/spanien/atletico/forum/2333.aspx/spanien/atletico/forum/2333.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético acerci
2007-01-09 21:07
Någon som får fart på någon torrent?
Atlético zoran
2007-01-09 21:06
En ganska stark uppställning i alla fall :)
Real Madrid King_raul
2007-01-09 20:49
Trevligt resereportage!
Var själv och besökte Calderón när jag var nere och sång Marängerna. Man vet ju inte hur länge Calderón får stå kvar.
Atlético Andero
2007-01-09 20:42
Enligt AS:
1 Pichu
22 Pablo
3 Antonio López
18 Valera
14 Zé Castro
5 Luccin
8 Gabi
15 Jurado
23 Mista
10 Agüero
9 Fernando Torres
Atlético zoran
2007-01-09 19:12
Det ska bli mycket intressant att se vilka spelare som startar matchen ikväll.

Vi är rätt skadedrabbade och Aguirre får formera sitt lag utan Maniche som verkar ha hamnat i rejält blåsväder efter träningsincidenten.
Atlético acerci
2007-01-09 18:43
De alternativ som finns ang Carlvalho är väl att köpa in han och sälja Torres, och då blir antagligen inte en övergång aktuell förrän i sommar.

Wagner love gillar jag inte, han gör sällan bra matcher, han skojjar till det då och då och gör snygga grejer ibland, en sån spelare känns det inte som jag vill ha in i Atlético.

Något jag är förbryllad över är de juniorer som är med och spelar, det är olika varje gång? Ger man dom bara en chans eller? Jag var sugen på att se mer av Pollo, och nu när jurado kanske får spela central mittfältare istället för tråk-gabi så har vi bara en vänstermitt kvar och det är lopez, och då var jag fullkomligt säker över att jag skulle få se en ytter i form av Victor Bravo, men tydligen får han ingen mer chans? Pollo och Victor kan ju vara skadade, vad vet jag, men om de är hela så ge dom fler chanser!
Atlético Freppzor
2007-01-09 18:01
Carvalho-filmen var skön att titta på, men tyvärr tycker jag att det mesta Carvalho visar upp i filmen är resultat av uselt försvarsspel. Jag tror också att han skulle vara nyttig i Atleti, men jag är inte riktigt lika övertygat som många andra här på forumet. Vilka övergångssummor ryktas det om i Carvalhos fall? Vilken prisklass alltså?
Atlético Henko
2007-01-09 17:37
Enligt Marca kan Maniche vara på väg bort från Atlético som om jag förstod det rätt väntar på att Fiorentina ska lägga ett bud på portugisen.
Vi får väl se hur mycket sanning det finns i det här ryktet.
Atlético kuNchiLiWeo
2007-01-09 17:17
Sänds matchen på tv ikväll????????????
Men iallafall, nu får Atletico skärpa sig. De har hur många personer som helst på skadelistan och dem åker bara längre och längre ner i tabellen. Sista matchen var jättetråkig att kolla på!
Atlético senken
2007-01-09 16:47
1 Cuéllar.
3 Antonio López.
4 Pernía.
5 Luccin.
6 Costinha
8 Gabi.
9 Fernando Torres.
10 Agüero.
13 Falcón.
14 Zé Castro.
15 Jurado.
18 Valera.
21 Perea.
22 Pablo.
23 Mista.
27 Jacobo.

Där är listan med spelare som är uttagna till kvällens match.. :)

Håller med, vi borde försöka med Wagner också ! ruggigt bra han också.. varför inte Jo också ;) också en brasseforward därborta, och de vill ha bort alla brassar typ :P killen är bara 19 år också :)
Atlético greeneyes_x
2007-01-09 16:44
Ju mer jag kollar på Carvalho.. desto mer känns det som att vi ska göra ett försök med Wagner Love också.. Jag har alltid tyckt att denna brasse forward i CSKA är för bra för att fastna i den ryska ligan.. kollar man närmare på många Carvalho klipp så ser man att Wagner Love alltid är inblandad i varje anfall.. dom har bra samarbete.. borde ligga inom våran prisklass..
vi saknar ju en målgörare också.. ska man maila eller ringa till ledningen i madrid? finns det nån gul förslagslåda utanför Calderon?
hehe
Atlético greeneyes_x
2007-01-09 15:31
Undra hur bra den här nya mittfältaren Aritz Solabarrieta är som vi nu köpt av Athletic Bilbao.. Om nån sitter på lite info.. så dela med er om Solabarrieta..

Är det nån som tycker vi ska punga ut dom 6 milj euro som Estudiantes vill ha för Jose Sosa..
Vi har lagt ett bud på 3 milj euro.. men dom släpper han inte för mindre än 6 milj..
Han gjorde det avgörande målet mot Boca som såg till att Estudiantes tog sin första titel på över 20 år eller nåt.. han har enligt media dominerat mittfältet hela säsongen hos mästarna..
Jag tycket det är ett bra köp.. Benfica och Milan ska tydligen försäka hämta han i sommar.. men Atleti vill ha han nu..

Hoppas först o främst att Carvalho kommer.. det skulle vara ett enormt lyft för mittfältet och målproduktionen..
En målfarligare mittfältare måste man leta efter.. Njut av Carvalho

http://www.youtube.com/watch?v=DDMPywDQJQc

Atlético zoran
2007-01-09 14:33
Kan väl hålla med om att Daniel Carvalho skulle vara en riktigt bra värvning.

Maniche får fan i mig skärpa till sig, nu räcker det.
Atlético colchonero
2007-01-09 13:40
maniche börjar spåra ur , visar lite för mycket diva fasoner. men nästa år vill vi ha xabi alonso då får maniche flytta till bänken
Atlético senken
2007-01-09 09:47
Daniel Carvalho MÅSTE verkligen komma till oss :D såg nyss ett par klipp med honom och han skulle verkligen vara nyttig för oss ! :)

Största pluset är att han är vänsterfotat och minst lika bra som Quaresma..
En vänsterfotad Quaresma :) KANON ! :D
Atlético wesse
2007-01-09 07:37
Vad håller Maniche på med?

Detta känns oroligt, han stärker ju inte sina aktier direkt! Hoppas det bara är tillfälligheter!
Atlético Adore_Anita
2007-01-09 01:43
Håller med dig lush ;)

Hoppas bara att de går bra för oss idag :D
Atlético Lush
2007-01-08 22:57
Ska inte vara tjatig eller så nu men; Sluta lägg all skuld på Torres!

I ett fotbollslag är man 11 pers. Ni kan inte förvänta er att han ska göra allt jobb på planen. Jag säger inte att han är särskilt bra just nu, för det är han inte. Men han själv kan inte förstöra för laget. Ingen håller någon hög klass just nu, tycker jag. Allas älskade Kun? Vad har han gjort. Han har avgjort två matcher. Resten har han varit så dålig så att ja...

Bänka Torres någon match, sen kan han ju få spela igen. Men herregud, vi alla vet vad kan kan göra. Han har en svacka just nu. Vi alla vet ju att det bästa sättet att lösa de är att byta klubb. Men han kan väl stanna ligan ut - det tål jag.

Aah, lättat lite nu. :)

Atlético Beer
2007-01-08 18:36
kul Andero!
Athletic F.Torres9
2007-01-08 18:18
tja när går matchen och visas den på tv???
asså copa del rey imorrn !
Atlético Andero
2007-01-08 15:08
Tjena!
I kvall bar det hemat igen, trakigt nog. Skitig match i lordags som jag anda tycker vi borde ha vunnit med tanke pa ett par riktigt vassa malchanser.

Underbar stamning pa Calderón, hit vill man tillbaka sa snart som mojligt.

Hasta luego, amigos!

Andero, fran Madrid
Atlético senken
2007-01-08 14:38
Miguel tillbaka snart, riktigt snart ! :D
Jokern
2007-01-08 14:22
Luff//tack för tipset!
Mallorca costinha
2007-01-08 13:52
nån som vet hur skytteligan ser utt.
Atlético Luff
2007-01-08 13:38
Jokern// Se länktips(skriv sen "Atletico Madrid" i Buscar-rutan), detta företag ska tydligen funka som ticnet, man beställer och betalar på internet och hämtar sedan ut biljetterna i deras automater/kontor i Madrid.
Tyvärr säljer de endast biljetter till ett fåtal matcher i taget, ska själv använda detta senare iår men har ännu ingen erfarenhet av det.
Någon här som använt dom? :)
Atlético senken
2007-01-08 12:47
Mario Suarez gjorde enda målet för Valladolid också ! :D
Jokern
2007-01-08 10:41
Hejsan! Har kikat runt på olika sidor om matchbiljetter till Atlticos matcher men hittar inga.... Nån som vet var man kan få tag på biljetter?
Atlético Luff
2007-01-08 09:30
Ämne: vilket flyt vi har m....
Tänkte också på det, med lite(mycket) tur nästa vecka så kan vi faktist bli bästa Madridlag. :)
Atlético Beer
2007-01-08 00:44
vilket flyt vi har med övriga resultat i helgen! Synd bara att Zaragoza-Sevilla inte blev kryss men de drabbas ju av 1 fet avstängning var så det är ju nåt iaf.
Atlético Henko
2007-01-07 22:28
Franco drog tydligen på sig en skada under matchen och kan vara borta mot Celta.
Förra året gick ju Cuellar och Falcon in och var lysande, hoppas det kan upprepas.
Annons: