/spanien/atletico/forum/2348.aspx/spanien/atletico/forum/2348.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético T:e
2006-12-17 20:02
När det gäller favoritspelare, så skulle jag nästan kunna säga varenda spelare i laget, men skulle jag behöva välja nån skulle det bli Petrov. Sen kommer ett helt gäng på Torres, Kun, Maxi, Perea,Miguel och Galetti
Atlético Futre
2006-12-17 20:01
zoran,

Torres hyllade väl Kiko i VM med att göra Kikos målgest? (matchen mot Tunisien)?

Atleti har haft många bra spelare genom åren, under dessa år har man underpresterat, ibland var lägsta nivån för låg. Har för mig att klubben hade spelare som Valeron, Solari, Baraja och Capdevila det året man åkte ner...
Atlético Futre
2006-12-17 19:56
Ämne: vadå pessimistisk? j....
Jo, jag syftar på det resultat du har tippat
0-3 til Getafe är väl aningen pessimistiskt? :P Men du kanske råkade tippa fel...
Getafe Feyenoord&AJA
2006-12-17 19:06
Vi skaffade digitalbox igår så jag kan se matchen på tv!
Det blir min första match där jag ser Getafe =).
Man märker nog att ni gillar Torres =), otroligt att han varit er lojal så länge.
Mina favoritspelare i Getafe är El Pato (självklart!), Nacho, Manu och Celestini. Vet inte vad som hänt med Contra...
Atlético zoran
2006-12-17 18:50
Mina största favoriter i Atlético har alltid varit Futre och Milinko Pantelic. Jag tyckte även om Kiko enormt mycket, han var enormt populär bland fansen.

I dagens Atlético är mina favoritspelare Martin Petrov och Maxi Rodriguez. Laget spel är som dag och natt när dessa är borta och skadade.

Bland de nyare spelarna tycker jag mest om Miguel som faktiskt verkar riktigt lojal och hade en enormt fin försäsong innan hans tunga skada, Ska bli mycket intressant att se honom när han kommer tillbaka.

Luccin är också enormt lojal och gör alltid sitt jobb, både offensivt och defensivt. Turbo är också sjukt bra, lite ojämn i år känns det som dock, Aja, Det blir bättre :)

-------

Ser fram emot kvällens match, det kommer att bli ganska svårt eftersom Getafe är bra. Ska även bli enormt intressant att följa Alexis som är en blivande landslagsman i mina ögon.
Dr. Lassie
2006-12-17 18:09
Jag har varit fett lat på sistone och jag ber om ursäkt för det. Men nu har jag i alla fall lagt upp nya länkar för kvällens match, så att ni kan titta på matchen även fast ni kanske inte har TV4+.

Är det några frågor, så är det bara att ta det här, via forumet, PM eller på http://atletisweden.blogg.se/.
Atlético Fernando Josè Torres Sanz
2006-12-17 17:39
Torres är favon men jag gillade ibagaza men han är ju borta nu men Maxi Torres och Leo franco som har räddat oss ett antal gånger är lite av mina favoriter =)
Länktips: f
Julia
2006-12-17 17:37
Torres är givetvis en stor favorit men el Kun är jag också väldigt förtjust i =).
Athletic F.Torres9
2006-12-17 17:36
länk?
Atlético senken
2006-12-17 17:29
Ibagaza var också en favvo för mig, Molinero och Kezman också.. och så gillar jag Gabi starkt !

Men Torres är endå den största favoriten, pga honom jag började kolla.. nu gillar jag ju alla, men.. jaja :P

ALLA IN I MATCH CHATTEN NU ! vi taggar igång redan nu :D
Atlético Beer
2006-12-17 17:28
har ingen favorit
Atlético Razor
2006-12-17 17:20
Tycker inte att det finns någon riktig favorit som det fanns förr i tiden. Vi behöver en ny Kiko!
Atlético Luff
2006-12-17 17:19
Ibagaza var en favorit, han är ju tyvärr borta nu så jag har väl ingen speciell, även om jag verkligen gillar Maxi.
Atlético OrreN
2006-12-17 16:58
Garanterat F.Torres ;D Var därför som man började att följa Atletico ... fast nu har man fastnat för en jäkla massa spelare
Atlético kuNchiLiWeo
2006-12-17 16:33
vadå pessimistisk? jag är optimistisk :P min absoluta favorit spelare är kun :D
Atlético Ainhoa
2006-12-17 15:20
Feyenoord&AJA :

Maxi, Agüero och Galletti
Atlético Futre
2006-12-17 15:18
kuNchiLiWeo,

Varför så pessimistisk? :P
Atlético Futre
2006-12-17 15:16
Spänt just nu, att man nästan exploderar. I och med Zaragozas förlust så har vi chansen att gå förbi dom (igen). Det ska nog inte vara några problem för våra grabbar att avfärda tankarna om matchen i Camp nou - Det är ju derby - ett otroligt viktigt derby, bortsett från prestigen...

Feyenoord&AJA,

Maxi Rodriguez såklart - ingen tvekan om det!
Atlético Lippan
2006-12-17 14:47
först var det Torres, nu är det i princip allihopa.. fast Torres-Agüero- Maxi är nog favoriterna.
Atlético wesse
2006-12-17 13:59
Måste faktiskt säga att Luccin är min favorit. Han gör sällan eller aldrig en dålig match, har haft högst lägstanivå av alla spelare (undantag för Perea och Pablo) under en väldigt lång tid nu!
Atlético Adore_Anita
2006-12-17 13:17
Absolut Torres ;)
Atlético kuNchiLiWeo
2006-12-17 12:30
Min favorit är Kun!! :D
Atlético Andero
2006-12-17 11:43
Jag tror nog att de flestas favorit är just Torres. :-)
Getafe Feyenoord&AJA
2006-12-17 10:24
Må bästa lag vinna ikväll =). Vem är egentligen er favoritspelare i dagens Atletico, är det Torres?
Atlético Luff
2006-12-16 23:31
Ämne: Skulle ni kunna berä....
Jurado har inte fått överdrivet mycket speltid, han har väl ändå varit hyfsad när han väl är på plan, känns dock som att det finns mer att hämta hos honom.
Atlético T:e
2006-12-16 22:24
Jag tror att Atletico vinner med 2-1 efter mål av Jurado och Torres.
Atlético kuNchiLiWeo
2006-12-16 21:49
Hur tror ni det går på Getafe matchen? Vilka gör mål? Getafe är ju det laget som släppt in minst mål och gjort nästan minst mål. Dom måste vara väldigt bra defensivt.
Atlético Rueda
2006-12-16 16:31
Påminner om tipset bara www.tippa.2u.se .. vi måste ju putta ner Andero från tronen ;)
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético zoran
2006-12-16 15:07
Jag hoppas verkligen på Jurado och att han lyckas mot Getafe. Det är verkligen kul att han äntligen verkar få en riktigt chans från start av Aguirre.

Hoppas verkligen inte att vi förlorar på hemmaplan som förra året, Det skulle vara riktigt jävla tråkigt. Marinao Pernía hoppas jag gör mål på sitt gamla lag :D
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2006-12-16 13:24
Barca matchen ska bli riktigt rolig! Men jag gillar inte när någon i klubben går ut och säger att vi kommer vinna.. Jag har sett resultat av det förut :P Men jag hoppas att vi vinner, vi har ju barca dödaren FT (:
Och matchen imorgon ska bli riktigt rolig! Getafe och Atletico ligger ju på nästan samma poäng :)

AUPA ATLETI! Esta vez sí!
Annons: