/spanien/atletico/forum/2326.aspx/spanien/atletico/forum/2326.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
torres4ever
2007-01-15 15:48
Äntligen får Torres den respekt han förtjänar...
Han var jätteduktig igår och matchen blev tråkig efter att de bytt ut honom. Tror att han kommer komma igång ordentligt nu på våren. Go Atletico!!!
Atlético aleti
2007-01-15 15:45
PS.till alla son tycker att man ska sälja Torres.Den får titta på senaste 2 matcher, det Torres behöver är en spelare som kan fördela spelet typ CAMINERO om ni kommer ihåg.JUST NU TORRES ÄR atletico och natletico ÄR TORRES....ELLER
Atlético Lippan
2007-01-15 15:42
haha, inga problem. o om ngn annan vill se matchen igen finns den på tv4.se/fotbollskanalen, gå in på webbtv:n och klicka på tipssöndag :)
Atlético Rueda
2007-01-15 15:38
Ah lungt, Lippan fixade matchen till mig ;) Tackar
Atlético Lippan
2007-01-15 15:21
Rueda, lider med dig..

Nng som har målen??

EDIT: hittade de själv..
Atlético Rueda
2007-01-15 13:36
Jag måste nog tamejfan vara den mest otursdrabbade jäveln i detta forumet :( 1 timme innan match så bestämmer sig strömmen för att sticka för att inte komma tillbaka förrns nästa dag, och självklart så är bensinen slut så jag kan inte ta mig till någon polare för att se på matchen. Så missar jag denna matchen, där vi tydligen spelade skitbra. Ingen som har den inspelad eller nåt? ;)
Atlético senken
2007-01-15 11:02
Angående Ze Castro och "lyxproblemet" :P så tror jag att Perea drog på sig sitt femte gula och missar nästa match mot Osasuna (rätta mig om jag har fel) så Ze Castro är nog given ännu en match :-)
Han är så jävulst bra ! Det är så roligt att se honom växa mer och mer varje match :) Aktuell för Portugals landslag snarast kanske?=)

Aupa !
Atlético Svenne_71
2007-01-15 11:00
skön seger igår skoj att se torres börja göra mål igen
Kiko är lång
2007-01-15 10:37
Kul att se ett Atlético som spelade så bra, man kan se fram emot en bra vår tror jag. Är det någon som vet hur länge Petrov och Maxi är borta? Pablo är han skadad eller var han avstängd förresten?
Julia
2007-01-15 09:13
Härlig match igår, i alla fall de första 50-60 minuterna. Mycket mycket mycket kul att Torres fick sätta dit två mål och det glädjer verkligen att säga att han var bäst på plan (tätt följd av Luccin). Hoppas att Torres kommer igång nu men våren brukar ju vara hans tid, som kommentatorerna påpekade ett antal gånger. Igår såg han i alla fall riktigt het ut.
Att sedan Aguirre gör ett idiotbyte och tar ut honom är mycket märkligt och jag förstår Torres om han är besviken.

Något jag undrar över är hur Aguirre kommer göra angående mittbackarna i nästa match. Då har vi väl tillgång till både Pablo, Perea och Ze Castro? Jag vet faktiskt inte hur jag hade gjort om jag var i hans kläder. Pablo & Perea är ett mittbackspar av världsklass men ingen har ju undgått Ze Castros form. Jag är grymt imponerad av honom och jag hoppas faktiskt på att Aguirre kör kvar med honom. Aguirre har verkligen lyxproblem när det gäller mittbackarna och det ska bli intressant att se hur han agerar.
Atlético senken
2007-01-14 23:29
cool, båda Torres nätade 2 ggr idag :)

sitter på skärmskrivbord så skriver inget mer idag :)
Atlético Bobban
2007-01-14 23:16
Aguirre: Den här veckan har vi en viktig cupmatch framför oss och det är viktigt att spelarna är fiska och utvilade tills den matchen.
Atlético Andero
2007-01-14 23:06
Precis som du säger, aleti. Aguirre ville spara honom till cupreturen.
Atlético aleti
2007-01-14 23:03
Torres bytes ut för att han ska vara frisk till retur mo osasuna??????
Atlético Lush
2007-01-14 22:56
Real-Zaragoza slutade 1-0, faaan
Atlético Andero
2007-01-14 22:00
B-laget vann också i dag, 3-2 över Lugo. :-) En fin rödvit dag.
Atlético Rojiblanca (fd. Lamps8)
2007-01-14 21:44
Riktigt bra match idag, även fast sista 10 vart lite långtråkiga ;) Torres gör en toppenmatch, och jag, som många andra, vill gärna veta varför han byts ut. Helt idiotiskt om det inte berodde på en skada. Jag tycker också att man märker hur viktig han är för laget iomed att när han gick ut så spelade Atlético inte alls lika bra. Mycket bra gör också Pinchu tycker jag, han hade några riktigt fina räddningar :)

AUPA ATLETI! Esta vez SÍ!! No vamos a parar..
Atlético garmaffi_90
2007-01-14 21:43
1-0 Real Madrid. Van Nistelrooy 42
Atlético Futre
2007-01-14 21:21
Det går inte att peta Perea, han är som våran Puyol. Han är alltid på rätt plats och ger understöd åt ytterbackarna och de defensiva mittfältarna. Dessutom är han riktigt snabb, Henry-snabb.
Jag håller med det du (greeneyes_x) säger om Ze Castro, jag skulle vilja se han peta Pablo i framtiden - dels för att jag tycker att Ze Castro är mer flexibel och dels för att Pablos lojalitet gentemot klubben är tveksam - jag irriterar mig fortfarande på när han kom överens med en presidentkandidat åt självaste marängerna...Nåja..
Atlético Lush
2007-01-14 21:20
Såg inte så mycket utav första halvleken, men det jag såg gillade jag. Torres/Agüero samarbetet funkade bra, och Torres var fenomenal!

Men varför skulle Aguierre byta ut honom i 58:e minuten? Det misstaget var idiotiskt. Spelet efter det bytet var inte särskilt bra. Jag menar, hade han blivit utbytt i 80:e minuten hade jag kanske förstått. Och sen när Agüero blir utbytt - inga anfallare? Katastrof.

Men Atletico spelade bra, det kan man inte ta ifrån de.

Och fyfaan vad skönt att Torres börjar komma igång!

Nu kan man ju bara hoppas att Real-Zaragoza spelar lika!
Atlético acerci
2007-01-14 21:18
Som greeneyes så vill även jag ge mer credit till Jurado, om jag är rätt informerad har killen aldrig spelat i högsta divisionen förut, och nu är han helt ordinarie och spelar med mer och mer självförtroende varje match! Dock kommer han bort varje gång som atletico börjar backa hem. Han börjar se ruggigt stabil ut och verkar gå en mycket ljus framtid till mötes!
Atlético greeneyes_x
2007-01-14 21:15
Gutestam från brommapojkarna och Toivonen har åkt till sydamerika för att spela med landslaget!!! andra Nannskog och Rade Prica.. dom skämtar inte alltså.. det här måste jag se..
Atlético greeneyes_x
2007-01-14 21:09
Jag skulle allt vilja veta varför Aguirre byter ut Torres.. undra om man får reda på det.. skulle vara intressant..
Alla pratar om dom stora namnen.. Torres gjorde en riktig stor "Torres" match idag som bara han kan göra när han spelar bra..
Perea är brutal brytningsäker.. Luccin är stabil.. Pablo är kung luftrummet.. alla har sina specialiteter..
Men jag tycker Ze Castro gör mer och mer intryck på mig.. ingen pratar om han.. Han missade inte en enda markering.. en enda tackling.. en enda nick eller ett enda uppspel om ni inte tänkte på det.. han är den mest allround back jag sett i Atleti på ett långt tag.. han spelar som en rutinerad landslagsback redan nu.. det var väl ingen som missade hans crossboll på minst 60 meter till Galletti rakt på foten.. underbart!!
I klass med Mr Posh Spice ..
Han borde få mycket mer credit ok omskrivningar än han nu får.. han har bara gått i laget och dominerat.. är det nån som saknat Pablo eller Perea när den ena varit skadad eller borta?? det är nästan svårare att peta Ze Castro nu än Perea Pablo..

Vafan ska dom inte visa Real-Zaragoza?? vem har lust att kolla på landslaget med reserver från tippeligan mot Venezuela som är det enda lag i Sydamerika som aldrig spelat vm.. men gud vad b..
Atlético Lippan
2007-01-14 21:08
Fasen vad gött!!! tja, Torres..... definitivt hans bästa match för säsongen, :D bra spel :D plus mitt tips var ju helt perfekt ;D
Atlético Futre
2007-01-14 21:00
Vilken match. Torres bästa för säsongen, (kanske den bästa på två säsonger med alla barca-matcher inräknade)? Innan han blev utbytt var han helt lysande...

Är detta Atleticos bästa match för säsongen kanske? Det står nog mellan den här och villareal matchen. Jag är otroligt stolt iallafall:)
Och Jurado verkar gå från klarhet till klarhet, även om han försvann lite i andra halvlek.

- Underbar helg, eller vad säger ni? Det enda som fattas är väl att Zaragoza och marängerna spelar lika...

Beer,

Word!
Atlético mahlin
2007-01-14 20:56
Skön seger ikväll! Jag säger bara, Fernando Torres!
eddinho
2007-01-14 20:52
Ämne: Ämne: Jobbigt....
Okej, man tackar för infon! Aupa blir det i framtiden då!! Jag har fått uppfattningen om att klubben har hyffsat med slantar, stämmer det?
Atlético Luff
2007-01-14 20:52
Luccin ja, bygger verkligen vidare på sin lysande säsong, står alltid rätt och spelar alltid smart och enkelt.
Är dock lite besviken på Galletti idag, kom aldrig riktigt in i matchen och syntes inte lika mycket som han brukar.
Atlético Beer
2007-01-14 20:44
Nu måste fan Domenech få upp ögonen för Luccin. Landslaget nästa för vår kung!
Spanien J stile
2007-01-14 20:42
Suck vad Atletico alltid ska backa hem i andra! och nästan varje gång råkar de illa ut med. Är inte Torres skadad var det ett ganska puckat drag att byta ut honom så tidigt.
Annons: