/spanien/atletico/forum/2373.aspx/spanien/atletico/forum/2373.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic F.Torres9
2006-11-16 19:30
tja igen hur fixar man stream?? som senken föreslåg.... Jag vet inte hur man gör... kommer bara upp en massa reklam o sånt.. så kan någon hjälpa mig .... tack i förhand :D !VIVA ATLÉTICO!
Atlético senken
2006-11-16 19:19
ATH / Som sagt så kan man titta på stream..

Ser att du är ny här? Tänkte bara hälsa välkommen :)

du kan väl presentera dig lite?
Atlético ATH
2006-11-16 17:42
Grymt skönt att Torres skada inte var alvarlig..... Skit att dom inte visar kanalen på tv4+, är så sjukt peppad över nästa match.
Atlético senken
2006-11-16 17:40
F.Torres9 //

Du får väl ta och fixa stream så att du kan se på datorn?=)
Atlético Lippan
2006-11-16 17:22
matchen e kl 17.00 på söndag, och sänds inte på tv4+ eller sportexpressen.
Atlético kunvirre
2006-11-16 16:54
vilken kanal och vilken tid sänds levante matchen??
Athletic F.Torres9
2006-11-16 16:34
Är det ingen atlético match under helgen ????? Vill inte vänta en vecka till !!!
Atlético Futre
2006-11-16 13:03
Det står i AS om att Palacio ryktas till oss, (länktips).

Om vi måste värva någon så vill jag hellre se argentinaren i Atm än Quaresma. Fast, som sagt - man borde vänta till Januari...
Atlético Henko
2006-11-16 08:21
Ämne: Hur blev det med den....
Den 13 december kommer cupreturen mot Levante spelas, hoppas Lucia är på våran sida.
Atlético Henko
2006-11-16 08:06
Ämne: Senoo,

Som sagt, ....
Quaresma kommer nog inte bli onödig om han värvas.
Atlético aleti
2006-11-15 21:57
mitt tips
Dr. Lassie
2006-11-15 20:39
Mm, Pablo blir borta ett par veckor, men han kommer börja köra rehab inom 2-3 veckor, förhoppningsvis.

Luff, jag tror inte att dom har tagit det beslutet än. Borde väl dock göra det snart.
Atlético Luff
2006-11-15 20:33
Hur blev det med den uppskjutna cupmatchen?
Atlético Andero
2006-11-15 20:13
Pablo blir borta i ett par veckor.
Athletic F.Torres9
2006-11-15 19:32
när kommer pablo tillbaka? kommer han spela mot levante?
men ändå ze castro va inte så tokig han heller
Atlético Futre
2006-11-15 16:47
Senoo,

Som sagt, man måste visa tålamod - det är en bit kvar. I Januari får vi se om man behöver en spelare till eller inte. Jag är fortfarande kluven, portugisiska ligan är inte samma som La Liga och hur det gick för Quaresma i La Liga senast kan ni fråga alla Culés på Barca sidan...

(Sälja Mista? Vår klubbs rykte med ambitioner skulle vara surt, om man värvade och sålde samma spelare under en och samma säsong - så dålig har inte Mista varit;-)

Som sagt, i Januari får vi svar på våra frågor - Nu är det tidigt att dra slutsatser om man ska värva eller inte.
Atlético Senoo
2006-11-15 16:01
Se och njut !!
Atlético Senoo
2006-11-15 16:00
Futre /

CHANSNING ??!?! Lägg av det är klart att vi ska värva quaresma, killen kan spela olika positioner varför inte spela med quaresma som släpande forward ?? Eller mer som offensiv mittfältare ?? Petrov Quaresma Maxi
Maniche
Kanske skulle fungera utmärkt ?? Jag tror det iallafall .. Mista kan man sälja,
Atlético Futre
2006-11-15 14:23
Dessutom,

Sist Quaresma spelade i La Liga (då för Barcelona), så imponerade han inte - skulle nästan kännas som en chansning (och en onödig sådan), om han värvades...
Atlético Futre
2006-11-15 14:20
Vi behöver ingen vänsterbreddare, (alltså ingen Quaresma)-hur många har ni tänkt att ha på den kanten!?:-)

Det räcker med Pernia och Lopez som varierar vänsterback/mittfältspositionen med varandra, sedan kommer Petrov tillbaka. Vi har Victor bravo som reserv och jag tycker han är en bra ersättare ifall någon mer blir skadad på vänsterkanten.

Just nu är Lucas den siste vi behöver, (om inte Costinha säljs). Raul Garcia har inte varit lika dominerande i år - hans prestationer har varit som hans lag, han verka vara en sån där "en gångs spelare".

Dessutom har Cerezo o co gått ut och dementerat alla värvningsrykten, så det blir nog inga fler värvningar för i år.

Det är bra som det är, man behöver bara ha tålamod - sen kommer miguel, maxi, Petrov och Mista tillbaka - då har vi en bred trupp igen ;-)
Atlético Henko
2006-11-15 09:43
Vet inte om jag är för eller imot att Atlético förstärker, å ena sidan har Atlético många spännande spelare på bänken som nu får sin chans pga skador men det är lite chansartat om man har målsättning att ta sig till CL å andra sidan förstår jag ledningen om man vill förstärka för att få ett slagkraftigare lag då man redan lagt ner otroligt mycket pengar som kan vara förgäves om satsningen inte går hem.
Quaresma helt klart en spännande spelare som kan göra det där lilla extra men vad känner spelarna utanför startelvan om ledningen hellre lägger ut 12 miljoner euro än att testa de befintliga alternativen.
Atlético wesse
2006-11-15 08:49
Såg nån match med Quaresma på vänstermittfältet, otroligt imponerande, han dribblade sprang och dominerade, det snyggaste var alla inlägg: med högerutsida, perfekta inlägg! :P
Atlético senken
2006-11-14 22:53
De ligger väl lågt med lucas ett tag! Annars får gärna Gabi ta över nu när han kommer tillbaka... och så ror vi hem Raul Garcia till vintern!!

skulle vara klockrent att köra Gabi-Garcia på mitten :)
Atlético Henko
2006-11-14 21:25
Ämne: fan, läste att Quare....
Aaa läste det med :) underbart!

Men man har inte hört något om Lucas på länge, det va ju så gott som klart eller?
Atlético Beer
2006-11-14 21:17
fan, läste att Quaresma lirat mycket på vänsterkanten på sistone. Det är ju klockrent ju!
Atlético Henko
2006-11-14 21:13
Ämne: Vilken kanal e match....
Av de svenska alternativen verkar det inte som att Atlético är i rutan till helgen, ganska typiskt då man ju hoppas att världens bästa lag nu kanske har hittat spelet.

Det står på länken att det gäller 18-19 September men matcherna stämmer så det är väl bara en miss.

Får hålla tummarna för att det blir tv tid för Torres & co nästa helg då Real Sociedad kommer till Calderon.
Athletic F.Torres9
2006-11-14 20:10
Vilken kanal e matchen på förutom PPV i spanien ? snälla svara
Atlético Henko
2006-11-14 19:37
acerci// Torres var på träningen idag och är klar för spel till helgens match så han spelar nog.
Athletic F.Torres9
2006-11-14 18:57
R.C?
Atlético Senoo
2006-11-14 18:56
Ricardo Quaresma klar för atletico madrid medelar portugisk press ?? .. adda mig på msn seno_@msn.com så ja kan skicka artiklarna .. där de står att R.C kommr i Januari
Annons: