/spanien/atletico/forum/2349.aspx/spanien/atletico/forum/2349.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético senken
2007-01-08 12:47
Mario Suarez gjorde enda målet för Valladolid också ! :D
Jokern
2007-01-08 10:41
Hejsan! Har kikat runt på olika sidor om matchbiljetter till Atlticos matcher men hittar inga.... Nån som vet var man kan få tag på biljetter?
Atlético Luff
2007-01-08 09:30
Ämne: vilket flyt vi har m....
Tänkte också på det, med lite(mycket) tur nästa vecka så kan vi faktist bli bästa Madridlag. :)
Atlético Beer
2007-01-08 00:44
vilket flyt vi har med övriga resultat i helgen! Synd bara att Zaragoza-Sevilla inte blev kryss men de drabbas ju av 1 fet avstängning var så det är ju nåt iaf.
Atlético Henko
2007-01-07 22:28
Franco drog tydligen på sig en skada under matchen och kan vara borta mot Celta.
Förra året gick ju Cuellar och Falcon in och var lysande, hoppas det kan upprepas.
Atlético Beer
2007-01-07 19:39
Braulio gjorde mål för Salamanca idag
Atlético Henko
2007-01-07 18:57
Ja nu i efterhand är det synd att Atlético inte bytte bort Gabi när man kunde, både Valencia och Aston Villa var ju heta ett tag. Nu kommer han ju gå gratis ( som vanligt numera).

Atlético Beer
2007-01-07 16:50
Med tanke på att 6 ordinarie spelare (hela mittfältet + 2 till) var borta så kan jag inte vara för hård.

Dock ska vi begära mycket mer av Lopez/Pernia och Kun/Torres som anfallsPAR är ett skämt, lägger största skulden på Torres...

Hoppas Gabi sticker och t.ex Lucas kommer. Kul att Jurado börjar visa framfötterna iaf...
Valencia J.T-Ayala
2007-01-07 13:48
Det var ingen rolig match igår..
Ha en trevlig söndag!
Atlético pimpster
2007-01-07 05:06
åh gud. varje gång jag ser atleti måste jag vara nerrökt. "skotten" på läktaren, stolen kastad, heil-hitler-hälsnigen av förvirrad atleti-supporter m.fl ex. Idag hursomhelst hade jag räknat med en lätt seger, och därför ingen lugnande medicin. Trodde på en komfortabel 2-0 seger, eller nåt i den stilen. Samtidigt har jag hållit på Atleti för länge för att veta att klara segrar aldrig kommer. Vaffan, det är så fint att matchens behållning är att en KATTJÄVEL springer in på plan under slutminuterna. Atleti får mig att lida, och det trivs jag ganska bra med. 2-1 mot sevilla, men 0-0 mot några träslöjdslärare från Tarragona. Aupa Atleti! En stilla tanke, fan Galletti.. Har för mig han har spelat i Argentinska landslaget någon gång. Aldrig mer. Och Gabi. Snälla, sälj honon om nån vill köpa, annars får man göra en AIK och "sälja" honom till Kalmar och betala halva lönen. Gabi är fan värre än Braulio, och då är det fan illa.. Jag älskar mitt gäng, men jag lider varje gång jag ser mitt älskade atleti spela. Fred!
Atlético acerci
2007-01-06 23:27
Jag är faktiskt rätt positivt överaskad av Jurados spel den här säsongen! Killen har väl aldrig spelat i högsta ligan? Och så går han inte med den attityden och självförtroendet och gör ofta mycket bra insatser. Fortsätter han så här hoppas jag verkligen att den där återköpsklausulen som real sägs ha på han inte används.
Atlético FrenteAtletico
2007-01-06 23:23
Säger som greeneyes_x sa.

"Maxi and Petrov.. we love you and miss you"
Atlético FrenteAtletico
2007-01-06 23:18
Fan vad surt att dem inte vann, hade ju spelet i andra tyckte jag. Aguero får inte missa så många lägen helt sjukt. Hela atletico kan inte missa så mycke. Men många nyckelspelare var ju borta denna matchen så man ska ju inte vara helt ledsen.
Atlético Luff
2007-01-06 23:02
Bäst idag var Ze Castro och Jurado, även Aguero visade lite av vad han kan i slutet, men annars var det inte mycket som var rätt idag.
Gabi visade väl vad han (inte)kunde och nu finns det kanske inte så många chanser kvar för honom?
Men vad hände med Valera? Var detta mannen som hoppade in och fick övertag på Ronaldinho innan jul? Tyckte han slarvade ENORMT och gjorde alltid allt för komplicerat.
Athletic F.Torres9
2007-01-06 22:11
Jag håller med rojiblanca att torres e ganska hård bevakad (o isolerad).... och eftersom många spelare har lärt sig hur torres spelar så trycker dom ner hon i backen o banan så han får möta bollarna ..... men jag säger inte att han va på topp och det har han inte varit hela den här säsongen, han glänser bara emellanåt...

P.S Jag är sur över resultatet D.S
Agureo måste sätta chanserna .... o galleti :( öppet mål nästan ........
Atlético sunisa
2007-01-06 22:10
Atlético
Atlético sunisa
2007-01-06 22:09
Maxi lär vara borta en bit in på vårsäsongen. det är typiskt Atlético att inte vinna matcher som denna. Det verkar som om inte matcher mot dom sämre lagen inte gäller för Athlético.
Atlético greeneyes_x
2007-01-06 22:04
Jag duschade i halvlek för att inte somna faktiskt.. Pernia försvann ganska tidigt.. Aguero behöver lite tid.. "bäst före datum" Gabi har inte gjort nån glad sen försäsongen 2005.. Jurado visar positiva intentioner inför framtiden.. Torres är fortfarande dom 2 sista säsongernas Torres.. Ze Castro gör ännu en stabil insats.. Pablo gör sitt jobb.. Valera fanns men ändå inte.. Lopez ska spela vänsterback.. Mista ettrar, sliter, småtjafsar och gör sig ovän med dom flesta motspelare.. Galletti håller samma nivå som vanligt men har sällan nån att spela.. Franco räddar 1 poäng..

Hoppas Zaragoza-Sevilla visar lite fotboll nu.. Godnatt och Sov Gott..
ska avsluta detta lite tjejigt..
"Maxi and Petrov.. we love you and miss you"
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-01-06 22:03
Är det inte så typiskt Atlético? usch.
Förövrigt kollade jag lite extra på Torres, och motspelarna ligger ganska hårt på han. Han blev nerdragen minst 7 gånger på ett ganska fult sätt..
Men hoppas värkligen vi får tillbaks Luccin snart. Mittfältet funkade inte alls idag ju :(

Någon som vet när Maxi kommer tillbaks?
Atlético kuNchiLiWeo
2007-01-06 22:03
Vilken dålig match, det känns som att Atléti inte har laddat om sig riktigt ordentligt efter julmaten. Synd att skadorna är många också :/
Atlético sunisa
2007-01-06 21:57
Torres ser ointresserad ut. Kanske han vill någon annanstans. Skärpning på alla utom Franco.
Atlético garmaffi_90
2007-01-06 21:54
En av de sämsta matcherna jag sett denna säsongen. Nu krävs dt skärpning annars kan vi glömma Champions League och en Uefa Cup plats
Atlético Atlético_
2007-01-06 21:52
fan vad dåligt.
Atlético sunisa
2007-01-06 21:49
Det ser ut som vanligt. Men vi måste vinna en match hemma mot motstånd som Gimnastic om vi skall vara med i toppen. Tyvärr så tror jag vi inte vi har spelarna till det.Det ser ut som många matcher på höst säsongen.
Atlético garmaffi_90
2007-01-06 21:47
Utvisning : Gabi
Atlético Majjo
2007-01-06 21:47
1 mittback, 3 innermittfältare, 2 yttermittfältare borta (minst). Bara att inse, vi har inte bredden som skulle behövas just nu...
Gabi utvisad dessutom..
Atlético garmaffi_90
2007-01-06 21:40
Bra friskparksläge nu igen oxå, snälla, hopaps att den går in :D
Atlético Atlético_
2007-01-06 21:37
faan agüero!!!
Real Madrid Real_maria
2007-01-06 21:36
Så mycket ytor och inget mål.varför?
Atlético garmaffi_90
2007-01-06 21:34
Faaan, en kvart kvar o fortfarande 0-0. Kom igen nu för fannn, vi nåste bara vinna den hära matchen
Annons: