atlético pimpster
2006-11-11 22:22
Ååh vad härligt! Tänkte nästan packa ihop grejerna och dra när Villareal gjorde 0-1. Just efter målet såg det stundtals väldigt virrigt ut i backlinjen. Men sen hände nåt alldeles jävla underbart. Villareal fick inte låna bollen, och Atlético spelade så jävla fin fotboll. Riquelme och Forlan var totalt osynliga! Har dock för mig att just Riquelme aldrig riktigt glänser mot Atlético. Faan va skönt med seger! Nu orkar jag jobba 12 timmar imorrn. Hade det blivit X eller nåt annat hemskt hade jag legat hemma och varit deprimerad hela dan imorgon.
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-11-11 22:10
Elwis // Det var väl ungefär sådär jag skulle ha sagt också ;)
Atlético acerci
2006-11-11 22:07
Ikväll var det för en gångs skull enkelt att vara ett Atlético fan! Atlético gjorde allt rätt ikväll, de blandade djuplesspel med inlägg, spelade ofta och bra på ett tillslag, de spelade ur sig ifrån stort sett varenda situation. Och när Villareal väl fick låna bollen så sattes det press högt upp i banan. En otroligt välspelad match ifrån alla synvinklar, mycket vackert att se!

Och trots Atléticos tama medelängd på offensiven (speciellt efter Torres/Jurado bytet) så vann vi de flesta luftbollarna. Och ikväll var kvällen då vi för första gången på säsongen var effektiva, vi omvandlade äntligen det bollinnehav som vi ofta har till farliga målchanser gång på gång.

Villareal har Barbosa att tacka för att siffrorna inte rann iväg. Ser redan fram emot nästa match!
Atlético Elwis
2006-11-11 22:05
Rojiblanca (fd. Lamps8),

Underbart räcker nästan inte, det går inte att beskriva hur härlig den här segern är och hur underbart Atletico spelade den här matchen =)! Bästa matchen av Atletico på väldigt länge utan att använda sig av Maxi och Petrov, det ni!

Och hoppas Torres inte är allvarligt skadad, så han kan behålla det här flytet. El niño borde bli petad från landslaget lite oftare kanske ;P

Vem var det som gjorde den grymma assisten till Agueros vackra mål? Var det Jurado eller Maniche?
Atlético Rueda
2006-11-11 22:05
Otroligt bra spel, lyssnade dock bara på radio men fan nu är vi tillbaka! Nu får fanimej Aguirre ta och hålla denna elvan tills petrov och maxi är tillbaka. Torres är tillbaka och Agüero är helt underbar.

AUUUUPA ATLETI!
Atlético OrreN
2006-11-11 22:03
Ämne: OrreN: Torres spelad....
Okej känner mig kanske lite lättad ;D det här hoppas var en nytändning så att dom vet att dom är bättre än vad dom har vissat i dom senaste matcherna
Atlético garmaffi_90
2006-11-11 22:02
HELT KLART ATLETICOS BÄSTA MATCH HITTILLS :D,VAD MER SKA MAN SÄGA ÄN DRÖMFOTBOLL AV ATLETICO MADRID :D, AUPA ATLETI
Atlético Luff
2006-11-11 22:00
OrreN: Torres spelade ju de första minuterna av andra halvlek, så det är nog ingen som helst fara.
Målet: Agüero fick friläge och lobbade snyggt in den.
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-11-11 21:59
UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!! vet fan inte vad mer jag ska säga än underbart!!

AUPA ATLETI!! YO TE QUIERO
Atlético Andero
2006-11-11 21:58
3-1, slut! :-)
Atlético OrreN
2006-11-11 21:41
Aså ... tänk om Torres oxå blir långtidsskadad .. självklart är jag glad för ledningen just nu men ändå :/ är riktigt rädd ... Men nån som vet hur Agueros mål gick till ?
Annons: