/spanien/atletico/forum/2375.aspx/spanien/atletico/forum/2375.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Futre
2006-11-15 16:47
Senoo,

Som sagt, man måste visa tålamod - det är en bit kvar. I Januari får vi se om man behöver en spelare till eller inte. Jag är fortfarande kluven, portugisiska ligan är inte samma som La Liga och hur det gick för Quaresma i La Liga senast kan ni fråga alla Culés på Barca sidan...

(Sälja Mista? Vår klubbs rykte med ambitioner skulle vara surt, om man värvade och sålde samma spelare under en och samma säsong - så dålig har inte Mista varit;-)

Som sagt, i Januari får vi svar på våra frågor - Nu är det tidigt att dra slutsatser om man ska värva eller inte.
Atlético Senoo
2006-11-15 16:01
Se och njut !!
Atlético Senoo
2006-11-15 16:00
Futre /

CHANSNING ??!?! Lägg av det är klart att vi ska värva quaresma, killen kan spela olika positioner varför inte spela med quaresma som släpande forward ?? Eller mer som offensiv mittfältare ?? Petrov Quaresma Maxi
Maniche
Kanske skulle fungera utmärkt ?? Jag tror det iallafall .. Mista kan man sälja,
Atlético Futre
2006-11-15 14:23
Dessutom,

Sist Quaresma spelade i La Liga (då för Barcelona), så imponerade han inte - skulle nästan kännas som en chansning (och en onödig sådan), om han värvades...
Atlético Futre
2006-11-15 14:20
Vi behöver ingen vänsterbreddare, (alltså ingen Quaresma)-hur många har ni tänkt att ha på den kanten!?:-)

Det räcker med Pernia och Lopez som varierar vänsterback/mittfältspositionen med varandra, sedan kommer Petrov tillbaka. Vi har Victor bravo som reserv och jag tycker han är en bra ersättare ifall någon mer blir skadad på vänsterkanten.

Just nu är Lucas den siste vi behöver, (om inte Costinha säljs). Raul Garcia har inte varit lika dominerande i år - hans prestationer har varit som hans lag, han verka vara en sån där "en gångs spelare".

Dessutom har Cerezo o co gått ut och dementerat alla värvningsrykten, så det blir nog inga fler värvningar för i år.

Det är bra som det är, man behöver bara ha tålamod - sen kommer miguel, maxi, Petrov och Mista tillbaka - då har vi en bred trupp igen ;-)
Atlético Henko
2006-11-15 09:43
Vet inte om jag är för eller imot att Atlético förstärker, å ena sidan har Atlético många spännande spelare på bänken som nu får sin chans pga skador men det är lite chansartat om man har målsättning att ta sig till CL å andra sidan förstår jag ledningen om man vill förstärka för att få ett slagkraftigare lag då man redan lagt ner otroligt mycket pengar som kan vara förgäves om satsningen inte går hem.
Quaresma helt klart en spännande spelare som kan göra det där lilla extra men vad känner spelarna utanför startelvan om ledningen hellre lägger ut 12 miljoner euro än att testa de befintliga alternativen.
Atlético wesse
2006-11-15 08:49
Såg nån match med Quaresma på vänstermittfältet, otroligt imponerande, han dribblade sprang och dominerade, det snyggaste var alla inlägg: med högerutsida, perfekta inlägg! :P
Atlético senken
2006-11-14 22:53
De ligger väl lågt med lucas ett tag! Annars får gärna Gabi ta över nu när han kommer tillbaka... och så ror vi hem Raul Garcia till vintern!!

skulle vara klockrent att köra Gabi-Garcia på mitten :)
Atlético Henko
2006-11-14 21:25
Ämne: fan, läste att Quare....
Aaa läste det med :) underbart!

Men man har inte hört något om Lucas på länge, det va ju så gott som klart eller?
Atlético Beer
2006-11-14 21:17
fan, läste att Quaresma lirat mycket på vänsterkanten på sistone. Det är ju klockrent ju!
Atlético Henko
2006-11-14 21:13
Ämne: Vilken kanal e match....
Av de svenska alternativen verkar det inte som att Atlético är i rutan till helgen, ganska typiskt då man ju hoppas att världens bästa lag nu kanske har hittat spelet.

Det står på länken att det gäller 18-19 September men matcherna stämmer så det är väl bara en miss.

Får hålla tummarna för att det blir tv tid för Torres & co nästa helg då Real Sociedad kommer till Calderon.
Athletic F.Torres9
2006-11-14 20:10
Vilken kanal e matchen på förutom PPV i spanien ? snälla svara
Atlético Henko
2006-11-14 19:37
acerci// Torres var på träningen idag och är klar för spel till helgens match så han spelar nog.
Athletic F.Torres9
2006-11-14 18:57
R.C?
Atlético Senoo
2006-11-14 18:56
Ricardo Quaresma klar för atletico madrid medelar portugisk press ?? .. adda mig på msn seno_@msn.com så ja kan skicka artiklarna .. där de står att R.C kommr i Januari
Athletic F.Torres9
2006-11-14 18:18
Tjena.. Jag undrar om nån vet om matchen levante-atletico kommer att visas på en annan kanal än PPV i spanien. Som typ t4 plus lr sport expressen. Vill inte missa en sån här viktig match... O juste vad är senaste nyheten om shaun-wright-phillips o atletico will de ha honom?
Athletic F.Torres9
2006-11-14 18:15
vad hände med mitt meddelande
Atlético acerci
2006-11-14 17:58
Om Torres inte kan lira på söndag, vem/vilka är det då som kallas upp ur b-laget för att ersätta`?
Atlético senken
2006-11-14 17:44
Och förresten, vem är det som har fått för sig att Cuellar heter "Pichu"??

"Iván Cuéllar Sacristán" är hans fulla namn och jag ser inte "Pichu" någon stans där i det namnet :P

förklara gärna :)
Atlético senken
2006-11-14 17:36
När är matchen mot levante?
Atlético evol
2006-11-14 12:32
Matchen mot levante går på PPV i spanien, kan bli svårt få tag i stream på den, men man vet aldrig.
Atlético Henko
2006-11-14 10:41
Om han kommer har vi snart Portos gamla CL lag :)
Atlético senken
2006-11-14 09:58
Henko!! :D

Kommer Quaresma då ....!! :D det skulle vara helt sjukt bra om han kom :) han skulle var så sjuk hos oss :)

Skulle vara skönt som fan att bevisa för barca att de gick miste om något ;)
Atlético Henko
2006-11-14 07:48
AS skriver idag att Atlético nu har bundit upp Quaresma för tolv miljoner euro från Porto. det står att Quaresma kommer till Atlético på ett eller annant sätt, dock så vill inte någon av klubbarna komentera förrän transferperioden startar. Vi får väl se inget är klart innan spelaren står på Calderon i den vitrödrandiga tröjan.
Atlético Luff
2006-11-14 07:29
Se länktips för situationen som skapade straffen, hade nästan glömt det, riktigt fint är det iallfall, så snabb han är när han springer ifatt bollen ner mot kortsidan där, han är 2a på den egentligen ser det ut som.
Athletic F.Torres9
2006-11-13 22:15
Ämne: No shit :O berätta m....
Två ord räcker
TORRES KNÄCKER
:D
Atlético senken
2006-11-13 21:20
No shit :O berätta mer om denna Torres :)
Svart och Blå Armé
2006-11-13 20:28
Torres är grymm!
Athletic F.Torres9
2006-11-13 18:04
YYEEEEEEEEEEEEEEEEESSS va skönt att Torres inte e skadad då skulle fan Atlético vara i stora (extrema) bekymmer. Men jag hoppas också att Torres blir den gamla Torres. Som i VM 06 och Barca Matchen................................:P
Atlético OrreN
2006-11-13 17:37
Ojojoj vad skönt ;D hade han också varit borta en hel månad så hade jag börjat gråta ;D Nej nu hoppas jag att han har hittat en nytändning efter det här med Landslaget speciellt ... Nästa match är match som vi verkligen måste vinna och kanske borde också :P
Annons: