/spanien/atletico/forum/2330.aspx/spanien/atletico/forum/2330.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético AnderssonTheOne
2007-01-13 14:11
Ämne: Sluta dregla över ny....
bra sagt, det finns ingen plats i laget som behöver förstärkas? überbra keeper, stark backlinje, ett fantastiskt mittfält (enligt mig iaf, då när Petrov och Maxi är tillbaka) och anfall av hög klass
Atlético Supersukhan
2007-01-13 12:34
Ämne: Supersukhan:

Jo o....i'm feeling you, jag gör precis samma sak. Men vem vet rätt som det är kanske det kommer en spelare som frälsar vårat Atleti, elr?...kommer iaf aldrig sluta tro det haha :)
Atlético Bobban
2007-01-12 21:40
Ämne: Någon som vet ungefä....

Länken: Biljettförsäljning vid Calderón, som ligger i det ena öppna hörnet av stadion. Vid fondo sur...

Lite högre upp sidan som länken är till finns även översiktsbild över vad de olika läktarsektionerna heter.

Är det risk för regn, försök att få en biljett på Palco Preferente, den enda delen av Calderón som har tak! Där finns även de dyraste biljetterna...

På den andra långsidan Lateral ser du bra även om du sitter på det övre etaget och biljetterna är billigare än på den andra sidan.

Frente Atleti håller till i Fondo Sur!
Mosse
2007-01-12 21:13
tjena
jimenez har gått till lazio tror jag, men hoppas att ni köper någon bra spelare.någon av simao eller quaresma skulle nog passa bra i atletico

hoppas ni koommer till CL

LYCKA TILL!
auvoja
2007-01-12 19:54
Sluta dregla över nyförvärv!! visst petrov och maxi är skadade men i somras satt vi och dregla över maniche mfl. vi har en stark trupp och bör inte göra några stressvärvningar. Vi ligger ju inte i botten direkt.
Atlético JFH
2007-01-12 19:23
Carvalho eller Sneijder vore ju drömmen...
Atlético Luff
2007-01-12 17:07
Ämne: Någon som vet ungefä....
Mellan 24 och 70 Euros enligt servicaixa.
Micke_1976
2007-01-12 16:06
Någon som vet ungefär hur mycket en biljett kan kosta till matchen mellan Atletico och Osasuna?? Mellan tummen och pekfingret...
Atlético Rueda
2007-01-12 15:24
Har uppdaterat tips-sidan www.tippa.2u.se så gå in och tippa nu ;). Förra omgången lyckades alla få 0p :)
Länktips: www.tippa.2u.se
Atlético Bobban
2007-01-12 14:29
Ämne: Ni får gärna PM:a mi....
Ett enkelt sätt är att köpa biljetterna direkt på plats vid stadion, då det knappast kommer att vara fullsatt mot Osasuna. Så kommer överblivna biljetter att säljas i biljettluckor direkt vid Vicente Calderón.

(Atleti har ju cirka 45 000 fans med säsongskort)
Micke_1976
2007-01-12 11:31
Ni får gärna PM:a mig om ni vet hur man får tag på biljetter enklast och billigast.
Micke_1976
2007-01-12 11:27
Vi skall till Madrid och kommer att vara där samtidigt som Atletico spelar mot Osasuna. Någon som vet hur man enklast och billigast får tag på biljetter? Stort tack för hjälpen!
Atlético Henko
2007-01-12 09:00
Aguirre har lyft upp Jacobo till A-truppen och kommer att vara där resten av säsongen. Jacobo har gjort sex mål på de fem senaste matcherna!

Atlético wesse
2007-01-12 08:40
Man tycker att Maniche åtminstone borde gått och bett om ursäkt offentligt! Allra minst för fyllekörningen!!!
Nåväl, hoppas atletico kan sätta ett par baljor på söndag nu! Tror faktiskt Torres kommer sätta ett spelmål! :)

AUPA!
Atlético Luff
2007-01-12 01:30
Vore trist om Maniche lämnade redan, eftersom vi alla såg VM så vet vi att han kan så mycket mer.
Tror hans form kan bero på dels den hårda matchningen i VM(se milan, cannavaro, osv) och avsaknaden av någon som helst försäsong.
Att han nu börjar göra sig omöjlig(?) i klubben är en annan sak, varför skulle han vilja byta klubb nu?
Nått är skumt...
Atlético T:e
2007-01-12 00:20
Nu har jag sattsat mina sista pengar på Atletico, 1000 kr på Unibet till oddset 2.90. Så nu får jag värkligen hoppas att vi vinner :D !!
Atlético greeneyes_x
2007-01-11 22:28
Supersukhan:

Jo och Dudu är också 2 grymma brassar i Moskvaklubben..
Elano spelar väl Shaktar Donetsk i Ukraina..
Jag kom ihåg hur alla tjatade om Maniche när vi låg i förhandlingar.. Då sa alla Maniche.. ååhhh.. aahhh... oohhh... han kommer dominera mittfältet o grejer... Jag har märkt att så fort en spelare är aktuell för oss så lyfter vi upp han till skyarna som frälsaren.. eller det är vad vi önskar iallafall.. kanske lite för mycket och lite för naivt.. jag gör det iallfall.. Känns alltid som att nästa aktuella namn är en superspelare när han nämns.. Jag måste sluta tro att alla som kommer är frälsaren.. Jag måste nog lära mig vänta och se.. och inte sncka för mycket.. då blir jag bara besviken.. samma gäller Carvalho.. Men shit vad laget kommer vara starkt och vi kommer klättra i tabellen om han kommer.. hehe gammal vana.. jag ska sluta nu..
Atlético Supersukhan
2007-01-11 21:14
Ämne: Jag tror att om den ....
såg också matchen och kan lugnt säga att Rosicky var matchens lirare. Men men life goes on...
Atlético Supersukhan
2007-01-11 21:12
Ämne: Supersukhan//Elano ä....
ooops fel av mig hehe:P
@T:e
jag gillar också Wagner Love men frågan är om han skulle passa in i atleti, vilket jag tror att han skulle göra.Och som du säger så skadar det inte med lite konkurrens;)
Atlético Henko
2007-01-11 21:11
Jag tror att om den här stormen lägger sig så kommer Maniche vara riktigt bra nästa säsong när han blir mer samspelt med resten av laget och får en bättre försäsong.

Såg Arsenal häromdagen och det smärtar fortfarande att se Rosicky, han va inte dålig i den här matchen heller :( Tänk om...
2007-01-11 21:07
skulle som sagt inte vara helt fel att få Carvalho. Gillar även jag Wagner Love på de Cl matcherna jag sett med honom. Känns som det inte skulle skada att få upp konkuransen på anffalet. Känns som Torres är lite för säker på en plats i startelvan.
2007-01-11 21:02
Ljungberg spelar oftast till vänster men har även spelat i en offensiv roll bakom Henry.
Atlético kuNchiLiWeo
2007-01-11 20:45
Ämne: Supersukhan//Elano ä....
Jag vill verkligen inte att Maniche ska lämna Altletico, men om han nu skulle, kanske man kan värva Ljungberg om det nu skulle vara så att även han tvingas sluta i Arsenal. Fast jag vet inte riktig ifall de har samma position på mittfältet.
Atlético Beer
2007-01-11 20:28
Supersukhan//Elano är i Shaktar

Ja det här med Maniche är ju mindre kul. Vi hade ju problem flera år med ett fungerande innermittfält, Maniche har inte vart nån succé men det har ju funkat! Vem ska ersätta i så fall, lite nervigt e det...
Atlético Supersukhan
2007-01-11 20:11
cska moskva verkar ha jävligt många bra spelare t.ex. Wagner Love, Elano, Carvalho...det skulle vara grymt om Atleti kunde värva åtminstone en av dom..gärna Carvalho:P
Atlético Lippan
2007-01-11 20:08
Hoppas vi värvar Carvalho, han var bra mot arsenal i cl när jag såg honom. :D
Atlético Henko
2007-01-11 19:31
Hur funkar Carvalho som mediacentro?
Har fått för mig att han är en kantspelare, om Maniche nu har lyckats göra sig ovälkommen så är ju Atlético tillbaka till mittfältsproblemet man haft de senaste åren. Jag blir orolig.
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-01-11 18:12
Ska jag vara ärlig så vill jag att Maniche ska dra.. men det är nog för jag har aldrig gillat den spelaren. Visst, han är bra, men för mig höjs hans status värkligen inte mer när han håller på som han gör.
Atlético senken
2007-01-11 17:30
Hoppas inte att Maniche försvinner.. men om det är lite Cassano över honom så borde han ju inte stanna.. hoppas vi får Lucas också ! :D
Atlético zoran
2007-01-11 17:14
Shit!

Det skulle fan i mig vara en riktigt jävla bra värvning, vilket också förmodligen skulle få Maniche ut från klubben.

Hoppas verkligen på att vi kan värva honom! Gött!
Annons: